úterý 25. prosince 2012

3x3 za listopad a prosinec

V listopadu jsem opět vynechala oblíbené měsíční produkty, to vypadá, že z oblíbencových článků možná spíš udělám dvouměsíční záležitost. Protože pracuji rychle a efektivně a než to vymyslím, sepíšu, nafotím.... tak najednou tady byl prosinec. Ale nevadí, svoje oblíbence mám pořád ráda a stejně jako před měsícem je používám... tak dejme tomu oblíbence listosince.

3x oblíbené vůně:


(1) Toto Givenchy já prostě můžu. Tak jak mi voní všechny Tierry Muglery, včetně mimozemšťana a anděla, ale ty lahvičky se mi tak strašně nelíbí, že to nepřekousnu... to samé mírně platí i pro tohoto anděla, jen je lahvička naštěstí jednodušší a hladší, takže jsem se přemohla, přemáhám se každý den, když na lahvičku koukám, ale zatím je to dobrý... protože vůně je prostě krásná. O mojí oblíbenosti svědčí i to, že ta samá vůně se objevila v oblíbencích měsíce i před skoro dvěma roky.

(2) Sweet Anthem Mary jsem našla náhodou v ledničce. Trošku mě to překvapilo (ale tak přiznejte se, která z vás má taky občas v ledničce víc kosmetiky než jídla?), pak jsem si vzpomněla na tu rozteklost a důvody, proč skončila chudák maruška v ledničce, kde jsem na ni úspěšně zapomněla. A jo, vůně je fakt pěkná.

(3) The Morbid The Merrier je další můj nedávný objev, tentokrát ve skříni. Měla jsem TMTM vůně dvě, přitom Maximo mi vonělo víc a Black Jacka jsem poslala do světa. Zvláštní je, že toto je pro mě naprosto vánoční vůně a voní mi to jako perníčky. A teď jsem si přečetla recenzi psanou mnou před rokem a půl a tam taky píšu, že to voní jako perníčky, takže něco na tom prostě bude.


3x rtěnky, na které moc nemám odvahu, protože jsou trošku oranžové:


(4) Essence Cherry Blossom Lipstick Pencil 02 It's Peach Not Cherry jsem koupila ve výprodeji. Hodně se mi Cherry Blossom tužky líbily, ale řekla jsem si, že počkám. Je pravda, že ve výprodeji byly všechny ošmatlané, ale já hbitě vybrala ty dvě nejmíň jeté, doma je uřízla a znovu ostrouhala. Tak nějak doufám, že hlouběji než 1 cm bacily neměly čas proniknout. A tato oranžová varianta je fakt divná. Barva mi nesluší, na rtech cuckuje, navíc ten odstín vůbec není něžný, spíš neonově zářivý, takže jakákoliv nedokonalost v nanesení ještě vynikne... a raději ji nenosím.

(5) Rimmel Kate 110. No co k tomu asi tak dodat. Už jsem se osmělila! A nevypadá to špatně! Nechápu, proč jsem kolem té rtěnky měsíc chodila po špičkách. Však na rtech vypadá fakt skvěle!

(6) Revlon Matte 005 Strawberry Suede se snad už ani nevyrábí. A místo toho, abych si užívala takové pěkné rtěnky, jsem ji zatím použila jenom jednou. Proč? No protože je to zase spíš do oranžova červená. A když nad tím zauvažuji, tak myslím, že Rimmelka je nositelnější. Možná bych si to měla ještě pořádně promyslet a začít obě dvě rtěnky opravdu nosit!


3x čím se mažu, hlavně kvůli vůni:


(7) NIP+FAB Coconut Latte bylo v jakémsi Ladyboxu. A jo jako super. Sice mi trošku vrtá hlavou, proč je tam zase nacpaný minerální olej a dokonce se tím výrobce pyšní, že to je něco mimořádného! Ale konzistence je jinak boží. A navíc super voní. Vím, že kdosi kdesi kdysi si stěžoval, že mu to moc nevoní, ale já bych tak moc chtěla očichat i variantu třešňového dortu!

(8) Lana Bella Blissful Baby Balm je skvělý. Mám už tam jen zbytečky a pořád si je schovávám jenom kvůli té vůni. Navíc přesně takovou mastnou baštu moje nohy potřebují každý večer před spaním. Jednu plechovku jsem dávala do soutěže a doufám, že vítězka je s tímto balzámem stejně spokojená jako já. A zajímalo by mě, jestli jí to voní.

(9) Pedicure Spa Therapy Lotion Lemon Martini jsem pro změnu zase vyhrála já u Borůvky. Udělalo mi to brutální radost, až jsem si myslela, že to není pravda a jen to na mě zkouší. Aaaaach a kdybyste mohli čichat, jak toto voní. To je lahoda. Krém je hodně lehký a hned se vstřebává, což sice mám ráda mastnější varianty, ale tohle tak voní, že mu tu mastnou nedomrlost promíjím.



A bonusově:
  • Nevím, co se u Googlů děje, ale v poslední době mi normální komentáře padají do spamu a naopak ty spamové se dostaly všude možně po celém blogu. Omlouvám se tedy každému, kdo mi napsal komentář a já mu neodpověděla a navíc to asi vypadalo i tak, že jsme ten komentář smazala. Moje chyba to je jen částečně, měla bych se častěji dívat, jestli mi něco padá/nepadá do spamu. Ukazuje se, že jednou za čas (týden - měsíc) je málo. Doufám, že to Google brzy nějak vychytá.
  • Navíc mi začaly padat Windowsy. Modrou obrazovku smrti vídám pomalu častěji než některé členy své rodiny. Jo já vím, chtělo by to přeinstalovat. A taky by to chtělo zálohovat veškerá data. A vůbec se připravit na tu apokalypsu, kdy počítač už smrťáckou modrou nepřechodí... Zatím jsem k tomu zaujala postoj "ono to nějak dopadne". Kdybychom se náhodou delší čas neviděli, tak teď už víte, čím to a proč to...
  • Přeji všem krásné Vánoce!

28 komentářů:

  1. nalakala jsi me na vune, oproti tomu vuci oranzade na puse mam velky odstup a respekt, tu jen tak nezkusim..

    padani windowsu znam, uz par let - mozna jen 2 ale zatim se pocitac statecne drzi! a data? ta zalohovana samozrejme nemam :D

    p.s. krasne svatky! :)

    p.s. patlam make-up, ktery jsi mi poslala a je BAJECNY. urcite o nem poreferuji vice na blogu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si taky pořád myslím, že počítač to ještě pár let vydrží. on je to sice takový dědeček, ale spolehlivý.

      Vymazat
  2. Trochu mimo tento článek, ale už delší dobu ti chci napsat :) Nechceš se vrátit k rezenzím korejské kosmetiky, skinfood, tonymoly a podobně? Čím více a podrobněji tím lépe, už delší dobu se snažím sledovat českou blogsféru a přijde mi, že všechny blogerky píšou pořád to stejné, asi jak výrobci posílají výrobky zadarmo - ziaja, gabriella salvate, krabičky krásy. Na tvém blogu obdivuji právě, že se zde dají najít recenze na méně známé výrobky, jen škoda, že jich není víc a nepíšeš je podrobněji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, máte vlastně pravdu, z asie se tady už dlouho nic neobjevilo... ale nevím nevím. co mám doma, o tom jsem už snad psala... musela bych pořádně nakoupit!

      Vymazat
    2. tak šup šup na cosmetic love nebo na ebay, kdy jindy nakupovat než na vánoce :)) Taky už čekám kdy mi přijde lednový balíček!

      Vymazat
    3. tak budu toho asi litovat, ale něco málo nakoupeno!

      Vymazat
    4. a nechceš napsat malou upoutávku na co se máme těšit? Pořád koukám na ten krém od lioele ve slevě za 10 dolarů, mám od nich make-up, ale z toho krému mám strach, asi kvůli té ceně :))

      Vymazat
    5. no... menší spoiler udělat můžu (ale doufám, že si nikdo nebude myslet, že během měsíce tady bude recenze, spíš výhledově to chápejme jako půlroční plán):
      etude house happy tea cleansing cream
      nature republic blackhead remover set (nebo tak nějak)
      tonymoly tomatox (ale ta tu už je)
      lioele vita shake pack papaya

      taky jsem na něco přihodila do aukcí. dlouho jsem přemýšlela nad lioele bb ve vzorku, ale skoro tři dolary za tři pytlíky mi tedy přijde dost nadsazená cena, takže nic.

      jo a pak jsem si šla zaslintat nad skII a sulwhasoo a history of whoo, ale nic jsem nekoupila, protože je to nad moje možnosti právě teď...

      Vymazat
  3. Na oranžové rtenky absolutne nemám odvahu.
    Mám jeden lososovy lesk YSL, který povazuji za vrchol extravagance:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lolosový lesk jak vrchol extravagance. hahaha.

      já tedy musím říct, že ta kate 110 je hodně nositelná, když je do oranžova. až mě to překvapilo.

      Vymazat
    2. no co no:))
      každý holt máme ty hranice jinde:-)
      pro mě je cokoliv oranžového příliš. příliš všechno:-)

      Tu Kate, vyfoť ji, prosím:-) na puse, začíná mě zajímat, jak to na tobě ve skutečnosti vypadá:-)

      Vymazat
    3. je to v plánu, jen jsem to zatím nestihla.

      Vymazat
  4. Já přešla na Macintosh a od tohodle je už naštěstí pokoj :) Na druhou stranu je docela boj se v novém OS vyznat, googlovala jsem si všechny základy jako jak napsat zavináč nebo ekvivalent pro případné ctrl+alt+del :D
    Jinak souhlasím s parfíky, musí se to líbit mému nosánku i očím. Kupříkladu miluju 1 milion, ale ten flakón v podobě zlaté cihly je prostě... cihla xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mac říkáš? ten bych taky chtěla!

      no a třeba s tím alienem je to fakt na palici. mně se ta vůně tak líbí... a tak moc se mi nelíbí ta lahvička!

      Vymazat
  5. Mně se ten flakon líbí moc, i ten vetřelčí... Angel, pravda, u mne flakonem taky moc nezabodoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. givenchy ještě jde, ale alien a angel... to mi prostě do koupelny nesmí! pořád čekám, že to třeba u muglerů někomu dojde a oni ty parfémy přebalí do něčeho uživatelsky (mně) přívětivějšího... a pořád nic!

      Vymazat
    2. Mne se ty lahvičky taky nelíbí, ani angel, ani alien, a už mě to pak nenalaka, když se vyskytne "problém" s flakonem.

      Vymazat
    3. to mě to furt láká, občas si stříknu v parfumérce a řeknu si... njn furt dobrý.

      Vymazat
    4. Já zpočátku nesnášela vůni i flakon (u Aliena; u Ange o Demon jen vůni; u Angela mi nevadí nic, ale nosit to nemůžu). Pak jsem se překonala a ten aliení flakon té vůni odpustila a nelituju :) Zvlášť v zimě je to moje stálice. A AoD mě stále láká, jen jsou v popředí jiné voňavé prioritky... Hani, přemluv se, ten obsah za to stojí! Přelej si to do refanu nebo kabelkového flakonu (pošlu jestli potřebuješ, mám zásobu) a Aliena nos.
      Verunka

      Vymazat
  6. A na oranžové rtěnky jsem taky zvědavá, přestala jsem se jim bránit a zcela nesebekriticky si myslím, že mi docela sluší, tak bych ráda viděla, jak sluší ostatním.
    Zároveň lobbuju za další recenze s asijským původem, docela mi to tu chybí, ty jsi totiž v tomhle podoboru stálice, která nezklame.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Ty rtěnky jsou tedy opravdu hodně oranžové. Mám z nich respekt už z obrázku.
    Na noťasovi mi taky teď párkrát spadl Win a nastala modrá smrt. Poprvé mě to fakt vyděsilo, ale zároveň jsem to viděla poprvé v životě, takže to bylo i fascinující :D.

    OdpovědětVymazat
  8. kejtyna: no u mě je teď modrá smrt skoro na denním pořádku... takže fascinující to už moc není.

    verunka: teď jsem si vzpomněla, že mám vlastně aliena někde v odstřiku... už ho jenom najít a slibuji, že ho budu nosit.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rúž od Rimmel má nádhernú farbu, určite sa po nejakom takom odtieni pozriem.. rúže s oranžovým nádychom mám skoro najradšej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...