sobota 29. prosince 2012

Bilance za prosinec

Po listopadové bilanci mi bylo naznačeno v komentářích, že toho spotřebovávám hodně, a proto je můj blog duchovně prázdný a trošku jak k***a na nádraží. Nebo tak nějak ta logika stála. Jasně, že nechci mít prázdný blog a urychleně jsem si dala dvě předsevzetí. Spotřebovat toho málo, a dokázat tak všem, že můj blog je duchovně na výši. A nakoupit toho taky málo, aby mi všichni přestali závidět a já se dočkala jen samých sluníčkových a juchajících komentáříčků. Jenomže jako víte co... vůbec to není snadné dodržet. Spotřebovat toho málo... to vůbec nevím, jak to udělat, když mi toho hodně dochází. Nakupovat toho málo... je snad ještě větší výzva, sice by to přineslo klid mojí peněžence, ale jinak to je jak mávat červeným hadrem na býka.

A jak jsem nakonec dopadla? Ale jo, ty konečné počty jsou menší, ovšem myslím, že stále nesplňuji parametry "duchovně plného" blogu. Spotřebováno 8 plných balení, 4 větší vzorky a 5 pytlíčků.


Trošku mi to přišlo jako kouzlo. Obě Bioré jsem načala ve stejný den. A ve stejný den jsem s nimi také skončila. Přitom objem mají jiný, používala jsem je naprosto náhodně, jak mi to vyšlo, a synchronizovanou spotřebu jsem určitě neplánovala.

** Bioré Steam Activated Cleanser (recenze)
Vím, že zrovna tyto teplem aktivované gely jsou u Bioré hodně vychvalované, ale mě to nijak neoslovilo. A jsem si docela jistá, že bych si nové balení nekoupila. Možná kdyby byla i jiná verze? S nějakou pěknou příchutí? Možná!

**** Bioré 4in1 Revitalizing Cleanser (recenze)
A naopak jsem si docela jistě jistá, že Bioré pěnu si koupím znovu. Dokonce jsem si i schovala prázdnou flaštičku a nejspíš vyzkouším marshmallow jenom refill.


***** Tony Moly Tomatox (recenze)
Toto bylo moje možná desáté vzorkové balení, které jsem si poslední dva měsíce šetřila, až jsem se s tím rozhodla skončit... a nové plné! balení už mám na cestě. Konec ubohým pytlíčkům.

* La Roche-Posay Effaclar K
Zbláznila se mi trošku pleť, tak nějak jsem doufala, že toto by mi mohlo pomoci. Nějak výrazně mi to nepomohlo, což se moc nedalo čekat ze 3 ml, že ano, ale docela slušně mi to vysušilo pleť, což jsem taky moc nečekala.

*** lavera 24hodinový růžový hydratační krém Bio divoká růže & Bio makadamový ořech (z Ladyboxu)
Dalších pár ml vzorků, které mě ovšem docela potěšily. Ten krém mi moc voní, velmi obstojně hydratuje, rychle se vstřebává, i když je spíš hutný, pokud jsem ho dala moc, tak mi na pleti seděl. Taky se mi líbí, že ty pytlíčky jsou asi nejspíš papírové, což odpovídá přírodnímu složení. Fakt to bylo docela fajn.


** MuLondon růžový a konopný (článek o krémech bez vody)
Mastný hutný krém, pro někoho značka ideál, jiné to už lákat přestalo a určitě si ho nekoupím v plném balení.

* Mary Cohr Specific Rides
Stejně jako u Vital-Lift mám tři tubičky krému. Dvě jsem spotřebovala a tu třetí... asi raději vynechám. Mám totiž podezření, že tento krém mi ucpává póry. Před měsícem jsem změnila pouze dvě věci v péči o pleť. Jako tonikum jsem začala používat to vyhlášené od Dermalogicy ze Senzaboxu a taky jsem se začala mazat krémem Specific Rides od Mary Cohr. Po dvou týdnech jsem zase začala, tentokrát vypadat dost divně, po dalších dvou týdnech se raději na sebe nedívám do zrcadla. A tak jsem si pořídila nový toner a poslední tubičku Specific Rides jsem zatím schovala... uvidíme, jak budu vypadat za další měsíc.


* tetesept sůl do koupele (ze Senzaboxu)
... je prostě sůl do koupele. Nevím, co víc bych dodala.

** Balea hvězdička do koupele
Oleje do koupele od Lush všichni znáte. Jakoby kostička, co ji dáte do horké vody, a ona se rozpustí. A určitě znáte i Čarodějnický kotlík, olej a másla jsou zabalená do takového pytlíčku, který hodíte do vody, tuhá hmota se rozpustí a v pytlíčku zůstane bordel z okvětních lístků a tak. Vůbec jsem netušila, že něco podobného vyrábí i Balea, i když asi to byla jenom vánoční edice. V pytlíčku byla hvězdička, která se vyndala, ve vodě se rozpustila a nechala za sebou něco skořice, nějaké hřebíčky, jakési okvětní plátky bůhví čeho... a tak. Možná jsem to měla do vody hodit i s tím pytlíkem, takto jsem musela bordel lovit z odpadu. Jinak koupel nebyla extrémně výživná, voněla po pomerančích a skořici a po vykoupání jsem měla jen lehce hebkou a naolejovanou pokožku. Vanu nebylo třeba umývat, ale ten bordel v odpadu...


Nevím, co to bylo za náhody vesmírné, ale jak jsem v jeden týden spotřebovala oba Bioré, tak ten další týden mi došly dva korektory pod oči. Asi konstelace hvězd nebo tak?

**** Elizabeth Arden Sheer Lights Illuminating Pen 01
Moc nechápu, jaktože toto rozjasňující pero nemá tady svou vlastní oslavnou recenzi. Určitě by si ji zasloužilo. Je to totiž snad ten nejlepší korektor pod oči, který jsem kdy zkusila. Nebo korektor... ale jo, kryje to... i když na krytí kruhů používám spíš žlutý korektor od Crushed Botanicals (a ten je ještě lepší než EA). Tohle rozjasňující pero pak pokaždé dodalo tomu žlutému krytí (1) tělovou barvu, takže jsem nevypadala jako panda žlutá (2) a něco navíc... asi to rozjasnění a další krytí. Obrovskou výhodou pera je to, že nezalézá do vrásek, nikde se neslévá a hlavně vydrží tam, kde má, dlouho a ještě déle.
Podle netu je velikost 1,8 ml. Každopádně mi pero vydrželo asi rok, pokud si dobře pamatuji, tak jsme ho kupovala v lednových povánočních slevách na fragrancedirect.co.uk. Nepoužívala jsem ho nepřetržitě, ale myslím, že půl roku pravidelného používání by to dalo. Normální cena je poněkud mimo, těch dvacet liber, nebo za kolik se to tak prodává, někde jsem našla i $48, bych si asi dlouho rozmýšlela. Naštěstí je Elizabeth Arden často cenově jen lehce nadprůměrná drogérka a dá se sehnat za velmi přívětivé ceny. Za pero jsem platila asi dvě stovky. Každá utracená koruna z těch 200 za to stála. Pokud bych měla doporučit z dnešního přehledu jediný výrobek, byl by to tento. Hned bych si koupila nový, ale v šuplíku na mě čeká Benefit a Rimmel, moc bych chtěla vyzkoušet i takové ty Lumi (L'Oreal nebo Maybelline) nebo Maybelline Age Erase, tak uvidíme jestli EA něco předčí.
A jen tak mimochodem... chtěla bych přesně takový makeup, zkusmo jsem si to patlala třeba na bradu a naprosto mě výsledný vzhled pokaždé ohromil. Už asi čtyřikrát jsem měla nějaký makeup od EA v nákupním košíku různých e-shopů, pokaždé jsem si to rozmyslela, protože moje BB mánia stále roste. Ale jednou! Se těšte!

** Manhattan Wake Up Concealer
Ale jako jo, ovšem v porovnání s Elizabeth Arden po vyčerpávajících třech předchozích odstavcích tak nějak nemám v tuto chvíli co dodat.


* Olivový masážní olej
Olej jsem dostala od kamarádky, že prý až z Řecka. Kontrolní otázka: olivový masážní olej, z Řecka, v pěkné zelené lahvičce, s obrázky oliv a tak... co asi bude ve složení na prvním místě? Ano správně, minerální olej. Tomu se říká blamáž na turisty!

** Crabtree&Evelyn Hand Therapy Rosewater (recenze)
Ten krém není špatný. Úžasně voní, rychle se vsakuje, vyživuje... no dejme tomu. Teď v zimě mi to moc nestačilo, ale v létě byl fajn. Trošku mi ovšem vadilo, že se mi zkazil a poslední měsíc používání voněl fakt dost divně. Vlastně postupně voněl pořád divněji. Já jsem holka odvážná, hned tak něčeho se neleknu a dál jsem se tím mazala... ruce mi neupadly, vyrážka se nedostavila, všechno v pohodě. Ale vonělo to fakt divně, asi jako růže, které někdo naložil do octa. A pak, jak to vonělo ještě divněji, tak to bylo jak růže, které někdo naložil do octa, snědl a vyzvracel... nic moc. Chápu, že možná ne každému vydrží jedna tuba krému na ruce osm měsíců, ale alespoň rok by to mohlo vydržet v rychtyku, ne?

Tak to máme -8 kusů.

Nákupy naštěstí tento měsíc byly v umírněném tempu. Navíc veškeré balíčky, které jsem objednala v povánočním záchvatu (že prý už nepíšu žádné recenze na asijskou kosmetiku, pchaaa) a v omámení slev, poštou přijdou až v lednu! Fotky jsou značně nevypovídající, jsou tam věci, které jsem darovala nebo tak hodlám udělat (obsah Greatboxu), a další věci tam nejsou (obsah Ladyboxu). Štětce nepočítám, vzorky taky ne. 

Kolem dokola to v prosinci dělalo +17 plných kusů.



A pokud to vezmu kolem a kolem, tak jsem si skoro nic nekoupila, nějaké ty vzorky, objednávka z iHerb byla nutná, protože jsem potřebovala ten nový toner (který se během focení flákal v koupelně), Jája-Great-Ladybox (a to jsem tedy zvědavá, jestli mi dojde i Senzabox). A pak dvě spolupráce. Jsem se tedy sice tak nějak zařekla, že s PR už nechci mít nic společného... ale přeci Bára není PR, ne? Takže mám rtěnku od BarryM, vzorky a dva štětce bdellium Tools.

A pak Natura Siberia. Byla jsem z té značky naprosto mimo, už když mi nabídka přišla. Hlavně to vypadá jako super přírodní luxus. Pak se ke mě doneslo, že ceny jsou příznivé, což mě potěšilo. No a když jsem si prohlížela český e-shop, tak jsem zjistila, že ceny jsou ještě nižší, než jsem čekala. Tomu se říká překvapení konce roku.

Celkovou bilanci máme na +9. To není až tak špatné, i když k ideálu to má pořád devět kusů daleko.


22 komentářů:

  1. Ty máš Just Pure Minerals! Ještě řekni, že tu novou neutrální řadu! Já jsem z toho celá nemocná, protože sice mmu mám, jenže to je taková z nouzectnost, protože jsem vlastně smíchala všechny, co mi nevyhovovaly a dotónovala pigmenty ze Silk naturals...jako jo, funguje to, ale prostě JPM jsou o několik levelů jinde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám! dochází mi to plné balení, tak jsem nakoupila vzorky, abych věděla, jestli náhodou alabaster nebude pro mě lepší odstín...

      Vymazat
  2. na tie štetce som fakt zvedavá, na ich stránke som sa dočítala, že sú zložené zo syntetických a prírodných vláken, o to viac som na ne zvedavá...

    OdpovědětVymazat
  3. pekny clanok aj ja som zvedava na stetce
    a pozyvam ta na moj blog
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. ty štětce vypadají skvěle, ještě by mě zajímalo,jestli se s nimi i tak dobře pracuje :)
    Jinak, škoda, že ten krém na ruce Rosewater není nic moc, balení má totiž nádherné :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tiež zvedavá na tie štetce. Rada by som ich vyskúšala. Tak napíš čo najskôr recenziu :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. tak z té Natura Siberia jsem vedle jak ta jedle, hned jsem prošmejdila ten eshop a to bude objednavka jako hrom!!! Už jen pro ty krásný obaly. Měla bych se začít léčit :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  7. justina, juliana, natálie, stoker: kdo je zvědavý na štětce, ať se samozřejmě těší. zatím se mi to jeví tak, že oba dva jsou super.

    meduňka: já jsem z toho sice vedle jak smrk, ale taky bych se možná měla začít léčit, protože bych nejraději vykoupila úplně všechno od natura siberia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak už jsem si naházela do košíku tuším 7 kousků a těším se, co z toho bude!

      Vymazat
    2. úplně se těším s tebou!

      Vymazat
  8. vidím mezi nákupy, Masku z iHerb od Now solutions nebo jak se jí nadává....mám jí taky tak chci vidět další názor na ní :P já jí zkusila zatím jenom jednou a moc si spolu nerozumíme :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, přášková maska european clay. ještě jsem nezkusila, ale mám to v plánu...

      Vymazat
  9. tvůj blog je duchovně prázdný..ale nevim...třeba to píšu jen proto, že jsem blbá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha... a teď co je víc? být obyčejně blbá? nebo sofistikovaně duchovně prázdná?

      Vymazat
    2. Zaručeně nejvíc je blbá, ale sofistikovaná kurva z nádraží, ale na to ani jedna nemáte, takže se fakt běžte zahrabat...nebo dál pište, co píšete.

      Vymazat
  10. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je zaměřený na fotografování!:)
    Pokud se ti u mě bude líbít, tak budu moc ráda, když se právě ty staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nedávno jsem u Sofastars četla ódy na tu značku Natura Siberia...Jestli tvé ohlasy budou taky stejně nadšené, tak jim to tam vykoupím všechno! Se štětci bdellium je to tak 50 na 50. Některé jsou boží a některé stojí totálně za prd...

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, tak až mi přijde výplata, fakt si od Natura Siberica něco objednám... Už to slibuju na druhém blogu :)) Každopádně doufám, že budou do té doby od tebe taky nějaké recenze, na tu pěnu právě koukám....

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, ty máš štětec od Samanthy Chapman? ♥ Taky bych je chtěla, ale je mi líto dát tolik peněz jen do štětců, když zatím dobře slouží ty drogérkové... Možná nakonec skončím u Zoevy...

    OdpovědětVymazat
  14. Milá trb, musím doporučit La Roche Posay ve větším množství než 3 ml. Mám takovou nic moc pleť, bledou, pupínky umí pěkné, chce to dost péče a třicet už mi bylo. Zkoušela jem Vichy, to teda hezky voní, neublíží, ale skutek utek. Pak jsem si našla dobrou kombinaci, po 2 měsících musím říct, že teda za mě dobrý. Myslím, že ten Effaclar K je na brutálnější formu problému, než máš ty (a já), soudě podle fotek. Takže používám na den pod makeup Effaclar Duo a na noc střídavě Effaclar H, ten pomůže pleti zmasakrované vysušujícími přípravky. Tím druhým na noc je Avéne Cleanance K, když to je zrovna hodně marný. Bude to ekvivalent Effaclaru K, myslím. Je kyselinkovej, maličko zezačátku štípe, ale funguje. A pak dle Moory Avéne Cicalfate, lokálně, na noc. A čistím Angels of Bare Skin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tedy kdysi používala kde co z lékárny a nikdy mě to totiž až tak nepřesvědčilo. měla jsem plná balení vichy ( tak to byla katastofa to je jasné), la roche-posay (taky to nebylo bůhví co), avene (to už mi vyhovovalo více) a překvapivě na mě nejvíc zabral eucerin.

      no mám doma nějaké ty vzorky avene některých cleanance, takže teď vyzkouším ty, ale přemýšlím, že bych zkusila i ten lrp něco v plném balení. ale avene je mi tak nějak pocitově prostě bližší.

      jo a cicalfate taky doporučuji, ten je super. sice ho teď doma nemám (8hour od elizabeth arden má dost podobné účinky, jen není protizánětlivý), ale až mi 8hour dojde, půjdu si určitě pro cicalfate.

      a děkuji moc za doporučení a komentář.

      Vymazat
    2. No já díky, skoro denně tady najdu něco zajímavýho, naposled hennu :-) Závidím/obdivuju, jak umíte používat barvy, já jsem v tomhle nudná, jen zdůrazňuju, co už vymyslela příroda.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...