středa 5. prosince 2012

Bilancujeme listopad

Až dojdete k nákupům pochopíte, že jsem se tento měsíc musela fakt snažit, spotřebovat všechno v dohledu a počítat si i vzorky. Aneb v listopadu spotřebováno 16 plných (nebo větších vzorkových) balení a k tomu čtyři regulérní vzorky. Taky jsem 2 kusy poslala swapovat, což mi dává velmi krásných -18.



***** Pure Fiji Coconut Milk Shampoo (a nemusí to být nutně ve verzi karambola, možná by se mi víc líbil bílý zázvor nebo mango nebo i ten ananas)
Z Ladyboxu. Ne, doma ten šampón ještě nemám, ani jsem ho ještě nekoupila... ale strašně moc bych ho chtěla. No nejdřív jsem si spočítala šampóny na kusy v koupelně (5), podívala jsem se na cenovku (391 Kč za velké balení, aktuálně v Ladyobchodu), sumírovala si v hlavě opět hloupou poučku ("přeci nebudu dávat za šampón víc než dvě stovky!") a zatím jsem nekoupila. Ale chci ho. Lahvička mi vystačila na dvě použití a i když jsem si přečetla všechny možné recenze, že vlasy to zmastí, nepění to a vůbec je to dost na nic... tak já svědomitě říkám, že hezčí vlasy jsem už dlouho po ničem neměla. Po tomto šampónu moje vlasy vůbec nejsou mastné, dokonce vydrží čtyři dny bez mytí, nejsou ani zatížené, dokonce to na mě mělo celkem objemový účinek, navíc vlasy mi voní dva až tři dny čerstvě a svěže a jsou neskutečně příjemné na dotek, taky se dobře češou a... fakt je to takové fajne.

**** Lush R&B
Podle mě je toto (vedle Lemony Flutter, nějaké té Caca, i když pravda, já už teď henním jinde, a šampuků) jedna z věcí od Lushe, kterou byste měli minimálně vyzkoušet. Voní to neotřele, asi si budete muset zvykat, ale ta vůně se zase vlasů drží dva dny minimálně, když jsem pohodila hlavou, tak jsem si na R&B vždycky vzpomněla. Vlasy to nemastí, konečky to uhladí, kelímek je možná trošku dražší, ale vydrží fakt fest věky. Ten můj vydržel dva roky a to jsem z toho třetinu ještě darovala.

**** Professional by Fama, Coffee kondicionér (recenze)
Nejdřív jsem byla přesvědčená, že jakmile mi dojde, okamžitě si koupím nový. Zatím se tak nestalo, což je nejspíš vina mojí neochoty ztrácet s nějakým kondicionérem v koupelně čas. Nic víc za tím nehledejme. A taky mám doma dva jiné kondicionéry... možná časem.

** Gliss Kur Satin Relax regenerační express balzám
No stýskat se mi po ní nebude. Ale jinak jo, funguje to, voní to, stříká to, leskuje to... a tak dále, přístupné běžně v každé drogérii.




**** Raw Gaia MSM Beauty Spray (recenze)
Myslím si, že ano... toto stojí za koupení nového balení. Ale ne, zatím jsem nekoupila. Rozhodla jsem se mazat ostatními hutnými krémy, co mám doma. A taky... schovávám si tu lahvičku a mám v plánu to DIYvovat. To je co!

** Almond Under Eye Cream
... jsem dostala od jedné své čtenářky, tedy vlastně jsem to vyměnila za vzorky C&E. Jí ten oční krém celkem vyhovoval a vyhladil oční okolí, ale mně to do noty moc nekáplo. Konzistence... taková divná rosolovitá, vůně... taková zvláštní nic moc, barva... taková žlutá, účinky... ale jo, hydratovalo to, na kruhy to moc nebylo, s mou vráskou to moc neudělalo. Víceméně normální záležitost, po které se mi stýskat nebude.

** Becca&Mars Lavender Love Mask and Scrub (recenze)
Pěkně voněl po levanduli, to zase jo. Ale jako maska ta maska&peeling moc nefungovala, nedokázala jsem směs rovnoměrně nanést, spíš to byl peeling, prostě velká zrníčka, která nevytvoří souvislou vrstvu ani omylem. Jako peeling to ušlo, ale nejhezčí na tom byl stejně obal.


**** Baviphat Magic Girls Plus BB Cream (recenze)
Vím a pamatuji si... ten krém má závažné nedostatky, především skoro nic na pleti nevydrží. Tedy na té mojí, třeba Viennettka měla zase jiné námitky (že drží moc a vypadá blbě). Tak teď si nejsem jistá, co je lepší, jestli když to vypadá skvěle, ale nedrží to. Nebo když to vypadá blbě a vydrží to celý den. Každopádně já bych si tento krém asi koupila znovu, pokud bych doma neměla dalších šest! BB krémů v plném balení. Jo a toto byla verze pro mastnou pleť, tak příště asi vyzkouším pro suchou.

**** Skin Food Aloe Sun BB Cream (mt)
Opravdu opravdu opravdu mám ráda BB krémy od Skin Food. Vyhovují mi mnohem víc než protěžované Skin79, vypadají na mně lépe než proslavené Missha. Slibuji, že příští BB, který si koupím v plné velikosti, bude od Skin Food.

***** Lumiere Mineral Makeup
Mám doma opravdu hodně těchto pytlíkových vzorků. V Lumiere je dávají bohaté. Navíc já mám jejich Luminesse MMU ráda moc, už rok jsem ve fázi vybírání odstínu pro nákup plného balení, takže pořád kupuji nové varianty vzorků a nové odstíny a pořád nevím. A protože je ten makeup krycí, takže ho použiji třeba jenom pětkrát za měsíc, když opravdu potřebuji, tak ty vzorky vůbec neubývají. Takovýchto pytlíků mám doma ještě alespoň patnáct.

***** Crushed Botanicals Liquid Mineral Foundation (recenze)
Toto byl předposlední vzorek světlého odstínu, co mám doma. Ze své lásky jsem si už srdéčko vypsala. A navíc moje šikovná čtenářka Katka vypátrala, že Crushed Botanicals změnil majitele a jede se dál.



** O'Slee Rosehip Whitening Mask
Já ty látkové masky nemám moc ráda. Vím, že je to v Asii hit, vím, že mám asijskou kosmetiku ráda, ale prostě... přijde mi, že je to naprostá zbytečnost. Maska je nasáklá až moc, většinou mi na obličej stejně moc nepasuje a tak nějak mi přijde, že kdyby to raději normálně napytlíkovali jako sérum bez toho zbytečného masko-hadérku, udělali by líp a mně by to vydrželo minimálně dva týdny. Jo a taky si myslím, že ty masky jsou předražené. Na to, že je to vlastně jednorázovka... sice je pravda, že masková tekutina vám bude hojně kapat všude možně, takže za svoje peníze asi nějakou tu hodnotu dostáváme... ale je to spíš plýtvání. Jo a nějakých významných zázračných výsledků jsem si po použití zrovna této taky nevšimla.

** Sebamed Hand+Nail Balm (z Ladyboxu)
Jako proč ne, ale nevidím důvod, proč se nad krémem na ruce z lékárny rozplývat déle než dvě věty. Krém se docela rychle vsakuje, pěkně hydratuje a voní... lékárensky. To je překvapení co?


*** Mary Cohr Mary Cohr: Tonique Immunité Beauté
Jak jsem psala posledně, tak dneska to taky platí. Sice tedy nevím, kolik přesně toto tonikum stojí, ale určitě to bude přes můj pomyslný limit tří stovek. Nikdy bych nedala tolik peněz za pleťovou vodu. Ani za tu, co doopravdy tonizuje. I když tedy přiznávám, že jedna čtenářka mě v komentech hodně navnadila a seriózně nad tím uvažuji, že bych tu zázračnou P50V taky vyzkoušela... No a SKII esenci bych taky chtěla vyzkoušet, to ne že ne. Ale raději se brzdím a pravidlo "za pleťovou vodu maximálně tři sta" budu zatím dodržovat. Což je asi docela smutné, protože jinak proti konkrétně tomuto toniku od Mary Cohr nemůžu říct ani křivého písmenka...
Moc pěkně mi voní. Jemně, nevtíravě a vůbec tak příjemně. Tonikum je opravdu jemné, na pleti nelepivé, jen tak jemně pohladí, rychle se vstřebá a... ...opravdu tonizuje. Potvrzeno na mých vlastních černých tečkách. Víc nevím, co bych o toniku napsala.
Když se nad tím zamyslím, tak je jedna teoretická možnost, kdy bych byla ochotná za tonikum zaplatit takové peníze: pokud by bylo součástí setu péče o pleť, po kterém bych opravdu toužila. Například pokud by se Alpha-H Liquid Gold Skin Perfecting System prodával pouze spolu s tonikem, asi bych časem překonala svou finanční averzi a ten set bych si ve vhodném okamžiku koupila, i kdyby stál třeba dvojnásobek. Což je ale dost pofidérní teorie, kdysi dávno jsem si to samé myslela o Clinique 3 kroky a ten jejich tonik stál dost za velké kulové. Čímž jsem si tu svou teorii vlastně sama vyvrátila, tak teď nevím. Prostě asi ušetřím za tonik a koupím si raději dvakrát Ice Lift!

**** Mary Cohr Ice Lift 2x
Ta maska mě udivuje. A nevím, jestli to je dobře (jakože fakt něco funguje) nebo špatně (jakože si to asi budu muset koupit). A varuji vás ta maska je drahá. Raději následující řádky snad ani nečtěte. Přijde mi totiž, že opravdu mi pleť vypne, není to nic dramatického, ale jistý účinek tam je. A navíc pozoruji i určité vylepšení ráno poté. Vzhledem k ceně toho jednoho balení, jsem se zatím rozhodla, že já tomu věřit nebudu. Mám ještě jeden vzorek (na dvě použití, když toho dám málo... a trošku se mi podlamují kolena, když si představím, že až toho dám hodně, tak účinek bude dvojnásobný) a vyhrazuji si právo změnit názor na tuto masku kdykoliv během těch dvou použití.


**** Mary Cohr Vital-Lift Cream (recenze) 2x
Co jsem napsala v recenzi stále platí. V listopadu jsem Vital-Lift vyměnila za Specific Rides a odpovědně si zatím myslím, že Vital-Lift je lepší.



 ??? Nobilis Tilia Bioaktivní obnovující sérum (z Ladyboxu)
... získává smutnou cenu promarněné příležitosti. Docela jsem se těšila, až ho vyzkouším, protože třeba Day o něm mluvila opravdu nadšeně. Byla to moje záloha pro okamžik, kdy mi dojde Raw Gaia MSM Beauty Spray. Tak ten došel... Nobilis jsem použila dvakrát, jediné k čemu jsem došla bylo, že mi to vůbec nevoní. Pak jsem ho přenášela a když jsem ho chtěla znovu použít, tak bylo prázdné... a ten pitomý mastný smradlavý hloupý olej byl všude. V kosmetice, v taštičce, v kabelce. Už jsem říkala, že mi to nevonělo? Tak teď mi nevoní ani ta kabelka a to jsem pečlivě asi půl hodiny všechno čistila.


A víte co, i když celkové nákupy a jiné čítají + 53 kusů, tak to vlastně ani nestojí za řeč, protože to jediné důležité, co jsem si koupila, jsou... ano, správně mám dračí kule! A všechno ostatní je zhusta nepodstatné.



Za celkovou bilanci se stydím a veřejně slibuji, že se polepším. +35

36 komentářů:

  1. Doufám, že se polepšíš ve smyslu, že ta + bilance bude vyšší :D Čistě ze čtenářského hlediska:)
    Mary Cohr je mi podle tvých recenzí hodně sympatická, zvlášť když na tom budeme věkově - pleťově stejně. a Ještě Raw Gaia taky přichází v úvahu. No a perly ty jsou bez debat.

    OdpovědětVymazat
  2. na těch BB Skin Food se shodneme, jsou skvělá! Sérum od Nobilis není vůbec špatné, ale pravidelně nepoužívám. asi bych měla začít.

    OdpovědětVymazat
  3. RB od Lushe musim zkusit :)))
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Omg tak ty nam odfotis krabicku dracich peral ?! :D tiez sa na ne chystam

    OdpovědětVymazat
  5. lučiak: jasně, myslím, že to pojmenování těmto meteoritům už nikdo u mě neodpáře.
    tuttobene: já spíš doufala v pohyb směrem níže, už jen pro klid v domácnosti s mojí peněženkou.
    meduňka-b: no mně ten nobilis fakt dost echt smrděl, což byla docela překážka při používání. ale je fakt, že jsem na něj četla jen dobré recenze.
    luxylady: určitě zkus. já tu vůni mám fakt ráda.
    justinaforfun: odfotím! úplně bez výčitek! a opravdu je doporučuji, takže si pospěš, dokud je ještě mají!

    OdpovědětVymazat
  6. mozna blba otazka, ale co jsou to ty draci koule? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. guerlain meteorites perles du dragon

      Vymazat
  7. jupíí..já se těším na recenzi meteritů...docela uvažuji, že si je taky koupím, ale na FB mě všichni přesvědčovali, že lisovaná forma je milionkrát lepší...ale dávat za pudr přes 3000?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jde hlavně o tu barvu, protože už několik let zpět - pokud se nepletu - nebyla žádná limitka do studena, což tady ta díky těm fialkovým docela je. Vždycky to je spíš v létě do bronz, v zimě do zlata. Ty lisovaný mají trochu jinou strukturu, jsou jemnější, ale vánoční jsou barevně jinde, jak ty koule a ty stálý mythic jsou spíš neviditelný. Takže jde spíš o to, co od toho člověk čeká a taky myslím, že poměr cena/výdrž hovoří jednoznačně pro kule v jakékoliv barvě, to prostě nejde spotřebovat snad ani za celý život. lisovyný pudr přece jen jo (ale zas ta stálá varianta je plnitelná a ta náplň je cenově o dost příznivější). Já mám jednu bílou kuličku bokem, kterou používám jako rozjasňovač pod obočí, normálně s ní kreslim, už ji tak používám přes dva roky a ta kulička je prostě furt stejná, přijde mi že snad dorůstá nebo co :-)

      Vymazat
    2. rena má pravdu, že tyhle meteority jsou docela specifické tou fialovou, což se moc nevidí často. i když taky tam přimíchali v guerlainu zlaté koule, nevím tedy k čemu, já bych tu zlatou tam klidně oželela (asi si je vyndám). a fialové perly byly podle mě před dvěma roky na vánoce se včeličkou, ale ty jsem prošvihla, takže letos to byla jasňačka.

      a tedy recenzi bys chtěla jo? to ti tedy nevím nevím. já si myslela, že se prostě jen tak pochlubím krabičkou a nějaké náročné focení nebudu ani zkoušet.

      jinak lisované meteority náplň koupíš za rozumné ceny, tam prostě nejvíc platíš za kompakt, což třeba já osobně nejsem ochotná...

      Vymazat
    3. Tak snad tu recenzi radši ani nedělej trb... Ještě bych mohla nabýt přesvědčení, že nějaké koule taky nutně potřebuju :-)))

      Vymazat
    4. Tak to díky za osvětlení...akorát nevím, jak s těma informacema naložit..já jsem už koukala na samostatné náplně, ale nikde jsem nic neobjevila...teda v parfumérce jsem nebyla...ale i tak...tak kam na ně jít...
      já teda budu o těch dračích kulích přemýšlet...koukala jsem na ně a fakt mě zaujaly..no i když já si radši počkám na recenzi...takže piš ,drahá , rychle!

      Vymazat
    5. Já právě ty včeličkový zkoušela, líbily se mi moc, ale bylo tam té zlaté hodně, vůbec jsem neviděla žádný efekt těch slézových, takže myslím, že tyhle budou asi v tomhle ohledu lepší. Mně se strašně líbí ty bílý, který občas udělají, akorát nechápu, proč se k nám nikdy nedostanou, většinou to je sice pro asii, ale není to tak dávno, co jsem je viděla normálně na fr stránkách a tady samozřejmě prd.

      Vymazat
    6. jája: ty za 3 litry si nekupuj simtě :D kup si ty normální lisovaný (cca 1400? fakt nevím, kolik u nás stojej) - aspoň ty já doporučuju, kudy chodím, jsou lepší než kuličky, protože nemají třpytky

      Vymazat
    7. reni, tak ty bílý asijský se mi taky líbí strašně. ale tak nějak netuším, jak se k tomu dostat. ledaže, až pojedu do toho japonska! nebo kam! tam!

      Vymazat
    8. Černá Moora: Simtě, tak teď nevim který přesně myslíš..já koukala jen na ty za 3000kč..jsou to ty s těma barevnýma kolečkama..a i na netu je neseženu levnějc..pak jsou tu ty levnější jednobarevný..ty myslíš? nebo myslíš jen tu náplň?...

      tvl já ten gerlén strašně moc chci zkusit..nevěnujete mi někdo alespoň jednu kuličku na ozkoušení :///

      Vymazat
  8. 53?? To je dost. Ale ne proto, že by mě to pohoršovalo. Jde o to, že všechno nové nejraději zkouším hned a tohle bych asi nezvládla:DGratuluju ke kulím;)

    OdpovědětVymazat
  9. S těmi BB od SkinFood souhlasím, teď jsem si objednala nějaký se zeleným čajem a růží (nebo něco takového) a je fakt super. Skin79 mi taky vůbec nesedí... Ale zase Missha celkem jo - ta hlavně dobře kryje (vínová tuba)... to mi u SkinFoodu trochu chybí, ten kousek, co mám já moc dobře nekryje...

    Jinak já si asi podobnou bilanci dělat nebudu, neb jsem spotřebovala asi tak 2 věci a přibylo mi jich........no raděj nepočítat :D

    OdpovědětVymazat
  10. an.: přesně to si myslím i já. 53 je hodně, ne proto, že to je hodně, ale proto, že chci všechno spotřebovat až do konce. a když si koupím něco nového, tak se tím čas té konečné spotřeby čehokoliv dost oddálí. protože samozřejmě si musím nejdřív vyzkoušet všechno nové!

    katushkaa: prostě podle mě jsou skin food bb krémy z těch čtyř nejznámějších značek (missha - skin79 - etude house - skin food) pro mě nejlepší. tečka. domluvila jsem. nehodlám o tom dále diskutovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k dračím koulím! Také bych je velice ráda viděla v akci, takže oroduji za spoustu fotek a článek. Jednoho krásného dne si pořídím obojí - lisovaný pudr i kuličky. A budeme žít šťastně až do smrti...

    OdpovědětVymazat
  12. Jen se nestyď!A hrdě vypni hruď...Já pravidelně víc nakoupím než spotřebuji.Už se z toho stává moje rutina..Když pak víc výrobků spotřebuji,tak jsem tak pyšná,ikdyž toho stále mám haldy a neustále něco přibývá.Jenže v téhle době nejde mít doma jeden šampón a jeden krém,co když je tamten lepší..A vůbec pokud člověk kouká na blogy,že? A gratuluji ke dračím kulím,já mám taky Guerlainí kule ,ale ne ty dračí...Není nad to být pořádnou dračicí.Doufám,že bilance bude neustále stoupat,ať mám kam chodit pro inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  13. Uu, po těch meteoritech taky toužím :3 Mám takovou (snad ne moc) hloupou otázku, mají je ve všech parfumeriích nebo jenom v Sephorách? Při nejhorším bych si pro ně za město do Olympie zajela, ale pokud by se daly sehnat v Marionaudu nebo Douglasu, moc by mě to potěšilo :D (páč i tyhle mám dost daleko a do města se hned tak nedostanu :/)

    OdpovědětVymazat
  14. jů, perle :D
    já je chtěla alespoň okouknout, ale v zaostalý Sephoře tu kolekci ještě vůbec neměli :/

    OdpovědětVymazat
  15. sirii: mě tedy fakt těší, že všichni toužíte po recenzi na dračí kule, ale nemůžu to slíbit v dohledné době... pokusím se.
    betty boop: dobře, od teď jsem na sebe hrdá. ale stejně si dávám předsevzetí, že příště bude ta bilance v mínusu.
    kocicizivot: já je kupovala v marionnau (teda ale v praze), takže být tebou bych klidně zkusila něco v centru!
    černá moora: no a vlastně za to stejně můžeš ty. nevím, kdo dával naposledy přehled guerlain vánoční kolekce na blog. a od té doby vím, že ty fialové koule prostě potřebuji.

    OdpovědětVymazat
  16. tiez mam taky nazor na ten sampon od pure fiji :) a tiez som citala vselico :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty hadříkaté masky jsou fakt tragédie. Nechápu, proč je dělají tak velké. Je mi záhadou, jak toho dokážeš za měsíc tolik spotřebovat :D. Já tenhle měsíc nic a jeden vzorek používám už týden. Vypotřebovala jsem ale dvě propisky :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Tereza Višnovská6. prosince 2012 4:22

    Ostatní se na mě sice sesypou, ale nevadí mi to. Napíšu svůj názor. Přijde mi, že jen žebráš/kupuješ vzorky, velmi je střídáš (podobně jako jedna ku*va z nádraží zákazníky), dlouhodoběji netestuješ takřka nic a recenze jsou sice dobře napsané (to všechna čest), ale silně pochybuji, že je v nich často více než první dojem. Jednoduše proto, že nedáš tomu výrobku čas. Při Tvé spotřebě a střídání není ani možné, abys poznala, jak se ten nebo onen produkt skutečně osvědčil. Když se velmi neosvědčí - alergie, pupínky, poznáš to hned. Ale jak z 10 vzorků (záměrně přehnáno), co si naplácáš na obličej poznáš to nebo ono, tak to fakt netuším.
    Pěkně napsané, velmi povrchní a prázdné (pro mě) recenze. Psát umíš, testovat ne.
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze vždy píši po minimálně dvou měsících používání, spíš víc. velmi nerada píši recenze ze vzorku, v tomto případě asi narážíš na mary cohr, ale i tak... ty tubičky mi vyšly na měsíc a půl používání. najdi mi recenzi, kterou jsem psala ze vzorku! dobře najdeš mary cohr. a dále? jo pak ještě pai, ale to ani není značené jako recenze.

      většinou recenze píši, až když mám na dně. pokud ti to přijde jinak, tak potom nevím, jak bych to měla komunikovat. nikdy nepíši recenze po dvou týdnech používání.

      výrobky střídám, jeden krém mi vydrží asi třičtvrtě roku a prostě výrobky střídám, protože jsem taková. snad nikdy v životě jsem si nekoupila dva stejné krémy po sobě. nebudu toto své chování měnit jen proto, že mám blog a že bych třeba měla testovat krém dva roky? a pak teprve psát recenze. nebo jaká doba je pro tebe nejvhodnější pro posouzení?

      nevím přesně, na co narážíš u tohoto článku, mary cohr jsem snad už vyjasnila, pak tam máme vzorky lumiere (na ten tady recenze není), vzorek skin food (na ten tady taky recenze není), vzorek crushed botanicals (na ten tady recenze je, ale já těch vzorků spotřebovala asi deset za rok a půl + mám i plné balení).

      mohla by si tedy být konkrétní, která recenze je prázdná. a psaná se vzorku. třeba když se letmo podíváš do recenzí, tak článek na denní/noční krém se tady objeví tak jednou za tři měsíce.

      neřekla bych, kdybych třeba v tomto měsíci měla spotřebováno jenom vzorky různé pleťové péče a k tomu napsala tři recenze na měsíc...

      navíc: ukaž mi kosmetický blog, který nestřídá výrobky. a to ani nemluvím o tom, že většina blogů píše články po dvou týdnech.

      nechtěla jsem být nepříjemná, jen vysvětlit svůj pohled na věc. a pokud sis všimla, tak třeba v tomto článku se můj pohled na věc většinou schoduje s recenzí, pokud byla. což asi nějak svědčí o té recenzi. nebo myslíš, že posuzovat výrobek po spotřebování taky není směrodatné?

      Vymazat
  19. Vždyť píše 16 plných nebo velkých výrobků. Ne vzorků. Nicméně souhlas s tím, že s takovou hbromadou produktů poznat, co který způsobil je trochu divné, ale to už tak chodí. Kdyby měly tyhle báby psát o pár produktech za rok, které každému normálnímu člověku stačí, tak tu moc článků = spolupráce, není. Známe přece blogy, kde za rok vypotřebuje pindulína 20 krémů, zkusí 20 minerálních make-upů, jo to bylo tu, že? Atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že je tu trochu zmatení pojmů, přece to, že něco dopotřebuju v listopadu, neznamená, že jsem to taky v listopadu načala, ne? Já si třeba teď právě taky dala "práci", abych doplácala všechny načatý věci, co se mi tu válí kdoví jak dlouho a neotvírala nový a jako sorry, ale došla bych k daleko vyššímu číslu a vzorků bylo minimum. Kdyby tyhle bilance tady jely už rok a každý měsíc tam bylo třicet spotřebovaných věcí, tak to asi bude trochu divný, ale kdo sem chodí pravidelně, tak to vidí sám. A nemám blog a teda se fakt nepovažuju za pindulínu a za rok dvacet krémů rozhodně vypotřebuju (myslím pleťový, ale počítám i séra a oleje) a minerálních makeupů mám vyzkoušených rozhodně víc. Ale uznávám, že nejsem "normální člověk, kterému stačí pár produktů za rok", ale to bych pak nečetla beauty blogy, páč nevím, co by mi to jako dalo. Blogy o zahradničení taky nečtu, bo to, že kytky chtějí občas zalejt, vím sama a zbytek nechávám jinak postiženým "magorům".

      Vymazat
  20. -18!? To jsi kouzelná, ne? Já jsem v tomto směru fakt nemožná... +53??? To si snad děláš p***l :-o Tohle mě fakt baví :)

    Ty asijské šítové masky jsou, hmm, hrozné. Dostala jsem jednu k nákupu a je to moc mokré, měla jsem z toho ulepený pocit a nakonec jsem se hodně rychle umyla. No, skončila v koši, i když mi to byli líto. Ale ten pocit na obličeji mi byl nepříjemný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a R&B mám taky ráda, miluju tu vůni a ani nevím, jestli ještě nějaký zbyteček mám?! Musím to zkontrolovat. A prosím tě, až vymyslíš recept na MSM Beauty Spray, tak mi ho prosímmoc pošli ;)

      Vymazat
  21. hele víš co, kdo umí, ten umí.

    o recept se podělím... to se neboj. zatím mám v plánu šípkový olej (který prokazatelně v msm je!) a ten naředím tou zázračnou biobachovkou (to aby to k něčemu bylo). a třeba se probudím jako nový člověk. nabachovaná!

    OdpovědětVymazat
  22. Awwwwww!! A je to tady, teď se cejtím jako totální buran, že si vždycky řeknu, že ty peníze za takovou "blbost" nedám :D Přitom nad meteorites slintám už nějaký ten rok. Budu se těšit na recenzi a jestli bude taky tak oslavná, tak se na Vánoce asi plesknu přes kapsu xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...