pátek 21. prosince 2012

Bioré: 4-in-1 Revitalizing Cleanser

* koupené v kanadské drogérii za něco málo přes $10 (myslím)

Tato čistící pěna je mnohem lepší než její hot steam kolega, ale furt není tak boží, jak jsem čekala. I když vlastně jo, celkem je boží. Takže mě to časem nejspíš opravdu nedá a tu asijskou marshmallow verzi si koupím. Jen by mě tedy zajímalo, jestli si můžu koupit jenom refill a ten pěnovač bude fungovat i na tu lepší verzi nebo si mám raději koupit normálně i s tím pěnovačem, ono to totiž vypadá tak nějak jinak... nevím a popojedem.



Na úvod bych asi měla poznamenat, že nemám zkušenost s Bioderma šlehačkou. Chci to jen vyjasnit raději hned na začátku, aby bylo jasno. Vím, že srovnání se tak nějak nabízí... a nedočkáte se ho. Ale mám tušení, že to asi bude dost podobné. Protože uznejte, znamení tu jsou:

Pěna je úžasně nadýchaná a krémová. Dokonce jsem tu krémovost jasně cítila při nanášení, není to pěna, kterou napěníte a najednou pifpafpuf máte v dlani jen pár bublinek, které kdysi byly pěnou. Tak to ne... je to úžasně nadýchané, pěnové, krémové, na obličej se nanáší lehounce jako vánek. 

Pěna nevysušuje. Po umytí je pokožka heboučká a skoro jakoby namazaná. Když k tomu přidám tu krémovost při nanášení, tak fakt si myslím, že ta pěna je vlastně super.

Pěna odličuje. Makeup a podobné to zvládne první tahem, oči stačí trošku pošudlat a všechno je dole (ověřené Biodermou skvělou micelárkou). Je pravda, že nepoužívám bůhvíjak odolné oční líčení, ale linky od MUFE to zvládne normálně, obyčejnou řasenku taky a tak nějak věřím, že i tu voděodolnou by to dalo (ale nemám to ozkoušeno, voděodolné řasenky nekupuji a nepoužívám).




A teď proč tedy není tak boží, jak bych čekala? Vlastně ani nevím, protože zpětně vidím na té pěně jen samá pozitiva. Trošku mě zklamalo asi, že na jedno pumpnutí se toho vypumpne málo. Což tedy není pravda, to jedno pumpnutí úplně stačí pro umytí celého obličeje včetně kompletního makeupu. Ale vždycky, když jsem viděla tu asijskou reklamu, tak jsem si říkala... tý jo, to musí být boží! a jak to drží! a jak to pění! to musím mít! Kdežto u tohoto jsem si říkala při prvním použití... tý jo, mám toho nějak málo! mám ještě jednou pumpnout? ale docela fajn! A teď tedy, když mi ta pěna došla, tak si říkám... tý jo, ale ono to fakt nebylo špatný! čím já se teď budu odličovat? a čím se budu ráno mýt? však ta eko pěna z nějaké německé drogérie za €1 je úplně strašná! stýská se mi!



No vidíte, takže ta pěna je boží. Jen si příště budu muset koupit tu asijskou verzi. A doufám, že reklama nelže!

10 komentářů:

  1. já mám zkušenosti s odličovací pěnou od VICHY a musim říct, že je to fakt super nástroj na odlíčení ve sprše :-). Mám koupé další balení do zásoby, jen jediná výtka je, že trošku pálí do očí, když je šmudlám pěnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani vichy vyzkoušené nemám, ale bioré bylo fakt super. a mě nepálilo tedy nic.

      Vymazat
  2. Hele, já už si přesně nepamatuju, co jsme vyswaply, ale jestli máš ty černý linky MUFE ode mě a odlíčí je to, tak by to mělo odlíčit všechno... A tady mám velikou mezeru ve vzdělání, já normálně pěnu neměla nikdy, asi to bude tím, že jednu dobu jsem celkem nadužívala pěnová tužidla a není to zrovna doba, na kterou vzpomínám nejraděj, takže mě to neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jsou to ony. jenomže já nevím, jestli to je nějaké specifikum moje osobní nebo co, ale já snad v posledních letech neměla problém odlíčit nikdy nic. (jenom ta tekutá linka do lumiere... ta vyžaduje speciální zacházení) takže buďto mám vyzkoušené jenom ty nejlepší odličovače nebo mám nějaké divné oči! vždycky jsem měla problém akorát s voděodolnou řasenkou, a proto ji už minimálně pět nekupuji. občas mám problém s normální řasenkou, ale to jenom když se odličuji micelárkou (třeba biodermou), ale jinak... no problemos. takže moje zkušenost možná není směrodatná.

      Vymazat
  3. No tak mě teda zrovna pěna od biodermy vysušuje docela dost...dala jsem jí šanci...překonala jsem rozpaky a čistí dobře...už si jí znovala ale nekoupim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle mě fakt nevysušovalo. ale to srovnání s biodermou nemám a nejspíš ani mít nebudu, protože příště si koupím asi zase bioré (jen růžový).

      Vymazat
  4. Ha, dík za tip, já jen vím, že z Bioré má spousta lidí záchvaty nadšení...třeba se časem vrátím k vodě a pořídím i tuhle pěnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak záchvat nadšení... to zas ne. třeba ten hot steam cleanser za to podle mě nestojí. ta pěna je mnohem lepší. a jestli ta asijská bude jako v reklamě... tak to možná záchvat bude.

      Vymazat
  5. Ježiš ta reklama je tak boží! Já ten marshmallow fakt chci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...