pondělí 31. prosince 2012

Burt's Bees: Lemon Butter Cuticle Cream

* koupený... no a to je trapas, protože fakt netuším kde: feelunique? asos? ebay? prostě tam někde!


Tak toto určitě všichni znáte? Proslulé citrónové máslo na nehtovou kůžičku od Burt's Bees. Je to uživatelsky příjemnější, hutnější, méně matlavá a méně mastná verze Lush Lemony Flutter

Vůně tedy sice není úplně podobná: voní to výrazněji než Lush.

Barva taky není ta samá: Lush je žlutější.

Konzistence je úplně jiná: Lush se matlá, toto se musí nejdříve rozpustit teplem (prostě klasické máslo na nehty).

Balení je úplně jiné: jednoduchá černá piksla od Lush je samozřejmě plně poražena roztomilým kapesním balením žluté plechovky.


Ale účinky jsou dost podobné, hezčí a hydratovanější nehtová kůžička, varianta od Burt's Bees má oproti Lush ještě navíc tu výhodu, že se rychleji vsakuje, uživatelsky je praktičtější a můžete ji nosit celý den v kabelce. Což samozřejmě dělám už snad dva roky. A během té doby jsem zjistila, že využití je mnohé:

(1) Na nehty! Baví mě to. Vytáhnu žlutou plechovečku a sofistikovaně si začnu promazávat nehty. Pěkně to voní, hezky to maže a vůbec... vypadá to übercool.

(2) Na pusu! Nejsem si úplně jistá, že to složení je 100% poživatelné. Ale je to 100% přírodní a já si tím pusu mažu už asi rok... podle všech známek jsem zatím na otravu neumřela.



(3) Na vlasy! Jo já vím, zní to divně. Ale už se mi párkrát stalo, že jsem si ráno umyla vlasy (bez kondicionéru, to dělám běžně) a během rychlého odchodu z domu jsem se zapomněla učesat, případně vlasy něčím namazat (olejem nebo krémem), takže pak vypadají během dne tak střapatě, rozlétaně, někdy i suše. V takové nouzi se mažu tímto máslem, protože to mám v kabelce vždycky. Je dřina namazat toho dostatek na všechny moje konečky, ale alespoň to voní  a vlasy nouzově uhladí.

(4) Jako odličovač! To je možná ještě divnější, ale když na to přijde, vezmu si ráno nějakou tu trvanlivější rtěnku nebo stain, které skvrní, tak toto máslo stačí namazat na pusu, pošudlit prstem a je vystaráno, barvu to opět sjednotí a navíc to funguje i jako balzám na rty. Nebo to můžete setřít ubrouskem a je to.

(5) Tam, kde je třeba! Nedávno jsem se spálila na prstu. Čím jsem si mazala puchýřek? Správně Lemon Butter od BB. Čím si mažu škrábance od kočky nebo řezance od papíru? Správně Lemon Butter od BB. Čím si mažu popraskané koutky nebo odřený nos? Tím samým... aneb dejte mi ránu pěstí a já si to nejspíš v rámci první pomoci namažu tímto máslem.


(6) Rozjasňovač! Tož to už je trošku hardcore inovace, ale víte co, mastný krém je jako rozjasňovač většinou super, nejlepší na něm je, že neobsahuje žádné třpytky. Už nějakou dobu nenosím rozjasňovač v kosmetické taštičce s sebou všude možně (od té doby, co mi tam praskla ta kreténská tubička e.l.f. SFW a rozjasňovač byl všude), ale když fakt chci, tak toto nouzově poslouží. Nevýhodou trošku je, že se to během asi půl hodiny naprosto vsákne, ale krátkodobý efekt taky dobrý.


Prohlášení na závěr č.1: Kdesi jsem se dočetla, že asi před dvěma lety se změnilo složení a také balení tohoto zázraku. Nově má plechovka stříbrný okraj a boky (ta moje je celá žlutá) a konzistence je prý více olejová a méně máslová, rychleji se vsakuje a tak vůbec... účinky jsou ovšem prý lepší u této starší verze, kterou mám doma. Novou jsem ještě nezkoušela.

Prohlášení na závěr č.2: Během psaní tohoto článku jsem si nehty namazala dvakrát a pusu pouze jednou. Do vlasů jsem jen tak mázla, protože... jen tak pro tu vůni.

10 komentářů:

  1. Tak se nestačím divit,kolik toho jedna malá plechovka dokáže.Určitě prima věc pro lidi,co nemají rádi sto a jeden výrobek,na každý centimetr svého těla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho tedy používám je na nehty, ale je fakt skvělý. I když nemám srovnání, protože kromě olejíčků jsem takto tuhou věc neměla.

    OdpovědětVymazat
  3. Po tom se musím podívat :-)

    Mamou-stylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Burts bees jsou super! já toužím po mangovém balzámu na rty :)

    OdpovědětVymazat
  5. už jsme to tuhle měla i v košíku, pak jsem si řekla, že těch mazadel už mám moc a musím nejdřív něco vypotřebovat :P

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně jako Ty plechovku nosím 2 roky v kabelce a asi i další 2 roky, než obsah zežlukne. Slibuji, že se polepším a budu máslo používat aspoň 1x týdně.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem moc za komentáře. tohle máslo je opravdu skvělé. a tedy samozřejmě, že ho používám taky primárně na nehty, ale ta multifunkcionalita se hodí, když jsem ve škole nebo jinde jen ne doma.

    OdpovědětVymazat
  8. Zírám kolik využití jsi mu našla. Já jsem ho používala výhradně na nehty, když jsem ještě věděla kde je. Teď už jsem ho pár týdnů neviděla, možná pár měsíců... jsem děsná bordelářka!
    Ani jsem nevěděla, že máš kočičku! Jakou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem ten svůj první ztratila, někdy před třemi roky... od té doby jsme se dvakrát stěhovali, takže myslím, že už to asi nenajdu.

      kočičku teď nemám žádnou. mívala jsem kocourka, nějaká pouliční směska, celý černý, bílé bříško, bílé dvě tlapky a bílé jedno oko. ale když jsme se stěhovali, tak zůstal v tom domě s novými majiteli. teď mě občas podrápe nějaká příbuzná kočka.

      Vymazat
  9. Je to klišé, ale zrovna včera jsem koukala, myslím, na beautybay, kde je ve slevě... Takže teď jdu na něj! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...