pátek 28. prosince 2012

Etude House Princess Etoinette

Ano nebo ne?

A není to už moc?

Jakože kýč!


Pořád nad tím přemýšlím.

A nemůžu to dostat z hlavy už snad dva měsíce!

Laky, linky, pudr, štětec nebo pěna mě naštěstí nezajímají.

Ale to ostatní!


Ten rozjasňovač!

No jo, ale já pudrové rozjasňovače nepoužívám!

No a co?


Ty tvářenky!

Alespoň jednu chci vlastnit!

Ne, nemám tvářenek doma dost.

Tvářenek není nikdy dost!


Nevím, jestli oranžovou nebo růžovou.

Nebo spíš ten rozjasňovač?

Trošku se bojím, že mi domů přijde šuntový plast a uprášená srdíčka...


Nebo alespoň tu rtěnku?

Ale tvářenka je lepší!

Tak já nevím.

Bohužel cena není za lidovku...

Ale když jsou ty Vánoce...

Pořád nevím. Ano? Raději ne?

A co když teď ušetřím a za pár měsíců si to budu vyčítat?

35 komentářů:

  1. Ten stetec je opravdu tak tvarovany, nebo jen vybarveny? Jinak ty obaly mi prijdou tak kycovity az se mi to docela libi :)
    Jeanny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že je štětec tvarovaný. ale doma ho nemám, jen hádám.

      jo a ty obaly jsou tak nechutně kýčovitý, když k tomu přidám tu srdíčkovou náplň... tak i moje cynické srdce jihne. jenom se totiž bojím, že mi přijde něco šuntového a já budu brutálně zklamaná. tak nevím, jestli není lepší se jen tak dívat na obrázky.

      Vymazat
    2. Ty obrazky mym okem vypadaji hodne vyretusovany, tak sance na sunt tam je :/ a cenovky me teda prekvapily.

      Vymazat
    3. přesně tak. asi to bude šunt. no a ceny jsou podle mě dost nadsazený!

      Vymazat
    4. Jezis ze ja jsem ten clanek cetla fakt!! Me se ta blba tvarenka asi taky libi! Tady to vypada ze to mozna sunty nebudou.
      http://smalltst.pixnet.net/blog/post/67138324-%5B%E6%96%B0%E5%93%81%5D-%E5%A5%BD%E7%81%AB%E7%86%B1--etude-house-%E6%96%B0%E5%93%81-princess-etoinette%E8%A9%A6

      Vymazat
    5. já zase někde viděla foto, že ta srdíčka jsou úplně máslová a roztírají se jedna báseň... no jo no. a jestli to nebudou šunty... jsem zvědavá, jak dlouho to ještě vydržím nekoupit.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. mi se asi víc líbí tvářenka. ale rtěnky taky hezké. to zas jo.

      Vymazat
  3. Mně se taky líbí nejvíc ta tvářenka. Kdysi jsem na to někde narazila, mrkla na ceny na ebay a rychle na to zapomněla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi tak, ale čas od času si právě vždycky vzpomenu... a nevím, jak dlouho budu ještě odolávat. (navíc mi přijde, že na ebay zdražili, neměla bych třeba objednat ještě dneska?)

      Vymazat
  4. Je to ujetý :D.
    Ale nádherně ujetý.
    Ale tak do 15 babek... takhle je to drahý jak prase. Já bych si to nekoupila, sice je to krásný, ale za ty prachy bych si představovala spíš něco ve zlatě a rudém sametu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. No já asi umřu...Nejdřív vidím všude ty roztomilé krémíky z asie..a teď zas tohle...proč jen já na to koukám.Ale na fotkách to zblízka nevypadá jako šunt.To by museli mít hodně vyretušovaný.A z těch rtěnek jsem se už poslintala,nejen krásný balení,ale ty barvičky,auuuuu.A za mě?Krásných kosmetických kýčů není nikdy dost.Je to krásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Růžová tvářenka, jasná věc :-) Mě ty obaly zas až tak neberou, ale srdíčková náplň se mi líbí hodně a teda nevím, jak v reálu, ale přijde mi, že by se to dalo různě kombinovat, že jako použít jen něco, mixovat a tak... Že je to prostě docela variabilní...

    OdpovědětVymazat
  7. Ty obaly se mi libi. Jsou az za hranici kyce, a tim pripustne :-). Ale nejak me to nelaka. Mozna, az bude dospivat dcera, tak ji udelam radost :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Jaj! Tvářenka i rozjasňovač <3 Ale já už nemůžu nic dotáhnout dom :D

    OdpovědětVymazat
  9. Proč jsem tady na ten článek vůbec klikala :(( teď nevím jestli chci víc rtěnku nebo tu tvářenku nebo oboje :O a taky se mi zdá, že ebay nějak zdražuje ..naštval mě s revlonem, nejdražší světlí odstín a nejlevnější pro černošky :D

    OdpovědětVymazat
  10. mne se to libi vsechno moc :) a nejvic ten rozjasnovac a tvarenka, jako tobe
    jinak kycovity to je v ramci mezi, proste inspirace Antoinettou, ale vkusně ... ;))

    OdpovědětVymazat
  11. ha, doufám, že alespoň někdo se chytí a nakoupí. já to dneska googluji celý večer a pořád nevím, jestli objednat... nakonec jsem zjistila, že těch srdíček je v balení 10, což mi tedy přijde za ty prachy jakože dost málo...

    pokusím se to nějak vypudit z hlavy. ovšem některé fotky tomu moc nepomáhají
    http://www.musingsofamuse.com/2012/12/etude-house-princess-etoinette-blusher.html

    jo a myslím, že je to zimní kolekce, takže ty ceny na ebay už jenom porostou... a doufám, že brzy mě odpudí definitivně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa,tak fuj tajbl,zase jsem se tam podívala,a ještě tam koukla na nějakou miss tangerine...tak si dám honem obklad na hlavu a budu doufat,že pan Alzheimer bude náležitě promlouvat do mé hlavy.

      Vymazat
  12. A já jsem pro rozjasňovač. Pudrové rozjasňovače jsou must have! A možná i ta tvářenka:)

    OdpovědětVymazat
  13. Kýč to je, ale kde jinde ho tolerovat, než u dekorativní kosmetiky. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. No, jakože tak trošku kýčovitý to je (no dobře, tak teda docela dost), ale taky je to sakra roztomilý a ujetý... A já to chci taky, klidně by mi stačila jen ta tvářenka! A cenu radši asi ani nechci vědět :D

    OdpovědětVymazat
  15. děkuji všem moc za komentáře, naštěstí teď ráno mě to přešlo a nakupovat nic nechci! jsem zvědavá, jestli mi to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  16. krasne to je :) gyc, negyc,no a co, ked sa ti to paci, kaslat na gyc :D

    OdpovědětVymazat
  17. Krásnej kýč, tojo no... Ale za ty prachy...

    OdpovědětVymazat
  18. tebe prajem aby ti vydrzalo to nenakupovanie,ja si to idem pozriet :D

    OdpovědětVymazat
  19. kycovity to je, ale desne moc chci ten pudr nebo rozjasnovax :) a rtenka se mi taky moc libi :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja chci taky. A taky chci aspon polovicni cenu. Chjo xx

    OdpovědětVymazat
  21. Tie pixlicky su krasne. A budu rovnako krasne aj o 10-20 rokov, samozrejme, ak sa dovtedy nerozpadnu na prach alebo mi ich neposkriabe zavistliva suseda. A film o Marii Antoinette s Kirsten Dunst v hlavnej ulohe milujem.. Aj pre prepojenie vypravnosti s rockovou hudbou. K.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj dneska jsem si na tebe vzpomněla, protože prodejce rubyruby ma tyhle tvářenky ted v akci za 23dolaru :) tak kdyby jsi jeste mela zájem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji. i když tedy já na ně skoro zapomněla... teď abych to neodolatelné nutkání nakoupit znovu překonávala. ale děkuji moc!

      Vymazat
  23. co to je?to snad není normální, tohle je naprosto kouzelný, díkybohu, že nenakupuju přes zahraniční e-shopy, ale tohle jestli někdy bude u nás tak mě zrujnujou, krásný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...