neděle 23. prosince 2012

Greatbox vs. Jájabox


Teď si nejsem moc jistá, ale objevila se tato krabička na nějakém blogu? Jasně menší reklamní zmínka občas proběhla. Myslím reálně... už došlá. Já to tedy nikde nezaznamenala. Což asi znamená dvě věci. (1) Greatbox nedal žádné blogerce krabičku zdarma. (2) Blogerky už píší jenom o věcech, které dostanou zdarma, za vlastní peníze už nic kupovat nepotřebují. 


A nebo to může znamenat i něco jiného. (3) Greatbox vlastně v podstatě nikoho nezajímá. Jenom mě. Vlastně ani mě moc ne, ale co už. I když mám doma kosmetiky několik tun, stejně můj kosmetikou deformovaný mozek neodolal a já vlastně ani nevím jak, ale najednou jsem zadávala příkaz k úhradě a bylo to. Dokonce jsem z toho byla tak mimo, že jsem nenapsala variabilní symbol... ale nevadí, všechno se vyřešilo a balíček těsně před Vánoci dorazil. Co k tomu dodat? Asi co tam vlastně bylo:

Balení není úplně špatné, ale v současné hitparádě great-senza-lady by Greatboxu připadlo zasloužené slušné umístění na třetím místě. Box mi přišel natržený (to je asi chyba ČP), chybí jakákoliv vystýlka (kosmetika mi v krabičce pěkně štěrchala), hedvábný papír nebo tak něco se taky nekoná, mašlička není, chybí nějaké to oslovení a vůbec je to celé takové neosobní a studené. A netvrdím, že by Ladybox měl nějaký oficiální patent na růžovou, ale taky si mohli v Greatboxu vymyslet jinou barvu!


Yves Rocher sprchové gely Fresh Rose a Purple Lilac 2x 50 ml. Už to bylo řečeno a platí to tak i u mě. Tyto balíčky si rozhodně nekupuji pro sprchové gely. Hádejte, co se stalo se sprchovými gely z mého Senzaboxu? Správně, malý C&E jsem věnovala, velký FdS mi zatím leží naprosto netknutý doma, ani jsem ho neočuchala. Navíc se k něčemu přiznám! Nemyslím si, že bylo chybou Senzaboxu, když se v jejich prvním vydání objevil příliš tmavý téměř prošlý makeup od Yves Rocher. A nemyslím si, že bylo chybou Ladyboxu, když se v jejich snad listopadovém vydání objevilo tělové mléko z limitované vánoční edice ovšem loňské. Ano správně, myslím si, že je to chyba Yves Rocher. A teď co? Já mám Yves Rocher opravdu ráda, ale tímto u mě nepřestavitelně klesli, dokonce uvažuji o tom, že do toho obchodu už nikdy nevstoupím. I když mám skoro plnou dárkovou kartičku druhého stupně. Tak jo, tu možná ještě vyberu a pak s Yves Rocher končím definitivně! Tak se nedivme, že i tyto dva sprchové gely jsem ohledala ze všech stran, jestli na nich není náhodou něco špatně. Vypadá to zatím, že dobrý!

Fleur de Santé Winter Care Hand Cream with protecting shea butter 200 ml. Stejně tak si beauty boxy nekupuji pro to, abych vybavila svou koupelnu výrobky od FdS. Fakt ne. Krém na ruce asi dobrý, ale tuba 200 ml? Krému na ruce 200 ml? To snad někdo upad na hlavičku, když byl malý... je to těžký jak kráva, manipuluje se s tím jak s těžkou krávou a spotřebovávat se to bude asi tak pět let. Pěkně to voní, namazat jsem si raději nezkoušela, protože přemýšlím, že to někomu daruji. Jo a to propagované bambucké máslo je na 11. místě ve složení.


Argital Argiltubo green clay for face and body 20 ml. Tohle byla asi jediná věc, která mě opravdu potěšila. Jenomže! Nechápu, proč u toho není návod, na co to použít. Není problém... najdu si to na netu. Jen tak nějak nechápu, proč Yves Rocher do krabičky přidal vánoční katalog, když všichni nejspíš víme, kde Yves Rocher koupíme, a navíc stejně už je skoro po Vánocích. A proč proboha zajímavá značka, o které jsem já nikdy neslyšela, letáček nepřidá žádný. Navíc z té tuby není ani tak úplně jasně poznat, k čemu to je... čistící/sprchový gel, krém, maska... tak jasně, sice mám IQ tykve, ale tipuji správně masku... a stejně jsem musela strávit deset minut na netu, abych si to potvrdila.

SpaRitual Organic Bath Salts 17 g. Ještě jsem překousla koupelovou sůl od Tetesept v Senzaboxu, nakonec to bylo docela použitelné. Ale tento midi pytlíček? Na kterém je navíc napsané, že dávkování: manikúra 1 lžička, pedikúra 2 lžičky, do koupele dávkujte v pořádném množství. Odhaduji 17 g soli na dvě lžičky a teď tedy nevím, jestli se mám vykoupat v pěti litrech vody nebo si zkusit udělat pořádnou manikúru. Ale alespoň je SpaRitual jako značka mnohem zajímavější než YR nebo FdS.

Pickwick čaje. Ale jo, s čaji jsem spokojená. Chápu to tak, že ty tři pytlíčky jsou navíc, čaj piju a docela mě to potěšilo. Já proti jídlu, nápojům, sladkostem... v beauty boxech nic nemám. Dokonce by mě potěšily i gumičky z Birchboxu. (Ovšem podtácky nebo papírky na poznámky by si mohli nechat.)


U Senzaboxu na Facebooku se snad dvakrát objevila celková přepočítaná hodnota produktů v balíčku, Ladybox s tím sám nevyrukoval, ale určitě to někdo vypočítával na blogu nebo Facebooku, Greatbox se zatím taky nepochlubil, což je docela logické, protože mi ta celková cena vychází na snad 250 korun plusmínus. Tedy přiznám se, že pytlíky čaje jsem nepočítala (si k tomu těch dejme tomu šest korun přičtěte samy) a SpaRitual sůl jsem sice hledala na jejich netu, snad jsem i našla, ale cenu tam napsanou nemají, jen odkaz na katalog, tak na to už jsem byla dost líná... ale zároveň si netroufám odhadnout tu závratnou sumu za 17 g soli! Za jeden Greatbox jsem zaplatila 299 Kč.

Jo tak nakonec jsem cenu soli našla, Greatbox e-shop 585 Kč za plné balení 220 g, takže za 17 g by to bylo 45 Kč. Asi jsem Greatboxu trošku křivdila, jeho hodnota se pořizovací ceně vyrovná. Ovšem při návštěvě toho e-shopu mi přišlo podivné... proč je ten krém na ruce od FdS u Greatboxu dražší než na stránkách FdS (kde je momentálně v akci)? Nemělo by náhodou smyslem těchto e-shopů být nabídnout to ozkoušené za zvýhodněnou cenu?

Cílovou skupinou Greatboxu jsou údajně ženy 30+ z větších měst. Což asi jako fajn, ale mě nijak neohromili. Jo vlastně to bude tím, že jsem z maloměsta, do většího města pouze dojíždím. Asi má na mě Praha malý vliv. A ještě si neodpustím jednu věc. Už jsem se i dočetla, že tento Greatprojekt vlastně není myšlený vážně. Čemuž prý odpovídá nedostačující obsah, skoro nulová online propagace, minimální komunikace na Facebooku, stejně jako to, že PF mi z emailu ahoj@tomaslach.cz popřála J. Peffková. Tak teď nevím... možné je vše!






... málem jsem z toho na poště upadla, protože něco takového jsem fakt nečekala. A teď tedy nevím, jak přesně jsem měla chápat od Jáji tu výhružku o "válce blogů". Pokud to znamená, že mě hodlá zavalit nečekanou kosmetikou... tak já jsem pro! Nejvíc mě potěšily vzorky od Skin79, protože ten šnečí sliz jsem ještě nezkoušela, ale chtěla jsem. Vlastně mě potěšily i ty napytlíkované krémy, taky už se těším, až vyzkouším čistící masku (v pátek večer jsem to nakonec z důvodu celkového vyčerpání organismu nezvládla). A kdybyste náhodou někdo věděl, jak se používá tónovací fluid od Dr.Hauschky, tak mi to prosím prozraďte.




Pokud bych měla oba boxy srovnat, tak na rovinu... Jája mě potěšila víc. Greatbox je o dost menší než jsem čekala.

47 komentářů:

  1. Greatbox nekupuji z jediného důvodu. M2 jako blogerce nedá nikdo nic zadarmo a navíc studuji. Takže si mohu dovolit kupovat jen jeden box. ANO, chtěla jsem GB zkusit, ale vzhledem k tomu, že na FB mlžili (nejdřív že 5 vzorků, pak že i jedno plné balení a nakonec že plné balení jen v některých - a dát 250,- nebo kolik za krabičku 5 vzorků, to fakt ne) tak jsem ho neobjednala.

    Výrobky z něj jsou dobré (lepší než zubní pasta a tmavej make-up) ale asi bych většinu rozdala taky. Třeba krém na ruce nepoužívám vůbec (A když už tam mám Karité od Saloos), ale ty sprcháčky bych využila. Čaje bych asi dala rovnou do kuchyně ať je zužitkují ostatní - já si vařím Oolong čaje a ne tyhle "pytlosrajdy" co čaj neviděly ani z dálky.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to přijde proti lady a senza dost bída teda. Proti čajem bych asi taky nic nemela, pokud by to nebyl pickwick, kterem beztak máme všichni doma. Mohli tam dat aspoň nějakej detoxikacni, nebo proste něco, co je aspoň trosku beauty:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto dostat za 300, tak me asi slehne, to uz bych snad radej mrkvovy dermacol. Ale hodne me zajima ten tonovaci fluid, prirodni tonovak bych hodne chtela, posledni dobou mi ty silikony vadi cim dal vic a mmu me ted v zime moc vysusuje.

    OdpovědětVymazat
  4. O boxíky se zajímám, ale tenhle jsem teda nezaznamenala.A nedomnívám se, že jsem teda něco přošvihla-je to bída.Ale logo je pěkné, to musím nechat.A blogerky dostanou zadarmo jen málo co a jen málo které.To by neměli o čem psát.

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že boxy nic moc.. furt ty stejný značky a stejný věci. žádná inovace zase.. to si ty peníze radši utratím za něco co mi fakt udělá radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas je věc názoru, co za 300,- Kč Ti udělá radost ... :D

      Vymazat
    2. a mě třeba ty boxy pořád baví. beru to totiž tak, že za svých 300 dostávám překvapení. spíš mě vždycky mrzelo, že jsem nikdy nevydržela a zjistila, co tam je ještě před rozbalením. jenomže já se prostě nedokážu odstřihnout od netu (nebo blogů) ani na pár dní!

      Vymazat
    3. Já jsem si koupila jeden box a skončilo to tak, že půlka věcí leží v krabici s věcma které nepoužívám a moje mamka má o trochu víc kosmetiky. Nijak mě to nenadchlo, ale to je každého věc :)

      a Kláro, nevím kde žiješ, když si nedokážeš za 300 kč udělat radost, můžeš zajít na oběd, koupit si nějaký makeup v drogerii, nový lak na nehty třeba od Essie, nebo knížku.. :)

      Vymazat
    4. Make-upem si moc radost neudělám ... je to spíš tak, že tyhle drobnůstky mám a je pravda, že sem tam se nějaká drobnost do stovky sežene (Ebay - bižu), ale když to vezmu všeobecně, tak momentálně mi udělá radost hlavně věc, kterou třeba nemám a chci.

      Co doma s dvaceti make-upy, miliony stíny atd. :\

      Vymazat
    5. Já teda nevím, ale za 300 Kč člověku může udělat radost i knížka, dobré víno... :))

      Vymazat
    6. nebo dva litry vína... to by bylo radosti!

      Vymazat
  6. Já jsem ho nepořizovala, protože vyčkávám, jako u všech boxů, jak to vlastně bude vypadat. A koukám, že jsem o nic nepřišla...

    OdpovědětVymazat
  7. greatbox jsem si chtěla pořídit, ale napsali mi že je pro věkovou kategorii 30+, tak jsem usoudila, že mě by byl k ničemu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noooo... já tedy moc nechápu, jak se tam ta kategorie 30+ projevila. sprchové gely jsou snad pro všechny (ještě za 50 od YR), krém na ruce v obr balení jsem naposledy používala tak ve dvaceti. jílová maska je spíš pro mastnou pleť (si myslím), takže zase pro mladší. asi ta luxus sůl z toho dělá luxusní 30+ záležitost?

      Vymazat
    2. Taky se teda necítím úplně tak cilově, i když teda do cilovky spadam..
      Možna ze ty čaje....? Mladý holky pijou kolu a my ostatní;-) pijeme čaj :-)?

      Vymazat
    3. haha. myslíš, že 3x pickwick jasně říká "je ti víc než třicet!" ???

      Vymazat
    4. no dle Greatboxu jednoznačně:PP

      Vymazat
  8. Nějak mi uniklo, že birdbox už vyšel...

    Jsem ráda, že se ti balíček líbil...no třeba fakt rozjedu jájabox :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. birdbox právě ještě ne. tohle je greatbox. pokud uvažuješ o jájaboxu, tak si pospěš, než bude trh dokonale přesycen a znechucen!

      Vymazat
    2. jo já jsem si to nějak špatně pochopila :D

      Vymazat
    3. Tak do jajaboxu bych šla:-)!

      Vymazat
  9. A já jsem ani nevěděla, že už frčí...mám mezery ve vzdělání...no, byla bych docela naštvaná, kdyby mi tohle přišlo...pořád mi přijde, že po tom všem si drží dekórum snad už jen LB...

    Vzhledem k tomu, že nemusím YR ani FdS a oni je cpou do každýho boxu, tak na to začínám být alergická a odrazuje mě to jakekoli si objednat...to už fakt raději Oriflame nebo Avon!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FdS mě taky začíná pěkně... ehm... moc ho nemusím. navíc mě začíná štvát i ten YR!

      Vymazat
    2. Ja by som len prihodila kameňom na YR, v piatok sme tam s priateľom skočili niečo vybrať/prihodiť k darčeku pre jeho mamu kt. ma YR momentalne veľmi rada....ale akosi nebolo z čoho. Neviem či len lokal predavačky chytili záchvat alebo to bol záchvat centrálny ale skoro všetky výrobky kt na predajni mali boli divne nakombinované a strčené do celofánu a la Vianočné balíčky! Chápala by som keby tie veci nastrkali do nejakých pekných taštičiek alebo nádobiek, prípadne by to bolo výhodnejšie...ale toto teda nechápem vôbec. človek si nevyberie čo potrebuje a ešte k tomu ten lacný celofán a la komunistické balíčky 20rokov dozadu:(( sklamanie

      Vymazat
  10. Já jsem si Greatbox nekoupila jednoduše proto, že mě nezajímá... To jejich mlžení, 5 vzorků... A jak vidím, tak jsem neprohloupila. FdS se cpe všude aleze mi krkem, sprchový gel vážně jako ne, a sůl? Zdarec, žádná sláva.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem obsah tohohle boxu viděla před pár dny na FB u Rendy, některá ze čtenářek jí poslala fotku... o koupi jsem uvažovala na začátku, říkala jsem si, že bude chtít trumfnout dva již existující boxy a bude lepší, prostě "great"... ale když vidím jaká je to bída, rozhodně si ho kupovat nebudu, teď ani v budoucnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možna ze zamestnanectvo great boxu neví, co to "great" znamená a vyložili si to po svým:D

      Vymazat
    2. a nebo si myslí, že fakt jsou "great". jsou lepší a větší, jenom obecenstvo to nepochopilo.

      Vymazat
  12. "Jájabox" by ma potešil rovnako viac :) tónovací fluid od Dr. Haluška sa má zmiešať s pleťovým mliekom a tak nanášať na pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, to o tom míchání je napsané v návodu. ale k čemu to je? nekryje to, barvu to má docela tmavou... takže to je jakože místo opálení? abych byla hnědá a líp mi pasoval ten makeup od senzaboxu (který mi možná někdy ještě dojde)?

      Vymazat
  13. Téda o něm jsem ani netušila, i když jsem asi udělala dobře, protože nevypadá nijak lákavě. Nevím, proč musí všude cpát FdS.
    Takový Jájabox se mi ale líbí hodně!

    OdpovědětVymazat
  14. možnost č. 3 - blogerky jsou už přeboxovaný a tenhle si neudělal dostatečné promo na to, aby ho objednaly (můj případ) ;) - ale kdyby se u nás takhle objevil třeba Glossybox, tak do něj půjdu rozhodně, přeboxování nepřeboxování

    prostě ta zmínka pouze o 5 vzorcích a v podstatě objevení z ničeho nic na mě působily dost podezřele a tak, že to nemaj celý moc zmáklý, čemuž bude možná opovídat obsah (a jo no, za 300 je to fakt slabota, oproti ostatním dvěma, tam je ta cena aspoň dvojnásobná)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, glossy bych brala taky :) nebo by ho rovnou mohli pojmenovat Straka box :D

      Vymazat
    2. Taky se přikláním k "přeboxování". Blogerka sice nejsem, ale zpočátečního nadšení mě to už taky přestalo bavit a krabičky mi začínaj lízt krkem.

      A pokud ještě začne Birdbox, tak už snad jiný články než o boxech nebudou.

      Vymazat
    3. hmmm. prostě už to nikoho nezajímá.

      Vymazat
  15. Tak ohledně Greatboxu jsme neměla žádná očekávání a přesně ta se asi splnila. Mě ještě kdovíjak nenadchnul žádnej box, možná jsem doteď nepochopila koncept, co já vím:)

    OdpovědětVymazat
  16. Náááhodou, díky tobě jsem si ho teď objednala, tento box se ke mě jednoduše nedostal:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by mě tedy zajímalo, co přesně na tom obsahu tě přesvědčilo, že dobrý. mini sprcháče, ještě víc mini sůl nebo naopak to obří balení krému na ruce?

      Vymazat
  17. no ja som si kupila len prvy lady box a druhy som dostala zadarmo... prvy ma sklamal a druhy potesil, tak som teda ostala na vážkach, či si kúpiť aj tretie vydanie a či investovať do senzaboxu.... nechala som tomu čas a počkala čo v nich bude, ono sa to da dodatočne doobjednať... nezaujal ma ani jeden rovnako ako tento... za tie peniaze, co by som do toho davala si radsej kupim to co naozaj chcem... u mna su tie boxy totalny prepadak, pretoze nech sa obhanaju cim chu, podla mna to su len krabice plne testerov, pripadne produktov z minuleho roka, či nepredajne odtiene, alebo mini balenia, ktoré bežne dostávam k nákupu v drogérii...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem moc ráda, že jsem Greatbox nakonec nezaplatila, ale už ho mám tak 3 týdny jenom objednaný. Když zveřejnili, že budou mít 5 vzorků, to mi přišlo opravdu málo, a pak ani nechtěli zveřejnit žádnou značku, komunikace nulová..Za tohle bych byla opravdu naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  19. neobjednala jsem, protože se mi to nezdálo. navíc 30 plus mi není, tak ani nevím, co od balíčku čekat. ale jak tak koukám, tak balení se mi nelíbí, vnitřek nevystlaný, žádný letáček s informacemi a samotný obsah taky nic moc :-/

    zajímalo by mě, jak to jako nemyslí vážně tenhle projekt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím. to je spíš taková reakce na ten obsah... že to přeci nikdo nemůže myslet vážně. dva minisprcháče a krém na ruce za 300?

      Vymazat
  20. Greatbox mě nezaujal, ale Jájabox, ten bych brala z fleku.
    Upřímně, zaplatit 300 za to, aby na mě z krabice vykouklo tohle, tak budu asi hodně zklamaná. Navíc zrovna značky FdS a YR jsou z těch, které mě v boxech fakt moc nepotěší.
    A pokud Greatprojekt nebyl myšlený vážně, tak je to možná jedině dobře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem tedy minimálně zvědavá, kam se bude tento projekt dál směřovat. jejich výhodou je, že horší už to snad ani být nemůže. nebo může? teď si nejsem jistá.

      Vymazat
  21. Chtěla jsem vám říct že na blogu mám giveaway!!!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  22. Greatbox je především výdělečná činnost pro pár slovenek - nic víc. Co potřebuji, to si koupím a nepotřebuji dávat někomu snadno vydělávat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...