čtvrtek 13. prosince 2012

Rose & Co: Hand & Nail Treatment Salve

Dneska si dáme jenom rychlou desetiminutovku. Takže všechny do ruky papír a tužku a jedem:

Více odpovědí může být správně!


(1) Produkt jsem koupila
a) na fragrancedirect.co.uk a docela určitě byl ve slevě, jinak si to moc nedokážu vysvětlit, proč jsem to vlastně kupovala.
b) normálně tady u nás v Bille.
c) v Rossmannovi, já už nikde jinde nenakupuji.

(2) A který jsem to tedy vlastně koupila?
a) Rose & Co Rose & Glycerine Hand & Nail Salve 20g
b) Rose & Co Hand & Nail Treatment Salve 20g
c) Tak teď fakt nevím, podle barvy obalu bych tipoval a). Podle názvu bych tipovala b). A nějak v nich vlastně nevidím rozdíl.

(3) Proč jsem to kupovala?
a) Zbožňuji tyto cílené cuticle butter na nehty!
b) Bylo to v té boží plechovce. Kupuji všechno, co je v plechovce! Figs & Rouge je to jediné, co mě potěšilo v Senzaboxu, i když tomu, kdo mi nabalil tu žvýkačkovou variantu, bych nejraději nafackovala.
c) Nevím, asi nějaké zatmění smyslů.


(4) Jak jsem s tím spokojená?
a) Super.
b) Asi možná jo, ale doufám, že to brzy spotřebuji a zůstane mi jenom ta plechovka.
c) Nejraději bych s tím flákla někam z mostu.

(5) Vzhledem k tomu, že je to takové pěkné máslíčko, vypadající skoro až přírodně, navíc se ta značka i chlubí s "traditional natural ingredients and traditional recipes", tak hlavní ingrediencí určitě bude:
a) máslo bambucké nebo kakaové.
b) olej rostlinný, panensky lisovaný.
c) petrolatum.

(6) Konzistence je:
a) hutná a máslová.
b) olejová a mastná.
c) jako sen.

(7) Výrobek používám:
a) na nehty.
b) na nehtovou kůžičku.
c) na nehty a kůžičku.


(8) Okamžitě se vsakuje a hydratuje.
a) Ano, souhlasím.
b) Ano, souhlasím, ale s výhradami.
c) Tak to ani omylem.

(9) Plechovka je častým používáním:
a) ošmatlaná, omatlaná, umatlaná a vůbec je to dost eklhaft na ní šahat, protože mastné ruce po použití, že ano...
b) ale pořád skvělá.
c) čistá a nablýskaná.

(10) Ten balzám mi:
a) voní.
b) nevoní.
c) smrdí.

(11) Nákupu:
a) nelituji.
b) lituji.
c) lituji, ale jsem ráda, že mi zůstane alespoň ta plechovka.

(12) Dnešní recenze byla
a) dost divná, už to nedělej!
b) originální a vůbec boží!
c) jako vždycky, nechápu, proč se ptáš!


Rozuzlení: 1A, 2C, 3ABC, 4B, 5C, 6B, 7ABC, 8B, 9AB, 10B. 11C, 12?

12 komentářů:

  1. Dost divna, ale bozi, proste jako vzdycky, nevim, proc se ptas. A uz jsem evidentne protrely a zkuseny zakaznik, jelikoz jedina odpoved, co jsem vedela hned jiste, byla 5.

    OdpovědětVymazat
  2. 12) B, C. Odpovědi na otázky 1,3,5 a 9 se úplně nabízely. :-) Tyhle plechovky taky miluju a jsem schopná kvůli nim používat i naprosto zbytečný a nic moc produkt.

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji moc!

    reni, a to já se přiznám, že mě to překvapilo. sice jsem nečekala 100%nature, ale tak nějak jsem nabyla dojmu, že možná trošku... a pak, když jsem si naprosto náhodně přečetla složení, mě to dost překvapilo. asi se mám pořád, co učit.

    len, že jo? plechovky jsou bezva. naposledy mě dostala ta z loccitane (a stálo mě to asi osm stovek, kdy já se poučím?)

    OdpovědětVymazat
  4. Super,ať si každý vybere to svoje a je to!Zase jsem se našklebila,obzvlášť u ..Nejraději bych s tím flákla někam z mostu.Představila jsem si,jak pod tím mostem někdo vegetuje a dostane plechovčičkou do hlavy.Ale v týhle zimě bude mít nejspíš kulicha,tak to nebude tolik bolet..

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda! :) Zase jsi mě pobavila. A je vidět, že tento blog čtu ráda, odpovědi se mi docela dařily. Proto si a) tu věc nekoupím, ale... možná ano protože b) miluju plechovky. Nebo spíš za c)si příště raději kupme sušenky z Marks Spencera, ty sníš a máš krabičku hned :)
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš sušenky z M&S. já věděla, že mi něco na tom seznamu vánočních nutností na příští týden chybí. takže znamenám si!

      Vymazat
  6. Perfektni recenze! :D dneska jsi me fakt pobavila..ostatne jako vzdy:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...