úterý 11. prosince 2012

Vánoce za 300! UKONČENO

Bára z mojesminky.cz je štědrá. A tak jste možná tento poukaz už některá z vás někde vyhrála nebo vyhrajete. Ale pokud jste zatím nevyhráli, tak to můžete právě teď zkusit znovu!


Pravidla:
  • Napište komentář pod tento článek. Jeden komentář na osobu!
  • Napište tam svůj email.
  • A popište mi vánoční dárek, který jste dostali a nikdy na něj nezapomenete.
  • Likeněte mojesminky na Facebooku, jen tak jakože jsou ty Vánoce. Tento bod není povinný.
  • Těšte se, protože štětce bdellium Tools dorazily na mojesminky.cz. Tento bod je nepovinný z hlediska soutěže, ale povinný pro všechny kosmetické nadšenkyně!
  • Všechno to stihněte do zítra 12.12.2012 12:12. Taky tam vidíte ta magická čísla? Už nám jen schází, aby vyhrál dvanáctý komentář... ano losovat bude tentokrát random.org.

Doufám, že si v komentářích Bára pěkně počte. A aby se neřeklo, tak vám prozradím i svůj nezapomenutelný dárek. Problém je ovšem trošku to, že Vánoce moc neprožívám, jako malá jsem se samozřejmě každý rok těšila, pak přišlo velmi materialistické období, aneb čím víc, tím líp, ale stejně si z těch dárků moc nepamatuji. A teď mi je poměrně dlouhou dobu docela jedno, jaké dostanu dárky, zjistila jsem totiž, že ty nejlepší dárky si stejně dávám já sama sobě (ne vůbec nejsem egocentrická!). Ale stejně je jeden dárek, který jsem dostala vlastně od Ježíška a který si budu pamatovat navěky. 

No jo trošku sentimentálně to jsou moje děti. Ne, ani jedna není narozená o Vánocích, ale ta první byla o Vánocích počatá! No a na tyto dva dárečky asi jen tak nezapomenu!

69 komentářů:

  1. Nezapomenutelná byla žížala Julie :D Byla jsem malá holka, milovala jsem Dádu a tu žížalu děsně chtěla. Mamka mi tvrdila, že se sehnat vůbec nedá, takže jsem s ní nepočítala, no a nakonec pod stromečkem byla... Tenkrát jsem se rozplakala štěstím :D

    Poukázku bych brala všemi deseti :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, už kvůli těm štětcům bych si přála vyhrát.
    No a nej dárek- v deseti letech to byl skládací nůž od dědečka, protože jsem mu záviděla jeho vojenský(na kterém byla i vidlička), se kterým chodil na houby.No a letos se mi rozpadl v ruce, dokonce jsem ho obrečela a schovala i tak na památku(vydržel 26 let).
    Nejhektičtější vánoce byly před 6 lety, 3týdenní ubulený syn, já z toho ve stresu, neschopná, ubrečená.Chjo, a po Vánocích zase na značky a až do důchodu.
    Petra simick@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vánoce jsem před 10 lety dostala auto. Skákala jsem asi o metr víš než když jsem 5 let před tím dostala kolo :-)
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší dárek? Limitovaná edice kazety hudební skupiny Lunetic... teď si díky tomu uvědomuju, kolik už je to let a jak strašně rychle ten čas běží :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší byla asi plyšová koza, dostala jsem ji, když mi byly asi 2 roky, ale společnost mi dělala až asi do 17 :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy nezapomenu na to, jak jsem pod stromem otevřela krabici a v ní byly 4 role toaletního papíru. Já na to hleděla, nevěřila jsem vlastním očím....no a říkam, co to je? A tatka mi odpověděl, že jsem si přece přála něco na zadek....já mu říkám, já si nepřála něco na zadek, ale na celulitidu...
    a pak nezapomenu na to, jak jsem dostala houpací křeslo, který mi ještě o vánocích zabavil kocour....tak za rok dostal na vánoce on svoje houpací křeslo....no a to si ted zase zabavila Hermína...no takže nic...

    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jako malá jsem našla jako poslední dárek pod stromečkem vzkaz, že ježíšek ještě schoval jeden dárek po bytě- začalo zuřivý hledání a nakonec jsem na chodbě našla krásný modro-růžový horský kolo :D No tehdy hrozná pecka a štěstí :) Ale nejhezčí byl ten moment hledání :)
    denisa.kry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy nezabudnem, ako som ako cca 10rocna dostala andulku.....alebo pred par rokmi Dolce Gusto...necakala som to, takze ma to faaaakt potesilo

    heidi.o.kozmetike@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja nezabudnem na jedny vianoce, ked som ako 11-12 rocna dostala len jedny nohavicky a nejake lacne pyzamo, tak na to sklamanie nikdy v zivote nezabudnem :D preto moj syn dostava na vianoce pre mna same nepotrebne veci, ale pre neho velmi dolezite :)
    justinaforfun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mam to podobne,protoze mladsi dite se sice nenarodilo presne na vanoce,ale z porodnice jsme prisli 24. Nicmene mam i jeden nezapomenutelny materialisticky darek, kdy mi muz dal hodinky, ktere jsem asi uz 5 let obdivovala a mela za to, ze uz nejsou k sehnani.
    A na stetce se tesim, na FB jsem si vsimla, ze par lidem prisly drahy, coz moc nechapu, dobry stetec na oci kolem 200 prece neni moc.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, dárek na který nikdy nazapomenu a říkám NIKDY je ten nejlepší... :D Bylo to před 3 rokama. O Vánocích jsem byla sama doma a rodiče byli asi týden pryč. S tím že jsou na nějakém vyletě. Měli přijet na štědrý den. Přijeli přesně v 7:00 hodin. Když vešli do baráku málem jsem se rozbrečela... :D Mamka džela v náručích miminko. To byl asi nejkrásnější dárek ze všech co jsem kdy dostala.
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jen jediný dárek? Tak v tom případě to budou Vánoce, kdy mi bylo šest nebo sedm, přesně si nevzpomínám, ale dostala jsem takovou dětskou koupelničku s panenkou. Taková menší krabice to byla, tam byla vana, umyvadlo, sprcháč, pračka se sušičkou a koš na prádlo a když se dospod té krabice dala voda, tak šla používat sprcha a to jsem jako malá považovala za kouzlo :)

    jabornikova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já jako malá házela všechny měkké dárky za sebe a otevírala jsem ty nejlepší. Dnes to dělám naopak :) To nejlepší si nechávám vždy na konec :) Jo a můj nejlepší dárek z dětství je stavebnice lego, ze které se dalo postavit asi 150 různých věcí. Ne jak dnes, že si koupíte lego za 800 a postavíte z toho jednu věc... S tím bych si nevyhrála. Jo a taky červený malý klavírek na baterky :) Nikdy nezapomenu.

    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. svob.luc@seznam.cz

    Pffff... jsem na tom s dárkama podobně jako ty. Nepamatuju si je :D Ale vím, že jsem byla vděčná za notebook, je to už tři roky a pořád mi pěkně slouží.
    No a jako malá jsem hrozně milovala ty komiksy o Pifovi (třeba tady http://www.komiks.cz/detail.php?action=serie&id=1936). A jednou na Vánoce jsem dostala úplně toho samýho plyšovýho kocoura! Tehdy byl ještě větší než já :) To byl fakt povedený dárek. Akorát ségře se nějak nelíbil, a tak mu příští Vánoce ukousla jeho plyšový vyplazený jazyk..:(

    OdpovědětVymazat
  16. nejlepší dárek pro mě byl, když jsem dostala koťátko, Boríska:-).
    Před třemi lety:-)

    color dot beam at centrum dot cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ha! No tak nikdy nezapomenu na jeden vánoční dárek! V roce 1993 jsem dostala svoji první Barbie od Mattela. Takže rozšířila sbírku mých dvaceti obyčejných plastových panenek. No ale pozor! Ona byla v balíčku s autem! Už jsem nikdy více nemusela brát bratrovi skateboard a představovat si, že to je pro mé Barbie autobus. Už jsem je mohla převážet ve skutečném stylovém plážovém autíčku! :)
    manavo@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jeden z nejlepších dárků, které jsem dostala byl stolní počítač (čti obrovská kraksna s obrazovkou o pěti pixelech) :D Strašně dlouho jsme si ho s bráchou přáli, byl to přece počítač, první počítač! Naši k němu koupili ještě stůl, který táta dával dohromady v jejich ložnici na prostoru 2x2 metry. Když se odtamtud pořád ozývalo bouchání a nadávání, tak jsme nevěděli, jaké nás čeká pod stromečkem, teda vedle stromečku, překvapení. Celý prázdniny jsme od rána do večera pařili hry Mario a Packman. :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejlepším dárkem, který jsem kdy dostala bylo roztomilé morčátko, které jsme si jako malí s bráchou moc přáli. Rodiče to celou dobu tajili, měli ho před Vánoci pár dní schované u sousedů, abychom opravdu nic netušili:) Teď už Maxík sice několik let není mezi námi, ale pořád na něj vzpomínáme. Byl to miláček rodiny a mnohému nás jako malé děti pořízení zvířátka naučilo - starat se o někoho, kdo je závislý jen na vás...

    Přeji Ti pěkné prožití vánočních svátků.

    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem byla malá tak to byl mončičák na kterého se tenkrát stála neuvěřitelná fronta později zakrslý králíček ale nejraději vzpomínám když rozbalovala dárky malá dcera to bylo někdy až na záchvat.Když dostala kuchyňku nebo křečíka.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jednoznačně autodráha, záviděli mi jí všici klucíí a aby to rodiče kulantně vybalancovali, tak jsem dostala i těhotnou barbie s vyndávacím miminkem :/ :D
    tamtahamta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Já si na dětství moc nepamatuju, vybavují se mi jen střípky. Ale loni jsem měla krásné Vánoce - první s přítelem. A on mi je udělal opravdu kouzelné a pohádkové. Neměli jsme v začátcích moc pěněz, takže se čekalo, že "Vánočky", jak jim říkáme, budou chudší. A taky se o tom neustále mluvilo, že jen maličkost a dobrý. Ale čekal na mě stůl zarovnaný dárky, že náš ministromeček nebyl ani vidět! A všechno, co jsem si přála - sendvičovač Eta s výměnnými destičkami, šlehač/hnětač s otočnou mísou, perličky na krk, dlouhá zimní bunda, pánev wok a rendlík na mléko, prostě strašná spousta dárků! Tolik jsem jich snad nikdy dřív nedostala. A mně svítily oči jak malému děcku a on se blaženě usmíval (snad měl z toho externího HDD Lamborghini a sady na poker taky trošku radost). To byly moje nejkrásnější Vánoce a zároveň nejkrásnější dárky.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Dárek na který nikdy nezapomenu je plyšový Méďa Kulička od přítele:) Je to sice infantilní a není to vtipné, ale je to tak:))) Udělal mi tím hroznou radost, protože si umím představit, jak blbě si připadal, když ho byl koupit:)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. když jsem byla malá, tak jsem si na každé Vánoce přála mladšího bráchu a nikdy jsem ho nedostala a pak jsem to mamce vždycky strašně vyčítala ... až když jsem byla starší jsem zjistila, že mamka po mně už děti mít nemohla, chudina, muselo to pro ni být hrozné :( a z materiálních dárků jednoznačně plyšový pes (takový ten se srdíčkem I love you, měli ho snad všichni), jmenoval se Raf a musela jsem ho mít neustále u sebe ... pořád ho ještě mám, už je sice "jetý", ale nikdy bych ho nevyhodila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, byla jsem z toho tak naměkko, že jsem zapomněla napsat e-mail ... ladavanova@gmail.com

      Vymazat
  25. m.radkovicova@seznam.cz
    nezapomenutelny bylo asi prvni pc, to mi samozrejme zmenilo zivot. ale jeste trochu ho zmenil internet, ten uz ale nebyl k vanocum :)

    OdpovědětVymazat
  26. Určite to bol pre mňa klzák (neviem ako sa to povie po česky)..deti sa na tom šmýkajú po snehu. Vtedy to bola obrovská novinka..navyše bol neónovej farby :-D
    leninka23@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Já si vzpomínám, že jsem každé Vánoce dostávala meruňkový dětský šampon Ultra Doux a furt jsem k němu čichala, takže už v dětství jsem byla maniak do voňavé kosmetiky:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ,,Polly pocket" :-) (pre tých, čo to nepoznajú pomôže google) Navyše som z tých drobných častí počas svojho detstva nič nestratila :-D
    lenka.servicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Kurz paraglidingu :-)
    pablo23@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. kosmetickykufrik@gmail.com
    nejkrásnější vánoční dárek byl náš pejsek :) už je to sice 14 let, ale pořád je to naše malé šťěňátko

    OdpovědětVymazat
  32. Kdysi, jako mála jsem měla největší radost z bílého "mončičáka", vymyslela jsem mu jméno a měl jsem radost, že jsem měla svoji "mončičáčí" rodinu kompletní :DD Teď už ty Vánoce tak nějak extra neprožívám, ale až budu mít jednou děti, tak chci, aby Vánoce byly něco, na co budou hezky vzpomínat ;)

    K.
    katushkaablog(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Bol to ,,Igracek" minule som ho videl aj v Tescu, samozrejme, v modernejšej verzii :-)
    poukaz by priateľku potešil..tak vyskúšam šťastie aj za mužské pokolenie :-D
    pabloo@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Nikdy nezapomenu, když jsem v jedenácti letech dostala Nokii 3310. Takovou radost jsem z elektronické hračky snad nikdy neměla :)

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nezapomenutelným dárkem je pro mě určitě moje fenka jorkšíra, kterou jsem dostala před 6ti lety...protože jsem milovníkem velkých psů tak jsem zpočátku byla rozpačitá a trošku jsem netušila co s tímhle škvrnětem budu dělat, ale dneska jsme nerozlučná dvojka a za nic bych ji nevyměnila:)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Nejlepší byl asi třímetrový plyšový had, kterého jsem jako malá dostala. :)
    zakova.vl at centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. nikdy nezapomenu na to, jak jsem jako malá dostala plyšovýho Pikachu :D tenkrát totiž letěli Pokémoni a já byla tak šťastná, že jsem z toho skoro létala do vzduchu :D
    smidova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Aaaach, tak tohle je GA mně na míru... Randome, snaž se!
    Já si většinou pamatuju spíš události, než dárky... A dobrý dárky dostávám spíš k narozeninám, než k Vánocům... to by mě zajímalo proč :D Ale na co nezapomenu, je určitě zmenšená Picassova Guernica. Visí mi naproti posteli, takže je to první věc, kterou po ránu vidím. Takže na ni nejde moc zapomenout :)

    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. No tak já nikdy nezapomenu, jak jsem od svého bývalého přítele dostala k Vánocům ORANŽOVÝ svetr! Každý člověk, který mě jenom trošku zná, ví, jak oranžovou barvu nesnáším, obzvláště na oblečení! Navíc ten svetr byl příšerný i kdyby byl v jakékoli jiné barvě:)
    A jinak samozřejmě nezapomenu, jak jsem jako malá dostala svou první opravdovou Barbie (, kterou mám dodnes a vypadá stále jako nová:)).
    aiwi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Hmm, bohužel si nějak nemůžu vybavit nějaký super vánoční dárek, ale vybavuju si narozeninový. Snad to nebude vadit, narozky mám chvilku po Vánocích :) Dostala jsem svoji čokoládovou fenečku, byl to můj první a taky vyprosený a vydupaný pes.. Teď nám všem dělá radost a jsme rádi, že ji máme :)
    A vlastně jo, jeden z nejhezčích dárků byl, když jsem dostala baby born panenkua nikdo ji neměl, to jsem byla fakt šťastná..:D
    jane.beautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já si bohužel žádný supe mega giga dárek nepamatuju a v poslední době už dostávám spíš věci o které si řeknu - které potřebuju, takže tento rok vím, že to bude sada hrnců například :D :D
    Takže poukaz by se hodil, ať mám na ty vánoce taky něco vyloženě pro radost :D
    barcazemkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych hrozně ráda něco napsala, ale vůbec nevím, co by mě na Vánoce tak hrozně zaujalo. Já měla spíš vždycky takový normální dárky:). Ale když jsem byla malá, tak mě samozřejmě těšily barbie a tak podobně. Škoda, že nemám žádný hezký dárek k povyprávění. Já jsem ráda, když se aspoň sejdeme u jednoho stolu společně s našim kocourkem, kterej odmítá ryby:D. Divný co?
    Ale třeba můj vysněný dárek by byl:milion šminek+kvalitní štětce, kabelka s hrotama, externí paměť k noťasu, pořádný sluchátka, který jsou tak promakaný, že se do nich dají strčit ještě jedný sluchátka(fakt to existuje:D!), a nějak nevím. Asi lepší šedou kůru mozkovou, aby se mi líp studovalo:D.
    veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vylezikova@gmail.com
    Kéž bych vyhrála.. potřebuju nějaký dárek pro mamku a myslím,že na mojesminky.cz bych ji určitě něco vybrala. :)
    No a nikdy asi nezapomenu na to, když jsme dojedli rozbalili dárky a jen tak jsme leželi u televize a mamka mě poprosila abych do sklepa zašla pro nějakou minerálku nebo co to bylo. Zvedla jsem se a když jsem sešla schody do sklepa byly tam něčí lyže. Šla jsem se zeptat čí jsou ty lyže a když mi mamka řekla že to je pro mě tak jsem se rozbrečela štěstím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  44. No vzhledem k mym celorocnim naletum na drogerie a cokoli spojene s kosmetikou si o vanocich skemram o jine veci nez patlatka, takze muj nejlepsi darek byl herni notebook s poradnou ramkou a grafikou. Samozrejme vybrany vlastnorucne :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Já nikdy nezapomenu, jak jsem coby předškoláček dostala svou první školní výbavu - aktovku, penál, bačkory... byla jsem z toho naprosto unešená a celého půl roku, než jsem opravdu nastoupila do školy, jsem si s tím na školu hrála :-)

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Já nezapomenu, když jsem jako malá dostala zpívající panenku :D. Zmáčkla se ji noha, nebo druhá noha, anebo ruce, a zpívala. Ještě ji mám schovanou, a měla nádherné kytičkované šaty :D
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Nejlepším "mým" dárkem bylo, když jsem s bráchou a ségrou pořídili mámě novou postel, která zůstala v obýváku ještě pěkně dlouho, protože se na ní každý měl potřebu válet:)Nevím, kdy přesně to bylo, ale pamatuji si, že ten rok byla v televizi poprvé vysílána pohádka Anděl Páně, kterou jsem právě na této postýlce zkoukli hned několikrát, protože jsme si jí natočili a sjížděli jí pořád dokola.
    dandula6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Drahá trbm drahá Barunko..važte si těchto písmenek, neb jsem poslední 2 dny nespala...takže to píšu fakt z posledních sil..a zítra vstanu asi tak v 5 odpoledne..takže bych to asi nestihla..ale jako Bdelium nutně potřebuju..jo co já bych pro kosmetiku neudělala....

    Tááákkže můj nejlepšovatější dárek bylo když sestřenka přivedla na svět 24.12. před 2 lety Kubíka:)))..kvůli němu jsem musela oželet kapra a salát :DDD

    OdpovědětVymazat
  49. Mojím naj darčekom bolo prasa hračka. Bol to moj naj kamoš a doteraz ho mám :)

    Chcem sa ťa opýtať na tie štetce ? Uvažujem o nich máš s nimi nejakú skúsenosť?

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Nejkrásnější vánoční dárek sice nebyl na Štědrý den, ale v tom období po něm, kdy mají studentíci volno.. To se tak Baruška rozhodla vylézt ven a jít se projít a tehdy potkala svého prince, se kterým je teď už strašně dlouho šťastná :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. ervulenka@seznam.cz
    stříbrné nausnice od pritele :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Nevím, co pro mě byl nejlepší dárek, ale když jsem byla malá, tak to bylo asi všechno. Dívala jsem se totiž nedávno na video z Vánoc, kdy mi byly tak tři roky a na každou maličkost jsem dělala nadšený "Jéé!" :). To byly fajn časy, klidně bych je vzala zpátky:).

    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. můj nejlepší dárek? myslím, že zájezd se sborem do Mexika, který mi rodiče zaplatili a řekli, že mám k Vánocům, byl báječný! :) a jako dítě jsem dostala asi půl metrové obří leporelo o statku a zvířatech - to bylo báječné! :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. janinakrejcova@seznam.cz
    Nejkrásnější byla asi první velká panenka, skoro v nadživotní velikosti.

    OdpovědětVymazat
  55. Já budu trapná, ale u mě to taky skrz děti - a není to nic materiálního.. navíc ani proběhnuvšího! Já se totiž absolutně celým srdcem i hlavou těším na ty letošní. Jo, jsou to asi těhotenský hormony, ale je to i skoro tříletej prevít, co se každý ráno ptá, jestli je novej sníh, jestli pujdem ven křupat botama do něj, jestli budem vykajovat buchty a majovat na ně... a protože mám nakoupeno online a navíc fááákt chumelí a já nikam nemusím jet, takže pro mě je to jen krásný :-) ono vlastně najednou.. každý den je krásný, že jo? :-)

    andrejiinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Takových dárků by bylo... Ale vybavuju si například, když jsem dostala Tamagotchi - z něj jem byla nadšená (a rodiče na nervy z toho pískání). Jinak nejlepším dárkem pro mě v děství bylo lego, pořád mám schovanou velkou krabici a občas do ní mrknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  57. muchtarka@gmail.com

    Abych pravdu řekla, tak si moc dárků nepamatuju, vlastně asi jenom tak 3, 4, i když jsem vždycky ze všech nadšená, tak moje ultra špatná paměť se postará o to, abych zapoměla vše, co jde :) Ale myslim, že naprosto bez výčitek můžu na toto místo doplnit letošní dárek, což může být divný, ale vzhledem k tomu, o co se jedná, tak bych ho jen těžko dostala přesně na Vánoce :) Je to tetování s motivem obrazu od Audrey Kawasaki, po tomhle jsem toužila už od 16-ti let, ale vždycky jsem si říkala, že s tím musim počkat až budu starší, abych potom nelitovala. Takže s dovršením 21 let a nastávající zimou, přišlo objednání se do Triba a už to jelo jako po másle :) Není v tom nic sentimentálního, ale pro mě to je výraz mojí osobnosti a jsem s tím nadmíru spokojená, navíc nezapomenutelná věc, už jen z toho důvodu, že se jí nikdy nezbavim, ani kdybych chtěla :D
    Klára

    OdpovědětVymazat
  58. svetpodleeveliny@gmail.com

    Když u nás se už strašně dlouho hraje na prachy. Ale mám moc ráda drobnosti od kamarádek. Náramky, naušnice... Dárky, které mi je pak připomínají, i když se s nima vidím jednou za sto let.

    OdpovědětVymazat
  59. Těch dárečků by bylo.... :) Nemám jenom jednoho favorita :D
    IvettN@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Nejhezčí dárek byl můj přítel :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Bohužel nezapomenutelný jeden "dárek" mám... rozchod s bývalým přítelem pár let zpátky, rok na to nám umřel na Štědrý den pejsek... A jinak na ten dobrý nezapomenutelný stále čekám! Jelikož z dětství si dárky nepamatuji a už pár let dostanu peníze a dopředu si dárky koupím :) Teď mě napadlo vlastně, že jsme s bratrem dostali zakrslého králíčka pár let zpátky :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Podlaha pokojíčku napůl vyskládaná knihami.

    OdpovědětVymazat
  63. Pamatuji si, jak jsem k Vánocům dostala velkou plyšovou žirafu(,kterou mimochodem stále mám :-D) pomalu stějně velkou jako jsem já :D. Jelikož jsem byla a stále jsem "ujetá" na plyšáky byla jsem šťastná! Dokonce jsem si jí i narvala do postele a spala s ní ;o). Což mamka absolutně nechápala, jak jsem se mohla vůbec vyspat. Ona totiž zabírala třičtvrtě mé postele :D.

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Pro mě je to horské kolo, které jsem dostala, když mi bylo 15. Bylo to pro mě první kolo, které bylo jen a jen moje (tj. nebylo po někom poděděné) a bylo modré, což byla v té době moje neoblíbenjší barva. Měla jsem z něj ohromnou radost - o to větší, že jsem ho vůbec nečekala, doteď si pamatuju ten pocit :)

    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Nezapomenu na obrovského plyšového Alfa, kterého jsem dostala pod stromeček asi v první třídě a mám ho dodnes.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  67. Nejlepší byl asi můj první mobil, byla jsem z něj u vytržení. Hned jsem musela napsat SMS kamarádce, která ve stejný den taky dostala svůj první...a tyjo, ono to fungovalo! Na ten okamžik opravdu nezapomenu :). Můj mail ne in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...