středa 12. prosince 2012

Za 300 si nakoupí...

Všem, kdo se zúčastnili, bych strašně ráda poděkovala za každý jednotlivý komentář. Nad něčím jsem se pobavila (nejvíc asi nad toaletním papírem a něčím na zadek), pak jsem se taky rozněžnila (to u všech těch miminek a zvířátek a tak... sakra, leze na mě nějaký vánoční sentiment nebo co) a nakonec to random vymyslel:


... což osmnáctá byla Katie. Gratuluji, informační email jsem už poslala.


PS: Soutěže pořádám ráda. Ale vždycky se něco objeví, co mi ten dobrý pocit zkazí. Někdo mi vynadá, že proč by měl do soutěže psát dlouhý komentář, když to přeci můžu vybrat randomem jen z nějakých mini komentů. Případně mi někdo vynadá, proč vůbec ty soutěže pořádám, když on nevyhraje. No a tentokrát si zase jedna IP adresa připsala pár komentářů navíc. Jako fakt to máte zapotřebí? Já tedy ne! Takže pro jistotu jsem komentáře z tohoto IP vyloučila ze soutěže všechny. A docela mi to vrtá hlavou, jestli to je běžná praktika a jestli bych raději neměla to IP kontrolovat pravidelně. Nebo jestli si třeba někdo nenapsal víc komentářů, ale z různých počítačů. A jestli tam třeba náhodou někdo jiný taky nenapsal komentář dvakrát, jen já na to nepřišla. A jestli bych třeba příště neměla ty podmínky prostě omezit na GFC. No nic. (Jo a pak nevím, co mě to popadlo, ale zabloudila jsem k Soni a zjistila jsem, že ta samá osoba se pokoušela o to samé i tam... taky byla odhalena! A dobře jí tak!) 




11 komentářů:

  1. ja ani neviem ako sa to zistuje cez tie IP adresy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty čtyři komentáře byly dost podezřelé, takže jsem to zkontrolovala přes statcounter a vyjela si ip adresy, které mě navštívily... a jedna z nich si přidala čtyři komentáře. ale určitě existuje i jednodušší způsob, o kterém nevím.

      Vymazat
  2. tvl..proč mě tohle nenapadlo taky...ty lidi jsou tak vynalézaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvl asi proto, že jsi poctivá (a blbá) asi jako já... mě by to taky nenapadlo!

      Vymazat
    2. Asi protože jsi blbá, proto.
      ----
      inak trb, to neuhlídáš. Vždycky to jde obejít.

      Vymazat
  3. Jupííí, já jsem vyhrála! Mám radost, děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gratuluji a mám radost, že máš radost.

      Vymazat
  4. Co lidi neudělají pro výhru. :D Já bych z takové ani neměla radost.

    OdpovědětVymazat
  5. a já než se rozkoukám, tak je po soutěži :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pak je ale blbý, když má někdo sdílenou IP, jako třeba my studentíci tady na bytě. Nejenom, že mám vždycky vyžraný limity z rapidshare, ale taky se občas nemůžu účastnit nějakýho hlasování, protože prej z mojí IP už bylo. Achjo, není to snadný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, tak já se nad tím ještě zamyslím. taky mě nejdřív napadlo, že třeba si zasoutěžila babička, maminka, sestra... ale emaily byly dost podobné, takže nic. a navíc odpovědi naprosto o ničem, možná to byla ta samá osoba, co mi minule nadávala, že nevyhrála?

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...