pondělí 14. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #7 MUA tvářenky

Abych řekla pravdu, tak tyto tvářenky pro mě byly zkrátka překvapením roku. Opravdu bych nečekala, že tvářenka za vlastně 30 korun dokáže předvést takové výkony. Všechno jsem shrnula v recenzi a pořád si za tím stojím. Pokud tuto tvářenku ještě nemáte, tento rok si ji prostě pořiďte. Jestli je pro vás třicet korun a poštovné moc, tak si počkejte na tu slavnou akci, na kterou teď všichni čekáme. A pak hned kupujte, kupte všechny odstíny, co budou ještě na skladě a vemte to snad raději dvakrát... Alespoň takový je můj plán s odstíny, které ještě nemám. Možná si myslíte, že musíte koupit některou z paletek na oči, třeba tu kopii Naked nebo tak nějak... ale to se dost mýlíte, protože jestli něco od MUA opravdu potřebujete, tak je to jejich tvářenka.

Proč je ta tvářenka tak skvělá?
  1. Neuvěřitelně dlouho na tváři vydrží. Mně vydrží celý den naprosto v dokonalém stavu tak, jak jsem ji ráno nanesla.
  2. Skvělá pigmentace urychluje ráno nanesení, sice to chce dávat pozor, jak moc ten štětec v tvářence orácháte, ale malé nabrané množství se velmi dobře rozmazává do ztracena a přirozena.
  3. No a ten fialový odstín je prostě boží!

Přes nevýhody je nutno se přenést!
  1. Balení je fakt hnusné. Navíc ani není moc funkční a je velmi pravděpodobné, že se brzy rozpadne.
  2. Tvářenka práší. No tak co už, no.
  3. Odstíny jsou značně nestabilní. Je možné, že ve vaší objednávce bude odstín šest vypadat úplně jinak než v té mojí. Alespoň to tak vypadá podle různých ohlasů. Nebo je tady ještě možnost, že jsme všechny slepé. Stejně ale spíš myslím, že to soudruzi v Číně prostě míchají, jak jim to padne pod ruku a číslují to spíše intuitivně než podle nějakého výrobního plánu.

Minule jsme trošku s Talkou nakously podobnost odstínů MUA s e.l.f. essencial. Takže jsem vyhrabala svoje netknuté zásoby elfích tvářenek a porovnala jsem. (doma mám ty původní essencial za jednu libru, u kterých to vypadá, že už se asi nevyrábí, protože prošly tuningem a nově mají i nepotřebný štěteček... to moc nechápu, protože tím ztratily jednu z mála konkurenčních výhod... tedy to, že jsou malé a levné)

Pokusila jsem se spárovat podobné odstíny a docela se povedlo, jen jestli se to nemíchá v jedné fabrice. Ale asi ne, protože kvalitou je e.l.f. zhruba tak o pár poschodí níže, někde v garáži. Na ruce je jedna slabá vrstva MUA a asi tři vrstvy e.l.f., které se mi ani nepovedlo nanést rovnoměrně a navíc se jedním máznutím odporoučel, zatímco MUA jsem musela odlíčit ubrouskem. A to si pamatuji, že jsem měla tyto essencials tvářenky fakt ráda... budu je muset přesunout do koupelny a někdy znovu vyzkoušet.





Taky vám podle srovnání odstínů přijde, že MUA je prostě jen upgradovaný e.l.f.?


35 komentářů:

  1. Splněno. Ovšem já až tak nadšená nebyla, ale je fakt, že ta pigmentace je neuvěřitelná, lehce jsem nanesla a pak zírala na tu Marfušu v zrcátku a přemýšlela co sakra s tim! Načež následovalo otírání papírovým kapesníkem a hodně pudru. Takže jo, pokud někdo rád pigmentaci, tak jsou super. Ale to balení je děsný, než se do toho člověk dostane tak si pokazí lak a to v mém případě nepřenesu přes srdce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo. ty moje se otvírají samy... já se spíš bojím, že mi to víčko brzy upadne. a jo pigmentace je super, ale mě spíš dostává výdrž, která je u mě tedy naprosto fenomenální. dřív mi odejde makeup, ale tvářenka MUA pořád drží.

      Vymazat
  2. no ďakujem, to som chcela tento rok šetriť a tu samé skvelé recenzie ....
    čo sa týka zlého balenia, nevyriešila by to Z- paletka, alebo ako sa to teraz volá, že sa lícenka vylupne z pôvodného balenia a vloží sa do magnetickej paletky. Možno by to znížilo otravnosť tohto balenia ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z-paletka by to asi vyřešila, ale na to já si moc nehraju. i když možná o ní začnu uvažovat!

      Vymazat
  3. jj uz mam doma balik kosmetiky mua a tvarenky 3 planuji dokoupit i zbyvajici.Nakoupila jsem toho hodne k Vanocum a podarovala zenske osazenstvo z rodiny,kamaradky a kolegyne z prace,vsechny jsou zatim spokojene.omluva za preklepy a diakritiku tukam to na telefonu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zbývající odstíny taky chci. si počkám na 50%, budu doufat, že jim hned nespadne web a že na mě něco zbude... a budou moje!

      Vymazat
  4. ja mam tiez licenku oddien 4 a kamaratka si kupila 1: ta bola velmi jemna ruzova, pre velmi blede a najskor blondynky.. Mne 4 absolutne vyhovuje, ja som este nespozorovala, ze by prasila a to balenie naozaj nie je velmi dobre, ale hadam vydrzi :)
    U teba sa mi paci aj odtien 6, na obrazku vyzera ako staroruzova :)Esteze som si kedysi neobjednala z Elfu, pretoze som po nich pokukovala :)

    Ja som moju MUA objednavku zhonotila: TU

    OdpovědětVymazat
  5. Joo hodlam MUA znasilnit na vsechny mozne zpusoby vcetne paletek :D K vanocum jsem dostala neco, co spis nez tvarenku pripomina barvu na strechy, takze je nutna kompenzace.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, tak jsem koupila tu 6-ku, pak ještě 3 a 4. No řeknu ti s těma odstínama to soudruzi fakt nezmákli. 6-ka je prostě hnědá oranžáda ani STOPA fialové či mauve. Do prd... 4 mám světle růžovou opravdu ani nádech oranžové. A trojka je béžový nepoužitelný hnus. Sakra já si při té akci budu muset koupit tak pět těch 6-tek možná se jedna trefí. Nebo se jim na to taky vyprdnu a pohledám na netu podobný odstín jak máš na fotce...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si snad tu šestku koupím ještě jednou, abych to viděla na vlastní oči. a možná ji koupím rovnou dvakrát, abych to viděla dvakrát.

      Vymazat
  7. ale fuj, srovnávat MUA s Elfem... Jinak od MUA toho mám fakt hodně hodně, ale tvářenku ještě žádnou, takže se při slevové akci určitě polepším...

    OdpovědětVymazat
  8. Velká slevová akce? :D..na to slyšim :D..tvářenek mám sice tolik, že se mi nemůže stát, že by mi v několika následujících desítkách let došly..ale na druhou stranu, je to moje vášeň..a když musíš, tak musíš :D..a 30Kč není moc, že jo :D..

    OdpovědětVymazat
  9. A může mi někdo prosím říct, kdy se ta velká slevová akce bude přibližně konat? Já tam nakukuju snad každý den, košík už jsem měla naplněný nesčetněkrát... jako nechci vyhrožovat, ale já jednou neodolám a potvrdím to i s poštovným a za plnou cenu, fakt!! :-) Já si před Vánoci objednala paletku a rtěnku a jsem tak nadšená, že potřebuju minimálně ještě 2 paletky a 4 lesky a jak tak koukám tak i 3 tvářenky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem na to přišla, jsem holka šikovná (aneb UTFG, že):-) Sleva 50% a poštovné celosvětově zdarma bude, až facebooková stránka MUA zaznamená 50 000 like. Takže, i když jsem zapřísáhlý nelajkovač, tak ode mě už klik mají- přece jen kráse se musí přinášet oběti, ne dámy? Teď je to číslo kolem 46 900, tak prosím kdo ještě nelajknul šup na to!

      Vymazat
    2. tak jsi na to přišla sama. šikulka. nejdřív jsem ti chtěla napsat, že to stejně bude až tak za pár týdnů, protože před týdnem měli teprve nějak 44k likes, ale teď jsem se podívala a mají 47k, což tak nějak se dá odhadovat, že příští týden to je tady!!!

      Vymazat
  10. Já házím MUA a Elfa do jednoho pytle..něco co je z Číny a stojí to 30káčées si na ksichtík dávat nechci...ale já vim, že mi to bude někdo vyvracet..ale prostě ne! ne! nikdy! ta značka se mi nelíbí, ani kdyby byla 100x líp pigmentovaná...nevěřím tomu
    a je to venku!..šokující třináctá Jájina komnata..doufám, že mě teďka nebude půlka české beautyblogosféry nenávidět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha to je vůbec vtipný, že pod jedním článek mi jeden komentář řekl, že fuj srovnávat mua s elfem, a další komentář mi poví, že je to s elfem všechno jenom jeden odpad z číny...

      něco na té tvé úvaze asi je, ale zase si nemyslím, že by třeba byl takový rozdíl mezi drogérkovou jakoukoliv jinou značkou a mua s elfem, stejně se to všechno dělá za těch 30kč v číně, jen si na to vyrazí každý svou značku. (ale třeba se pletu a jedna tvářenka dejme tomu od rimmelu stojí na výrobce fakt stovku...) mua pak narazí nízké ceny, protože si nemusí platit marketing, zatímco ten rimmel musím dát ceny několikanásobné, protože z toho musí zaplatit šňupání pro kate moss...

      Vymazat
    2. trb:Tak jako pro mě jsou to oba čínský šmejdy (stejně jako spoustu ,,kvalitní" kosmetiky s vyraženym logem, jak ty řikáš). pro mě je ale podstatný, že mua i přes svojí nízkou cenu má skvěle pigmentovaný výrobky, který mi na obličeji vydržej... za dob ELF mánie jsem si nakoupila v nadšení cca 10 výrobků (základní i studio řada) a všechny jsou naprosto, ale naprosto strašný... A taky pro mě je velkej plus muastore, hodně akcí (jo to u elf musíme skákat metr dvacet radostí, když majitelé po půl roce spustěj akci ,,poštovné zdarma").
      Ale tak jsem schopná i pochopit Jáju, že se jí příčí dávat si na obličej něco za třicet korun - já mám takhle averzi k S-he a netušim proč (asi ty hranatý obaly)

      Vymazat
    3. trb: hele jako nevim no...nepřijde mi moc normální když náklady za suroviny a obal, plat dělníka, plat vedení v číně,provozní náklady fabriky, náklady na poštovné z číny do uk, marže pro obchodníka v uk, náklady za zprostředkování prodeje, náklady na poštovné z uk do čr jsou u jednoho výrobku 30kč..to ani nezapočítávám tu jejich akci, kterou budou těžko hradit ze svého..jaká je pak reálná hodnota takového produktu..můj malý mozeček tohle nechápe..
      a taky mám pořád před očima, že levná kosmetika z číny hodně často obsahuje olovo..to jsem někde četla
      tak třeba to tak není...já nevim..prostě mi to klidně někdo vysvětlete..já to ráda pochopím...ale na mě to celé dělá dojem "hmmm..to jsme na tu drahou kosmetiku z evropy vyzrály" a pak budou ty samý lidi za pár měsíců brečet, že to je jen šmejd jako to bylo u elfu....tím nemyslím vůbec tebe...
      ani nevim, proč to sem píšu, protože jsem si slíbila, že nebudu kvůli svému drahému blogu čeřit vody..mě už ani nebaví psát negativní komentáře...jenže u tebe se tak hezky povídá, že mi to asi prostě nedá

      Vymazat
    4. jako víte co, já s vámi vlastně souhlasím s oběma.

      ano je to levný šmejd z číny. ale na něco umřít musím a jestli to bude zrovna na olovo v tvářence, tak mi to je dost šumák. taky sem tak nějak postižená svým studiem, globalizací a podobně, takže nemám absolutně žádné předsudky proti čínskému zboží, mám tak nějak pocit, že rozumím tomu, proč jak a kam... a před pěti lety mi jeden číňan vyprávěl, kolik co stojí v číně... a od té doby mě tvářenka za třicet fakt nepřekvapí.

      a ano, kvalita mua je nesrovnatelná s elfem. ale fakt si nemůžu pomoct: prodejní systém je stejný, slevové akce taky (vím, že český elf se nepředá, ale ten anglický měl ty samé akce na poštovné zdarma, dárky k nákupu, jen možná ty slevy byly maximálně 30%... už si to nepamatuji), taky se slevové akce odvíjely podle likes na facebooku, balení je šuntové, místo názvu nějaká trapná zkratka a navíc! ty odstíny jsou prostě fakt stejný. možná to na fotkách až tak nevyniklo, ale jediný rozdíl mezi 6 a elf shy byl samozřejmě v kvalitě a pigmentaci a pak ve zlatých minitřpytečkách, které má jenom mua, jinak to je ta samá barva!

      Vymazat
    5. Jo, prodejní systém je stejný, jenom můžeme být rádi, že mua nemá v ČR zastoupení (teda něco se rýsuje, ale kdoví) - jinak bysme to tu kupovali třikrát dráž bez slev. Jako elf, no.
      Jako teď je obecně móda všechno řešit, silikony v šamponech atd. Jako, asi to škodlivý je, ale to je kolem nás takovejch věcí...
      To balení mě taky štve, ale na něčem se holt ušetřit musí. Třeba obaly Benefitu mě naprosto uchvacují - ty výrobky pak už míň, no. To je asi neřešitelná rovnice...

      Vymazat
    6. umřít na přepoužívání tvářenkou? to by byla pro kosmetickou blogerku stylové úmrtí

      Vymazat
  11. Vypadají pěkně, odstíny se mi i líbí, ale díky tomu balení bych si je neobjednala. Nebudu riskovat že by se mi rozpadly v kabelce a nadělaly tam svinčík, jako se mi to už jednou stalo. (sice u jiné značky, ale stalo) :) Článek máš ale moc pěkně zpracovaný

    OdpovědětVymazat
  12. Jó, MUA tvářenky jsou super, samotné se mi tomu nechce ani věřit. Vlastně souhlasím s každým tvým slovem, takže nemám co dodat (než došlo na ten elf, já bych ho s MUA nesrovnávala...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak kvalitativně určitě ne, ale ty odstíny jsou fakt strašně podobný!

      Vymazat
  13. JA som asi trošku zaváhala, keď som som si nič neobjednala z MUA iba linky a štetce. Musím to asi napraviť :/

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si oblíbila jejich krémovou v odstínu Yummy, je super. I celkem vydrží.

    OdpovědětVymazat
  15. Splněno, taky s napětím očekávám, jestli na mě něco při akci zbyde. Tvářenky mám 3,4,5 a 6 a ta šestka je podle fotky stejný odstín jako máš ty, akorát na mě prostě fialově nevypadá. Je prostě hnědá a tak je z ní bronzer.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám teoreticky splněno taky... páč jsi mě na ně v té minulé samostatné recenzi nalákala, takže už dva měsíce mám objednáno a zaplacíno a balíček od MUA nikde, tak snad se jich někdy dočkám a přesvědčím se sama... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, doufám, že ti balíček přijde, už jenom kvůli těm tvářenkám.

      Vymazat
    2. Taky marně čekám na balíček. Sice bez tvářenek, ale stejně. První došel bez problémů a druhý nikde. No uvidíme. Ale do 50% a poštovného zdarma stejně půjdu a ty výrobky z nich prostě vytřískám :D.

      Vymazat
  18. :) 50% zľavy už sú spustené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice jsou, ale je tam limit nákup nad 30 liber, což teda nevyužiju. Říkala jsem si, že vezmu tak 2, 3 tvářenky a nějakou tužku na oči. No nic. Třeba někdy jindy i bez akce, ale jsem dost otrávená a nevím nevím, jestli na jejich stránky ještě někdy zavítám.
      Petra

      Vymazat
    2. no áno 30:) ale za všetko sa zaplatí 15. podľa mňa nie je problém dať sa dokopy s nejakou kamoškou a urobiť spoločnú objednávku:)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...