úterý 15. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #6 Yves Rocher 24 hodinová vitalizační péče

V topten začíná trošku přituhovat. A přiznám se, že samozřejmě ta desítka už je sepsaná, ale mě stále napadají další produkty, které by si zasloužily nějaké to pěkné umístění. A třeba zrovna dnešní místo je hodně nejasné, protože kandidátů bylo mnoho, nakonec to skončilo soubojem EA 8hour a YR 24hour... kdybych ho měla doma, určitě by se do souboje zamíchal i A Cicalfate, zatímco nebohý LRP Cicaplast, který bohužel doma mám, jen stojí opodál, protože nestíhá. Jasně, že jste určitě uhodli, co je tématem dnešního dne... regenerační krém. To uznejte, že regenerační krém musí mít doma každý, protože to je prostě super věc. Nakonec to u mě vyhrál YR, vlastně ani nevím proč, možná proto, že jsem ho zrovna začala používat... a jsem opět spokojená.



Tak jo, mám sice předsevzetí, že u Yves Rocher nebudu nakupovat, protože mi ta firma přestala být sympatická. Všude se cpe, do beauty boxů zase cpe skoro prošlé produkty nebo minibalení sprcháčů, no a ty jejich slavné slevy jsou nastavené tak, že skoro nic neušetříte. Navíc oproti domovské zemi je u nás předražený a tak vůbec ze sebe dělá víc, než ve skutečnosti YR je. A skoro mi to nejde přes klávesnici, protože ta firma si určitě nezaslouží, abych něco z její produkce zařadila do mého top10. Jenomže ten krém si to zaslouží. A přece nebudu trestat dítě za to, že má nepovedené rodiče...

A proč si ten krém zaslouží pozornost? Protože dělá přesně to, co slibuje.
  • Oživuje unavenou pleť.
  • Urychluje regeneraci.
  • Rozjasňuje.
  • Vyhlazuje pleť.
  • Revitalizuje.



Navíc i vyživuje. Taky mi voní. Má správně hutnou konzistenci, tak akorát na zimní krém na noc a klidně i na den. Používám ho podle návodu, tedy nárazově většinou jako měsíční kůru na noc, občas i na den. Maska z té samé řady sice stojí za velké kulové (a rozhodně velkým kulovým nemyslím těch 600 Kč na cenovce), ale rozhodla jsem se, že zkusím vyzkoušet ještě sérum... a uvidím, co to se mnou udělá, každopádně na netu má ohlasy slibné.

Tento krém možná nebude pro každého. Mladé pleti bude vadit, že je hutný, navíc ty slibované účinky nejspíš nebudou vidět, protože v sedmnácti já osobně nějaké rozjasnění a revitalizaci nepotřebovala, to si pleť tak nějak obstarala sama. Ale starším a unavenějším ročníkům určitě doporučuji.

(Jo a tedy jako uznávám, že pokud máte doma Avene Cicalfate, tak možná... možná... ale fakt jenom možná tento krém nepotřebujete.)

33 komentářů:

  1. Mám doma ještě skoro úplně plnou tubu Avene, tak doufám, že jsem teda omluvená:-D A kolik vlastně stojí tenhle YR, taky 600,- jako ta maska? To by byl dražší než Avene a to by si teda mohli strčit..nechat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stojí víc, na asi šest stovek se dostaneš s nějakou slevou, ale i za tu cenu ten krém za to stojí. omluvená jsi, ale fakt s odřenýma ušima, protože substituty to úplně nejsou... yves rocher toho totiž umí víc než avene, ale zase to dělá pomaleji.

      Vymazat
  2. Suhlasim, mne tiez vyhovoval, ale potom som presla na iny, lebo som beznadejne kozmeticky promiskuitna. A s tou masku mas tiez recht. Za tu cenu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a právě proto jsem zvědavá na ta séra. protože na jednu stranu, když si představím ten fičák na pleti, kdyby to fungovalo stejně jako krém... jen lépe, tak se mi z toho trošku klepou kolena! ale na druhou stranu, když si představím, že by dělalo nic stejně jako maska... a za ty prachy... tak se mi spíš klepou ruce vzteky

      Vymazat
  3. Cicalfate bracha jo? Dobry, ani neznam. Coz bude tim ze ja YR taky nemusim, tak nejak komplexne..nejvic mi vadi asi to,jak je ta jejich kosmetika prevonena + ze slevy jsou na naky ty veci bez puntiku, to je mi nesympaticly ... Bud slevu teda chci dat na vsechno nebo se na to rovnou vyseru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, že yr je převoněný, ale tomuto krému to odpouštím. jinak brácha asi tak úplně ne, spíš bratranec... tento krém toho umí víc, opravdu regeneruje jako z vnitřku a revitalizuje pleť, zatímco avene spíš vyhlazuje a srovnává ty vnejší nedokonalosti, ale zase to dělá minimálně dvakrát rychleji.

      Vymazat
    2. Tak možná bych to viděla na to, že jsou pro jinou cílovou skupinu. Mladá pleť si s nedokonalostmi poradí i sama, akorát by to člověk někdy rád urychlil. Zatímco když už si pleť tak úplně neporadí, potřebuje nakopnout zevnitř. (Stárnu, kde jsou ty časy, kdy jsem v patnácti se svou pletí mohla vyrábět psí kusy a byla z toho za tři dny vzpamatovaná. Ach jo. Dneska mě škodolibě vytrestá za každé nedodržování pitného režimu, které prodlouží dobu hojení čehokoli na pleti cca o týden.)

      Vymazat
    3. určitě jsou pro jiné cílové skupiny. hlavně cicalfate jenom léčí a regeneruje (ne že by to bylo málo), zatím yr k tomu dodá něco víc... něco co udělá tu pleť hezčí jakoby zevnitř. což teď asi vysvětluji jako tatar, ale tak nějak to cítím.

      Vymazat
  4. Tak já letos YR objevila poprvé, předtím jsem ten obchod obcházela obloukem. Pak jsem se tam byla podívat na ty vyhlášené sprcháče (měla jsem slevu z ladyboxu) a založila si tu kartu a k ní jsem dostala spoustu vzorků - a ty vzorky krémů mě fakt zaujaly. Všechny mi sedly tak o tom pořád uvažuju. Jinak jsem tam na zkoušku zakoupila jeden stětec na oči a pak se vrátila pro další 3 - jsou totiž lepší než ty moje z Douglasu a za třetinovou cenu!! Jinak je to ale docela předražené, to souhlasím a sleva žádná - u všech krémů jsou zelené body :-( Navíc jsou ty krémy opravdu dost parfemované a ne moc přírodní s čímž by moje pleť "citlivka" mohla mít po čase problém. O tomhle krému jsem ale hodně uvažovala a pak ještě o zeleném séru 79 a nebo červené řadě - všechny mají na netu docela dobré ohlasy. Možná ale tenhle bod vyjímečně nesplním a konečně si koupím něco od Nobilis Tilia nebo Syncare. Nobilis Tilia mě letos hodně zaujal jako taková vymakanější verze Saloos- přírodní oleje, vody a krémy to moje pokožka může. No a ze Syncaru jsem měla spoustu vzorků a krém na oči, všechno to fungovalo skvěle takže vlastně tak nějak ani nechápu proč jsem si dávno už nějaký krém neobjednala v plném balení? Tak vidíš, asi jsi mě právě svou recenzí YR dokopala abych si konečně koupila krém ze Syncaru, to jsi nečekala, co? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem fakt nečekala. i když syncare je taky docela dobrá volba. jo a pokud máš ráda nobilis, protože to je vymakanější verze saloosu, tak vyzkoušej ještě hádka, protože to je lepší alternativnější hardcore verze nobilisu.

      jinak to sérum 79 mě taky láká.

      Vymazat
  5. Já jsem u YR nakupovala poprvé až teď na podzim, pak mi přišla domů taková sleva, jako že si můžu koupit o 50% levněji jeden produkt, ale nesmí být na něm zelený puntík. No tak přijdu na Anděl do YR a ten zelený puntík mělo naprosto všechno, kromě těch nejdražších výrobků, což byly hlavně krémy na vrásky atd. Takže to mě strašně naštvalo a už nějak nemám ani chuť do toho obchodu jít:) Jinak se mi ale strašně líbí tahle série článků, udělala jsem si díky Tobě takový seznam přání na rok 2013 a už tam mám napsaný pravý BB krém:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je děkuji. tak s tím listem přání ještě zůstaň, protože ještě bude dalších pět míst! jo a pak bude deset omylů 2012, takže budeš moc wishlist ještě seškrtat.

      a ten zelený puntík je občas fakt otravný, naštěstí zrovna tato řada je nepuntíkatá. za plnou cenu nic moc... ale jo, za tento krém bych to dala!

      Vymazat
  6. Od YR jsem se zařekla, že už nic kupovat nebudu, u krémů jsem se tam vždy spálila..No trošku jsi mě nahlodala. Myslíš, že je krém vhodný i pro mastnější a lehce problematickou pleť, nezanáší póry? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro tu mastnější to si nejsem jistá, protože mám pleť spíš normální. asi to nebude to nejlepší na ráno, krém je to docela hutný, ale večer si myslím, že bez problému.
      na problematickou bych ten krém klidně doporučila. já mám mírně problematickou pleť (občas až hodně problematickou), moje póry jsou na ucpání choulostivé hodně a toto mi fakt svědčí. krém mi neucpává póry, spíš mi přijde, že je snad až vyhlazuje a díky té zrychlené regeneraci jsou takové prostě hezčí.

      Vymazat
    2. Díky, používala bych ho stejně až večer, díky za doporučení, kouknu se po něm ;-)

      Vymazat
  7. Avene mám nově, takže zatím testuju. Kdyby nefungoval, tak si na tebe vzpomenu a zajdu do YR. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě. každopádně ten yr je prostě skvělý!

      Vymazat
  8. Môj prvý stret s YR bol v dávnom-pradávnom detstve, keď mi mama odniekiaľ z Nemecka či iného "veľkého sveta" priniesla malinké farebné priesvitné mydielka v tvare zvieratiek... alebo to bolo ovocie?...no čo na tom, jabĺčko alebo ježko, milé to bolo a hotovo. Aká to pre mna bola vzácna vec. Umývať sa tým ma ani nenapadlo. Ďakujem ti trb, za oživenie spomienok. Mala by som ich asi niekde pohľadať (mydielka i spomienky). Ak nespráchniveli...
    ...no alebo si môžem kúpiť túto masku, že ano:)

    P.S.: Teším na 2012 Prepadáky a britké pero!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že masku! ja som maska! krém samozrejme:D tie spomienky s človekom robia veci..;)

      Vymazat
    2. propadáky tomu neříkejme, spíš to budou omyly, které jsem si já osobně kupovat raději neměla. a tedy nevím, jaké přesně a odkud britské pero? asi, že na něj prší?

      Vymazat
    3. a jooo, já jsem asi úplně blbá.

      Vymazat
    4. Tak to mě pobavilo, taky jsem četla "britské" :-D

      Ale k tématu - tý jo, v YR občas nakupuju už dlouhé roky, ale nějak ve mně jejich kosmetika nikdy nevzbudila až tolik důvěry, že bych při výběru sáhla i pro ty dražší výrobky (možná to bylo zapříčiněno kdysi mým zážitkem s očním krémem Inositol, který jsem dostala jako dárek a který byl naprosto otřesný).
      A tak mě tahle Tvoje recenze opravdu zaujala - že bych ty prachy dala a taky to zkusila?! Jsem, řekla bych, tak nějak stejná věková skupina jako Ty, takže nějaký ten zázrak by moje pleť zcela určitě snesla.
      Hmm, píšu si, asi časem fakt vyzkouším. (Aspoň by mi na kartičce přibylo hodně razítek a já bych pak zas nevěděla, co si vlastně jako ten dárek vybrat :-D )
      Díky za tip. Jana

      Vymazat
    5. hele tohle určitě vyzkoušet, ten krém je totiž pecka... možná má trošku pomalejší nástup, první výsledky se objeví až tak po dvou týdnech, ale je to fakt super.

      Vymazat
  9. tyjo, tak teď teda nevím. zní to hodně lákavě. takže že bych si ho pořídila, když už sem si nezaložila ten paypal, ať se při čtení tohodle blogu nemusím stydět?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ... to budeš muset. jinak asi ti dělám černý puntík!

      Vymazat
  10. Mám Avene i YR, ale na mě nepůsobí nějak podobně, používám je podle toho, jakého výsledku chci dosáhnout. Avene mi léčí ranky a pupínky, když mám děsnou pleť a YR používám, když nemám pupínky, ale chci si udělat hezčí pleť. Po Avene ji nikdy nemám tak naducanou a vyživenou, ale YR zase neléčí... A YR se taky poslední dobou vyhýbám. Plánuju pouze vyzkoušet tu hloubkově čisticí masku Pure System a pak se asi posunu o značku dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mně i ten yr působí regeneračně a hojí pupínky. jen tedy, co trvá avene třeba čtyři dny, to trvá a yr týden (což je pořád dobrý čas, normálně by to trvalo třeba dva týdny nebo měsíc). ale máš pravdu, že nejsou úplně podobné, protože ten yr tomu dodá něco navíc, a proto si myslím, že by ho měl fakt vlastnit každý. hloubkově čistící maska je docela dobrá, ale ta ostatní pečující kosmetika podlě mě nic moc. já možná ještě vyzkouším ten skvělý odličovač, pak to sérum cure solution ... a doufám taky končím!

      Vymazat
  11. V YR teď mají nově cestovní sadu s tímto krémem a vychází mi to tak, že se v podstatě vyplatí koupit si víc těch mini sad než plné balení. Každopádně na vyzkoušení je to fajn.
    http://www.yves-rocher.cz/cestovni_sada_cure_solution
    Katka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, tyhle sady se občas objeví. před půl rokem byla sada séra s maskou nebo tak nějak. bohužel mají všechny vždycky zelený bod. ale na vyzkoušení je to fajn a opravdu doporučuji!

      a teď na to koukám, že je to sada tohoto krému s očním krémem. a sakra... to asi potřebuji.

      Vymazat
    2. Přesně, já taky...a možná rovnou dvakrát. Obávám se, že je to zaváděcí cena a brzo už to tak 'výhodné' nebude. A třeba ten oční krém taky nebude úplně k zahození. K.

      Vymazat
  12. Zajimave. Kdyz jsem mela na podzim hodne citlivou plet, tak jsem Cicalfate zkusila, bylo to ok, ale zadny zazrak jsem nezaznamenala. Jak ten krem voni? Ja ale asi zustanu u toho milovaneho Pai.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ... jestli máš hodně citlivou pleť, tak to asi nebude to pravé ořechové. voní to fakt silně a mě to voní jako... fakt to nedokážu moc pojmenovat. tak rostlinně.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...