středa 16. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #5 MSM DIY BS

Tak jasně MSM Beauty Spray od Raw Gaia by si zasloužil v mojí topten být, kvůli všem těm důvodů, které jsem sepsala v recenzi. Ale mě dostalo něco jiného, už jenom ta samotná myšlenka aplikace aneb DIY sprej krásy voda v oleji po domácku (MSM DIY BS = MSM Do It Yourself Beauty Spray). Plné složení varianty od RG je takovéto: distilled floral waters of frankincense, cold-pressed oils of: rosehip, argan, MSM sulphur, essential oil of frankincense, což jako uznejte není příliš náročné na přípravu. Nebo jak se to vezme, ta jednoduchá verze je jednoduchá, plná verze až tak moc ne, protože nevím, jak ze síry vylámat krystal krásy. A taky si nejsem jistá, kde sehnat kadidlovou vodu, představu bych sice měla, ale tu vám tady popisovat nebudu, protože to by byl značně fekální humor!

... a tak jsem to okleštila na prostě vodu, šípkový olej a arganový olej. Pak jsem tedy zjistila, že arganový olej mi doma žádný už nezbyl, protože jsem všechen smíchala s ricinovým v rámci programu OCM, a míchat šípkový olej s vodou mi přijde jako trapně jednoduchá procedura, proto jsem vodu alespoň upgradla na vodu nabachovanou aneb já věděla, že nějaké použití pro ten zázrak najdu!


Musím říct, že výsledek vůbec není špatný. Má to naprosto tu správnou barvu jako pravý MSMBS, voní to sice trošku jinak, ale pravé MSMBS vůni se to blíží. A možná bych tam měla přidat ještě něco vody, protože je to hodně olejové (a to jsem míchala v poměru asi tak 1:1)... co k tomu dodat. Snad jen, miluji šípkový olej, protože regenerační účinky fakt má, není to jen nějaká blbá nedomrlá pověst. A proto páté místo v "co byste měli v roce 2013 vyzkoušet" rozšiřuji na: 5A MSM DIY BS a 5B šípkový olej třeba ve formě MSM DIY BS.

18 komentářů:

  1. Víc zašifrovanější článek jsem fakt, takhle po ráno číst nemohla, to je jak z ústředí MI5:D Horko těžko rozumím polovině, dobrá nasnídám se a budu doufat, že s plným žaludkem a o trochu víc probuzená tomu porozumím, ale trb jsem jen žena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak co podruhé bylo čtení lepší?

      Vymazat
    2. Nakonec ano, ale bylo to zapotřebí přelouskat vícekrát. Na BS RG si už brousím zuby, ale už teď se to nelíbí mé MC:D

      Vymazat
    3. a teď tedy vůbec netuším, co to je MC. tedy bude to buďto peněženka nebo kočka, co nerada utrácí... ale co znamená zkratka... tý jo, to je určitě mastercard? a jestli ne, tak jsem fakt mimo.

      Vymazat
    4. http://www.oshadhi-shop.cz/hydrolat-kadidlovy-divrost-100-ml/d-70700/

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. (výhružně) dobře... znamenám si!

      Vymazat
  3. No ja ti neviem, ale mne moc ten pravý MSM nesadol. Keď si ho striekam na čistú pleť, tak ma dosť vysušuje a keď na krém, tak nejaké pozitívne výsledky tiež nevidím. V každom prípade je to ale príjemná forma aplikácie, takže si aj ja skúsim nejaký vlastný sprej ukuchtiť :-)
    A mimochodom, OCM je pre mňa objav roka 2012! Nechystáš na to náhodou článok? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mně nevysušuje, naopak mi vyhovoval hodně.

      jinak o ocm článek chystám, ale berme to jako plán na pár měsíců až půl rok.

      Vymazat
  4. A slovník by nebyl k dispozici??? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tedy jako fakt nevím, na co všichni narážíte. však je to jasné!
      msm=msm
      diy=(to snad zná každý)
      bs=beauty sprej

      Vymazat
  5. Tuhle věc chci už hodně dlouho vyzkoušet, takže návod na DIY vítám :). Zkusím to, nějaké zásoby olejů by tu byly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a vlastně jsem zapomněla, že důležitá je i ta stříkací lahvička. a vím, že jsem tu lahvičku od raw gaia možná trošku pomluvila, ale ona je fakt docela dost boží.

      Vymazat
  6. A ocm je co? Mám doma láhev arganového oleje z Maroka, saláty v zimě moc nejím, tak že bych ho třeba využila kosmeticky ...
    Jinak kadidlovou vodu mám doma taky, prodává ji RG. Bohužel mi děsně nevoní, už je snad i po spotřebě, ale ten skleněný flakonek je pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ups. ocm=oil cleansing method aneb čistění pleti olejem. asi poradím google it, ve zkratce:
      smícháš v nějakém poměru ricinový olej s jakýmkoliv tobě vyhovujícím jiným
      napaříš si póry
      lupneš na sebe tu směsku oleje
      pár desítek minut si masíruješ (no minimálně 10min)
      a až ucítíš na obličeji mezi prsty takové kuličky...
      tak to je ono, to jsou vytlačené póry.
      olej umyješ nebo necháš, podle toho, co tvojí pleti vyhovuje.

      Vymazat
  7. Hani, síru als MSM kúpiš normálne cez iherb alebo tu: http://www.zdravi-az.cz/Forum/viewtopic.php?f=26&t=1327 (úplne dole). Zloženie produktu Beauty Spray je skutočne primitívne a vlastne som ti už dávnejšie chcela napísať, či si ho nechceš vyrobiť:)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to složení je fakt jednoduché. a děkuji... takže říkáš, že bych si to měla vytunit ještě o síru? zamyslím se!

      Vymazat
  8. Určite:) Myslím, že v zložení je dosť podstatný. Inak MSM sa ako minerál krásy používa aj vnútorne. A hydrolát tiež môže byť aj iný ako kadidlový (ten by som asi nerozdýchala) :D

    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...