sobota 5. ledna 2013

#3 Vánoční dárky


Je mi jasné, že budu vypadat jako vypatlaná, rozmazlená, nafrněná a namyšlená primadona, pro kterou není nic dobré. Ale nedá se nic dělat, musím prostě reagovat na všechny ty štědré nadílky, které se vyježily kolem okolo. Protože do budoucna by bylo docela fajn, kdyby se ten Ježíšek, ten štědrý Ježíšek, který každému donesl dva pytle kvalitní a všemi žádané kosmetiky stavil i u nás doma.

Možná se ptáte, co jsem tedy dostala pod stromečkem já. Tak to máme: Raffaelo, čokoláda, čokoláda, bonboniéra. Potud dobrý. Pak pyžamo... což by bylo taky v pohodě, kdyby... kdyby nebylo s tříčtvrtečními kalhotami (to se jako ještě nosí?), tričkem nad pupík (to jim došla látka?), opentlované krajčičkou a v super povrchové hebké úpravě ala utěrka na LED monitory. (Stejné jsem dostala před třemi roky... hádejte? nenosím ho! tak jim alespoň nebude ve skříni v páru smutno!) K tomu vkusný doplněk typu šedý kámen na rybářské struně. Tak jo... no... co tam máme dál? Haribo medvídci a teplé rukavice. To se použít dá. A dál? Nic. Nic. Nic.

NIC.

NIC!

A kde je všechna ta vymazlená kosmetika, kterou dostala snad každá? Nějaký ten set ze Sephory nebo alespoň ty černé lahvičky z Paříže od Oriflamu? Nic. Ani srandovní ponožky nebo ultracool spoďáry? Nikde, ani za stromečkem nebyly schované. Tak fajn no... ale asi to bylo letos lepší, než když jsem předloni dostala balení Gliss Kur masky a krému Nivea (všechno vkusně koupené 27. ve výprodejích a recyklovaně zabalené v použitém vánočním papíru).

A teď nevím. Asi je tak nějak jasné, že jsem náročná, Gliss Kurem mě neopijete, tak proč si proboha osoby mně blízké myslí, že toužím spát v tričku nad pupík, když přeci ví, jak vypadají všechna moje pyžama. A proč si proboha jiná osoba myslí, že mou oblíbenou značkou je Nivea, když se zájmem vždycky prohlíží ty exotické balíčky z Ameriky nebo Koree, ve kterých tedy Nivea nepřišla ani jednou. Opravdu žádám tak moc, když očekávám nějakou tu invenci? Já vlastně už ani invenci nečekám, jen bych ráda dostala něco, co bude pro mě použitelné! Nebo mi snad raději nedávejte dárky žádné... si nechci stěžovat, jen prostě všechny ty krámy, které dostávám, pak zabírají místo věcem, které bych třeba používat mohla a chtěla. 

A tak to nakonec vypadá, že ten nejlepší Ježíšek je naše pošta. Upřímně nechápu, jak si někdo může na tuto skvělou instituci stěžovat. Však k nám domů pošta nosí jen samé pěkné věci, kdyby mi tohle dal někdo k Vánocům, zlobit se určitě nebudu. Navíc... mně se balíček ztratil pouze jednou za celou mou letitou zkušenost s on-line nakupováním. A to bůhví, jestli to byla chyba pošty české nebo americké. Naše pošťačky mě znají, balíčky mi na přepážku nosí, jakmile mě zahlédnou ve dveřích. A tak ve středu zazvonil zvonek a paní pošťačka byla hodně překvapená, že jsem doma. Hned se mi omluvila, že ty balíčky nedonesla, protože si myslela, že doma nebudu, tak aby je nemusela celé dopoledne nosit po sídlištišti... asi třikrát se mi omluvila, dala mi papírek 5xOLZ... a že to tam na mě čeká. Na poště mi daly jenom 4xOLZ, což mě trošku překvapilo, tak jsem se zeptala... obě paní pošťačky přehrabaly všechny poličky a když nic nenašly, tak slíbily, že to zjistí. A druhý den ráno opět zvoní pošťák a nese mi ten pátý balíček. Sám od sebe jen tak.

Takže laskavě přestaňte všichni nadávat na Českou poštu a raději mi řekněte... taky máte pocit, že ty správné dárky si umíte koupit jenom vy samy?

nemusím snad ani dodávat, že toto byla pouze první várka

125 komentářů:

  1. O Trb, ty jsi to vystihla! Taky jsem naštvaná, že okolí prostě nechápe co chci a dostanu přesně to co mi je k ničemu. Nebo prostě nemají ani smysl dát mi hezký dárek? (K narozeninám Dove deodorant a kaktus) Není to o nevděčnosti, ale o tom, že jsme zase zklamané. Ano, my si naděláme dárky samy, ale přiznejme si, není to ono...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštvaná nebuď... oni to nemysleli špatně. já taky nejsem naštvaná, jen tak nějak zastávám názor, že žádný dárek raději nechci. taky to každému říkám... a stejně vždycky dostanu nějakou takovou super věc, která se mi vůbec nelíbí a nemám pro ni použití.

      Vymazat
    2. hele, to si tak neber, já dostala jednou od našich k narozenám štafle a k svátku sadu šroubováků, že prý když nemám toho chlapa, tak ať jsem soběstačná.
      Petra

      Vymazat
    3. šroubovák jsem taky kdysi dostala. a mě to tedy tenkrát docela potěšilo. sice jsem ho ještě nepoužila, ale takový šroubovák se hodí.

      Vymazat
  2. Mila trb,naprosto te chapu. Ja při procházení ostatních blogu omdlevala nevolnosti,smutkem a zoufalstvím nad tím jak skvělé příbuzné a přátele ostatní bloggerky mají. Moc ti děkuji za tuto vzpruhu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak třeba moji příbuzní a přátelé jsou taky skvělý. jen mám takový pocit, že dárky moc kupovat neumí. a nebo mě vlastně vůbec neznají.

      Vymazat
    2. Ne, dárky kupovat neumí a ještě ke všemu jsou tak trochu ignoranti, viď? Sorry že se opakuju... mě to ale vážně celkem rozhořčilo. A takoví lidi si pak nejčastějc stěžujou, jak jsou vánoce a celej ten čas před nimi náročný... Pche.

      Vymazat
  3. :-) moc hezky napsaný článek. Mám to podobné, je ale smutné, když lidé při "vymýšlení" dárků absolutně nemyslí na obdarovaného. Ale musím se pochlubit, od matky jsem dostala lak na nehty Miss Sporty, hezky zabalený v krabičce od miniatury Diora. To už mi přišlo jako urážka...
    Pyžama prodej na Aukru, ať je z nich užitek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak alespoň krabičku máš od diora! vím, že to není vtipné, ale pobavilo mě to (asi značně škodolibě!).

      Vymazat
    2. to dělá rád muj tatík, když byla starší sestra ve věku okolo 18, dal ji v krabičce od klíču k autu peníze ;) :D nebo rád balí malé věci do vetsich krabicek a da tam treba svicku aby dotycny premyslel co to asi bude, nacez objevi papirovku ;D

      Vymazat
    3. Samozřejmě s tebou, Ivi, soucitim, me by u toho stromku asi slehlo:D, ale musím se přiznat, ze jsem se teda taky rozchechtala tak, až jsem malem spadla z postele:))

      Btw kde maminka k té supr kuul krabičce přišla:) ??

      A ted se omlouvám, pokud to někdo bude brát jako spam, ale chystám sena blogu na soutěž, a možna by tam něco tvoje srdíčko potěšilo;-)

      Vymazat
    4. Tak jsem ráda, že aspoň někoho můj dárek potěšil :-) Ona to nemyslela jako fór, prostě to jenom chtěla pořádně zabalit, když už ten lak stál třicet korun. Krabiček má dost, kdysi jí dal brácha celou sadu miniatur. A abyste mi mohly ještě více závidět, tak já ty krabičky mám dokonce dvě! V té druhé byl totiž malý andílek. Jenže ten byl ještě rafinovaněji zabalený. Krabička je totiž bílá a celá potištěná, tak jí matka fikaně rozlepila, otočila naruby a slepila :-) Tak, a teď můžete závistí puknout! :-)

      Btw - na to, že dostala knížku, kterou jsem napsala (vlastně můj pes), a teď vyšla, neřekla ani slovo...

      Vymazat
    5. Maminka se teda fakt snazi:-))


      K napsání knihy gratulace:-)!!

      Vymazat
    6. ke knize taky gratuluji.

      ovšem maminka se tedy opravdu vyznamenala. ale na druhou stranu... však alespoň něco od diora jsi dostala

      Vymazat
  4. Problém je ten, že nikdo nikomu nevidí do hlavy, proto, když něco chci, tak si o to řeknu nebo aspoň naznačím. Přiznávám, že efekt překvapení pod stromem se ztrácí, ale radost zůstává. Jinak mě tenhle rok taky přistála pod stromečkem tuna Baley a Palmolivu, ale jsem ráda, páč se nemusim starat čim se budu půl roku mejt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ti nevím, samozřejmě nečekám, že mi někdo uvidí do hlavy. před vánocemi proto u nás proběhla tato debata:
      co ti mám koupit k vánocům?
      nic. a čokoládu bych chtěla rondnoir od ferrera.
      viděla jsem takové pěkné pyžamo.
      pyžamo mi nekupuj.
      ale je fakt pěkné.
      nechci pyžamo.

      tak nevím, jak lépe bych se měla vyjádřit.

      Vymazat
    2. naznačování vždycky nepomůže, já kdysi bývalého po dobu minimálně jednoho nebo dokonce dvou měsíců před mýma narozeninama, pokaždé, když jsme šli okolo parfumerie, zatáhla dovnitř, ukázla konkrétní parfém a rozplývala se nad tím, jak je úžasný a nádherně voní. Nic. Tutéž proceduru jsem zopakovala před vánocema. Nic.
      Pak jednou, když si chtěl koupit opět další počítačovou hru, jsem prohlásila: "Ty furt utrácíš za blbosti, co kdybys místo toho koupil něco užitečného. Třeba parfém?"
      "Parfém!? Ty bys chtěla parfém???? Pojď mi ukázat jaký." A měla jsme ho hned, jen tak. :) Ani nebyly vánoce, ani moje narozky.
      Petra

      Vymazat
    3. Petruš tak to me třeba vůbec neuráží, když něco dostanu jen tak;-)
      Tohle jen dokazuje, jak na chlapa proste funguje něco úplně jiného, než by původně člověk čekal, že;-)?

      Vymazat
    4. Trb, to mě pak bohužel jiné slovo než ignorantství nenapadá.
      Péťa: Tak chlapům naznačovat je téměř zbytečná práce. :)

      Vymazat
    5. tamta hamta: já si myslím, že to spíš bude zapomnětlivost.

      Vymazat
    6. Petra: jestli se ten chlap o dámské parfémy nějak víc nezajímá a nezná dobře značky a jejich nabídku, a tys mu to nikdy nedala písemně, tak to bylo prostě bez šance, fakt :) dva pohledy na jednu lahvičky z těch stovek mu prostě nemohly utkvět dýl než za pípací brány od parfumerky

      Vymazat
  5. Jo! Mám to taky tak... proto jsem to letos vyřešila tak, že jsem našim řekla, ať mi NIC nekupujou, že si to všecko nakoupím sama a oni mi to proplatí... Sice není překvápko a tak, ale aspoň nejsou zbytečně vyhozený peníze za Nivey atd. a oblečení i kosmetiku využiju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. loni jsme si taky dárky moc nedávali. to jsem snad dostala jenom jedné dárky a to potěší vždycky. nevím, co to letos rodiče popadlo, že mi nakupovali takové hezké věci!

      Vymazat
  6. Víš, co je ale ještě smutnější? Když napíšeš seznam toho, co by se ti hodilo. Ne toho, co po čem skutečně toužíš, ale vybereš pár věcí, cenově dostupných, na kterých se snad nedá nic zkazit (např. půllitrový hrnek na čaj do práce, knížku - navrhneš pár konkrétních titulů, které najdeš v předních policích každého knihkupectví). Myslíš si, jak tímto ulehčíš dotyčné osobě práci a vyhneš se nepříjemným překvapením.
    Co najdeš pod stromečkem? Denní a noční krém, každý od jiné drogérkové značky (ano, obě značky se v průběhu roku mihly v mé koupelně, bod za postřeh), které neodpovídají typu tvé pleti a na obličeji je absolutně nesneseš. A řasenku. Tak aspoň něco použitelného.

    Jako puberťačka jsem nevíc chtěla šminky (nikdy jsem si o ně neřekla, ale vždy po nich strašně toužila a tajně doufala). Moje maminka se nemaluje - vůbec. Já vždycky strašně záviděla spolužačkám, co mohly krást mamkám stíny, rtěnky a pod.
    Když už jsem pod stromečkem něco z toho oblasti našla, byly to modré oční stíny. Jednou jsem poznamela: "hezký mami, moc, ale víš, možná by to někdy mohla být i jiná barva, tohle už jsou páté modré." Ona na to: "když modrá je nejhezčí." Tak jo no :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. modrá je dobrá! a nosila si ji?

      ale potěším tě, moje máma se taky nemaluje, takže mi šminky nikdy nekoupila. ani ty modré!

      Vymazat
  7. Tyto Vánoce jsem měla snad největší radost od 10 let a to proto, že jsem všem řekla co chci. Měla jsem radost ze všech dárečku i ze sprcháče od Balei. Maminka asi vážně nevěděla co ti koupit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona je stejně v poslední době nějaká zmatená. povídám, že si musím koupit ponožky. máma, že mi koupí, jaké chci. a já, že barevné, jiné přeci už deset let nenosím. a co myslíš... donesla takové hnusné šedivě hnědé, jako taupe stín na oči by to možná uspělo, jako ponožky u mě ne. a to mi ještě koupila multipack deseti kusů!

      Vymazat
    2. Asi kdyby se ti nejaka ztratila, tak abys měla do páru;-)

      Vymazat
  8. ježiško sa síce tento rok nijak nesekol, ale nedostala som nič, čo som chcela, okrem tangle teezru a knihy o chorobách. nehovorím o tom, že kozmetika okolo môjho stromčeka ani neprešla... akože si všetci myslia, že mám všetkého dostatok? :( tak som po vianociach urobila objednávku z himalaye a parfums a už je to ok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo himalaye... to si chci taky už dlouho objednat!

      Vymazat
  9. Já pravidelně posílám odkazy, co jsem kde viděla a co bych chtěla k Vánocům/narozeninám. Vždycky začnu větou: "Kdybys náhodou nevěděl/a, co mi koupit, tady je tip...". Většinou zapomenu, co se mi líbilo, ale od té doby, co tohle dělám, jsem nedostala ani jeden nechtěný dárek. Právě naopak, většinou dostanu ještě nějaký bonus navíc. Letos jsem si přála masku na vlasy od Orofluido a Ježíšek poslal balení i s olejem na vlasy... Ano, není to takové překvapení, ale radši budu bez překvapení, než mít doma věci, na které se akorát práší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to není špatná taktika. snad před dvěma roky jsem si udělala seznam, poslala linky... a nic z toho jsem nedostala. tak teď nevím, kde dělám chybu. asi nikde, jenom prostě třeba moji rodiče na netu fakt nekupovat přece nebudou... to ne!

      Vymazat
    2. My to se sestrou (obě dospělé) praktikujeme jinak. Naši taky mají pocit, že nám musí dát nějakou věc. Tak my si to objednáme, ale fakturu a platbu přesměrujeme na na mamčin mail. Nevěřili byste, ale funguje to. :-D

      Vymazat
  10. Ach, trb, teď jsem se vážně rozesmutnila :( Takovéhle vánoce si nezasloužíš. Já měla ježíška krásného, teda - ne jednoho, bylo jich rovnou několik - ale proběhnout moje vánoce tak jako tvoje, tak asi doopravdy rezignuju (jako už jsem párkrát měla v úmyslu - ne kvůli potenciálně nechtěným dárkům, ale z jiných důvodů). Chápu, že by to vzhledem k holkám asi nebylo úplně fér. Ale, ksakru, co je to za lidi kolem tebe?? Vždyť to čiší ryzím ignorantstvím!! >:-( Asi bych s nimi na příští vánoce udělala dohodu o nedarování si dárků navzájem. To je asi nejlepší varianta, když prostě odmítají poslouchat nejen náznaky, ale i přímá vyjádření toho, co NECHCEŠ. A nikdo nebude zklamán a ještě všichni ušetříte - a za ušetřené peníze k tobě bude zvonit o několik poštovních balíčků víc.
    Tohle fakt nemá cenu...
    Nejraděj bych ti teďka, jak půjdu ven, poslala něco na utěšenou, ale za a) nevím kam, a za b) tu asi nemám nic, co by tě nadchlo nebo aspoň potěšilo, a čokolády už máš spoustu... Fakt je mi to líto. :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, přesně toto mě též napadlo, že bych jí neraději hned poslala něco pro radost, jen nevím co a nemám adresu :(
      uděláme ji Vánoce společně?

      Vymazat
    2. to né, asi to tak teď vypadá, ale já si fakt nechtěla stěžovat. jen jsem chtěla ukázat, že ne každá blogerka má tak štědrého ježíška, jak se to jevilo za poslední dva týdny.

      Vymazat
  11. Jéé, to mě mrzí, já bych byla nasraná. Víš, já jsem velice milá osoba, ale neumím se přetvařovat a když dostanu něco, co se mi nelíbí, tak se rozbrečím, pod stromkem jsem brečela několikrát a ono to dost blbě vypadá a je to nepopulární.... od té doby to s ježíškama děláme tak, že posílám odkazy na eshopy a je klid. S mamkou kupujeme dárky během celýho roku, ta mi vždy koupí, co se mi ve městě líbí a schová to, já na to zapomenu a pak je to překvápko, ale dle mého gusta :)
    Nesnáším, když se lidi nesnaží a kupují něco jen proto, aby pod tím stromkem něco bylo, na to jsem fakt alergická. Tato to dělá pilot svojí rodině a oni zase jemu...naštěstí si nedovolí toto praktikovat i moji osobu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. verunko a meduňko (napíšu vám to dohromady, protože vám stejně chci napsat to samé, tak ať se neopakuji), strašně jste mě těmi komentáři potěšily. ono to ale nebylo tak depresivní. nevím, jestli jsem už zvyklá nebo jsem jen takový cynik, ale já ty dárky moc neřeším. tedy jasně musím to řešit u dětí, ale u sebe mi to je dost často dost jedno. takže fakt nemusíte být za mě smutné nebo nasraté. v pohodě.

    jinak veru, co myslíš čokoládu už jsem snědla všechnu (nejspíš to byl můj rekord asi kilo čokolády za tři dny... ale stálo to za to!)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak přesně takovou zkušenost jsem mívala při každých Vánocích před lety. Teď už se tomu snažím předcházet tím, že všem okolo říkám, jak nemám ráda překvapení, a že pokud mi něco budou chtít koupit, ať to aspoň vybíráme spolu.
    Je fakt, že od té doby jsem snad nedostala nic, co by se mi nelíbilo. Letos třeba bylo vtipný to, že jsem si objednala balíček z elf jako že od manžela, a manžel ani nevěděl, co mi to vlastně mělo přijít. To zjistil až pod stromečkem, takže můj dárek byl vlastně překvapením pro něj. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele alespoň ten moment překvapení u dárku zůstal. to je pěkné!

      Vymazat
  14. Nejlepší dárek je ten, co si člověk koupí sám, pravda :) proto jsem se tím i letos na Vánoce řídila...
    většinou chci prostě jen peníze nebo konkrétní věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se tím budu řídit. od teď říkám, že chci: nic nebo peníze nebo čokoládu nebo dort. víc k životu asi potřebovat nebudu.

      Vymazat
  15. Hele ono je těžký vybírat dárek někomu, kdo má nějaký specifický koníček...můj děda je třeba vášnivý rybář a nikdo z nás mu jen tak nedá třeba nový prut...

    zvlášť u nás v čechách, kde se kosmetika moc nenosí, si myslim, že tě jen tak někdo nepotěší...nebo by se fakt mohly blogerky na vánoce obdarovávat mezi sebou

    ale když řikáš, že pyžamo nechceš a stejnak ho dostaneš...tak to mi přijde tak trochu jako neúcta...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona spíš máma asi zapomněla. hlavně se posledních snad deset let snaží, aby se mi líbily věci, které se líbí jí, což se zatím moc neděje... a tak nějak doufala, že s tím pyžamem to konečně začne. (nezačalo)

      Vymazat
  16. Já kosmetiku dostávám přibližně už od doby, kdy moje příbuzenstvo usoudilo, že by mě mohly přestat zajímat hračky a víc než barbínu ocením lak na nehty. :-D Což pro mě reálný užitek začlo mít až tak po dvacítce, kdy mě péče o sebe začla tak nějak bavit a začala jsem ji brát u ženy jako samozřejmost a kosmetika pro mě přestala být jen prostředkem, jak něco udělat s děsivou pletí. Nestěžuju si, hlavně maminka mi kosmetiku nakupovat rozhodně umí. Pokud je příbuzenstvo bezfantazijní, dopředu hlásím, co si přeju. Hlavně babička tvrdí, že už je jí vkus jejích vnoučat natolik vzdálen, že ocení, když si se sestřenicí řekneme a buď si to koupíme a dostaneme na to peníze nebo to spolu půjdeme vybrat. (Což teda, ráda nakupuju přes internet, takže moc nehrozí, ale i tak mám alespoň radost a jsem ušetřená zklamání. Letos vyhlédnut a za spolupráce babi zakoupen kabát, ve kterým budu ze samé radosti nad tím, jak je úžasný, patrně i spát. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kosmetiku taky dostávám snad od patnácti. tak deset let mě to bavilo a byla jsem ráda, dalších deset let mě to už moc nebaví, protože pořád dostávám ty samé značky, co v patnácti. a třeba v patnácti mi lak a oční stíny od miss sporty připadaly fakt suprové, dneska tak nějak nevím, co si s tím počít.

      na druhou stranu to ale taky funguje tak, že já kupuji mamce samé ty lepší značky (a ještě exotické třeba z anglie) a ona stejně zůstává u té svojí jistoty lorealu a garnieru z drogérky... a proto od jisté doby raději kosmetiku nikomu nekupuji a jsem ráda, když ani žádnou nedostanu. což se tento rok vlastně povedlo, takže to je úspěch!

      Vymazat
    2. U mě to není tak těžký, protože se prostě držím "svého stylu". Mám ozkoušené a osvědčené výrobky a zuby nehty je nehodlám měnit. Když to funguje, tak proč. :-) Sladké voňavky, sprcháče vonící po medu (mám ráda sladké kýče, no :-), řasenku, kdy už asi šest let používám tu samou, laky na nehty (co do oblečení, tak jsem na barvy strašně vybíravá, na nehtech řádím a je mi to úplně jedno, nemám pocit, že by mi třeba hnědá neměla slušet, přestože žádnou hnědou věc jsem si do šatníku snad v životě nepořídila). Je to takový to "no tak žádný wow, ale využiju to a zklamaná nejsem". Když chci nějakou bomba věc, obvykle si ji prostě musím vybrat a řeknu si o ni, to je fakt. Nikdo tak dokonale nezná můj vkus a moje potřeby. (A není to ani tak nějak o módnosti nebo rozmazlenosti nebo o hodnotě těch věcí. Na co by mi bylo třeba tričko a pyžamo, když jsem zhubla do kabátu a vypadá na mně jak pytel a kabát potřebuju. Někdy před dvěma lety jsem si zase řekla o takové ty skvělé, velmi teplé, byť nehorázně infantilní plyšové bačkory a měla jsem z nich fakt hroznou radost, když jsem je pod stromkem fakt našla, chtěla jsem je, momentálně jsem je prostě potřebovala a i když je to kravina, tak přišla ve správnou chvíli. :-)

      Vymazat
    3. já ti mám taky pocit, že kupovat pro mě dárek musí být strašně lehké. hlavně třeba pro lidi (mámu), kteří ví, jaká mám pyžama a chtějí mi koupit pyžamo... a stejně koupí to, co se líbí jí. i když jsme se o tom před půl rokem bavily a jasně jsem specifikovala, v čem jsem ochotná spát (mi chtěla pyžamo koupit k narozeninám, ale asi to tenkrát vzdala a nechala si ten trumf na vánoce)

      Vymazat
  17. Když tě ten člověk dobře zná, vhodný dárek vybrat dokáže :) Já nevím, já mám většinou radost fakt i z maličkostí, když je to od lidí, které mám ráda. Ale je fakt, že sám sobě asi člověk udělá radost největší, pokud si chce něco pořídit, sám nejlíp ví co potřebuje jakou velikost barvu atd. Ber to s nadhledem, máš alespoň zásobu sladkého až tě přepadne depka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však jo, až na to, že jsem tu čokoládu už všechnu snědla. (a pak jsem chodila ujídat i další čokoládové dárky, které dostal někdo jiný!)

      Vymazat
    2. vidíš, já dostala 2kilovou čokoládu a nevím co s ní, sice ji mám ráda,ale 2 kila????

      Vymazat
  18. Tak já už jsem prostě rezignovala a dárky si vždycky vyberu. Jsem pak sice trošku zklamaná, že nemám žádný překvapení, protože já je miluju, ale prostě kdybych to nechala na svých blízkých, dostanu naprosto nepoužitelné věci:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. před několika lety jsem to tak tady dělala. docela dlouho ale přestalo mě to bavit, takže od té doby říkám, ať mi nekupují raději nic. tahle taktika ale moc nezabírá.

      Vymazat
  19. Chm, u nás to bylo poodobný a to jsem si myslela, že jsem jediná takovej chudák. Nejvíc mě vždycky naštve (nevím, jestli to tu už padlo, celou diskuzi jsem nečetla), když dárky vymýšlím a snažím se každému dát něco originálního, co mu udělá radost (a sama z toho mám radost), a já pak dostanu: utěrky nebo tak příšerné náušnice, že je na nich vidět, že někdo sebral první věc, kterou viděl, jenom aby se neřeklo, nebo sadu skleniček, i když jim několikrát říkám, že skla mám na bytě, že nevím co s ním :( Takže jsem si po vánocích udělala patřičné Vánoce taky sama. Ale je to pěkně na houby :( (U těch ostatních blogočlánků jsem taky pěkně zelenala :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak já klidně budu fotit svoje dárky častěji... občas to stojí za to, se uklidníš a nemusíš pak zelenat!

      Vymazat
    2. Mne teda ty články s darkama ostatních slečen dělají radost, moc rada kouknu, co dostaly za kosmetiku, když ja teda zadnou:)))

      Vymazat
  20. Já bych se pod tím stromečkem asi rozbrečela být tebou. Je to smutné, když nejbližší netuší, čím tě potěšit. Já taky nedostávám žádné ,,cool dárky" ze Sephory a podobně, ale vím, že se mě blízcí alespoň snaží potěšit. Celá rodina si píšeme seznam pro Ježíška. Většinou píšu ten seznam dost podrobně a konkrétně (jako třeba noční košile bavlněná, příjemná, po kolena, krátký rukáv, bez infantilního obrázku,:) nebo diář Elle atd.) Dost často si taky dárky vybírám sama nebo společně s ,,dárcem":) Sice tak příjdu o překvapení, ale alespoň pak nemám doma hromadu věcí, které je mi líto vyhodit. Ale v hloubi duše taky toužím najít pod stromečkem něco, co mi vyrazí dech, o čem nebudu tušit a co mi udělá obrovskou radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas taková deprese to nebyla. já se stejně pak uklidnila tou čokoládou... spíš jsem pak taky zelenala u jiných blogopostů.

      Vymazat
  21. Ja zas musím pochváliť manžela, že pri nakupovaní darčekov si spomenie na všetky moje náznaky a fakt kupuje veci o ktorých vie, že by som ich chcela. Tento rok sa mu ale podarilo zabudnúť, že pre mňa už má dva darčeky nachystané a tak kupoval ešte ďalšie :-) Také štedré Vianoce som nemala ani ako dieťa :-)
    Inak od mojich rodičov som dostala okrem iného panvicu, normálne wok :-) tak to som tiež nepochopila... ako zíde sa, ale prečo na Vianoce? No, možno mi chceli naznačiť, že by sa zo mňa konečne mala stať žienka domáca :-) Ako tak čítam, nie len moji rodičia majú úplne inú predstavu o živote svojich detí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé ale to je tak pěkné, že ti kupoval dárky, i když už měl nakoupeno. to muselo být potom překvapení pro oba!

      Vymazat
  22. Achjo, úplně tě chápu. Já dostala Radox, Radox, Radox, Jeanette (ble!), čtyři (!!!) pěny do koupele a tři (!!) koupelové soli (samo, že se nekoupu), navíc nějakou no name značku za pár korun, která ne mě nepůsobí moc důvěryhodně a bojím se se s ní namazat/umýt/cokoliv. No, kdybych dostala třeba nový hrnec, líbilo by se mi to víc... :/ Po letošku začínám psát vánoční seznam Ježíškovi. Hlavně, že já strávím hodiny a hodiny vybíráním a platebka pláče.

    Jo a pyžamo? To je pro mě nejhorší dárek ze všech. Pravidelně jsem ho v dětství dostávala od babičky, doma jsem to vždycky malinko oplakala, máma mě utěšovala... A co mi ta samá máma koupila předloni? Pyžamo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. radox by mě asi potěšil. ale ani takovou invenci u nás nikdo nevyvíjí, to se točí jenom kolem nivei a tak. asi před třemi lety jsem dostala k vánocům pánev (takovou fakt nóbl velikou s pokličkou) a fakt mě to potěšilo.

      Vymazat
    2. No, sice je Radox i pro mě přijatelnější než Nivea, ale nesnáším ty jejich vůně. To je fuk. Pánev musela potěšit, brala bych ji!

      Vymazat
  23. Já zakázala vsem davat mi kosmetiku...mam toho, ze nevim co s tim a dalsi, jeste na slepo fakt nepotrebuju, uz tak mi tam lezi veci ktere jsou "fajn", natoz veci, ktere nekdo koupil na posledni chvili v ROssmannu v darkovem stojanu....

    Ale! TEN TOMATOX!!! AAAA, mela jsem ho ve vzorku a od te doby mi neda spat! Tesim se na recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze už tady je, sice jenom ze vzorku, ale já od té doby měla asi tak dalších deset vzorků a můj názor se nezměnil. (a proto mám taky konečně doma balení v plné velikosti, protože komu by se chtělo pořád utrácet za vzorky, že ano)

      Vymazat
  24. My jsme se v obou rodinách dohodli, že si na Vánoce dárky dávat nebudeme, a naštěstí to většinou všichni dodrží.

    OdpovědětVymazat
  25. když to je tím, že jako vypatlaná, rozmazlená, nafrněná a namyšlená primadona se nejspíš fakt nechováš :D páč kdyby jo, tak dotyčnýho chytneš za chvost a vykopneš na mráz, přičemž za ním tu Niveu hodíš s pokřikem ať ti s něčím podobným už pod stromek neleze :DD

    a jinak to chce být prostě důrazný v tom, co jo a co ne - a taky záleží, kdo ti to dal - jestli ne někdo moc blízký, tak tam má člověk tendenci zachovávat dekorum a nestěžovat si, ale pokud někdo z přímé rodiny, tak stačí se opravdu závazně dohodnout, ať ti nic nekupují a největší radost ti udělají prostě peníze
    a že jinak si dáte třeba jen sladkosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já ho tenkrát s tím gliss kurem vyhodila, ale on se mnou pak tři dny nemluvil, což jsem samozřejmě vyměkla... protože na takové konflikty nemám povahu. ale zase je pravda, že gliss kur jsem od té doby už nedostala.

      máma to už naštěstí pochopila a kosmetiku mi nedává. jen to pyžamo... prostě asi jednou za tři roky být musí nebo já nevím.

      Vymazat
  26. jasne, ze tie najspravnejsie darceky si vyberiem len a jedine ja sama! A v tom lepsom pripade si ich potom nemusim sama kupovat a darca mi este ruky nohy bozkava, ako som si to sama pekne vymyslela :) Fakt, mne to doslo uz davno, ak nieco chcem, musim si "o to rict". A neplati to len pre darceky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až na to, že já vlastně nic nechtěla, dokonce jsem to tak i komunikovala a stejně mám to pyžamo doma. nevím, kde se stala chyba.

      Vymazat
    2. tak skratka Jezisko usudil, ze ho nutne potrebujes :)

      Vymazat
  27. Ten přístup Tvých blízkých je snad ještě horší než těch mých. U nás to na Vánoce vypadá vždycky tak, že já kupuju dárek ode mě a bratra mamce a od táty mamce, pomáhám shánět dárek bratrovi od mamky, pak mů dárek bratrovi, no a mně obvykle řeknou, ať si něco koupím sama, že mi to proplatí (a obvykle mi z toho všeho, co nakupuju, proplatí tak třetinu, ač jsem z nás jediná, kdo nemá pravidelný příjem). Každý rok mám chuť se jim na to už vykašlat. Nejvíc to potěšilo poslední 3 roky, kdy jsem studovala 2 různé VŠ najednou, takže před Vánoci jsem měla všechny zápočty a obvykle tak 2-3 předtermíny, a ještě jsem musela lítat po městě a shánět dárky a péct cukroví. Vánoce pro mě tímhle úplně ztratily svoje kouzlo, už několik let je nesnáším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ne, mi přijde, že u tebe doma to je ještě horší. mi se alespoň tak nějak nestresujeme, co komu koupíme, čokolády a hnusná pyžama to jistí.

      Vymazat
    2. Michalko tak tohle teda nemá chybu....
      Ja teda taky sháněla a balila dárky pro všechny, ale proplaceny byly, a to už i tak mi to přišlo nefer.

      ... Na čase, aby si lidi kolem tebe uvědomili, co v tobe mají, a nezneuzivali toho - a ty aby ses nenechala;-)
      Přeju do nového roku všechno super:-)!!!

      Vymazat
    3. Jo, balení taky bývá na mně. Až vloni se máma chytla za nos a tenhle rok mi moje dárky zabalila, protože jsem vloni asi fakt vypadala u stromečku dost smutně, když jsem zjistila, že jediné nezabalené dárky jsou ty od nich pro mě (které jsem si sama nakoupila). Jako balit si ještě vlastní dárky, to jsem už považovala za dost mimo.
      No nic, je to zase za náma, upínám se k tomu, že moje vlastní Vánoce jednou budou vypadat úplně jinak :)

      Vymazat
    4. tak to přeji, ať se nějaké pěkné vánoce co nejdřív vydaří.

      Vymazat
  28. No to je přesný, proto raději říkám přesně co chci, než bejt takhle překvapená. Moje ségra mi dala k Vánocům nějakou příšernou sadu z Avonu, jakože sprcháč, mlíko a takovej ten sprej.. Najednu stranu je to hezký, protže ví, že se pořád něčim patlám, ale jako z Avonu? to fakt ne.. By udělala líp, kdyby mi ty 200 dala a ja si radši koupila nějakej bíbí :D Nebo mi kupujou nějakou fakt super kosmetiku z drogérky, třeba na pupínky, přitom na mý poličce tohle v životě neviděli, tak ja pak fakt taky nevim..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale když ono je to takový jednoduchý vybrat v tom katalogu... krom toho pro spoustu lidí je avon vrcholem luxusu.

      Vymazat
  29. Moje jediná kosmetika, kterou jsem teď dostala je Avon péče o vlasy. Avon navíc ani nemám ráda a vůbec nevím jestli to vůbec někdy použijuju.
    Taky nechápu lidi, co si stěžují na poštu, ptž já se na ně vždy těším, až mi něco přinesou :D. Zatím mi myslím ani nic neztratili. Nemám moc ráda ale kurýry, protože vždy přijdou v divnou dobu a je těžký se s nimi dohodnout na vhodném čase. Z PPL jsou v pohodě, ale nedávno jsem objednávala z Illamasqua a byla to fakt katastrofa. Nesnáším, když musím čekat celý den na kurýra a on nepřijde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kurýři mi nevadili, ale od té doby, co chodí děti do školky, jsem zjistila jednu věc. všichni kurýři k nám dorazí většinou tak zhruba v časovém rozmezí dvanáct až dvanáct deset. to je přesně ta doba, kdy já jsem od domu vzdálená asi dvěstě metrů a vyzvedávám děti ve školce... a pak přijdu domů a tam lísteček, že od zítra si to můžu vyzvednou na poště. tak to fakt naštve, deset minut, dvěstě metrů... vždycky se do toho trefí a já musím lítat na poštu.

      Vymazat
  30. Jen tak mimochodem, u mě před chvílí zase -1, takže vyrovnaný stav nikdy nebude :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele jsem se teď koukla a u mě od rána klid a setrvalý stav. možná si vesmír myslí, že jich máš moc...

      Vymazat
  31. joo kosmetiku bych si taky přála, jenže bohužel většinou ze zahraničí a nikdo z rodiny nemá paypal a neumí objednávat ze zahr.eshopů,takže ani kdybych jim ukázala něco trochu konkrétnějšího,tak bych se nedočkala... vždycky dostanu nějaký penízky, objednám si sama a pak chodím - "Hele, mami, jaký pěkný štětce a tvářenku jsi mi dala k Vánocům" :D Pyžamo jsem taky letos dostala, ale moc pěkný, dlouhý (taky nenávidím krátký), z toho já mám vždycky radost :) a krásnou nadílku oblečení od ségry z Anglie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako upřímně... nějaké pěkné dlouhé pyžamo, něco z m&s nebo klidně i h&m, bych brala... tak třeba příště.

      Vymazat
  32. Teda, když pominu, že mi je taky celkem líto, žes měla takový vánoce, tak mě docela překvapuje, kolik tu je komentů, že to mají podobně. U nás doma to totiž taky tak bývalo. To je, do prdele, nějaký program, že lidi (děti) nemají dostat, co bychtěli, ale o čemi si rodiče myslí, že by chtít měly? Já s tím bojuju už i u mých dětí, větší kluk miluje lego (jako já kosmetiku, proto mu velmi rozumím :-) ) a každé vánoce/narozeniny řeším, že mu naši OPRAVDU mají dát DALŠÍ lego a ne, nemá toho už dost. U sebe to už řeším tak, že řeknu, že nic nechci a ať peníze pro mě přihodí k těm na lego. A osobně mi i docela vadí dávání peněz, jako fakt si myslím, že to není takový problém něco najít. Já byla naštěstí za všechny tyhle útrapy odškodněna manželem, který dává super dárky (naprosto mě dostal, když mi - v době, kdy jsme spolu ještě vůbec nebyli - jen tak koupil barbie, protože jsme se jednou bavili o tom, jak jsem ji jako malá strašně chtěla a nikdy nedostala). Letos jsme úplně bez peněz, tak jsem dostala dvě knížky a u obou vím, že tím něco myslel, že to není jen tak, že něco vzal z regálu. Tohle mi doma strašně chybělo a chybí pořád a je mi to fakt líto. Přijde mi, že to přece není tak těžký a není to vůbec o penězích, ale jen o pozornosti a o respektu. Fakt se upřímně snažim, aby to moje děti měly jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak barbínu jsem jako malá dostala. byla super a já ji opečovávala, takže i v dnešní době vypadá skoro jako nová. tedy vypadala... jsem ji věnovala svým dětem na hraní a za dva dny chudák bárbína nemá ani nohy ani ruce, vlasy ostříhané (byla v nich žvejkačka) a polovina apartních oblečků už není moc apartních, což ale zase nevadí, protože ten holý trup zas až tak moc oblíkat nepotřebuje. ale jinak pohoda... ještěže nejsem nostalgická.

      a ty komenty mě taky překvapily. některé i skoro dojaly. jsem si totiž myslela, že jsem v tomto docela výjimka.

      Vymazat
  33. MIlá trb, to mě mrzí a chápu, že to dokáže pokazit náladu. Ani případný manžel či partner to nenapravil? Já jsem tyto Vánoce byla nadmíru spokojená, ale je fakt, že naprostou většinu věcí jsem si vysloveně přála a napsala jsem to do dopisu Ježíškovi či jsem dárce nasměrovala na tu konkrétní věc. Mě vymýšlení a realizace dárků moc baví, a taky často kupuju dárky za jiné lidi, ale zatím mě to neotravuje. Tak ať už odteď vždy dostaneš, to co chceš :). Poctivě jsem přečetla celou diskuzi a taky se divím, že je tolik holek nespokojených. A přitom vybrat dárek, který udělá radost, není tak těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji za přání. tak doufám, že příští vánoce to klapne!

      no a partner to moc nenapravil. třeba taky příště.

      Vymazat
  34. Tak vidím, že nejsem jediná zklamaná z dárků pod stromečkem. A já z toho měla provinilý pocit, že jsem nevděčná potvora!
    Já myslím, že jsem se s dárky pro ostatní dost snažila a koupila každému co by chtěl. A přesně jak tu už někdo zmiňoval, kupuji i dárky za sestru pro naše a pod. a to jsem před Vánoci pracovala do noci byla většinu měsíce v zahraničí. Do teď to samozřejmě taky nemám proplacené...
    Já sama jsem se "Ježíška" několikrát ptala, jestli nechce poradit s nákupem. Ale prej ne, tvářil se suverénně. Nakonec jsem pod stromečkem rozbalila myš k počítači (nechápu co bylo špatné na té současné), podložku pod myš (dobře, tak ta mi chyběla) a konopné mléko nevábné vůně vhodné na ekzematickou pokožku (ekzém jsem nikdy neměla a všechno čím se denně patlám krásně voní).
    Podobně to bylo u rodičů. Máma mi navrhla ať si něco koupím za 1500Kč, ale já byla na služební cestě v zahraničí tak jsem ji poprosila o rukavice a peněženku které potřebuju - vyloženě jsem ji poslala k Baťovi, protože tam docela ujdou a není to tak drahé na na její vkus. No a co myslíte, dostala jsem rukavice a peněženku od Vietnamců (a je to znát), šampon Nivea a zbytek peněz v obálce. Přitom rodiče ví že na kosmetice a oblečení moc nešetřím...
    A nebo - nesnáším hodinky. Nikdy jsem je nenosila, rozčilují mě. Ale dostala jsem je od našich v průběhu života tak 6x nejmíň. Žádné z nich jsem nenosila déle než týden, pak skončily v šuplíku. A hádejte co mi naši přivezli letos jako dárek z dovolené v Egyptě? Plastové žluté hodinky. Mě, která chodím v malých černých snad i se smetím. Občas je nocím jako vtip :-)
    Ale asi nebudou zabednění jen chlapi. Třeba můj kolega v práci mi před Vánoci říkal, jak moc by chtěl dostat od přítelkyně čelovku, ale prej si je téměř jistý že ji zase nedostane. Už jí ji prý opakovaně ukazoval a básnil o ní a zatím nic. Tak jsem se ho hned po Vánocích ptala, jestli tu čelovku dostal a on, že ne. Prý si udělal seznam věcí které chce a postupně si je koupí sám. Tak jsme se tomu zasmáli, protože já to mám stejně. Pár balíčků už je na cestě, ať žije pošta!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak to mi je líto. já jsem alespoň nedostala nic od vietnamců.

      jinak i já mám spoustu balíčků na cestě. vánoce jsou prostě nejlepší v lednu!

      Vymazat
  35. Letos jsem poprvé mohla díky blogům sledovat, co dostávají ostatni a taky jsem málem uronila malou slzičku ;-) Kosmetiku jsem nedostala letos vůbec žádnou, ale dostala jsem "unisex kosmetickou tašku" - taková zrůda černá za body z Globusu. Lepší dárek už byl jenom reklamní kalendář čínské restaurace. (Naštěští jsem alespoň od své drahé maminky dostala dárky, které mi udělaly radost, třeba stolní mixér na zdravoučké koktejly.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem žádnou takovou kosmetickou taštičku nedostala. fakt nevím, co bych s tím dělala.

      Vymazat
  36. Ne, nejsi v tom sama, samozřejmě, že ty správné a nejlepší dárky si umím vybrat pouze sama:( A taky jsem nic voňavého ani mazacího (teda krom vinovice) nenašla.
    Ale vzhledem k tomu, že u nás stále frčí dopisy Ježíškovi, tak se snažím škody eiminovat tím, že prostě napíšu a pošlu linky na to či ono :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ale vínovice snad není špatný dárek.

      Vymazat
  37. hej tak ja som na narodeniny pred pol rokom dostala čokoládu, na meniny čokoládu. na vianoce som si napísala zoznam a dala ho všetkým, čo mi kupujú darčeky. dostala som z neho od sestry super velkú šálku, čapicu čo som si vybrala, dobré papuče a ponožky a otrasnú krabičku, knihy, ktoré nikdy čítať nebudem lebo sú to romány pre ženy ktoré vážne nemusím, ceruzku na obočie od oriflame, ktorá je úplne na nič, otrasné pyžamo- mame som v obchode ukazovala presne ktoré chcem a od oca som nedostala pre istotu nič. a to niežeby sám sebe nekúpil 10 kníh a tak.. už som z toho vážne zúfalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo dárky na narozeniny to je taky většinou výživná záležitost. ale čokoláda se hodí.

      Vymazat
  38. Tak já jsem se těhlech nepříjemných překvapení zbavila, co nebydlím s rodičema. Přiteli jsem vysvětlila, kde sežene Victoria Secret a MUA a od té doby vrním blahem, jak mám šikovného muže. Já osobně se každýho během roku dvacetkrát ptám, co by chtěl, abych měla nějakou inspiraci, nechápu, jak některý lidi můžou být tak...dutý.. máma celej rok opakuje, že jí stačí dobrá čokoláda nebo balení kafe a stejně dostala od kámošky nějaký indiánský medailonek pro štěstí, který teď leží v hloubi skříně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář a tedy závidím šikovného muže, co kupuje victorias secret.

      Vymazat
  39. Ja si kosmetiku na Vánoce už tradičně vždycky přeji, a jako už tradičně ji nedostávám:)).

    Čokoládu bych brala, ale s tím pyžamkem, to mi tě teda bylo trochu líto:(

    Mně letos nejvíc mrzelo, když jsem jedné osobě docela dlouho a s péčí vybírala parfém:-). Vybrala jsem myslím velice dobře, moc jsem se těšila, ze toto určitě bude mít úspěch:-).
    Pod stromeckem jsem pak taky měla krásný dárek-propisku:-).
    Čert ji vem, propiska me nerozhodi, těšila jsem se na reakce obdarovane:-).
    A víš, co teda na to řekla?
    Vůbec nic..... Proste vůbec nic.
    Tak to me mrzelo. Hodně.
    Nepotrebuji snad ani chválit a opevovat, ale zpětnou vazbu ano.
    Ted tu vůni už jen vždycky cítím, když projde kolem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no,tak to by mě hodně mrzelo, kdybych zustala bez zpetne vazby. Já miluju vánoce právě proto, že dělám radost svým drahým, ani bych sama nic nepotřebovala, ale když už mi dávají, tak ať je to k něčemu, žejo... největší radost jsem stejně měla z toho, že jsme byli všichni spolu pohromadě a měli se rádi.
      kdyby mi moje rodina, přátelé nedali zpětnou vazbu, neviděla jsem, že je dárek těší, tak by mě to teda vůběn netěšilo, ale vyloženě naštvalo

      Vymazat
    2. no viď... jako já chápu, že jsem třeba mohla vybrat špatně - ale potřebuji slyšet i to - abych se třeba tohohle dárku příště vyvarovala:-).

      no ale nic....? fakt divný:/

      nicméně vzhledem k tomu, že obdarovaná voní tím, co jsem vybrala, tak tipuji, že to "až tak špatně" nebylo.

      Vymazat
    3. no jo no, zpětná vazba by se hodila. ale když se tím voní, tak ses možná vůní trefila. proto je nejlepší dávat dárky jenom dětem! u nás bylo tolik zpětných vazeb, že mi snad ani nevadilo, že jsem nic nedostala.

      Vymazat
  40. Tý jo, tak jsem to tu přečetla a soucítím s vámi, ani jsem netušila, pro kolik lidí jsou dárky každoročně zklamáním. Já jsem totiž každé Vánoce nadmíru spokojená, protože už mnoho let máme s mamkou dohodu, že si sama tak od listopadu nakupuji, co chci, mamka mi řekne finanční limit, zpětně mi to proplatí a je to. Sice bez překvapení, ale co už. A tento rok to bylo ještě lepší. Na poslední chvíli jsme se s kamarádkou sebraly a jely na čtyři dny do Paříže, takže mamka mi zaplatila hotel, cestu i výdaje tam, přivezla jsem si kabát a asi deset lahví kosmetiky :-) Ale přece jen jedno jediné překvápko bylo - Tchibo kapsle do kávovaru - a udělaly mi ohromnou radost :-) Přeji všem, ať už jsou další dárky lepší, vaši blízcí dokázali naslouchat či byli ochotní se domluvit jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak dárek "do paříže" bych si taky nechala líbit. poslouchej, ty máš jakou hodnou maminku!

      Vymazat
    2. To ano, zasloužila by na rukou nosit :-)

      Vymazat
  41. Už jsem si myslela, že jsem taková nevděčná potvora jen já, že jsem z vánočních dárků zklamaná a upřímně mi i letos večer slza ukápla. Dárky pro ostatní vybírám s předstihem, poslouchám, co si kdo přeje a opravdu nad nimi prosedím spoustu času. A nakonec to dopadne tak, že zpětná vazba je většinou nulová, a když už je nějaká, tak se ke mně dostane oklikou, že si dotyčná chválila dárek kamarádce (samozřejmě neřekne, že jsem jí ho koupila já). Nakonec by mi asi bylo i jedno, že dostávám skleničky na víno (víno nepiju) a podobné dárky z řetězce Tesco, jen když už si dávám tu práci s jejich dárky, tak aby aspoň bylo vidět, že mají radost. Díky bohu, že letos s námi slavila naše malá roční dcerka a té u všech dárku ode mne svítily oči, to pro mě byla moje největší odměna. A letošní dárky vystihne asi to, že největší radost jsem měla z BB od Garnier na mastnou pleť, který je na mně moc tmavý a já mám suchou pleť, hlavně nyní v zimě dost viditelně.

    A ano, pravidelně si po zklamání u narozenin, svátku, Vánoc sednu k internetu a objednám si něco moc hezkého a pak se už jen těším, až mně navštíví naše milá česká pošta. (ano na rozdíl od PPL jsem s ní až na výjimky spokojená). A jen si nadávám, že jsem to neudělala dřív a zase věřila, že aspoň někdo z té početné rodiny si řekne, že tentokrát by mi mohl udělat radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však jo, nejlepší ježíšek je česká pošta. potvora fakt nejsi neboj... i když jsem trošku překvapená z toho, že se v komentářích neozval nikdo, že jsem prostě jen nevděčná a mám být ráda za každý dárek, co dostanu. a ještě víc jsem překvapená z toho, kolik lidí to má stejně.

      Vymazat
    2. Upřímně, když jsem ten článek četla, tak jsem čekala kolik tu budeš mít anonymů, že jsi nevděčná a člověk má mít radost ze všeho. A je fajn, že se tu neobjevili, protože to opravdu není pravda. A za tvůj článek jsem opravdu ráda, protože jsem zjistila, že nejsem sama a že jsem nakonec mohla dopadnou i o mnoho hůř.

      Vymazat
    3. já jsem asi taky nejvíc ráda za to, že v tom nejsem sama. (takto napsané to zní dost nezdvořile). a nepřítomnost komentářů vyčítající nevděčnost je asi překvapením týdne, tedy alespoň pro mě.

      Vymazat
  42. Odkud jsi objednevala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ebay, etsy, theallnaturalface (tedy tyhle nákupy jsou na té fotce)

      Vymazat
  43. Ale ne:( Ja ti snad neco poslu zenska, ne ze bych ja teda dostala o moc lepsi darky (napr vysocinu a konzervy pro kocku od nasich:D) ale to tvoje pyzamo je vylozene k nasr.. :D x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha konzervu pro kočku? (tedy pardón, že se směju, ale to mě fakt dostalo)

      no to pyžamo... ještě jsem ho nezkusila, možná bych měla, abych tady něco jen tak nepomlouvala.

      Vymazat
  44. U nas jsou vanocni darky spise pro deti. U svych s tim neprehanime. ALE nez jsem se dala dohromady s manzou, tak jsem taky nedostavala nic. A tim myslim vubec nic. Hmm... no, od byvaleho jsem jednou dostala obrazek kocky, kterou namaloval. Upozornuji, ze to neni zadny malir. Namaloval ji par mesicu pred vanoci a me se strasne nelibila, byla fakt ohavna. To vedel. A hadejte co bylo pod stromeckem? :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... to je taky pěkné. obraz jsem taky jednou dostala. a docela se mi líbil. ale pak jednoho dne ten obraz byl pryč. protože jemu se taky líbil a přece mi nebude nechávat něco, co se líbí jemu, že ano. to je logika.

      Vymazat
    2. ano som si plne vedoma toho ze najlepsie darceky si kpim sama a preto to tak aj robima vsetci s spokojny ale je pravda ze priatel sa prekonal a kupil mi mimo mno vybrane aj svoj darcek-hodinky tak som rada ze som rada :D

      Vymazat
    3. No a pak se muzou divit, ze s nim zena nevydrzi, no ne? :-)

      Vymazat
    4. asi tak. a nejhorší je, že přesně takový mají pocit, že jsou naprosto neodolatelní a nejlepší...

      Vymazat
  45. Takovy nevdek jsem jakteziv nevidela!! Clovek se snazi, pyzamko vybira, mineralek na krcek, cokoladicky a vubec, priste bude obraz kocky v pyzamu, nic vic si nezaslouzis.;-)

    Zpet do reality. Neni lehke priznat si, jak na tom clovek je a nebyt tohoto clanku, vetsina by radeji mlcela, protoze nechteji byt mezi temi ostatnimi (stedre obdarovanymi) za nevdecne. Diky lesnim bohum za TRB, za jeji uprimnost, bohatost slovni zasoby a jeji zivotni utrapy, nebyt ji, tak si tu vetsina z nas notuje jen ve vymazlenem krasnu a o opravdovem svete nevi nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak takový pěkný komentář. to ani nevím, jak lesním bohům adekvátně poděkovat... děkuji.

      Vymazat
  46. Co to je "černé lahvičky z Paříže od Oriflamu"? To jsem taky nedostala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to snad byla vánoční limitka oriflamu http://www.behance.net/gallery/Oriflame-Sparkle-in-Paris/4566133

      Vymazat
  47. Po přečtení článku a projetí jednotlivých komentářů jsem ráda, že tyto pocity nemám jediná. Po letošních Vánocích jsem prohlásila, že si asi začnu psát Ježíškovi. Největší radost mám stejně z dárků. které si sama vyberu, nebo se jimi sama obdaruji. Taky jsem byla z letošních Vánoc zklamaná a nejhorší je, že se nedokážu přetvařovat, stejně jako psala někde výše Meduňka, sice se nerozbrečím, ale nemám k tomu daleko. Nedokážu zakrýt zklamání, i když vím, že to blízké určitě mrzí. Jenže např. letos jsem dostala sice voňavku od Armaniho (voní mi), kterou ale už mám, skoro plnou. Máma sama pak říkala, že to ví, že ji mám, ale že to byla jistota. Tak mi ji koupila do zásoby. Zklamaně jsem to okomentovala, že mi mohla koupit nějakou jinou, kterou ještě nemám, protože jsme spolu někdy před Vánoci jednu očichávaly v Sephoře, jenže ona už mezi tím zapomněla jaká to byla...

    Nejhorší je, že se mi snaží strašně moc koupit něco hezkého a ono to i hezké je, je to použitelné na rozdíl od tvého pyžama :-), ale není to to, co bych si představovala... Fuj, ano připadám si nevděčná..., ale v dospělosti se už člověk těžko zavděčí.

    Třeba manžel to vyřešil po svém a pokud si dárek nevyberu sama, jako letos, tak mi dává nějakou drobnost a k tomu dárkové karty do mých oblíbených obchodů a oblečením či botama. Super dárek, protože mám aspoň za co nakupovat v povánočních slevách. Jednou jsme už totiž byli po Vánocích měnit hodinky, protože to nebylo úplně ono...

    Moc tedy díky za vystihnutí pocitů zklamání z vánočních dárků, naprosto s tebou souhlasím a jsem ráda, že nejsem sama, že je i někdo, kdo do světa nadšeně nekřičí, jaký skvělý krém na ruce apd. dostal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem fakt překvapená z toho, kolik lidí je z dárku zklamané. jsem si v tom připadala tak osamocená, ještěže mám ten blog, kde si můžu vypsat srdéčko. děkuji moc za komentář a doufám, že příště, až si napíšeš ježíškovi, tak to bude lepší.

      (ale jinak dárkové karty do obchodu musí být super dárek, škoda, že moji příbuzní nemají tolik nápaditosti, já bych klidně brala i jen kartu do tesca na 500 nebo podobně)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...