pondělí 7. ledna 2013

bdellium Tools

* asi jsem si posledně stěžovala až moc a zbytečně, protože nějaké ty pěkné dárky jsem vlastně přeci jenom dostala... třeba zrovna tento od mojesminky.cz, děkuji pěkně... a jak jsem se nedávno dozvěděla, tak produkty na recenze se mezi dárky taky počítají! tak odvolávám, co jsem si nastěžovala, a povíme si něco o tom mém nejhezčím vánočním dárku!

Po bdellium Tools jsem toužila dlouho. Moje touha pramenila z čistě povrchních důvodů, co taky jiného čekat u člověka, který si nejraději na obličej všechno namatlá prstem. Ale nějaký ten štětec se žlutou rukojetí... no tak to zase jo, to si moje koupelna dá říct. Poprvé jsem bd štětce zaznamenala před pár lety na jakémsi blogu a nejvíc mě samozřejmě zaujala ta rukojeť. A možná se pletu, protože myslím, že tenkrát byla růžová. Nebo možná fialová. A dost dobře to nejspíš byla nějaká limitovaná edice, možná valentýnská nebo tak nějak. No prostě láska na první pohled!


A teď mám dva doma. Jeden zelený a druhý žlutý. Podle americké ofiko jsou řady bd následující:
  • Studio série má žlutou barvu.
  • Cestovní série má žlutou barvu, ale kratší rukojeť.
  • Maestro série má černou barvu, ale kvalitnější provedení.
  • Tyto tři řady mají přírodní štětiny, tvary štětců a jejich číslování je stejné, cestovní série je jakoby skladnější, proto taky má kratší rukojeti, žluté štětce (studio řada a cestovní řada) mají kovové držadlo hliníkové, zatímco černá maestro řada niklové, což by mělo být trvanlivější a kvalitnější.
  • Zelená řada je pak naprosto totálně eco-friendly a veganská, takže štětiny jsou přírodní a držadla z bambusu. Tvary a číslování štětců jsou ale stejné.

Jaký si vyberete štětec, je čistě na vás. Jestli chcete nikl nebo zelený bambus. A nebo vyberete povrchně jako já podle barvy. Si řekněte sami.


Takže já doma nakonec mám 957 žlutý a 714 zelený. Oba štětce jsou velmi jemné a velmi kvalitně udělané, za třikrát praní neztratily ani jeden chlup. Opravdu dobře se drží v rukou a navíc... jsou barevné! Nechápu, jak se někdo může rozplývat nadšením nad černou rukojetí MACu nebo Sigmy. Fakt černá rukojeť do každé koupelny, ať to pěkně ladí. Kdyby bylo po mém, tak povinně zavedu štětce červené, oranžové, modré, žluté, růžové, fialové, zelené... jen ať to ráno pěkně svítí. A v mojí koupelně to ladí, žlutý štětec na makeup, zelený na linky a růžový (Real Techniques) na tvářenku. Jo a v případě potřeby mám zlatý na rtěnky. To valíš voko, co?


957 Precision kabuki je taková vytuněnější verze mého oblíbeného TANF no name kabuki. Nanáším s ním minerální makeup, jde to skvěle. Používám ho na kompaktní makeup... taky skvěle. Tekutý to taky zvládá, ale to já přeci jenom raději pošmudlám prsty. Je neuvěřitelně jemný, jakýkoliv makeup skvěle zapracuje do pleti a navíc mi přijde, že si toho makeupu moc ani pro sebe nenechá. Za tři praní neztratil ani chlup. Když jsem tento štětec poprvé viděla přišel mi hodně velký. Jakože s robustní rukojetí a tak a bála jsem se, že to nebude nic pro mě. Ale Bára mi ho tak chválila, že jsem zkusila... a teď nechápu, jak jsem bez takového štětce mohla žít. Dokonce ho občas používám i na tekutý makeup a to už musí být fakt něco!

714 Flat Eye Definer jsem vždycky chtěla. Ale normálně takový štětec totiž moc nepotkáte. Tedy já se nijak extrémně nesnažila, ten nejznámější, co znám, je od Laury Mercier a prý je skvělý na tightlining a stojí asi tak pětistovku bez dopravy. Takže jsem zvolila levnější řešení a raději jsem se naučila tighliningovat se zkoseným štětečkem od essence z drogérie za pár šupů (+ lístek na autobus do města). Nejsem si teď úplně jistá, jestli je plochý lepší než zkosený, protože mezitím jsem se naučila s tím zkoseným docela pěkně pracovat. Ale možná bych se měla urychleně přeučit na tento flat, protože je lepší než štětec od essence. Je jemnější a má příjemnější štětinky. Dokáže udělat užší, tenčí a přesnější linku. A navíc je tak pěkně travičkově zelený.



Před pár dny v komentářích Dekola zmínila, že se štětci bd je to tak 50 na 50, buďto super eňo boží nebo dost ostuda. Tyhle dva jsou podle mě dost boží. Než jsem štětce dostala, tak jsem si malovala, jak vám pěkně vylíčím klady rovného štětce na linky... teď vám ale spíš doporučím plochý štětec na makeup. Zrovna včera jsem chtěla nahodit fasádu, protože moje přirozenost opět zase jednou stojí dost za houby (a mami, fakt mi to nemusíš připomínat pokaždé, když se vidíme, že mám nějakou hnusnou pleť... já si každé ráno v zrcadle všimnu sama), tak jsem automaticky sáhla po tomto štětci, protože se štětcem jsou prostě ty makeupy tak nějak lépe a přirozeněji krycí... a nezklamal, až jsem si před odlíčením říkala, že s tou pletí to není až tak špatné... no bylo, ale naštěstí kolem nebyl nikdo, kdo by mi to připomněl, tak jsem se namazala EA 8hour a šla pro jistotu spát!

27 komentářů:

  1. včera jsem si objednala celou sadu těch zelených, tak jsem na to docela zvědavá

    OdpovědětVymazat
  2. já teda sním o trapně bílých OCC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... tak to si fakt trapná. (to jsem se ale zase nekorektně vyjádřila, pardón)

      i když tedy pořád lepší než černá, takže schvaluji!

      Vymazat
    2. to proberem zase v autobuse

      Vymazat
  3. ten 957 vyzera dobre presne nieco take zhanam...

    OdpovědětVymazat
  4. A mně nejvíc pobavila zmínka o tom, že produkty na recenze jsou dárky :D :D Škoda, že jsi i neuvedla, kde a kdo o tom psal, protože když jsem to u dotyčné viděla, nemohla jsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mě taky pobavilo. A úplně nej bylo jak se do nebohého anonyma (kterej upozornil na to, že to dostala k recenzi) všichni vrhli. To bylo docela wtf.

      Trb: mohla bys prosím udělat nějakou bližší recenzi na tu 714? Porovnat s tím od essence (ukázat linky a jak se používají). Já mám štětec od SN (Bent Liner Brush) a podobný od Alverde, a sice mi to s nimi jde lépe než s tužkou, ale pořád mám ty linky až moc tlustý. Tak chci zkusit něco jiného a nějak nevím co.

      Vymazat
    2. zkusím. rovnou tedy upozorňuji na to, že mi to potrvá, takže nic neslibuji, ale pokusím se výhledově v řádu pár měsíců... možná týdnů.

      Vymazat
  5. Tieto štetce sú naozaj super ako vidím. Rada by som vyskúšala ten na makeup ale neviem. RT mám vyskúšané a sedia mi a sú skvelé tak si objednám asi tam. Ale keby sa naskytla možnosť vyskúšať ho u kamarátky alebo tak tak možno vezmem ajk tento. :) Ale tak zatiaľ len budujem svoju zbierku štetcov. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já zas jedu pro změnu v trapně černých:) Od bdellium tools jsem si objednala konturovací, a na oči crease a blender. Neznám ty čísla, nejsem momentálně doma a na netu se mi to hledat nechce. A za mě dobrý, ty k líčení očí naprosto perfektní. Ke konturovacímu mám jednu malou výtku, že mi zněj ze začátku pár chlupů vypadlo, jinak je perfektní. Určitě se o nich zmíním.
    A nakonec tohle je bezva dárek, takže to u Tebe zas tak marné s tím Ježíškem nebylo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, ježiš já až vyskočila jak jsem se lekla, když jsem viděla svoji přezdívku! fujtajbl:-D Mám 8 štětců od BT. 7 s tou žlutou rukojetí, dovolím si napsat pár slov ke každému abys třeba věděla do čeho příště jít nebo ne:-)714 žlutý je stejný jak tvůj, ok ale mohl by být užší v průměru, ne? 925 takový mini fan brush, absolutně nepoužitelný je k ničemu, fajn jako dekorace k ostatním štětcům :-D 776 blending brush - dupe k MAC 217 - podstatně míň štětin, tvar podobný, ale opravdu řidší klade menší odpor, nicméně pro nenáročné fajn. 772-základní na nanášení stínu je opravdu super, dostatečně malý a hustý, skvěle nabírá stín, který pak neopadává - bez chybičky. 780 pencil je taky v pořádku - dělá to co má(mohl by být jemnější). 764 zkosený na obočí je trága - přišel mi se špatně zastřiženými štětinkami - trčí pár dlouhých chlupů - trčí do všech stran wtf?? 710 na linky je HG - kdo zkusí pochopí. Dokonalost sama! A poslední zelený 959 na mmu s kulatou hlavou je takový - neurazí nenadchne. Vypadá super cute ale štětinky jsou zase řídší a rozjíždí se, prostě neklade odpor, nezapracuje mmu tak dobře do pleti.
    Jinak tvá recenze je moc fajn! 957 vypadá dobře, ale asi nic nepřekoná hakuro - http://beauty-inyourface.blogspot.cz/2012/12/stetce-hakuro.html
    p.s. Strašně se omlouvám za svůj sáhlodlouhej výlev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, koukám na ten 710 a ten vypadá dost dobře. škoda, že ho na mojesminky nemají. nebo já ho tedy nevidím. (jo a taky mám doma 7 štětců na oční linky, opravdu je tento potřeba??? takže říkáš, že určitě jo!)

      714 taky jsem si říkala, že by mohl být kratší, ale kupodivu se mi s ním dobře maluje a vyhovuje mi i takto a jsem s ním fakt spokojená.

      957 vs hakuro... neporovnám, se sigmou to taky nesrovnám, ani jedno nemám ozkoušené. asi je lepší bd, protože je barevný. fakt nevím, ale vypadají docela podobně! a oba dva jsou lepší verze toho tanf štětečku, takže těžko říct.

      Vymazat
  8. To je ale hezky barevné... Chmm... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kdybych mohla, všechno kolem mě bude trapně černobílo minimalistické. Ovšem obávám se, že při mém pojetí ideálního prostředí k existenci by se mnou nechtěl bydlet ani můj králík. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych mohla, všechno kolem mě by bylo psychedelicky barevné ovšem minimalistické v tvarech a vzorech... taky se bojím, že by se mnou nikdo nechtěl bydlet!

      Vymazat
    2. Takže kdybychom se dokázaly nějak zkřížit, bude z nás ideální žena? :-D

      Vymazat
    3. no... teoreticky možná ano, ale aby z nás nakonec spíš nebyla splácanice dvou naprosto neideálních žen!

      Vymazat
  10. Já mám jejich blending brush se žlutou rukojetí a je dost fajn, není sice nejjemnější na světě, ale mně vyhovuje. A s tou žlutou rukojetí vypadá jako štětec na vodovky :)

    OdpovědětVymazat
  11. všem moc děkuji za komentáře a těším se na všechny další možné recenze bdellium tools štětců všude okolo!

    OdpovědětVymazat
  12. Některé z té zelené řady jsem si chtěla koupit (hlavně proto, že je to tak strašně eko), ale mám přemíru štětců od Idun Minerals, EcoTools och Real Techniques a utrácet se mi jen kvůli vyzkoušení nechce, tak asi nic. Na iherbu teď na bdellium mají 20% slevu. Nebo že bych přece jen...?

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, tyhle štětce vůbec neznám. Koukám, že jsem pořádně mimo. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ten žlutý štětec vypadá naprosto božsky a tááákhle ti ho závidím :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  15. I've never seen brushes with yellow/green handles. They are so cheerful and brightens up any space effortlessly!

    OdpovědětVymazat
  16. ja uz som nad nimi slintala, ale zatila len pozeram:)))

    OdpovědětVymazat
  17. Ja teda proti cernym stetcum nic nemam, hlavne kdyz maji heboucke szetinky a dobre se drzi a nechlupati...:-) ale jo, ten zeleny je krasny. Na pudr pouzivam stetec z kozy, ale asi poridim novy na tvarenku, ze by tuhle syntetiku? Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...