čtvrtek 3. ledna 2013

Existují i jiné boxy než ty naše!

A dokonce některé zasílají do Čech!

Třeba tento od Wishtrend. Wishtrend je e-shop s korejskou kosmetikou, kde koupíte značky, co na eBay jen tak nepotkáte. Jo, ještě jsem tam nenakupovala, přijde mi to záležitost dost pro fajnšmekry, zatímco já jsem v korejské kosmetice teprve začátečník. Ale... zjistila jsem, že dělají beauty boxy. Mám ráda beauty boxy! Pokud nepočítám ten poslední Greatpokus. Mám ráda korejskou kosmetiku! Beauty box s korejskou kosmetikou... no sem s ním.

Nedělám si moc velké naděje, ale existuje možnost, že bych tento box mohla dostat k recenzi. Ano prosím... já chci... a slibuji, že až do konce roku budu strašně hodná... a nebudu nic chtít k dalším Vánocům... fakt ne. Že by se mi konečně vyplatilo vlastnit blog? Takže beru svou příležitost za pačesy, sice mám pocit, že je možná pozdě, ale tak zkusíme. Bližší informace níže v angličtině.

PS: já to asi stejně nedostanu k recenzi a vlastní peníze zrovna na nákup mít nebudu... ale i tak... myslíte si, že takový Wishtrendbox je lepší než ty naše? 



Confused ? Why is there a dragon and a cupid ?
Welcome to Hope In A Blog x Wishtrend’s  first ever blogger’s event.
The Dragon represents Wishtrend, the cupid – Hope In A Blog.
The Dragon represents courage, power – and the cupid represents love, passion.
The Dragon represents the East, the cupid – the West.
Most importantly….
The Dragon is a symbol of the Asian Lunar New Year, while the Cupid – the symbol of Valentine’s Day.

This year, they both fall on the same month – in February, and to celebrate this special double occasion – Wishtrend and Hope In A Blog is collaborating on a special box and a special event and competition for bloggers WORLDWIDE to join us celebrate these two important days!

…And what do these two celebrations have in common ? The colour RED! Yes, that’s it ! Wishtrend will be releasing a special box – which compromises of all RED items to beautify yourselves in these two occasions. If you are a blogger, you will be able to have a chance to test this box out yourself FREE OF CHARGE – post a photo – and WIN a grand prize! Create your best ‘RED’ look with the items in the box and let your creativity take over!

Open to bloggers WORLDWIDE.


How To Enter ?

1. Create a new post on your blog and copy and paste this entry.

2. After creating the post , email the URL/Website to jwzs@wishcompany.net.

3. Selection process will begin and bloggers selected will receive an email. Red Box will be delievered on 2nd week of January with tracking number.

4. If selected, the Special Box will be mailed to your address.

5. After 2 weeks, Blogger is required to review and post a photo using all the items in the box. Dateline : 31/01/2012. Please mail the blog link to jwzs@wishcompany.net to validate your entry.

6. Wishtrend and Hope In A Blog will pick a blogger with the most creative photo and blog post ( make good use of the items and create your best ‘RED” look! )

P.S : IF You are not chosen as a WIshtrend blogger, but have purchased the Red Box on your own, you can enter this competition as well by sending us the link of your blog post with review and photo to jwzs@wishcompany.net

PRIZE :

Winner will have their photo posted on the main page of the Wishtrend site as well as the Wishtrend Facebook Page with their Blog site. With over 40,000 likes on Facebook and more than 100,000 clients all over the world – this will give your blog a huge push!

Winner will also win a $50 coupon from Wishtrend.com

12 komentářů:

  1. Snad se to povede! :) Jako své "bloggerské mamince" Ti to fakt přeju :)
    Jen tak okrajově mi to připomnělo (RED), co pomáhá v boji proti AIDS a jejich barva je právě červená :)
    Wishbox jsem viděla už dřív a chtěla ho fakt zkusit, produkty jsou o třídu lepší, ale zase musíme brát v úvahu jeho cenu, která je vyšší jak u českých boxů. Taky se mi líbí, že je předem jasný, co dostanu. Ale případná byrokracie ohledně cla a dph mě vždycky odradila :D
    Takže jo, je lepší, byly by i ty české za tu cenu? A kdo by je stále s tou cenou odebíral, že :) Wishbox je nárazovka, tak si to asi mohou dovolit. Pro mě by to ale bylo lepší než to, jak to funguje teď.
    (A je mi u /někde/, pokud mi budet vyčítat, že u boxů nejde o to, abych na tom "vydělala", ale zkusila nové produkty... nechci dávat peníze za věci, které nevyužiju. Za tento postoj jsem byla na začátku tohoto boomu skoro exkomunikována, nicméně vím, jaká lavina se strhla po špatných=nepoužitelných odstínech produktů v boxech.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. jsem zvědavá, jestli něco nebo nic.

      myslím, že wishtrend má dva druhy těch boxů. u jednoho víš, u druhého nevíš. a cena je tedy pěkně mastná (asi bych to nedala u něčeho, co nevím, co tam bude) (nebo dala bych, ale musela bych být bohatší. což asi jen tak nebudu.)

      jinak mně jde u boxů hlavně o to překvapení. což se stejně v našich podmínkách moc nekoná, protože všichni o všem hned píšou a já to nikdy nevydržím. ale byla jsem hodně ráda za megsbox, který vlastně taky stál tři stovky a navíc... byla jsem fakt překvapená a ráda, i když všechny ty produkty taky nevyužij a pořád přemýšlím, kam s nimi.

      Vymazat
  2. Wow! To vypadá lákavě, možná objednám.)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak budu drzet palce at to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, o wishboxu jsem nevěděla, ale korejská kosmetika mě fakt láká. Tobě přeju hodně štěstíčka, aby ti ho poslali :)

    OdpovědětVymazat
  5. Drzim palce! To by byla hodne zajimava zkusenost :)

    OdpovědětVymazat
  6. no tak já ti ten box taky přeju...páč si ho zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. jej, opravdu všem moc děkuji, co mi drží palce. sice si myslím, že asi pro mě nic... ale fakt mě všechny komentáře potěšily.

    OdpovědětVymazat
  8. Třebíč?! cože?!
    Proč až teď zjišťuji, že odsud taky někdo bloguje?! :) Mazec!!
    Já bydlím kousek od Jaroměřic nad Rokytnou.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, ale určitě nejsem jediná odsaď. minimálně i pár čtenářů už se mi ozvalo v komentářích, že jsou z třebíče.

      Vymazat
  9. It's a shame you don't have a donate buttоn! I'd most certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settlе
    for book-marking and аԁԁіng yοur
    RЅS feеd to my Google account. I look
    foгωard to nеw uρdates and ωill talk аbоut this site with my Fаcebook group.
    Chаt soon!

    Fееl fгee to vіѕit my web blog ::
    ipad Repair malaysia

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...