sobota 26. ledna 2013

Omyl 2012: #5 essence lipstick pencil

Jakože víte co... ty limitované edice essence mě nějak začínají nudit. Vlastně celý jejich sortiment... přijde mi, že už mi nemá co nabídnout. Něco málo jsem vyzkoušela, znovu se pro to vracet nejspíš nebudu, jediným tahákem pro mě byly LE. A vlastně ani ty už moc netáhnou. V poslední době z nich nakupuji pouze tvářenky (naprosto pouze sběratelsky, koupím - neotevřu - schovám), za poslední tři měsíce už ani ty tvářenky u mě nefrčí. Je pravda, že občas se mi něco zalíbí, ale jako chytnout drogérii, která nabízí zrovna tu LE, kterou chci, a kde je ten stojan ještě nevybrakovaný... není nejlehčí. Takže moje nákupy essence v poslední době byly většinou naprosto neorganizovaně z výprodejů, na které jsem narazila spíše omylem. Výsledkem takového záchvatu byly i tyto tužky na rty.


Asi je vcelku zbytečné zabíhat do nějakých detailů, stejně tu tužku už nejspíš nikde nekoupíte. Za což buďte rádi, protože je strašná. Ještě tak ten obal je docela v pohodě, ale po otevření... nic moc.

Smrdí mi to. Asi tak jako nějaká hnusná plastiková umělohmotná... prostě něco... ani nechci vědět co.

Ta barva je dost... ehm... jak to jen říct... odvážná. Bohužel ne v dobrém slova smyslu. Tohle je spíš instantní zvýrazňovač, který se naprosto nehodí k mému barevnému tipu.

Navíc po nanesení to nevypadá jako rtěnka namalovaná na pusu, ale spíše jako čerstvá omítka. Oranžová omítka. Kdo by asi tak chtěl mít oranžovou omítku na puse?

Jo a ještě k tomu to brutálně vysušuje, zvýrazňuje šupinky a navíc ta hnusná oranžová se snad pokouší stainovat nebo co... si to namaluji, zjistím, že mi to nesluší, tak to odmaluji a ta rtěnka je na puse pořád... jen je to ještě ošklivější!



Nevím, jestli z toho plyne nějaké poučení... asi ne. Možná jen to, že tužky na pusu od essence příště vynechám. Jo vlastně málem jsem zapomněla... ta tužka měla dvě varianty a červená je lepší jenom o kousek.

25 komentářů:

  1. Ještě, že jsem si ji nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  2. fuuuuj, fakt vyzera hrozne na perach.ouuu fakt omyl !!!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto s tebou souhlasím! Já když jsem ji viděla u Rendy, tak jsem ji strašně chtěla, jenže pak jsem ji nikde nemohla sehnat a všude byla vyprodaná.. když jsem ji pak potkala ve výprodejovém stojanu tak jsem po ní hned sáhla a strašně se těšila.. ehm :D horší věc na rty jsem snad nikdy neměla! Mám teda tu červenou variantu, ale je to stejný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO, tak to jsme na to úplně stejně...já mám tenhle odstín a prostě...nevim, co s tim :D Je mi líto to vyhodit, zas někomu to dát mi přijde dost zlý :D

      Vymazat
    2. Ale pozor, ta rudá je skvělá! Tohle je odpad a dělá opravdu takové hrůzy. Nechápu proč je jedna skvělá a druhá příšerná, ale fakt to tak je. Mám doma obě a tuhle oranžovou nejde používat, ale ta rudá je krásná, nevysušuje, dobře drží a prostě je to něco jiného, než tahle oranžová hrůza :) Takže bych neházela do pytle obě, ale jen tuhle :)

      Vymazat
    3. Já mám právě tu rudou ;)

      Vymazat
    4. já mám doma obě a ta červená dělá to samé, jen je ten odstín hezčí...

      Vymazat
    5. Tak ja se musim te cervene zastat, nosila jsem ji hlavne v lete, kdyz jsem byla dost opalena a vypadala moc pekne. Necuckovatela, drzela, je pravda, ze tu vuni si mohli odpustit, ale jinak jsem byla spokojena. A ohledne te oranzove naprosto souhlasim, byla presne takova jak ji popisujes..

      Vymazat
  4. Mě se taky líbila nafocená u Rendy, ale v drogérce se mi pak už nezdála, říkala jsem si, že tak výraznou barvu nosit nebudu, ta druhá tužka se mi odstínově nelíbila, na nic jiného než na rty se použít nedají, tak jsem je nebrala, takže fajn

    OdpovědětVymazat
  5. uuf, ja mam s ess podobne skusenosti..tak ako sa pre tuto znacku nadchla tak rychlo som aj vychlala.. je viacero veci, ktore mi sadli..napr mam 3 stetce na oci..tie su super za vynikajucu cenu..
    Tato ceruzka sa mi najskor na ruke pozdavala, ale na preach presne ako pises omietka..nevyzera dobre.. skoda :/

    Dievcata chcela som vas vsetky pozvat na GIVEAWAY o dekorativnku kozmetku znaciek Gosh, MUA atd: TU

    Ďakujem velmi pekne.:)

    OdpovědětVymazat
  6. No fuj, na puse vypadá až děsivě :-D

    OdpovědětVymazat
  7. ta červená mi přijde docela v pohodě, měla jsem ji jen jednou teda, ale vím určitě, že nesmrděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fuj, fakt to vypadá jak omítka... Ještě, že jsem si to nekoupila, a to jsem o ní uvažovala... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak přesně na tuhle hrůzu jsem se nachytala :/ nejhorší věc na pusu, co jsem kdy vyzkoušela, ten odstín podle mě nemůže nikomu slušet, plus ještě ty mega třpytky...

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ji taky (červenou) a i těch pár korun, co jsem za ni dala, mi přijde jako vyhozené peníze... Cuckuje to, hrůza.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ji taky a nic horšího jsem nikdy neměla. Barva... no budiž, ale na rtech je jako voskovka, absolutně hnusná a nerovnoměrný nátěr...
    Už jsem ji chtěla vyhodit, a že nevyhodím skoro nic. Ale našla jsem ji uplatnění, používám ji jako TVÁŘENKU a barva na líčkách nemá chybu.
    Roza

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tahle tužkortěnka tedy vypadá opravdu úděsně. :-)

    Zvu všechny na svou první GIVEAWAY http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/giveaway-1.html.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem se odbarvila na blond a odstín Lasting finish by Kate My Orange jsem musela vyhodit, prostě oranžová k blondýně nejde. Essence moc nevedu, mám od této značky jenom průhledný lesk.

    OdpovědětVymazat
  14. děkuji všem moc za komentáře. jinak máte snad všechny pravdu, ta tužka je hrozná, sice jsem ji kupovala ve výprodeji (to byla za 20 nebo za 30?), ale docela lituji těch peněz, taky mi je líto to vyhodit, darovat to nikomu nemůžu... co s tím?

    jako tvářenku jsem to zkoušela, není to špatné, ale zrovna nedostatkem tvářenek doma netrpím.

    jo a navíc mám doma oba dva odstíny, to jsem to fakt v tom výprodeji vychytala!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak oranžové mě vždycky znervózní, ale tohle je fakt síle. Rtům moc nelichotí. Hele, mě už Essence taky moc nebaví. Jako chápu, že je to levná kosmetika, ale když se to pak sečte, tak jsem si mohla koupit něco, co budu někdy opravdu používat :).

    OdpovědětVymazat
  16. Mám tu červenou verzi...sestra řekla, že se ke mě odstín naprosto nehodí :D ale je mi to líto vyhodit, tak jí dávám v tenké vrstvičce a přes to průhledný lesk a "je to celkem snesitelné"

    OdpovědětVymazat
  17. Jámám obě :D. Nosím je teda spíš zřídka, ale nezdají se mi nějak extra příšerné, to vysušování moc nemusím, ale jinak nejsem úplně nespokojená. I mi celkem sluší, řekla bych. Ale spíš ta červená.

    OdpovědětVymazat
  18. Jé tak mě by se moc líbila jak píše slečna výše jako tvářenka :), takovou barvu sháním dlouho a vůbec by mě to nenapadlo ji tak použít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já jsem to jako tvářenku samozřejmě zkoušela... a nijak extrémně mě to nezaujalo.

      Vymazat
  19. Tak tohle jsem vůbec nepostřela, k essence se pomalu vracím tak po 10letech, poslední kolekce mi přijdou fajn, ale jen něco..škoda, barva vypadá pěkně, možná někomu sedne, někomu ne, ale barva pěkná..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...