čtvrtek 24. ledna 2013

Omyl 2012: #7 Revlon ColorBurst Lip Butter Gumdrop

Nebudu generalizovat, viděla jsem sice pár recenzí, kde se stalo s tímto Revlonem to samé, i když byl v jiném odstínu... ale zase se svým druhým odstínem Sweet Tart jsem docela spokojená, takže to zatím vztáhneme jen na tuto fialovou variantu, ju...


Svoje mínění o Revlon Lip Butter jsem vyjádřila už dříve. Nakonec jsem ho tedy vzala na milost, strčila do kabelky a docela s klidnou myslí používala. Dokud nedošlo k té malé nehodě.


Jo zlomil se mi. Podle mě k tomu došlo ze dvou důvodů. Za prvé v tom balení je strašně málo rtěnky/balzámu, takže i když vyšroubujete jen trošku, tak vám to vyleze ven celé... no a když tlačíte na celou tu délku, tak jasně, že je to náchylnější k ulomení. Druhým problémem je ta že-prý-snová-skvělá-a-super-hydratační konzistence. Jo je to moc měkké, takže se to prostě láme. Ale tak co už, když je to tak pěkně mazlavé, tak to tam prostě mazlavě přitlačím, přilepím a přimatlám zpátky... a s přimhouřením oka to drží a funguje.


Jenže samozřejmě to moc nedrží. Takže kdykoliv si namažu pusu, tak se ta tyčka nahne na stranu, tím pádem to najednou nepasuje do obalu... a když to zasunu, tak se přebytečná vyčuhující část rtěnky otře o ten super stříbrný obal a trošku se to ukrojí, aby to zase pasovalo. Výsledkem je rychlé ubývání rtěnky, což je asi dobře, i když to byla docela drahá sranda (asi dvě stovky za jeden Revlon Lip Butter). Ale uříznutá část mě dost štve, protože to samozřejmě musím setřít a balení utřít a vyčistit.


Ve výsledku mám namazanou pusu, v jedné ruce právě použité a vyčištěné balení Revlonu, ze kterého docela ubylo, na prstech druhé ruky zbytek té fialové hmoty... a nastává nerudovská otázka "kam s tím?", tak to mažu na ruku... a při té příležitosti jsem zjistila, že tento odstín obsahuje takové hnusné humpolácké stříbrné třpytky, které prostě nechci... na puse sice nejsou vidět, ale teď když vím, že tam jsou, tak je prostě na puse nechci!

Takže tak! A proto mě Revlon Lip Butter dost štve.

16 komentářů:

  1. ty jo tak to je vopruz...
    strašně jsem po tomhle jednu dobu toužila, ale asi teda dám zase "pass" a půjdu vzdychat po něčem jiném....

    nejvíc z toho, co píšeš, by mi asi vadil ten upatlaný obal, jak se to nahýbá a pak to zpátky nepasuje - to jako co má být... brala bych jako úsporu času, že se tim nemusim patlat, jen když mám po ruce zrcátko, a tady bych to teď musela ještě očišťovat....? no tak to sorry teda:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že každý by si měl aspoň jeden vyzkoušet;-)

      Vymazat
    2. no já jsem o to fakt stála, ale teď mě ty recenze poslední dobou nějak odrazují...:/
      jinak ty růžové odstíny se mi líbily moc, to zase jooo.
      tak třeba na to někdy dojde:D

      Vymazat
  2. Já jsem měla 3 barvy a všechny se mi hned po pár použitích zlomily skoro v pulce. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Zase ušetřím, děkuji Ti! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dva odstíny a jsem celkově spokojená. Ten jeden je tedy super, ten druhý byl omyl a nevyhovuje mi, ale když ho smíchám s tím tmavším, tak je to fajn změna. Ale je pravda, že se mi ještě ani jeden nezlomil, to bych byla asi taky naštvaná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to by mě taky pěkně štvalo, já mám peach parfait, používám ho uź asi půl roku a musím zaklepat, že zatím drží a ta barva a konzistence je pro mě perfektní. Ještě mám v záloze připravený jeden růžový, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  6. tušila som, že toto zaradíš do rebríčku:) som zvedavá čo bude ďalej. Aj som uvažovala nad kozmetickými sklamaniami roku 2012, ale:D ja som sa asi stále riadila tvojimi recenziami.
    uu ale viem čo by som nominovala na kozmet. sklamanie 2013- TANF minerálny make up:/ aj pri malom množstve je veľmi viditeľný, ako dobre super kryje, ale čo z toho keď vyzerám, že som si hlavu ponorila do múky. a to po recenziách som čakala super make up!:( no čo už:D asi ma to ale nepustí a objednám si nejaký tmavší na leto (inak tie swatche a fotky čo tam majú vôbec nekorešpondujú so skutočnosťou! mrš!)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za komentáře všem! a tedy znamenám si, že dejnička se mnou vlastně už zase nesouhlasí.

    katko: tanf makeup jsem ještě vlastně nezkoušela, ale někdo ho mám doma schovaný... asi budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám se cítit diskriminovaná! Tentokrát s tebou nesouhlasím jen v jednom odstínu:-D

      Vymazat
    2. no jako... ještěže tak! peach parfait jsem naštěstí věnovala tady v soutěži, takže si to nemůžu ověřit.

      Vymazat
    3. no som zvedavá čo naň povieš:) možno je to fakt len tým, že mám zlý odtieň:/(teda, zlé odtiene).
      Mimochodom už dlho som sa chcela opýtať, či máš skúsenosť s earth-glo cosmeticcs (http://earthglominerals.com) vyzerajú príjemne a znejú ako niečo s čím by si mohla mať skúsenosť (kvôli tomu glo:D)

      Vymazat
    4. earthglo znám, ale nikdy jsem od nich neobjednala... možná mi to přišlo drahé, už fakt nevím. takže vlastně zkušenost nemám. i přes to glo.

      Vymazat
  8. Dát do ledničky a používat jen na doma. Měla bych argument, proč se i doma malovat a kapku si zvednout sebevědomí. :-) (Zejména ve dnech, kdy je člověk utahaný, nevyspalý a nedostatečně socializovaný, protože se nikam nedostane. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky by to bylo řešení. i když já spíš tak nějak doufám, že to brzy ostrouhám do tak minimálního množství, že mi nebude líto to vyhodit.

      Vymazat
  9. No to teda doufám, že tahle lapálie se mi vyhne. :/
    Mám Peach Parfait. Tak jako většina bloggerek/youtuberek z něj teda nadšená nejsem, je to průměrné patlátko na pusu, které dopotřebuju, ale další už fakt objednávat nebudu... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...