pondělí 18. února 2013

9x to, co mě právě teď štve!

(1) Došlo na má slova a můj milovaný počítač mě asi opustil. Ještě to není definitivní, ale nevypadá to dobře. Při pokusu o instalaci nových Windows, víme co nové Windows vyřeší všechno... tak při instalaci to vesele hlásí, že počítač nemá pevný disk. A už to trvá skoro dva týdny. Uvědomuji si, že životnost jsem nespíš už překročila, ale jsem prostě romantik a věřím, že když se o vztah budu pěkně starat, tak nám to spolu vydrží na věky... na věky možná ne, ale tak těch osm deset let by to dát mohlo... ano vím, že windows xp jsou brutální retro a že těch společných šest let je možná víc, než je průměrná délka vztahu... ale tak prosím prosím prosím... nainstaluj se a ještě to se mnou pár let vydrž. Mám tě ráda! (Nebo že bych konečně zkusila nainstalovat Linuxy?)

(2) Štve mě Greatbox. Jo a teď se dostávám na velmi tenký let emocionálního odsouzení bez racionálních argumentů. Já to totiž samozřejmě chápu, že druhé balení vylepšili (stejně mám ale takový pocit, že můj názor četli a trošku se podle něho zařídili). Chápu i to, že krabičku zdarma přeci dají raději většímu blogu než mně. Taky chápu to, že když to poprvé moc nevyšlo, tak to podruhé narvou Cliniquem. Ale prostě mi to přijde nespravedlivé, že jako platící zákazník jsem dostala balíček tří čajů a dva mini sprchové gely od YR... Jo a taky mi to přijde trošku podezřelé, aneb první vydání Greatboxu - druhé vydání Greatboxu - a pak mix prvního a druhého a jako bonus Saloos z Ladyboxu?... ? No a možná si za to můžu sama, protože kdybych si normálně racionálně počkala, co se z toho vyvrbí, a neobjednávala zbrkle hned první možnou, tak bych byla bývala ušetřila! Takže vlastně štvu sama sebe.



(3) Nejsem si úpně jistá, jestli mě štve MUA. Jasně, že jsem se účastnila slevové akce, trošku mi ale unikla informace, že nákup musí být za třicet liber, tedy za patnáct po 50% slevě. A prostě když vidím "minimální nákup za 15", tak tam čtu před slevou. Což oni v tom měli v MUA dost bordel, pak to později vysvětlovali na Facebooku, to nic nemění na tom,  že mě to pustilo s 16 librami, odečetlo mi to slevu, naúčtovali mi osm liber a gratulovali k objednávce. Teprve později jsem zjistila, že PayPal si odečetl těch 16... alespoň, že tu poštu zdarma jsem dostala. Jo a stejně bych měla problém nakoupit na MUA za třicet liber, ono už i těch 15 mi dalo zabrat, jsem dala do košíku Pretty Pastel, dvě rtěnky a tvářenky... a co dál, celkový účet byl na 11. Takže to možná dopadlo nakonec dobře.

(4) Jo kdyby někoho zajímalo, jak je to s těmi odstíny v MUA: není každá šestka tak fialová, jak jsme čekali...







(5) Americká pošta zdražila, což je tedy zásadní zpráva nového roku. Minulý týden jsem se neudržela a objednala Silk Naturals (aneb rtěnka zdarma k nákupu? no to chci!). Poštovné se mi napočítalo $14. Za ten samý balíček jsem na začátku ledna zaplatila poštovné $8. A to ani nebudu zmiňovat, že před dvěma lety to bylo $6. A kdysi v daleké historii se nejmenší balíček zvládl i za $4. Zdražování poštovného oznámili už i v JustPureMinerals (a já fakt potřebuji nové balení makeupu), Lucy Minerals rovnou přestanou zasílat do zahraničí... znamená to konec nakupování v Americe? První rána byla zasazena českou/evropskou stranou snížením limitu pro výpočet DPH, druhá rána přichází od americké pošty. Teď už jen zbývá, aby si Korejci uvědomili, že v Evropě není free shipping až tak obvyklou záležitostí a že když vyberou dva dolary na každé zásilce, tak jim to začne vynášet ještě víc.

(6) Štve mě alverde gel na obočí. Abych to vysvětlila, jasně, že jsem si ho koupila... a protože když už, tak už, přece se nebudu patlat gelem pro blondýny, na mně nebude vidět nebo bude spíš moc světlý a bude to vypadat divně a když už si patlám něco na obočí, tak aby to alespoň stálo za to... tak nějak byla moje úvaha a koupila jsem si pro brunetky. Všechno v pohodě, barva je na mě dalo by se říct odstínem tak akorát. Jen prostě proboha... proč je to tak strašně teplý, proč, proč, proč já? Už rok pracuji na tom, abych si dokázala hennou zakrýt šediny bez zbytečným zrzavých a  červených a oranžových excesů... a teď bych si měla dobarvit obočí teplou hnědou, která na mě vypadá až zrzavá? Ne děkuji! Bohužel ta alverdí hnědá je mnohem teplejší než moje hennová hnědá, takže to vypadá fakt divně. Já věděla, že jsem raději měla koupit ten pro blondýny, co nebarví... nebo to vlastně nevím, protože to by museli mít v drogérii testery a to bych asi bydlela na jiné planetě! Takže souboj alverde vs. Benefit u mě  vyhrál zatím Benefit, který dokáže být bezbarvý. Ale štve mě to, protože alverde je levnější a přijde mi, že i lépe vypadá a obočí mnohem hezčeji zdůrazní, jen prostě ta barva... to je ostuda. Proč je proboha takový problém udělat ještě jednu verzi pro studené typy?



(7) Štve mě můj rozvrh. V pátek? Už zase? To si ze mě někdo dělá snad prdel! Jo a navíc ke všem těm drbům, co o mně kolují po škole, se přidalo... prý jsem těhotná, ve třetím měsíci... takže si právě teď připadám dost tlustá!

(8) Shodou pracovních náhod jsem se dostala na druhou stranu barikády blogosféry... do marketingových řad. Od té doby vím, že mě Big Brother sleduje. Možná máte pocit, že psát si svůj blogísek jen tak... je vlastně super. Ale věřte tomu, že oni nás čtou. Oni o nás ví. A určitě si to někam znamenají... už mi je jasné, že Bioderma mě na příští setkání na zámku nebo kdekoliv jinde asi nepozve. Nojono, tak co už.

(9) A ze všeho nejvíc mě štve moje pleť. Je totiž fakt děsná. Sice to zrovna teď vypadá, že se mi konečně přestaly ucpávat póry. Jenomže pak asi v rámci očisty nebo co vlastně, se mi snad všechny ucpané póry zanítily a zbeďarovatěly. Po dvou týdnech i tohle naštěstí ustalo... jenomže teď se mi obličej začal hromadně loupat, cáry kůže ze mě opadávají, ani nevím jak. Tak jo, ještě týden to vydržím, ale doufám, že pak už se všechno vrátí do normálu, že stará kůže v cárech opadá a vyloupne se nová, hezčí, krásnější...

A co štve zrovna teď vás?

94 komentářů:

  1. na ten alverde gél sa chystám pri najbližšej návšteve dm, ale radšej siahnem po variante pre blondíny aj keď som bruneta. Mám niekoľko ceruziek na obočie, samozrejmé 2/3 má v sebe z nepochopiteľných dôvodov červený pigment, takisto paletka medium na obočie od elfu... jedným slovom otras!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně, prostě červený pigment všude. a přitom zrovna na obočí to vypadá strašně. a nemyslím si, že je tolik lidí, kteří by měli zrz obočí.

      Vymazat
    2. Já jsem taky bruneta, mám hnědý oči, olivovou pleť a stejně jsem si koupila ten gel na obočí pro blondýny. Připadám si totiž v nalíčeném obočí divně, barevně si ho moc nezvýrazňuji, jen češu, takže mi ten pro blondýny přišel na mém ksichtě přirozenější a dobře jsem udělala!

      Vymazat
    3. Já jsem s barvou gelu jakžtakž spokojená, ale jen proto, že ho nanáším na už předem zvýrazněné obočí. Mělo mě varovat, že když jsem si kdysi pořídila všemi vychvalovanou paletku na obočí od Alverde, tak na mě měla prostě příliš teplý odstín a tudíž pořád leží skoro netknutá v šuplíku...

      Vymazat
    4. ha... tu paletku alverde jsem měla už několikrát v ruce a naštěstí jsem ji nikdy nekoupila. tak ještěže tak! no a příště si asi koupím ten gel pro blondýny.

      Vymazat
    5. Někde jsem ale viděla, že taky barví, ten probloncky ;-). Nově mám sadu Cartrice a ta by vám mohla sedět, je vyloženě do šeda - světlá i tmavá. Tady jsou pěkné fotky ilustrující, jak záleží na fotce (tentýž výrobek)http://dontgowiththeflow.blogspot.cz/2012/09/recenze_8.html.

      Vymazat
    6. Myslím,že essence prodává úplně průhledný gel na očoí a řasy a celkem dobře drží-což je něco pro mě,mám černé vlasy a opravdu hodně černé obočí,takže jakákoli tužka je na mě moc světlá a moc do hněda (dobrá byla ta od Diora,ale kdo dá za tužku na obočí osm kil?) takže průhledný gel vítám ;)

      Vymazat
  2. Postovne ide hore uz asi vsade, od januara si uzivame zvysene postovne aj na Slovensku (samozrejme bez akehokolvek naznaku skvalitnenia sluzieb, to da rozum)... Na tie dve sestky od MUA teda cumim!
    Boxiky idu mimo mna, MUA po prvotnej euforii tiez, ani len ten gel na obocie Alverde som si nemohla kupit, lebo tmavy bol u nas vsade vypredany. Takze sa vlastne nemam nad cim spravodlivo rozculit... tak aspon pozdravujem Velkeho Brata. Ciao!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... mua jde už taky mimo mně. myslím, že nepotřebuji nic jiného... trošku jsem zklamaná i z této objednávky, ale to se stává. hlavně, že mám důkaz, že ty odstíny jsou v mua dost divný!

      Vymazat
  3. Jaj, upřímnou soustrast... Když se daří, tak se daří... ale ty špatné dny a pocity budou brzy logicky vyvážené těmi lepšími a nejlepšími, takže hlavu vzhůru :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak doufám, že dobré dny přijdou brzy!

      Vymazat
  4. Boxy mě štvou všeobecně, protože si neumím říct dost a nevím kde na to brát, ikdyž racionálně vím, že bych o nic nepřišla...
    Windows mě štve leta, ale bojím, že na Linux nejsem dost chytrá a to mě štve taky!
    Pošta mě štve taky celkově, česká i americká, ale ta americká si snad dělá prdel?!! Já jsem si říkala posleddní dobou jestli to jako ti prodejci na ebay myslej vážně, ale asi myslej...
    Štve mě, že já jsem ten Alverde gel na obočí ještě v drogerce nepotkala.
    Štve mě, že je zase pondělí.
    Štve mě, že musím chodit do práce a nikdy to nepřestane.
    Štve mě, že kocour už asi nikdy nebude mazel.
    Štve mě, že nejsem krásná dvoumetrová dlouhoná štíhlá modelka.
    Štve mě, že nejsem bohatá.
    A tak život, vesmír, a vůbec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ta americká pošta mě taky štve asi nejvíc.
      jestli nechceš chodit do práce, tak se vždycky můžeš nechat zbouchnout!
      jinak ani já nejsem štíhlá dlouhonohá... vlastně zrovna teď jsem docela ošklivka katka... obeďarovaná a tlustá jak ve třetím měsíci těhotenství!
      bohatá taky nejsem.


      Vymazat
    2. Mno jo, když děti jsou takový zatraceně nevratný a ke štíhlosti taky nepřispějou, spíš hodně naopak..:-( A pak bych musela chodit do práce a k tomu se starat o dítě, nějak nevidím žádnou výhodu:-DDD

      Vymazat
    3. tak nevím... pak ti zbývá ještě výhra ve sportce nebo se musíš bohatě vdát!

      Vymazat
  5. No, se školou mi povídej. Jsem tam tenhle semestr POŘÁD! V úterý třeba od 8:45 do 19:00... další dny sice mín, ale jsem... Takže zlatá tvoje škola v pátek (mám taky).
    No a s tim mua - na stránkách psali, že je to 15 liber po slevě, hned na tý hlavní stránce...
    No a na závěr jsem ráda, že mám tak malej a bezvýznamnej blogísek, kterej nikdo nečte. Strašně moc bych toužila jet na zámek s Biodermou a prííííma blogeríííínama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak musíš co nejvíc psát co nejvíc pozitivně o biodermě... a třeba někdy pojedeš!

      jinak ta mua... myslím, že tam měli dost zmatky, protože hodně lidí si na to na facebooku stěžovalo. ale jako fajn, to byla možná i moje blbost. to ovšem nic nemění na tom, že mě systém pustil a řekl mi, že budu platit 8. to, že jsem, platila 16 jsem zjistila, až asi za den, když jsem si přečetla emaily od paypalu.

      Vymazat
    2. Tak já se právě chystám na srovnání micelárky Bioderma s micelárkou Blanchette B (Kaufland, 30 korun:) Tak asi zámek taky nebude :D :D

      Vymazat
    3. Jo, maj v tom bordel, to uznávám... jako už jenom to jak jim při akci padaj servery. Nejsem ajťák, ale fakt to nejde nějak udělat, když vědi že bude nápor kosmetikychtivých žen? No, možná ne...

      Vymazat
  6. Tak to musíš vyzkoušet alverdí gel pro blondýny, má studený nádech a tmavý je tak akorát.
    Mě nejvíc štve momentální nedostatek času, mám pocit, že se snažím narvat litr do půlitru. A taky mé momentální citové výkyvy...dnes už opravdu můžu říct, že nikdy neříkej nikdy...to bylo zásad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ale co budu dělat s tím hnědým?
      jo nedostatek času, to znám... ale rozhodla jsem se na to vykašlat... tak prostě nestíhám, ono se to nějak ušmouluje.

      Vymazat
    2. Jo, nikdy a navzdy, to su naozaj zapeklite slova :)

      Vymazat
  7. No MUA mě taky naštvali tou šestkou, objednala jsem si jí, protože se mi u tebe líbila a sehnat fialovou tvářenku není jen tak, jaké bylo mé překvapení když jsem to otevřela a místo fialové to bylo zlatooranžovohnědé třpytivé cosi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojono. já tu hnědou šestku ještě nezkoušela, ale přiznávám se, že se mi dokonce snad i líbí.

      Vymazat
  8. Tak mě poslední dobou štve nejvíc to, že bych chtěla dát dolu tak pět kilo, dostat se na svou dřívější váhu (i když teď jako vysloveně tlustá nejsem), ale nevím jak! Na diety nemám žaludek a relativně docela i cvičím! Jenže ta třicítka... fakt bych nevěřila, že se na té postavě nějak projeví, ale je to tam! A lepší to už nebude :-(.

    Jinak poštovné mě moc neštve, protože já si z Ameriky nic neobjednávám :-D. Ale jinak tě v tom naprosto chápu, protože poštovný obecně opravdu nemám ráda. Stejně jako ty instituce, které ho po mně chtějí.

    A držím palce, ať se ti pleť dá zase do normálu. Já čekám pohromu po vysazení antikoncepce... Už teď vidím v živých barvách ten návrat do puberty, protože se mi pupínky dělají ještě teď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pět kilo? taky bych to tak viděla! ať už se o mně neříkájí ty škaredé těhotenské věci.

      Vymazat
  9. Štve mě, že ve čtvrtek jsem ve škole od rána do večera (což by zas tak nebolelo, nebýt toho, že mám v rozvrhu milion zbytečných pauz, díky kterým se to právě natahuje až do pozdzních hodin).
    Štve mě, že na sebe nemáme čas s mou lepší polovičkou.
    Štve mě neskutečná spousta práce, která neubývá, přestože makám jak šroub.
    Štve mě nejistá budoucnost.
    Štve mě, že nejsem trochu větší flegmatik na to, abych tyhle věci nechala být, protože mi nic jinýho nezbude, stejně se to všechno musí vykrystalizovat tak nějak samo.
    A štve mě, že na to, abych vyrazila s kamarádkou se socializovat na jednu akci, což už potřebuju jak sůl, si nejdřív budu muset koupit něco na sebe, protože prostě nemám.
    A taky mě štve, že nevím, jestli se mi ulevilo, že jsem si tu vylila frustrovanou duši anebo jsem s kategorií "štve mě" chtěla bojovat optimismem (alespoň se na sebe s drahou polovičkou víc těšíme a víc si společný chvíle užíváme, nehádáme se kvůli blbostem a jsme rádi, že jeden druhého máme, blíží se jaro, konečně se mi zahojil ten červený suchý flek na tváři)... :-)
    Rada na závěr: nech si svoje přirozené obočí a buď ráda, že nejsi to, za co tě výrobce té věci pokládal: dobronzova osmažená pindulína s okem z Kašparovy krávy, která nepozná, že bronzová studenému typu nebude slušet i kdyby se na hlavu postavil/smažil se v solárku sedmkrát týdně. :-) Hezké pondělí všem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo... optimismus to není špatná věc.

      ad teplé obočí... já hlavně nechápu, pro koho tohle vyrábí. a to každá minimálně druhá tužka/gel/pudr na obočí je do červené. přitom ve střední evropě je snad minimálně 70% populace dle barevné typologii studené léto (teda to jsem někde četla, takže klidně mě někdo opravte, možná to je víc, možná to je míň, ale určitě je to hodně)

      Vymazat
    2. Těch sedmdesát procent mi minimálně v Čechách přijde jako poměrně střízlivý a reálný odhad. I pokud se oprostím od studených a teplých typů, tak si myslím, že červený obočí nemůže udělat dobrou službu skoro nikomu krom snad přírodních zrzek. Téměř každá bude vypadat líp, použije-li hnědou. V různých odstínech. A to i blondýnky (jak přírodní, tak odbarvený, u odbarvených blondýn je podle mě snesitelný i tmavší obočí, přirozená blondýnka bývá typově světlejší jaksi kompletně). Snad jen těch pár tmavých typů může použít teda černou.

      Vymazat
  10. Štve mě Mua 6, že ji nemám fialovou, nýbrž hnědou, zkusila jsem ji objednat znovu, opět hnědá, uááááá.

    Taky mě štve, že se mi skoro v 29 dělá neplecha na ksichtíku, ach jo, momentálně se mi zbláznil nos a jsem z toho dost na prášky. Po sto letech jsem kvůli tomu začala používat pudr, korektor, aby se to vůbec skrylo:(

    Moji žáci ve škole si mysleli, že jsem těhotná, protože jsem pila kojeneckou vodu:)))))))

    Atd. radši nebudu pokračovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám 6 a je taktéž hnědá. :P
      Ale mám teorii, že "skutečná 6" je tohle hnědý cosi a ta "fialová 6" je ve skutečnosti jiný odstín jinak očíslovaný. Jen by mně zajímalo, který protože ho fakt chci.

      Kromě toho:
      Že mám hnědou tvářenku, se nevím co budu dělat (a nerada vyhazuji, takže mi bude zabírat místo až do soudného dne);
      T-Mobile změnil posílání sms upozornění na příchod emailu a mně to teď neposílá;
      V pondělí mi začíná škola v 7:40 (jakoby nestačilo, že je pondělí)
      Neprolezla jsem matiku, takže ji budu asi muset opakovat (a jako bonus mi to rozhodí celej pečlivě sestavenej rozvrh, protože jsem se to dozvěděla až dnes);
      To, zvýšený poštovný mě taky zrovna nepotěšilo (a to mám ve dvou obchodech v košíku připravené objednávky. Bylo v plánu se odměnit za matiku a teď bude prd na druhou);
      Jsem už skoro měsíc nemocná (nebylo to v kuse ani nic vážnýho, ale zas to byly tři rozdílný věci a mě být nemocná nebaví);
      A spousta jiných věcí...
      Ale jinak je život fajn, nic mě neštve :/

      Vymazat
    2. s tou šestkou fakt nevím. a protože mám zrovna teďkom doma všech šest odstínů (šestku dvakrát), tak jsem si víceméně jistá, že fialová není žádná jiná. momentálně mám teorii, že fialová šestka je stará verze, zatímco hnědá šestka je nová verze (a proto to new... že ano blbá nejsem). a vždycky to tak přece bývá, že to dobrý a fungujcí se nahradím něčím mnohem horším a ošklivějším!

      Vymazat
  11. Ten gel chci už vyzkoušet dlouho, ale nevím jestli nebude i ta blond teplá. Jinak mám teď pleť v podobném suchém stavu. Vůbec to není dobrý :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nejlepší alternativou je pro mě zrovna benefit speedbrow, ale asi budu muset vyzkoušet i blonďaté alverde...

      Vymazat
  12. Já jsem po přečtení svého článku úplně dostala depku! :D Ale ne... Já jsem prostě splachovací typ a nenechám se ničím a nikým naštvat a rozhodit. I když by mě teď mohlo štvát hodně věcí, tak na ně prostě nemyslím - a je mi fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář... a to jsem tedy fakt nechtěla nikoho vydepčit.

      Vymazat
  13. ad 1) přesně to stejné se mi stalo při domácím přeinstalu, nakonec to museli vyřešit v servisu, ale notebook pak šlapal jak hodinky...
    ad 7) za celé mé studium jsem ještě nezažila, že bych měla v pátek volno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mým notebooku se už vyřádili čtyři ajťáci a pořád nic... tak nevím!

      Vymazat
  14. Tak to s tou poštou z USA mě taky dost štve. Zvlášť když to přišlo ve chvíli, kdy jsem konečně objevila MMU. Uááá! MUA mě štve ještě tak milionkrát víc, protože to vypadá, že to bude již druhá ztracená zásilka a že s tím opět nic nenadělám. Achjo! Sama sebe štvu ale ze všeho nejvíc, protože si neumím uspořádat priority, jsem hrozně líná a beru si toho víc, než můžu zvládnout a tím pádem si asi na čelo pořídím nálepku "slibotechna", aby bylo všem včetně mě okamžitě jasno :(. A navíc je to všechno o tolik horší, protože to nekonečné šedivo a nedostatek slunce se prostě snad nehodlá vypakovat!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo šedivo a bezslunní... to by taky mohlo skončit!

      Vymazat
  15. Můžu se zeptat uplně mimo téma? :) Nezkoušela jsi bbčko tony moly dear my petit cotton nebo nějaké recenze jsi nečetla, nemůžu se nějak rozhodnout jestli si objednat další bb nebo revlon colorstay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klidně můžeš... ale od tony moly jsem nezkoušela žádný bb krém, takže ti asi moc nepomůžu. ani recenzi žádnou nemůžu doporučit, takže jedině google. jo a dilema jestli další bb krém nebo revlon colorstay taky řeším dost často. zatím to vždycky vyhrál další bb krém! (alespoň tak jsem pomohla)

      Vymazat
  16. Já myslela, že jsi na VŠ a je ti přes 30 a to o tobě pořád kolují nějaké takové drby jako na střední? :D Ježiš, kdo to tam jako roznáší??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no víš co, to je ten ženský kolektiv, který nemá moc co na práci! o spolužačce zase kolují drby, že snědla panu docentovi lentilky!

      Vymazat
    2. snědla panu docentovi lentilky? :DDD no tak to je asi to nejúchylnější označení felace, co jsem kdy četla :DDDDDDDDDD (fakt rozrazilo)

      Vymazat
    3. hm... jaký ty máš asociace. až na to, že to bylo míněno naprosto doslovně. jakože lentilky = takové ty malé čokoládové bonbóny s barevnou polevou, co se prodávají v každém supermarketu. snědla = že mu je vzala a snědla.

      ale zeptám se jí, jestli náhodou taky "nesnědla lentilky"

      Vymazat
    4. To nevookecas :p i kdyz ted abych se zamyslela nad tim,jestli je vic mimo nekoho obvinovat z " lentilek" (coz je tradice) nebo lentilek (to jsem jeste neslysela)

      Vymazat
    5. jako divné je oboje, ale paradoxně si myslím, že úchylnější je to s těmi lentilkami!

      Vymazat
  17. Ja jsem v sobotu vyuzila akci v Brow Baru, slecna oboci upravila (zbyla z nej pulka) a aby to nebyl takovy sok, tak dobarvila s Benefit Brow Zing a musim rict, ze i ten je dost do zrzava, takze Alverde je v tom v podstate dost nevinne=) Jinak to mam stejne, hnedy gel nesedl, takze jsem koupila ten blond a je mnohem lepsi a i trosku barvi, takze k tem tvym novym vlasum by mel pasovat...a ad bod 9 soucitim, protoze to mam taky tak. Brada a jeji nejblizsi okoli vytvorily autonomni oblast s pocetnym obyvatelstvem... uz to asi chce trochu toho vitaminu D, nebo uz nevim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brow zig jsem nikdy nezkoušela, mám doma speedbrow a ten možná vypadá hnědě, ale pak na obočí je prakticky bezbarvý a jen tak pěkně obočí zafixuje a nablýská.

      kdybych měla jenom na bradě, tak se raduji. já mám problematický pruh od spánků, přes lícní kosti (jo přesně na tom místě, kam se dává tvářenka a rozjasňovač), po spodní část jablíček a odtama to jde dolů na bradu. fakt opruz!

      Vymazat
    2. Jo tak to je jeste lepsi...mne to uplne kazi radost z pouziti tvarenky (o rozjasnovaci uz vubec nemluvim)

      Jinak elf na oboci taky neni spatny, ale u me vede Anastasia Brow powder, fakt je tam ten rozdil poznat. A barvy u odstinu brunette jsou namichany uplne perfektne.

      Vymazat
    3. anastasia jsem ještě pořád nezkoušela. zatím nej je pro mě cream brow od silk naturals, ale přiznám se, že anastasia chci taky vyzkoušet.

      Vymazat
    4. Když mně se v dospělým věku ty premenstruační beďary taky nemůžou razit na čele, aby se to dalo alespoň schovat pod ofinu. Vždycky mi musí něco svítit na bradě nebo na hraně čelisti, že jo... (To má údajně souvislost, jakože akné hormonálního původu se děje na bradě a okolo pusy. No nevím, já jsem zarytý příznivce vědy a techniky a žádný alternativní cosi, jakože když si zlomím nohu, tak za to může špatná karma, mě úplně netankujou.) Ale je to zajímavý... a taky se mi to děje výhradně na pravý polovině obličeje. Což je divný, protože radši spím na levý straně, takže od boření se do polštáře to nebude (znáte to, hubou ke zdi, velebnosti...) :-D

      Vymazat
    5. mně se to razí na obou tvářích stejně. ale nevidím v tom tedy žádnou výhodou.

      Vymazat
  18. To je ale depresivní článek. Ohledně mua ano opoět jsem objednala šestku a ano opět ta samá zlatá příšera, tak jsem se nasr... a objednala Sin od Narsu a jsem spokojená. Moc mě mrzí ty problémy s pletí, vím, jak to člověku dokáže totálně snížit náladu a sebevědomí. Co se týče obočí, používám od elfu medium a přísahám na holej pupek, že je absolutně se studeným podtonem. Tak nevím, možná i soudruzi v elfu to míchaj halabala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už delší dobu přemýšlím, že si to elfí objednám, ale od elfu jsem neobjednala snad dva roky a navíc mi ten český eshop není sympatický, takže zatím nic...

      Vymazat
  19. Chce to klid a nohy v teple :) Jinak dneska jsem měla taky den blbec, soucítím a trošku zlomyslně jsem ráda, že v tom nějak nejsem sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, já se teď vypsala... a teď už to bude jenom lepší!

      Vymazat
  20. Ty do nás tepeš, hned při pondělku! Ale aby Ti to nebylo líto, věř, že je nás hodně, které se pod většinů bodů můžeme z fleku podepsat.
    Ke svým problémům lehce obstarózní pleti s pubertálními projevy jsem si navíc nechala dobrovolně přidělat docela dost strupů laserovým odstraněném fibromů, aby nebyla nuda.
    S poštou z Asie to ani nevyslovuj, to by mi bylo hodně líto.
    6a6 to je docela síla, ikdyž spíš mě to pobavilo než dorazilo.
    Ale pokud zrovna na obočí nemusíš mít nutně gel a snesla bys i tužku, tak perfektní chladný odstín má za pade Catrice 020 ...Ash cosi, shodou okolností jsem ho dnes dávala k sobě.
    Hlavu vzhůru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsem to, ale já na ty tužky na obočí moc nejsem. ale je pravda, že ta tužka mě hodně láká... (no ještěže do drogérií moc nechodím... a do drogérií, kde mají catrice, chodím ještě míň)

      Vymazat
  21. Jestli tě to potěší, mě si jednou zavolala šéfová k sobě do kanceláře. Že prý se jí ptal jeden kolega, co že je na tom pravdy, že jdu na mateřskou. Sice se tvářila, jak je to hrozná legrace, ale stejně na ní bylo vidět napětí, s jakým očekává moje vyjádření. Jo, uznávám, bylo to v době, kdy jsem pár kilo nabrala. Jindy se zas ke mně v kantýně vrhla jedna známá a jala se mi gratulovat k těhotenství a ještě na sebe byla pyšná, že to poznala. Až na to, že já těhotná nebyla. Nevím, která z nás dvou se pak cíla trapnějc.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že je to dost zlomyslné, ale pobavilo mě to... ale vůbec je to vtipné. naposledy jsem přemýšlela u spolužačky, jestli přes prázdniny tak přibrala nebo je v tom... no a v prosinci rodila, takže teď nevím, co z toho plyne. asi snad, že raději se nikdy nikoho nebudu ptát, kdy to čeká!

      Vymazat
  22. Haha..no tak vidíš...jsi na škole slavná..zapamatovatelná :D :D :D
    MUA tvářenky docela mazec :D

    Jinak mě teda před pár dny nasrala jedna zkoušející, která mě vyrazila ze zkoušky nepěkným způsobem...být v americe, tak si jako myslim, že je to snad i žalovatelný...no nic..takže tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm zapamatovatelná asi jo. ale někdy bych raději byla myška šedá!

      Vymazat
  23. s tou pletí - není něco ve vzduchu? nebo nějaké mimozemské síly? já jsem už dva dny nevylezla z baráku, páč to, co mám na obličeji nejde ani popsat! :/
    dále mě štve, že jsem největší tlusťoch za svou kariéru a k tomu všemu jsem měla narozeniny, takže mám asi 10 čokolád a bonboniér (všichni ví, co mám ráda) a přece je nemůžu nechat zkazit!
    dále mě štve, že bych měla psát diplomku, ale místo toho dělám dalších 150 tisíc věcí (ano, i uklízím)
    a v poslední řadě mě štve, že se mě každý ptá, co budu po škole dělat a jestli už si hledám práci - já si NECHCI hledat práci! :( představovala bych si to asi tak, že mi zavolají z Googlu (nebo jiné podobné malé a neúspěšné firmy) a nabídnou mi místo ředitelky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak přeji, ať z google rychle volají.
      a jestli tě to potěší, tak já bych nejraději nevylézala z domu už měsíc, protože to, co mám na ksichtě, není zrovna nejlepší image... ale tak naštěstí to mmu a chobo jistí!

      Vymazat
  24. nejvic me stve to, ze najednou zacali vsichni odsuzovat krabicky krasy.. a argumentuji tim, ze si muzou za 300,- koupit to, co doopravdy chteji.. jasne, neberu jim to.. ale kdyz se zacalo o tyto krabicky krasy soutezit, tak byli vsichni podelani.. kdo chce prekvapeni, at si ho koupi, kdo chce utratit penize za to, co doopravdy chce, neberu mu to..
    Taky me stve ze ktabicky posilaji jen velkym blogum, ale co muzu chtit, kdyz mam blog o jidle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale zase ti určitě něco pošlou, až bude krabička s jídlem... hm, ale to je super nápad, to bych si snad taky kupovala!

      Vymazat
    2. No ale ted jsi na to kapla!!! Super tip, o tom popřemýšlím! :)

      Jinak, jeste me stve, ze hned jak dojde blogerkam box, letija tocit video.. Jen aby ukazaly co v nem je, jeste o tech vecech ani nic nevi. To mi prijde trapne.

      Vymazat
    3. No ony ty krabičky s jídlem prý existují :D Necháte si je vozit domů - jedná se o nějaký druh diety...

      Vymazat
  25. Bod 1 mě potkal před třemi lety - a nakonec se z toho vyvrbila pouhá mechanická porucha harddisku. Někde se uvolnila ta těsnící gumička kolem, stačilo posunout na své místo a jelo se dál.

    Bod č. 5 mě štve taky, kvůli zdražení jsem se objednání od Silk Naturals vyvarovala. Nu což, aspoň ušetřím.

    Den blbec jsem měla minulý týden ve čtvrtek... Podělalo se, co mohlo. Zas na druhou stranu, teď už to může být jen lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to si taky říkám. si všechny průšvihy odžiju teď v únoru a zbytek roku to už bude jenom lepší. jo a jako perličku jsem v pátek posílala balík, pak jsem to na poště nějak pomotala, nalepila špatně cedulky... a balíček mi dneska pošťák přinesl jako nový! no nic a pak že nejsem blbá!

      a děkuji za radu, zkusím to ajťákům navrhnout, že to mají otevřít a zkontrolovat gumičky!

      Vymazat
  26. Se divim, že mě moc věcí neštve. Můj ntb se mnou žije už 6 let a zatim byl "jen" na výměně displeje. Krabičky i MUA mě zatim neberou.Pleť mám supr. No a v létě jsem pouštěla paní v tram sednout, páč jsem si myslela, že je těhotná. Nó, nebyla. A jediný wtf moment mého dne byl ten, kdy se se mnou můj milovaný muž přestal bavit, protože k snídani nebyl salám, ale ani to mě kupodivu neštvalo. Tak nevim, asi sem nemocná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš jak se máš. hlavně tu pěknou pleť bych chtěla. fakt nezávidím, to ne!

      Vymazat
  27. XP mi taky takhle jednou takhle umřely (žádný disk), po výpadku proudu - stačilo znova nainstalovat a obnovit ze zálohy

    btw. na to obočí si skoč do inglotu, to je dost studený
    nebo i ten elf, ale ten narozdíl od inglotu dost barví (není mi z toho jasný, co chceš víc, jestli barvu, nebo je nějakej jemnej gel)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak moje xp naopak nejdou naistalovat, protože ta instalace tvrdí, že nemám disk. což tedy dost už jim (těm ajťákům, já byla v koncích už před dvěma týdny) dochází inspirace, co s tím.

      u obočí mi šlo právě o ten gel na hřebínku. zatím to jistí speedbrow od benefitu, ale fakt si nejsem jistá, jestli jsem ochotná, za nový dát tolik peněz, až mi ten můj dojde.

      Vymazat
    2. Nechci strašit, ale pokud to hlásí, že to nevidí disk, tak je dost pravděpodobné, že disk (a s ním všechna data) budou na pravdě Boží. Stačí pár vadných sektorů a je to hned...

      Vymazat
  28. linuxy? naraz mozes mat len jeden linux. ci? a inak prosim o vysvetlenie bodu 8. nejak nechapem o com to vlastne pises

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujala ta osmička....su zvědavá ženská, práskni nějakej drb :))

      Vymazat
    2. holky, ale ono není moc co drbat. prostě jsem měla práci pro jednu společnost. a v rámci té práce jsem vyhledávala každou i tu minimálně minimalistickou zmínku o daném produktu na internetu. (např. o biodermě, ale ta to nebyla, zas nechci tady šířit poplašné zprávy, že bioderma toto dělá, to fakt totiž nevím) celé jsem to sepsala do stostránkového reportu, doplnila vkusnými screenshoty... no a od té doby vím, že se tohle dělá, a bojím se, že i screenshoty mého blogísku jsou v nějakém reportu!

      Vymazat
    3. no tak ja ocakavam, ze ososby, ktore pracuju ako internet PR maju nieco take v popise. ved musia nejak vykzovat cinnost, ukazovat svojim nadriadenym, ze co vlastne spravili a ake su vysledky ich prace. preco sa bojis, ze screenshoty z tvojho blogu su v nejakom reporte? co je na tom zle?

      Vymazat
    4. však vlastně nic na to zlé není. jen jsem si to poprvé uvědomila naplno... konečně mi dochází smysl chválícího blogu, možná bych se měla nad svým posláním a vyjadřováním zamyslet (opět!)

      Vymazat
  29. Mimo tému, ale zaujímalo by ma, ako ste spokojná so štetcom Bdellium tools Precision kabuki? Dal by sa hustotu štetín porovnať so Sigmou?
    ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemám doma ani jeden sigma štětec. takže fakt neporadím. bt je možná o kousínek míň hustý než tanf mini kabuki. to je asi tak jediné srovnání, ke kterému jsem schopná se v mojí štětcové sbírce dobrat.

      Vymazat
  30. Hlásím, že kam se hrabe pondělí, dneska se mi s prominutím pos*alo co mohlo. A koukám, že hejtovací článek se dost uchytil. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš co, hejtovací články jsou vždycky nejoblíbenější. u mě je to asi dneska lepší, byla jsem na poště a dostala jsem dva balíčky, to vždycky potěší. jen teda pleť byla včera lepší... se těším, co na mě vyskočí zítra!

      Vymazat
    2. Možná bys měla psát hejtovací blogísek, byla bys slavná. Pleť je asi to jediný, co je u mě v pohodě. Vzdor tomu, že mi můj obvyklý tlak sto na padesát momentálně pulzuje někde u hodnot blízkých infarktu, vypila jsem za celý den kafe a hlt vody a třeští mi hlava... :-) Myslíš, že jsme si už vybraly, co se dalo a zbytek třináctkového roku bude zalitý sluncem, duhou a zářivými jednorožci? :-D

      Vymazat
    3. no já doufám, že během března se mi pleť umoudří... a pak už to bude jenom dobrý. taky doufám, že během března dopíšu všechny práce do školy a už mi nebude hrozit vyhazov. v březnu také každému dojde, že těhotná fakt nejsem! a taky by mi mohli v práci přidat. no prostě samý dobrý věci mě v březnu čekají, teď už jen přežít poslední týden února a bude.

      hejtovací blogísek by byl super, jenomže bych pak konkurovala 1000věcem, což oni už slavní jsou... tak nevím, jestli bych se jim vyrovnala!

      Vymazat
    4. Si piš, že jo, tvoje hejty jsou od srdce, na nich je už dlouho vidět, že hejtujou jen pro hejty...

      Vymazat
    5. Tak jo, dávám si předsevzetí, že dopíšu tu bakalářku, netrefí mě šlak, alespoň o víkendu budeme v klidu s drahým a vůbec budu mít krásný a klidný březen. Únore, táhni. :-) Hele, že někomu připadáš těhotně... no, tak asi vypadáš natolik dobře, že by ti nehádali, že už děti dokonce máš. ;-)

      Vymazat
  31. Tak teď nevím, ke kterýmu článku jsem Ti onehdy psala ohledně té MUA tvářenky č. 6, ale hodím to teda sem - psala jsem, že mám tu šestku objednanou a že jsem zvědavá, co mi teda dorazí, když jsi měla tu teorii, že ta původní hezká fialová už nebude a nová verze šestky je ta nehezká hnědá. Tak jsem jen chtěla ohlásit, že přišla fialová :-) Jupí, jsem fakt ráda, protože jsem si ji zamilovala a od té doby, co ji mám, sahám skoro denně právě po ní. A díky Tobě za to, že jsi ji vychválila, neboť jinak by mě nenapadlo tu šestku objednat. Musím říct, že mi opravdu sedí, je to odstín, který si myslím, že mi sluší. A zajímavé je, že na první pohled se mi ta barva až tak nelíbí, asi i kdybych takovou viděla v obchodě, tak ji asi nevyberu, ale na tváři je prostě skvělá.

    Musím ale říct, že odstín 2, který mi přišel, teda té tvojí dvojce moc neodpovídá, přijde mi to spíš jako ta Tvoje čtyřka. Takže pointou i nadále zůstává to, že u MUA nikdy nevíš, co přijde... A jestli to vůbec přijde (jak jsem teď slyšela o případu hromadné objednávky, kdy jedna slečna objednala pro více lidí celkem asi za 4 tisíce, balík nepřišel a MUA to řešit nehodlá).

    Jo a MUA má novou edici těch librových tvářenek pro rok 2013, odstíny nevypadají marně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... tak tolik asi k mojí teorii, že ta fialová byla stará verze a ta hnědá je nová inovace. asi fakt budeme muset přijmout fakt, že ty odstíny moc stabilně vychytané nejsou.

      jinak jsem moc ráda,že se ti šestka líbí. mně se taky líbí moc. jednu dobu to byla moje nejoblíbenější tvářenka!

      Vymazat
    2. No jinak ještě musím dodat, že jsem koukla na swatche těch nových tvářenek a nic moc teda. Na webu MUA to vypadalo dost dobře, ale podle swatchů bych z těch šesti vybrala asi jen jednu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...