pondělí 25. února 2013

Auroville.cz

Šla jsem dneska na poštu, lístečky ve schránce totiž tvrdily, že mám dva balíčky, jednou doporučeně a jednou OLZ cizina. Jsem byla natěšená jak hladová na oběd, protože víte co... jsem tušila, že by to mohly být kulky. To jsem se ale dost spletla a vůbec z toho byl takový zmatek, protože paní pošťačka totiž zjistila, že tam žádné OLZ nemám... z čehož jsme usoudily, že jsem si ho vyzvedávala minulý týden, ale papírek jsem tenkrát nechala doma a donesla ho až dneska. Což je dost dobře možný, ale jestli mi ty kulky ztratíte... tak hodná nebudu!

Domů jsem tedy přišla jenom s jedním balíčkem. Nestěžuji si... zajímavý byl, to zas jo. Čisté aloe vera a indické mýdlo. Tak z toho se mi snadno rozklepou kolena kdykoliv, i když kulky se mi zatím toulají někde nad Německem. Za balíček děkuji e-shopu auroville.cz!



Tak nějak nemám náladu, asi z toho tady na určitou dobu udělám občasník. Je toho sice spousta, co bych měla chtěla psát... to ale neznamená, že se mi tak úplně chce, že ano. Asi stejně jako s tím mým makeupováním procházím i jakousi blogovací hibernací. Už aby tady bylo jaro. Jo a jen tak mimochodem... teda jako moc nechápu, proč napadlo tolik sněhu, když to rovnou taje a dneska bych potřebovala pro přepravu do školky, na poštu a zpátky ideálně kánoi, protože ty kaluže se mi moc nedařilo překračovat, obcházet nebo přeskakovat (ani s rozběhem).

16 komentářů:

  1. prej ani s rozběhem :D ja jsem včera večer šla do divadla a z auta jsem jak dama vystoupila rovnou do snad 5cm hluboky kaluze....takže jako prase, žejo..... já jsem dnes taky dostala balíčky, ňuňánky a čekám zásilku z Hairbeauty, prý ji odeslala paní už asi ve středu a pošta nic...dělá mrtvýho brouka...a navíc mi zase vyskočil opar a mám podezření, že na druhý straně huby se klube další!!!! fuj fuj fuj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně s rozběhem! ale přes silnici by to fakt chtělo spíš trajekt!

      opar ti nezávidím, každopádně jsem ráda, že já na opary netrpím.

      Vymazat
  2. Jéé, to mýdlo má krásné balení...a jak asi musí vonět heřmánek s aloe vera, to musí být hodně příjemná vůně. Čistý aloe vera gel je super věc na popáleniny, minulé léto jsem ho používala celkem často...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no voní to jako úplně obyčejné mýdlo. ale nejlepší je obal, ten je úplně super a já se pomalu bojím to rozbalit... co když to mýdlo vevnitř bude ošklivé?

      Vymazat
  3. Jéé, to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se cítí na ulicích jako kamzík! :) A bloguj, pilně bloguj, mě to baví! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo kamzík to je přesně ono, dneska to byly určitě rekordy ve skoku dalekém.

      Vymazat
  4. aloe vera miluju :) a na balíčky se taky vždycky tetelím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto je moje první aloe vera, takže jsem na to zvědavá. vlastně zrovna jsem to na sebe namazala a zatím se mi to fakt líbí!

      Vymazat
  5. Nepřestávej blogovat :)) Jeden z posledních blogů, který mě baví číst. Na začátku jsem jich znala pár, potom jsem četla skoro všechny a teď mi jich dost jde na nervy :D takže jestli přestaneš psát smažu bloglovin a půjdu se věnovat třeba zprávám ve světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já jsem to tak ani nemyslela, spíš jsem chtěla říct, že když se tady třeba pět dní neobjeví článek, tak to není tím, že by mě srazilo třeba auto nebo něco, ale spíš to je proto, že na blog už tři dny kašlu a ty druhé dva dny musím pracovat/studovat/spát/jíst/hrát si/ulejvat se a tak...

      Vymazat
  6. S tím sněhem to taky nechápu, je to naprosté mrhání... nasněží, ztaje... kdyby vůbec nesněžilo, nemuselo by to pořád tát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je přesně ono... mrhání. jakože celou sobotu sněžilo, sníh byl naprosto všude, jsem kvůli tomu jela z prahy autobusem skoro čtyři hodiny (opruz) a dneska je všude tak mokro, že ani nedokážu suchou nohou přejít silnici (a to mám vysoké nepromokavé kozačky, stejně mi to tam vrchem nateče - opruz na druhou). teď už jen chybí, aby to přes noc zmrzlo a zmrlé to s námi vydrželo ještě do konce března! (tý jo doufám, že to nehrozí)

      Vymazat
  7. aj tak to tu budem každý deň chodiť kontrolovať, či niečo nepribudlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aloe vypadá moc dobře! Souhlasím, jaro už je nutnost. Mě už taky včera nateklo do mých naimpregnovaných bot, které vydrží snad cokoliv - asi si budu muset pořídit gumáky :)a tu kánoi....Ale vydrž, jaro bude! Já si to opakuju několikrát denně.

    OdpovědětVymazat
  9. To aloe je zajímavé....už to testuj ;)

    Sníh byl vtipný...smeták nejdřív domů nosil kopce sněhu, pak pršelo a nosil vodu + hromady písku (jo, u nás se sypou chodníky pískem) a teď nosí blátíčko. K takto dynamické změně stačily 3 dny!? Na mě je to moc rychlé...

    OdpovědětVymazat
  10. To mýdlo vypadá dost zajímavé. Já mám co dělat, abych splácala aloe od Jasonu. Na té fotce vypadá jako gel na vlasy :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...