pondělí 11. února 2013

Bilancujeme leden

Snad každý (a jeho sestřenice) už si zbilancoval leden! Si tedy nejsem jistá, jestli náhodou není už přebilancováno? Bilancí není nikdy dost!


Ovšem moje spotřeba nebyla největší. Vlastně byla dost malá. 2 plná balení, 3 větší vzorky, dva pytlíčky a jeden odloupnutý kousek krému. No... alespoň dneska nejsem za tu špatnou blogerku a prodejnou na nádraží, která toho spotřebovává moc. (Ale v nákupech mi to zase trošku ujelo, čekejte velká čísla!)


**** ÜNT Clearegen (recenze)
Tohle sérum je prostě boží. Asi to nejlepší z ÜNT nabídky. Nové jsem si nekoupila, protože jsem prostě taková. Ale koupila jsem si toner z té samé řady, tak nějak doufám, že by třeba mohl umět to samé jako samotný Clearegen, protože ve spojení sérum - toner to na mě je moc velký fičák a vysušuje to, takže můžu mít jen jedno z toho, zatím jsem vždycky kupovala sérum, nově doufám, že s tonerem to bude to samé... jen levnější.


*** Avene Clean-AC
Jsem na to totiž šla od lesa. A když mi došel Clearegen a já pořád chodila do koupelny s tou strašnou pletí... tak jsem si řekla, že je na čase vyzkoušet všechnu možnou proti-akné kosmetiku, co mám doma ve vzorku. Toto byl můj první pokus. Asi mi někdo řekne, že vzorek je málo... ale mně ta tubička většinou vydrží na dva až tři týdny, což si myslím, že je docela dost na posouzení, jestli se tedy něco s pletí děje nebo v dohledné době dít bude. 5 ml mi vydrželo tři týdny a nic moc se nedělo, takže plné balení si kupovat opravdu nehodlám. Jinak, co si pamatuji, tak krém je opravdu lehký, rychle se vsakuje, dobře posloužil i pod makeup, nevysušoval.

*** Raw Gaia For Her Son Living Moisturizer (krémy bez vody)
Tyto Raw Gaia krémy mám asi raději než MuLondon. Jsou spíš olejové než mastné, voní tak příjemně přírodně a vůbec je to v pohodě. Ale... MSM Beauty Spray je prostě lepší. A tyhle krémy bych si asi nikdy sama nekoupila, protože když už, tak upřednostňuji oleje. On ten krém je víceméně spíše tuhý olej než krém, ale ... vlastně to nedokáži moc vysvětlit, ale raději si koupím nějaký 100% olej (zrovna teď chci madlový a borůvkový) než tento krém.


*** Argiltubo
Tato jílová maska bylo to jediné, co mě potěšilo v Greatboxu. Dokonce by se v tomto případě dalo uvažovat o plném balení. Maska je to zelená, jílová, hezky schne, podle mě i čistí, nevysušovala mě (ale mě hned tak něco nevysuší!), voněla mi, celkem lehce šla smýt... však říkám v pohodě.

** Dr. Hauschka čistící maska
Ani tato maska nebyla špatná, ale moc vám k ní neřeknu a docela určitě nebudu ani uvažovat o plném balením. Protože tato maska byla úplně stejná jako TANF Relaxing Healing mask, tedy alespoň co si pamatuji. Barva: hnědá do zelena, po smíchání s vodou spíš zelená. Vůně: jako heřmánkový čaj. Konzistence: spíš tekutější, s jemnými kousky jak namleté trávy. Účinky: víceméně nic ohromujícího. Nemám v plánu si TANF masku kupovat znovu, až tak moc mě nebavila. Nechápu, proč bych si měla kupovat variantu Dr. Hauschka, která je dražší.


? History of Whoo: Luxury BB Cream
Nebudu vzorek zatím hodnotit, mám doma ještě asi deset těchto pytlíčků, takže zatím jsem si názor neudělala. Každopádně tento BB krém není nic pro mladé tělem, bude spíš vyhovovat suché pleti, je hodně mastný, velmi luxusně rozjasňující, na pleti skoro až těžký a přijde mi, že i vyhlazuje vrásky. V tuto chvíli bych History of Whoo BB doporučila suché pleti s jemnými vráskami do zimního období. Jo a jen tak pro formu... plné balení je fakt ne-levné (raději si za ty peníze koupím Rachel K CC).

***** Just Pure Minerals Makeup (recenze)
Na fotce je sice vzorkové balení, ale spotřebovala jsem celé balení (do té velké piksle jsem pak nasypala vzorek a prázdnou malou vzorkovou pikslu jsem dala do košíku spotřebováno). A já tento makeup fakt miluji, odstín Cameo jsem spotřebovala, nově testuji Alabaster... je mi jasné, že plné balení budu potřebovat, ale prostě nevím teď který odstín... si snad koupím oba.


*** NIP+FAB Coconut Latte (z Ladyboxu)
Však víte... moc se nemažu, až Ladybox mě donutil a alespoň dvakrát týdně si namažu po koupání celé tělo, nějak ta tělová másla spotřebovat musím. Tohle bylo fakt boží, líbila se mi konzistence, vonělo mi to, rychle se to vsakovalo... vlastně všechno v pohodě. I cena za plné balení mi nepřijde drahá (250 Kč za 200 ml). Jen tedy minerální olej... no škoda ho... a být někým z NIP+FAB, tak zrovna minerálním olejem ve složení bych se moc nechlubila.





Aneb nakoupeno kusů 51. Neříkala jsem náhodou nedávno, že to omezím? No... 51 je pořád míň než 53, takže asi dobrý, buďme rádi i za malé pokroky. Jo a taky jsem si poctivě napočítala všechny vzorky, takže to bude rychle ubývat. Ale zbytečností jsem nakoupila hodně, máte pravdu.

Konečná bilance je +45 (51koupeno - 5spotřebováno - 1darováno = 45).

23 komentářů:

  1. Nedavno som si kupila od raw gaii borakovy olej a narobil mi na tvari celkom slusnu paseku v podob nejakeho ekzemu, takze ten ti ani nahodou nz vlastnej skusenosti neodporucam :/ a ta maska od hauschky mne osobne pripomina so svojimi schopnostami zeleny il od raw gaii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně tedy zelený jíl voní jinak než ta maska dr.hauschka. a taky to má trošku jinou konzistenci, samotný zelený jíl je hladký, kdežto tohle v sobě mělo ještě něco.

      jinak říkáš, že borůvkový olej raději ne... tý jo, ale stejně mě to láká! si to budu muset vyzkoušet sama.

      Vymazat
  2. Ten Raw Gaia For Her Son Living Moisturizer nemůžu ani vidět, protože už dlouho jsem neměla takhle špatnou pleť. A to mám oleje ráda, ale tohle byla docela katastrofa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to na mě to takový vliv naštěstí nemělo...

      Vymazat
  3. Jéje Milani tvářenky! Mám 3 a jsou podle mě super, není-liž pravda? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to určitě jo... zatím mi ovšem ke štěstí stačí to, že je mám doma (i když neozkoušené)

      Vymazat
  4. Super bilance, a 51? Wow, o tom se mi teda ani nesní :D

    OdpovědětVymazat
  5. 51 mám ťa rada aspoň viem, že na tom nie som vôbec ani zďaleka tak zle :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že někoho moje prázdná peněženka vlastně i potěšila!

      Vymazat
  6. A nakoupilas aspoň něco z jachculistu?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem ty pure fiji šampóny. ale kupovala jsem s někým a ještě to ke mně nedorazilo... takže se to vlastně počítá až do února. ale už se na ně těším!

      Vymazat
  7. To ÜNT sérum mě teda zaujalo. Páni, ty jsi toho teda pořídila, to já se teď více jak půl roku krotím a téměř nic nenakupuju, většinou jen to, co dojde a není v zásobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych se chtěla umět krotit... ale už teď mám pocit, že i v únoru mi to nějak uklouzlo!

      Vymazat
  8. Haha, no myslím, že ten, kdo tvořil stránky, asi ani neví, co minerální olej vlastně je, a říká si, že když všechny ty vitamínky a minerálky jsou v kdejakým jídle, tak ten minerální olej bude tak určitě pecka :) To pobavilo...

    Jinak, 51, WTF?? Seš fakt hustá!!

    Mimochodem, úplně jsem zapomněla poděkovat za krém Essence, je totálně božííí a a asi chci víc balení..nejspíš koupím aspoň ten Chai latte na babybaby.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co. 51... kdo umí, ten prostě umí!

      no a minerální olej... to musí být prostě něco strašně zdravého... vitamínečky a mineráličky...

      nedávno jsem koukala, že na babybaby.cz je mají. schválně jsem šla teď ten chai očuchat... a asi mi voní ze všech tří nejmíň!

      Vymazat
  9. Fuj,tak teď jsem si přečetla,co ten minerální olej je a znovu fuj..Lepší snad takový věci ani netušit,neb já do teď netušila a přišlo mi to fajn!Jinak bilance se mi moc líbí.Poslední obrázek je barevnější a takový plnější..Taky mám doma spoustu ještě nekoštovaných věcí,ale těší mě,že je mám a když mě to drapne,tak prostě po nich sáhnu a jde se na to.Ale s tím minerálním olejem jsi mě dostala,mám velký mezery,tak pěknej název a takovej humus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi takto... jakože minerální olej mi nevadí, stejně je v každým snad druhým tělovým mlíku... ale fakt to není nic, čím by se měla jakákoliv kosmetika chlubit.

      ale ten název je super, že. člověk si řekne... hm minerální olej... to asi bude plné minerálů a vitamínů, tak to beru!

      Vymazat
  10. Já už se těším na recenze nákupů...zaujala mě ta Happy Teatime věcička. Už jsem díky tvojí recenzi vyzkoušela ten Happy Teatime Milk tea cleanser a perfektně se mi osvědčil na dekolt...obličej mi až moc vysušoval. A vidím, že do sbírky přibyl Nuxe balzám...už jsi ho zkoušela? Zajímalo by mě, jak ho hodnotíš. A zrovna dneska jsem po dlouhé době zase použila Milani Luminoso a zase jsem se divila, že na pleti je spíš peach než pink=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten happy time se taky těším, ale ještě si chvilku počkám, než to rozbalím.

      jinak nuxe jsem ještě nezkoušela. nábožně kolem něj chodím a stydím se ho vyzkoušet. (a navíc... co kdyby to náhodou bylo hrozné? co bych dělala? to bych asi nepřežila.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...