středa 20. února 2013

naturisimo.com

Že prý byl poslední článek depresivní. Tak nebojte, včera mě pro změnu něco potěšilo. Dostala jsem balíček.

Aneb jak to dopadlo, když nám doma došel dětský šampón...

Koupila jsem i dostala spoustu vzorků, teď si tedy nejsem jistá, jestli to je dobře nebo špatně. Moje pleť je zrovna strašná, že na jednu stranu už nevím, co bych na ni namazala, na druhou stranu nějakých výsledků dosáhnu jedině, když budu dodržovat jakous takous tu stálou péči.

Jo a mám svůj první CC! Jen se trošku bojím, že CC přírodní kosmetiky nebude přesně to, co od toho čekám.


(poštovné zdarma!)






23 komentářů:

  1. krása, krása, tleskám, nevím proč, ale ty fotky na mě působí úplně jarně a vesele! To bude asi tou velkou žlutou věcí vzadu :)
    Takže optimismu zdar! Já se jdu pokusit o cosi, co by se dalo nazdat pracovním výkonem...

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci tu věc s tou sovičkou, ať je to, co je to :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím se ztotožňuju! :-)

      Vymazat
    2. tak to je balzám na nehty. ještě jsem ho nezkusila... asi mi bude stačit se na něj jen dívat!

      Vymazat
  3. Houby depresivní, člověk si občas potřebuje ulevit;-) Eshopy s free shiping miluju, jdu vybírat!:-D

    OdpovědětVymazat
  4. To postovne zdarma maju stale ???? Ak ano, tak sa asi nezdrzim:D dik za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo to poštovné je zdarma stále!

      Vymazat
    2. Tato informacia nezostane bez nasledkov :D

      Vymazat
  5. super, stranku som nepoznala, idem to preskumat.

    OdpovědětVymazat
  6. teda, co mi to děláš. dávat tip na tahle zajímavou stránku ještě i s poštovným zdarma. :-D hned to tam jdu prošmejdit.

    OdpovědětVymazat
  7. Radosti skacu, kreditka place :-) Diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  8. jeeeej :) pred týždňom som odtiaľ objednávala nvey eco linky;) a teraz vyčkávam

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo, jak mám asi šetřit, když sem dáváš odkazy na takový skvělý stránky?

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji moc za komentáře a pozdravuji všechny kreditky a peněženky a paypaly! nemáte zač!

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na ten čistící balzám, nic podobného neznám. A díky za tip na eshop:-)

    OdpovědětVymazat
  12. tak som to preluskala...je velmi fajn, ze maju v ponuke aj vzorky, akurat tie, ktore by ma zaujimali najvac, su momentalne sold out :( Tak som kosik zasa pekne vyprazdnila a stranku zavrela...niekedy nabuduce :)
    Ale tesim sa na recenzie toho CC kremu a aj toho cistiaceho balzamu, ten som tiez mala v kosiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jsem si taky všimla, že co bych chtěla ozkoušet, to neměli vzorky (ehmehm vapour stratus skin perfector ehmehm)... třeba příště!

      Vymazat
    2. Tak to mě udělali jinší kulišárnu, napíšou mi, že si můžu vybrat až pět vzorků-super- pak mě z toho opravdu zajímá jedna vůně- a voila, tuhle věc nemůžeme poslat mimo UK..vrrr...

      Vymazat
  13. dnes mi od nich prišli hnedé zapečené linky nvey eco a prídu mi zvláštne:/ na sucho pretriem prstom a pigmentácia neskutočná, ale ako sa namočia tak je to dosť o ničom a fľakujú:/ až uvažujem, či nejde o fake...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fake to asi není. ty moje jsou zasucha taky hodně pigmentované, za mokra je dobré nechat vodu trošku vsáknout, pomíchat a pak teprve nanášet...

      Vymazat
  14. Ajeje, postovny zdarma a organic veci. Jdu nakupovat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...