pátek 22. února 2013

Si tak občas říkám...

... k čemu mám vlastně doma tolik kosmetiky. Dneska jsem si na sebe ráno dala: BB Cho Bo, theBalm korektor, alverde mašličkový pudr, Bourjois tvářenku, MUFE linku, Benefit řasenku (BADgal)... takže šest kusů, pusu jsem si patlala po cestě v tramvaji s Burt's Bees. To samé včera, jen místo Cho Bo jsem vyzkoušela ten skvělý makeup od Rimmel, co všichni zbožňují a prý bude končit (Match Perfection Creme Gel) a který na mě asi nejspíš trošku oxidoval. Předevčírem to byl dokonce jenom! minerální makeup, bez tvářenky nebo nějakého líčení očí.

Tak k čemu mám vlastně doma sbírku tvářenek, když už měsíc používám jen tu od Bourjois nebo žádnou?

Proč mám více než deset rozjasňovačů, když ho teď raději nepoužívám, protože právě na těch místech, kam se obvykle nanáší rozjasňovač mám v tuto chvíli ucpané póry?

K čemu mám sbírku výrazných červených rtěnek, když stejně na sebe pak v tramvaji patlám balzám na nehty?

Proč mám doma šuplíky a krabice plné kosmetiky, když by mi vlastně stačila na běžné použití jedna polička v koupelně?

Procházím jen nějakou hibernací nebo mě už fakt nebaví se moc malovat?

Tak to jen tak na okraj při pátku. Vůbec nic totiž nestíhám, pomalu už ani blogovat, ale chtěla jsem se pochlubit, že předevčírem mě oslovila jedna veliká kosmetická firma, jestli nechci jejich novinky k testování. Zaujal je totiž můj blog, který věnuji nejen kosmetickým produktům a kde se dělím o své zkušenosti se svými followers. Důvěrně... na tykačku... si nejsem tak úplně jistá, jestli mě ten email pobavil nebo urazil!

Ale asi spíš potěšil, protože teď, moji milý followers, mám konečně pocit, že ten můj blogísek je dostatečně cool! Milé firmě jsem odpověděla ve stejně rozverném důvěrném duchu... nikdo mi neodpověděl... hm možná nejsem až tak cool.

57 komentářů:

  1. A já možná tuším o jakou firmu jde a jestli jo, tak asi i vím, kdo ti psal:-D Tak to jsem zvědavá, jak to dopadne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak prosímtebe, až s tím/tou dotyčným/nou budeš mluvit, tak mu/jí řekni, že ne každý je mladé kůzle, které má na blogísku followery a které chce ze všeho nejvíc patřit do týmu blogerek!

      Vymazat
    2. Mluvit s ní nebudu, ale věřím, že pokud si tě vybrali, tak si to tu přečtou a snad se i poučí;-)

      Vymazat
    3. hm... to až si to tady přečtou, tak zase budu za tu největší nadutou nevděčnou arogantní mrchu v okolí.

      Vymazat
    4. Však si, buď na to hrdá:-D

      Vymazat
    5. jej to nemůžeš tady takto nahlas...

      Vymazat
    6. Dančo, nebyla to ta, kterou myslíš, mně psala soukromě do zprávy na MB, oficiální "rozverný" email psala nějaká paní Martina...

      Vymazat
    7. No mě se to na ní nezdálo, tak to jsem ráda:-)

      Vymazat
  2. Cool jsi nadmíru :) v dobrém slova smyslu :-D zrovna jsem si říkala, proč mám doma třeba 4 makeupy, 2 bb creamy, když stejně vždycky sáhnu po Revlonu a na ostatní se hezky směju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. hibernací ;)
    jinak tento dočasný stav postihuje asi každou beauty nadšenkyni...ale vážně je jenom dočasný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já netuším, jsem těžce mimo :) ale doufám, že to bude stát za to!
    a taky si říkám, proč to hromadím, když mi stačí 1 tvářenka na roky, tak proč jich mít 7.... ale zase by nebylo o čem psát... takže asi tak nějak to vidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky dumám nad tím množstvím. V posledních dvou týdnech došlo 5 balíčků a další dva jsou na cestě. Jo a nejhloupěji se člověk cítí, když návštěva, která zavítá do koupelny prohlásí: Jak se tak dívám na tvoji koupelnovou polici (mám fakt mega polici), tak si říkám, že není možné, abys tu bydlela sama. Jsi si jistá, že tu nebydlí minimálně dalších 5 holek?

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa striedaju tie obdobia relativne pravidelne... Snad ti vyjde spolupraca podla tvojich predstav :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hibernace je přesně to slovo!!! Je nám (a nejen nám starším a pokročilým :)zapotřebí více slunce, více tepla a inspirace. Když se podívám z okna, jak sněží, jdu dál hibernovat ....ať máš den krásný. A to, jestli jsi cool určitě nezávisí na žádné kosmetické firmě. Jsi cool!-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja se teda zeptam na ferovku byl to rimmel? Protoze me taky psali, rikam si, ze chvilku pockam nez se jim ozvu a najednou vidim kazdyho jak pise at uz na blogu ci FB ze byl osloven "velkou kosmetickou firmou" tak se toho trosku bojim, at to zas neni jak sveho casu Ziaja, Bioderma ci Benefit:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byl to rimmel. a za mě... jsem to odmítla. tedy ne tak úplně, jsem jim napsala, že pokud se jedná o rtěnky kate, tak ať mi to pošlou všechno, jinak že můj blogísek asi nebude příliš pasovat jejich projektíčku a že na překvapení mám ladybox!

      on jen tak mimochodem v mém věku byl ten jejich "milá rimmelko" email dost wtf omg lol

      Vymazat
    2. Asi pusobis mlade, me napsali Mila Karolino :D Ja furt nevim. Testovani novinek me laka, ale stve me, ze proste vetsina tech znacek nezna miru unosnosti pro ctenare :D

      Vymazat
    3. Mile damy, ono se totiz nikde na vasich blozich neuvadi kolik mate let....
      A na slusnem osloveni, byt je to tykani, prece neni nic spatneho nebo ano?

      Vymazat
    4. tak to jako soráč, ale já to tady uvedené mám! no dobře, je to stará informace, ale tak nemládnu ne. jo je to starý článek, ale pokud mě nějaký blog zajímá, tak se ze všechno nejdřív podívám na začátek, protože tam je většinou nějaké úvodní info, ne... ale asi si to dám někam do headeru, aby bylo příště jasno!

      na oslovení "milá Karolíno/Hanko/Rimmelko, mám pro Vás nabídku" nevidím nic špatného, na tykání v business korespondenci a oslovení "milá Karolíno/Hanko, máš suprčupr blog" (oni mi píšou pracovně!) vidím špatně úplně všechno.

      plum: ti nevím, už mi to ani nevadí, vzhledem k tomu, že mi trvá napsání recenze třeba půl roku... tak jsem prostě vždycky pozadu a nějaké ty módní vlny mě míjí! ale je pravda, že nějakou soudnost by to chtělo!

      Vymazat
    5. nebo ještě takto, na tykání zas až tak špatného nic není, ale každopádně mě to většinou velmi pobaví... (někdy i "pobaví")

      Vymazat
  9. děkuji vám všem moc za komentáře. haha jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má doma tři nůše kosmetiky, kterou používá jen minimálně!

    OdpovědětVymazat
  10. Bez toho či sa ti nejaká firma ozve alebo nie... Milujem štýl akým píšeš

    OdpovědětVymazat
  11. Teda trb, proč si to odmítla? Oni prostě píšou ve stylu teenage, ale zase tvé poznatky a tvé recenze na jejich výrobky by si přečetlo hromada holek, žen...a rády...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm to je jednoduchý. jasně, je super dostávat kosmetiku zdarma, jenomže pak bych tu kosmetiku musela používat. a používání kosmetiky dostané zdarma k recenzi by mě jen zdržovalo od používání kosmetiky, kterou chci vlastnit a používat tak moc, že za to neváhám platit svými vlastními penězi. bohužel právě rimmer kromě všech rtěnek kate a možná i všech ostatních lasting finish nepatří právě mezi tu kosmetiku, kterou chci používat tak moc, že bych za ni zaplatila svými vlastními penězi! tak proto!

      Vymazat
    2. Aha, no já to beru zase tak, že mě kosmetika baví(pravda, averzi na Rimmel nemám, mám ho dokonce hodně ráda)a jsem ráda, že můžu vyzkoušet novou věc a podělit se o zážitek, ať už pozitivní nebo i negativní. Tvé důvody až tak nechápu ale respektuji:-). Vím že psát po dvacáté o té samé věci se asi nechce a lidi jsou pak na to i alergičtí, to je fakt.

      Vymazat
    3. a tak já nemám averzi na rimmel, ale moje srdcovka to opravdu není. kromě rtěnek kate, což já jsem jim taky napsala, že těch mi můžou poslat tuny... (tak to je asi trošku scifi, že by mi poslali to, co chci já. tak asi nic.)

      Vymazat
    4. Doufám, že ti je pošlou. Tvůj blog je vyšší level a tvé recenze by stejně byly nejčtenější, to by si měli uvědomit oni, chichi:-P

      Vymazat
    5. no jsem na to zvědavá. já se hlavně zeptala, jestli se vůbec těch červených kate v česku dočkáme... jinak děkuji za pochvalu, se z toho celá červenám.

      Vymazat
  12. Ja sa nemaľujem do školy vôbec ale piatky a cez víkendy to beriem ako také malé potešenie. Hrám sa s farbičkami a skúšam všetko, čo doma mám. Najlepšia terapia je odísť na dva mesiace niekam preč(ako ja ) a potom si malovanie budeš užívať rovnako ako ja :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mám doma asi osm kilo kosmetiky, kterou stejně používám minimálně, ale prostě mě baví se v tom rochňat :D

    OdpovědětVymazat
  14. Budu Tě číst bez ohledu na to, jestli to bude pro velkou nebo neznámou firmu.Věřím, že budeš i nadále tak "přísná", jako dosud.To mě baví.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky děkuji. se příště pokusím být krutopříšná, když je ten můj blog vlastně tak cool.

      Vymazat
  15. Hani, ne ne a ne, líbí se mi tvůj suprčuprblogísek takový jaký je...a tak si občas říkáme všechny :-D
    pro pobavení, co jsem za trumpetu, šla jsem si koupit klasiku meteokoulí a doma zjistím, že mám sypký pudr za hříšné prachy, ale jako je fajn :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. tak pro pobavení jo... dneska jsem si do sprchy místo šampónu vzala tonikum (oni ty malé lahvičky sice vypadají stejně, ale jsem musela být úplně slepá)... a teď celá mokrá si říkám:
      to nechápu, proč je to taková malá lahvička. to mi šampónu stačit asi nebude.
      a pak: jakože který debil to u label.m balil, však ta lahvička je strašně tvrdá, to nejde vymáčknout.
      následovně: tý jo, to je nějaký divný šampón, proč je to tak tekutý.
      a nakonec: však to vůbec nepění... to co to je?
      no... a bylo to tonikum!

      Vymazat
  16. Rimmel mi taky napsal, ale musím říct, že mě to nijak neurazilo, ani oslovením, ani textem ;)) a to mi taky jako už není náct, že jo .. navíc já dokonce spíš nemusím, když mi někdo po netu vyká, jsem tak nějak zvyklá ve virtuálním světě na tykačku a vykaní mi přijde částečně i podezřelý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak jako ta tykačka... ale jo já se s tím smířím. ale celý ten email mě tak nějak přenesl zpátky na střední... pobavilo... jsem se chtěla svěřit! a trošku jsem se snad i urazila, že mi nikdo neodpověděl na můj email, který jsem zpátky napsala taky jako ze střední.

      Vymazat
    2. řekla bych, že ty odpovědi nějak hned neřešej ;) ... že spíš vyhodnocujou výsledky, s kým mají počítat, s kým ne, a až následně zase všem nějak hromadně napíšou podrobnosti(ale jen tipuju ;)

      Vymazat
    3. však jasně, určitě to bude akce s jednotným managementem a standardizovanou odpovědí, která (jak doufám) bude stejně rozverně povedená jako úvodní email!

      Vymazat
  17. :D máš suprčupr blog:D musíš sa s tým zmieriť ;)
    ja ťa čítam strašne rada:) si super;)

    OdpovědětVymazat
  18. S tou kozmetikou ťa úplne chápem...ja mám niekedy pocit, že sa ani maľovať nemusím a niekedy mám pocit, že ani všetky šminky zo mňa neurobia krásku :-)
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se doma kosmetika vrší tak nějak mimovolně, což je divný, když nutně potřebuju akorát řasenku a vím to o sobě. Kdo mi to sem nosí, kde se to bere? Nějaký opak černé díry, která záhadně vyvrhuje předměty? :-) Proč jsem si onehdy koupila tužku na oči a pořád ji mám, když jsem linky nosila naposledy v patnácti? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mi se kosmetika taky vrší mimovolně, ovšem v mém případě vím docela určitě jistě, že si za to můžu sama... a krabičky krásy (ale zase díky krabičkám mám i víc prostor=krabiček na další skladování, takže vlastně v pohodě)

      Vymazat
  20. Krásně napsaný článek, nikdy jsem snad ještě takový tip článku nedočetla do konce. Já doufám, že si ona firma ozve a bude z toho velká spolupráce ;-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  21. Prosím chcem sa ťa spýtať ako o tebe vedia nejaké stránky a ako to že ti posielaj testery?? To si ich poprosila, napísala alebo čo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď tedy úplně nevím, jaké testry máš na mysli? vzorky většinou dostávám k nákupům zdarma nebo si je normálně kupuji. nabídka od rimmel přišla od nich, asi si našli můj blog, na něm je můj email a bylo vymalováno... nebo co myslíš? jaké stránky o mě vědí? (asi potenciálně všechny, když mám veřejný blog)

      Vymazat
    2. Vieš ja totiž mám tiež blog ale nie je až taký populárny a tiež si nemôžem stále kupovať kozmetiku v plných baleniach keď ju tak či tak vyhodím :( a preto som chcela aj radu ako ho mám zviditeľniť :/ nepomohla by si mi?? napríklad či by si o ňom neurobila recenziu??

      Vymazat
    3. a jak dlouho máš blog? dva měsíce? já jsem taky po dvou měsících existence měla asi pět stálých čtenářů. takže jediné, co ti opravdu doporučím, je trpělivost!

      Vymazat
  22. Ehm... "potřebuji" rozšířit svou sbírku pudrů. Ten mašličkový od Alverde se dá stále sehnat? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel, to byla limitovaná edice asi před rokem. a musím říct, že to byla fakt dobrá koupě. sice se moc nepudruji, ale stejně jsem úplně překvapená, že z toho pudru mi za rok používání tak dvakrát týdně neubylo skoro nic.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď, škoda. A nemáš tip na nějaký podobný? Nebo je tohle jakási záhadná skvělá výjimka mezi pudry? Podle fotek by mi vyhovoval snad i odstínem...

      Vymazat
    3. hele, tipů moc nemám, protože se moc nepudruji. a když jo, tak spíš nějakým minerálním. nebo mám i ten sypký od essence, nově mám sypký od alverde... a stejně to moc nepoužívám, takže asi moc nedoporučím.

      Vymazat
  23. Jsi cool a hotovo! Firma at jde k sipku, prece jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ne ze bych Ti to neprala, naopak! At je spoluprace vydarena a za podminek, ktere Ti budou vyhovovat!

      Vymazat
  24. to přejde ;) možná bohužel :D

    OdpovědětVymazat
  25. Mám stejné pocity! Kolikrát jsem tím množstvím kosmetiky, co mám, až znechucená :-)! Ale stejně kupuju další a další... nedá se odolat!

    Jinak o víkendu jsme byly s holkama na dámské jízdě v Třebíči a moc se nám u vás líbilo :-). Hlavně jsme tam objevily neskutečně úžasnou restauraci, kterou bychom braly všechny okamžitě v Praze :-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně... a stejně pořád kupuji novou.

      to by mě zajímalo, ve které restauraci jste byly. (tipuji si buďto amadea nebo hostel v židech.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...