středa 27. března 2013

9x, co mě v poslední době potěšilo

Jo minulý hejtovací článek byl mega populární, u tohoto optimisticky laděného až takovou popularitu v dalších dnech nečekám. Ale i tak... chcete vědět, co mě v posledních dnech (a týdnech) potěšilo?

(1) Už mi funguje počítač. Tedy už nějaký ten týden, ale bylo to naprosto neuvěřitelné a nakonec se to stalo a jsme zase spolu. Je tedy pravda, že je trošku náladový. Dělá si, co chce, přestalo mu fungovat wifi (jo já vím, chybí mi ovladač, ale ovladačské instalační CD je bůhvíkde a na netu jsem to hledala asi tak jednu celou sobotu a nenašla... kabel to prostě jistí), bojím se, že už dlouho s námi nebude, začala jsem šetřit... ale nic z toho není podstatné, protože je tu, tady a teď, se mnou!

(2) Ve dvou se to lépe táhne. Mám jednoho dávného spolužáka a ten mi nedávno vysvětloval, že všechno dělá po dvou. Protože je to tak prý jednodušší. Hm... asi si s ním budu muset příště povídat o tom, že jsem začala dělat taky všechno po dvou. Dvě děti, dvě práce, dva nájmy, dva počítače, ve vlasech nosím dvě gumičky. Už mi chybí jenom ta druhá škola, dva chlapi a dvojí osobnost. Tak nějak na tomto v poslední době ujíždím a hledám všechno do dvojice.



(3) Moje první Mixit. Teď už jsem konečně zase jednou dostatečně cool. Tedy jako nevím, jestli jsem tak blbá nebo co, ale nakonec mi přišlo něco úplně jiného, než jsem si objednala. Pak jsem tedy zjistila, že jo... že jsem tak blbá a fakt jsem si objednala směs s kukuřičnými lupínky. Jsem se asi překlikla při mixování. Ale nevadí, i tak mi chutná.

(4) Makadamové ořechy. Tedy ujíždím prostě na ořechové vlně. Jasně asi by bylo lepší, kdybych upřednostňovala třeba vlašské (nesnáším) nebo lískové. Občas si zobnu sice třeba mandlí nebo arašídů, ale jinak jedu prostě na makadamových a kešu, příležitostně pistácie. Kdybych mohla, si koupím pět kilo makadamových ořechů do zásoby, ale neudělám to, protože je to mastná záležitost jako prase a já jsem dost prase a asi bych to snědla za tři dny. Takže zatím nic, ale jednoho dne bych se chtěla koupat v makadamovém moři! Jinak byste ještě měli vědět, že jsem si schválně koupila makadamové za stovku s tím, že je krásně ilustračně vyfotím do tohoto postu... no a co myslíte? Než jsem došla domů, tak jsem je všechny snědla! 

(5)  Jo a mou další úchylkou se staly čokokokosky z Ladyboxu, což taky není zrovna levná sranda, hlavně, když jsem schopná sníst pytlíky na posezení klidně dva. 

(6)  Nové boty. Ani nedokážu odhadnout, jak dlouho jsem po červených Converse toužila. Dlouho! Jenomže mám problém ten, že mi Conversky vydrží v pěkném stavu asi tak půl roku, dalšího půl roku se samovolně rozpadají a po roce jsou nenositelné. No a dávat přes tisícovku za boty, které tady se mnou nevydrží... nechtělo se mi. Ale letošní jaro jsou moje! Doufám, že za ty tři roky, kdy jsem Converse neměla, změnili technologii výroby a tenisky se mnou třeba vydrží rok a půl. No uvidíme.



(7)  Palmer's. Strašně dlouho jsem přemýšlela, co kosmetického do tohoto seznamu zahrnout. Palmer's mám hodně ráda, kupovala jsem si pravidelně kakaové máslo, velkou pikslu. Ve výprodeji před někdy půl rokem jsem ukořistila už jenom krém na nohy. No a konečně mi to nedalo, Ladybox to taky trošku prošťouchnul a objednala jsem si novou várku. Jo a sice jsem ho neobjednala, protože ho na Feelunique neměli, ale víte, že i Palmer's má BB krém? 

(8)  Jedna nejmenovaná jarní kolekce, kterou budete muset zatím hádat.

(9)  Ukradená fotka. Jo, někdo si půjčil moji fotku z blogu (tedy ne moji fotku, ale fotku, kterou jsem vyfotila já... chápete ne?) na svůj Facebook. Jsem tomu pomalu ani nevěřila, ale fakt to byla moje fotka. Od té doby si myslím, že asi nefotím až tak špatně, kdy si takhle půjčují různé firmy moje fotky pro svou oficiální prezentaci. A neřeknu vám kdo a kam, protože po upozornění to bez problémů stáhli a dokonce mi nabídli kompenzaci.


No a co momentálně těší vás? A poznáte kolekci, které jsem toto jaro naprosto propadla?

42 komentářů:

  1. Moc jSem si krasne pročetla tvuj článek, během čekání na profesora :-D ale je moc pěkný! S těmi converskami bych chtěla vědět jak dlouho ti vydrží, takže mě jakkoliv informuj prosím :-D
    O te tvé nejmenované kolekci nemám ani páruu, ale víš co? Typnu si, od converse? :-D
    Mě momentálně potěšily nové dvoje kalhoty :-)
    měj se hezky :-)

    http://www.nikol-kach.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Etude House jsem poznala okamžitě :D Přiznám se, že hlavně z první fotky, ty ostatní mě v tom akorát utvrdily :D
    Nejraději bych se teď vztekla jako malé dítě: "A já to chci taky," ale bohužel si narozdíl od mého synovce nemyslím, že bankomat rozdává paníze na počkání komukoli a jakoukoli částku :-)Takže se musím smířit s tím, že mám teď na cestě několik dražších kousků a na další nakupování na chvilku zapomenout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo etude house... a fakt bankomat nedává jen tak peníze? to by ale nebylo špatné.

      Vymazat
  3. Hezký článeček - všechno dvakrát? Hmm, to je zajímavé :). Hold počítač je základ. Mix it znám, ale ještě nemám vyzkoušené na vlastní kůži - hold nejsem dost cool :). a makadamové ořechy jsem ještě nikdy nejedla a to miluju ořechy jak veverka - ale olej z těchto ořechů je vynikající na pleť - určitě to funguje i zevnitř... A pobavila mě i ta ukradená fotka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo... ukradená fotka mě taky pobavila. ale makadamové musíš zkusit, protože jsou naprosto skvělé. a úplně super křupou! jen bohužel jsou docela drahé a nejsou moc k sehnání, tedy alespoň v normálním obchodě.

      Vymazat
  4. Jedeme ve stejných oříškách, vlašáky fuj, zbytek miluju a denně do sebe sypu. I s kokoskama jsme na tom podobně, chtělo by to nějakou množstevní slevu! A do třetice podobností Mixit, kupujeme ho tedy už pár let, cca 2, hlavně svoje směsi, ale mám ráda i jejich kaše nebo jen objednávám ovoce a pak ho sypu k nesquikům:D Ty tubusy jsou totiž rozkošné.
    Ukradená fotka mě pobavila, jak jsi reagovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hele fotka... asi deset minut jsem na to koukala a nevěřila. pak jsem se ještě někoho zeptala, jestli to je fakt moje fotka, protože mi přišlo, že to stejně mohl takhle nafotit kdokoliv. jo a taky na facebook té firmy moc nechodím, takže to byla dost náhoda, že jsem na to přišla. no a pak jsem napsala normálně email, že buďto to stáhnou nebo mi dají kredit a odkážou na zdroj fotky... a oni to stáhli. vlastně pohoda.

      Vymazat
  5. Mixit musí být báječný.. o Palmer´s jsem neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bezkonkurencni clanek pro tento den, tyden, mesic! :D Moc se mi libi nakukovat do "zakulisi" blogerskych poteseni. Takze dekuji za nej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak pekne pozitivni clanek me potesil, u nas je dnes skareda streda nomen omen, takze jsem si dala dva fernety, mam dvojitou depresi,ale stale doufam,ze treba narazim na dva kouzelny dedecky (teda klidne by mohli byt mladsi,ale tak zas kdo chtel vic, nema nic, ze) a vsechno bude do dvou dnu ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš. a já dneska dostala dvě nabídky na spolupráce a přemýšlím, že to vezmu všechno dvakrát! ještě bych brala ty dva fernety (nebo možná spíš rumy) a bylo by všechno super.

      Vymazat
  8. Sakva, nesnáším tajemství:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaký tajemství zase?

      Vymazat
    2. No to tvoje:-D že neřekneš kdo to byl...

      Vymazat
    3. Mě by taky zajímalo jak to s nim vlastně bylo..vždycky něco jenom nakousneš

      Vymazat
    4. týjo, však zrovna tobě jsem to povídala. tak buď máš krátkou paměť nebo nevím. ale klidně ti to povím znovu emailem.

      Vymazat
    5. Jo tak to je tohle...tak v tom případě...nemusíš nic vysvětlovat :D

      Vymazat
  9. Ty čokokokosky, to je moje smrt... na takové to obyčejné mlsání jsou dost drahé... ale když ony jsou tak nehorázně dobré! To není fér!

    Můžu se zeptat, odkud objednáváš Palmer's? Měla jsem pocit, že jsem jejich výrobky viděla někde v drogerce, ale asi jsem se sekla, protože teď nikde nejsou :) a musím říct, že ve mě Ladybox docela vzbudil touhu po produktech této značky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jo feelunique už to vidím :D

      Vymazat
    2. jj tohle jsem objednala z feelunique. existuje i český eshop, ale tam mají jen tu základní tělovou kosmetiku s kakaovým máslem... a neříkám, že je špatná, ta cbf máslo piksla je fakt super... ale nabídka palmers je prostě mnohem širší, fakt škoda, že se to v česku neprodává. na tu masku se třeba dost těším. a ten peeling voní tak krásně!

      http://www.prijemnapeceoplet.cz/

      Vymazat
    3. Já někde četla, že ho prodávají na Chodově- a teď nechci kecat, snad v Albertě? Nebo co tam maj..?

      Vymazat
    4. no v albertu prodávali normálně, ale myslím, že už tam palmers taky není. tedy alespoň v tom našem už není, nemůžu mluvit za chodov, tam jsem naposledy byla asi před půl rokem.

      ale stejně tam měli jen ty základní věci s kakaovým máslem, jako ty cbf piksle, mléko proti striím a to je víceméně vše. což mi přijde jako dost škoda.

      Vymazat
    5. Aha.. Já do Albertů nechodím, takźe nevím, ale tohle bylo nedávno od nějaké blogerky na FB jako čerstvá novinka, že kdyby někdo sháněl, tak, že tam...

      Vymazat
    6. hm... já mám teď alberta strašně daleko, takže taky do něj nechodím, ale před rokem to byl můj neoblíbenější potravinový obchod a palmers tam normálně mívali... pak se to vyprodávalo... a teď ho mají tedy znova? fakt nevím.

      Vymazat
    7. na chodově v albáči prodávaj pořád..ale maji tak toho fakt málo..já tam na to chodím pořád

      Vymazat
  10. Ja som bola na makadamovych orechoch jeden cas zavisla, az som sa nimi jedneho pekneho dna doslova prezrala, bolo mi zle este dva dni a odvtedy som ich nedala do ust. To nie je navod pre teba :), ale je pravda, ze sa na tom da dost usetrit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem nad tím uvažovala, ale zavrhla jsem to, protože kdyby to nefungovalo, tak jsem v háji a navíc dost chudá. což je dost dobře možné, že to fungovat nebude, jednou jsem se o něco takového pokusila s čokoládou (tři tabulky studentské pečeti na posezení)... a sice mi bylo dva dny zle a nemohla jsem se na sladké ani podívat, ale třetí den jsem si už zase kupovala novou tabulku.

      Vymazat
  11. Kdo by nemiloval ořechy, že? Jinak mixit jsem nikdy nezkusila, ale hrozně se mi z toho líbí ty obaly. Jinak musli vůbec nejím.
    Celkově mi žádné tenisky dlouho nevydrží, i když za ně dám třeba tisícovku a víc. Ostatní boty mi přitom vydrží roky. Je to záhada... a ani mi neuznají reklamaci, hajzlové!

    OdpovědětVymazat
  12. No kromě kávovo-banánového Lipánku nebo jak se to jmenuje do sebe denně cpu blanšírované mandle. Až si říkám, abych se nepřiotrávila. Magnum v bílé čokoládě, po tom taky toužím a jen kvůli neutuchající zimě si nedám. A těším se, až se začne prodávat kopečková zmrzlina. Kolekce - Alverde?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo lipánek ten je taky super, i když zůstávám v této oblasti věrná obyčejné klasické příchuti. a zrovna je mají v akci v penny marketu!

      jinak kolekce je to etude house. tu alverde red and black jsem sice taky vybílila, ale jen tři kusy, kdežto tu etude house jsem koupila skoro už všechnu! no dobře všechnu ne, ale takovou třetinu asi jo.

      Vymazat
  13. ahoj, tak v prvom rade velke ospravedlnenie- notbuk nam striedavo odchadza a prichadza, takze prepac, ze som bola neslusna a neodpovedala.

    vsetko funguje, ako ma, veselo objednavam, dnes padol za vlast rozjasnovac od the balm- mary lou nieco, strasne chvaleny, feeluniqie ma 15 zlavu, kod sweet15, keby niekto chcel...
    nieoco ako rozjasnovac nemam a musim mat, tak som po tyzdni rozmyslania vybrala tento :)
    a chcem podakovat za tip na shikakai, lebo tak uzasne vlasy som davno nemala, kde s ahrabu kerastese a pod :)
    PS 1 tak troska zmatocny prispevok, troska od veci
    PS 2 cervene conversky su krasne, ja som nasla take sede, co je moja oblubena farba, tak mozno tiez padnu za vlast

    PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím ještě pořád dobrý, zmatečnost je v normě. takže paypal funguje... to je náhodou super. i když možná někdy by bylo lepší, kdyby nefungoval.

      no červené converse jsou prostě mým úlovkem jara. ehmehem dejme tomu, že už je jaro. navíc jsem je měla z asosu za myslím 30% slevu, což už se docela dalo ta cena, pořád vysoká, ale alespoň to bylo míň než tisícovka. jen škoda, že jsem si je na sebe vzala dvakrát a pak začalo zase sněžit.

      Vymazat
  14. Tak mě potěšilo, že jsem dala to zku*venou zkoušku z genetiku, kvůli který jsem nemohla měsíc spát..no a potěšilo mě kafe s tebou :) Ty mne vždycky uchvátíš svým charismatem :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? charisma? to tedy nevím, kde si co viděla! jinak mě to kafe taky potěšilo, i když jsem měla pocit, že já jsem tě moc nepotěšila... ani já vás nepotěším.

      a tedy gratuluji ke zkoušce!

      Vymazat
  15. Nejlepší makadamové oříšky jsem měla právě od Mixitu - nechala jsem pár jedincům namíchat směs suchých plodů právě s nimi, a pak jim "pomáhala" ochutnávat obsah, z čehož se může lehce stát "fopá" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, ty makadamové z mixitu jsou fakt dobré. nedávno jsem koupila pořádný pytlík za stovky na váhu a ty nebyly ani z poloviny tak dobré, přišly mi trošku zatuchlé a starší... z čehož vyplývá jen to, že v mixitu mixují fakt čerstvé! teda, že bych si objednala ořechovou makadamo-kešu směs?

      Vymazat
    2. Ochch! Hned po makadamových jsem si zamilovala jejich oloupané nesolené pistácie - to je taky pošušňáníčko.. No nic, nemám voděvzdornou klávesnici...

      Vymazat
    3. Tak přemýšlím, že bych to taky zkusila, zatím mě žádné tady to ovocné zrní k snídani moc nechutnalo, cini minies u mě vede:)

      Vymazat
    4. hm... tak jsem na zkoušku nasázela na mixitu 4x makadamové, 4x pistácie, 3x kešu... tubus je plný, cenu mi to dalo 288! a teď si tedy nejsem moc jistá, jestli mi to za ty peníze stojí, ale brutálně si to chci koupit!

      teress: jo ciniminies jsou taky super, ale muesli si dávám do jogurtu, ciniminies do mléka, takže je jenom logické, že mám doma oboje! no a taky ciniminies je hned pryč, kdežto jedno mixit zrní mi nějaký ten čas vydrží! určitě zkus.

      Vymazat
  16. trb, nekecej, že namáš dvojí osobnost! A co Máňa? To od tebe není hezké, že na ni zapomínáš a nepustíš ji ze řetězu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš máňa... já zapomněla. tak možná speciálně pro tebe, někdy třeba!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...