úterý 26. března 2013

Darling Girl Cosmetics: Lippies!


Hm, což takto si dát trošku indies, zase pro změnu. Jinak jsem přemýšlela asi deset minut, jestli vůbec existuje nějaký český ekvivalent anglického výrazu lippies. Jediný, co jsem vymyslela, byly "produkty na rty", což tedy dle mého názoru moc sexy nezní. A tak si dneska budeme muset vystačit s lippies. Jak vidíte tak lippies mám od Darling Girl Cosmetics tři kusy (tedy měla jsem, si řekneme za chvíli). Nebudu zastírat, že balení je hnusné. Fakt hnusné. Ale to zas řešit nebudeme, protože ten obsah až tak hnusný není. Vlastně je docela bezva!

Nejdřív ten lesk. Ten, co ho mám ve vzorku v odklapávacím kalíšku, tak ten je no nevím... prostě lesk, na ty lesky moc nejsem, se to moc leskne! Co se mi ale líbí, je brutální pigmentace. Ha, tomu snad ani nebudeme říkat lesk, raději pěkně moderně tekutá rtěnka. A taky se mi moc líbí odstín. A pak ještě dvakrát Satin Stain. Na férovku... to je něco úžasného. Na puse je konzistence spíš taková pudrově krémová, fakt dost příjemná, efekt je spíš matný, přesně jak to mají mazlíčkové rádi. Trošku bych sice ráda okomentovala výraz stain, protože podle mě to až takový stain není, alespoň u toho světlejšího odstínu, spíš tomu prostě říkejme superduper lippies, nějak mi dochází výrazivo v češtině.... a to ještě nejsem na konci dnešního článku.




Satin Stain Pin-up Purple
... je to dost mrcha, co si budeme povídat. Si myslím, že odstín je prakticky nenositelný, v souvislé první vrstvě to moc není souvislé, mapuje to, skvrní to, zvýrazňuje to suchá místa. K tomu to je dost brutálně nápadný odstín, takže fakt to vyžaduje vysoký stupeň přesnosti, pečlivosti a manuální zručnosti to nanést tak, aby to nějak vypadalo. Což mě moc nebavilo, takže jsem si ho blotovala a stírala, nanášela v hodně tenké vrstvě a roztírala prstem... tak se to docela dalo, ale i tak šupinkaté rty mi to zvýraznilo pokaždé. Vůbec mi ta praktičnost a vlastně i odstín dost připomněly SN Vamp. Víte co, darovanému koni na zuby nekoukej, tak jsem to darovala... doufám, že se nová majitelka potěšila.

na puse je to v hodně tenké vrstvě a rozetřené prstem


Satin Stain Pink Slip
Tohle je naopak můj nový miláček. Barva je úžasná, jemná, decentní a taková jarní. Konzistence je snová, krémová, vyživující, ale zároveň pudrová, matná a držící. Asi bych měla srovnat s populárními essence matt cream nebo jak se ten jejich nový vynález jmenuje, ale nemůžu. Dokonce jsem to essence ani nezkusila v drogérii na ruce, neláká mě to, protože už mám doma tento malý zázrak od DG. Asi jsem zamilovaná! I když tedy na to, že se to jmenuje stain... by ta výdrž mohla být větší. Sice jo, pár hodin to dá, ale od stainu čekám, že to přežije i jídlo a pití, což zrovna tento stain moc stainově nezvládá. Jo a na DG označují tento odstín jako mauve pink, z čímž bych tedy moc nesouhlasila, já tam té mauve moc tedy nevidím, spíš je to na mě taková lehce nude pink, i když možná na ruce trošku do fialova jde... co já vím, asi už jsem zmatená. Rozhodně bych Pink Slip zařadila do stejné skupiny barev jako Kate 101, taková růžová, co se bude líbit kdekomu, třeba mně... no a když si je zrovna teď namažu na ruku vedle sebe, tak Pink Slip vypadá trošku jako mauve, což nevím, co z toho plyne, asi to, že bych neměla popisovat barvy!



Rach Liquid Kiss Luxe
Ten odstín je úžasný, i když lesk mě až tak nebaví, takže ho pro jistotu blotuji. Není to úplně ideální řešení. Co mě na tomto lesku fascinuje, kromě brutální pigmentace a krémové konzistence, jsou jeho modré odlesky. Málokterý výrobce trapné drogérkové kosmetiky má dostatečné koule na to, aby lesk/rtěnku narval modrými odlesky... o to víc mě ta modrá od DG baví. Je to trošku blbý, že mě nebaví samotný lesk jak blesk už z principu, takže to zblotuji a božácké modré odlesky ztratí lesk, trošku to ztratí i barvu, ale ta modrá tam zůstane.... což ve výsledku vypadá jak zmrzlé rty u někoho, kdo se už dlouho nezahřál a kdo nedejbože vlastně už ani nežije. No prostě nic moc pro každodenní použití. Ale jinak v pohodě.


Moc mě nenapadá smysluplný závěr. Snad jen, že se už fakt těším na jaro, to bude Pink Slip mým věrným pomocníkem. Teď už jen aby roztál ten sníh, že ano? Nebo si myslíte, že je normální zažít sněhovou bouři na konci března?

22 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta poslední barva, ale spíš by se mi líbila v podobě rtěnky :-D Lesky moc nemusím, nepoužívám a jejich konzistence mě vysloveně rozčiluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi tak... lesky jsou opruz. ale tento alespoň nelepí!

      Vymazat
  2. Tak trochu tematicky..v návaznosti na předchozí článek...myslím, že produktů na rty máš doma až moc..měla bys mi minimálně Pink Slip poslat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybí ti ještě ta adresa;-)

      Vymazat
    2. tak ona jája ví, že já vím. a kdyby ne, tak v nejhorším to pohodím někde u motorestu a ona už si to vyčichá!

      Vymazat
  3. A tak já zas lesky docela můžu, ale musí být krémový a příjemný na rtech, takové ty lesky co na rty hezky přilnou a moc nelepí. Některé mi na rtech vadí a mám chuť je hned setřít.

    Pin-up Purple by na mě bylo taky moc, ale Pink Slip bych teda brala! Na té lahvičce tam tu mauve teda vidím, ale na rtech ne. No každopádně vypadá moc dobře. A ještě když tak chválíš tu konzistenci a pocit na rtech, tak to si tento výrobek asi píšu :-) A modré odlesky vypadají krásně.

    O tom našem zasněženém jaru jsem zrovna četla, že je prý způsobeno rekordním táním ledů v Arktidě. No kdoví, co nás ještě všechno čeká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tento lesk je fakt příjemný a nelepivý... takže by se ti asi líbil.

      Vymazat
  4. Ta fialová vypadá jako hodně borůvek :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy bych nevěřila, že fialová vypadá tak dobře, nenositelné to ano.. ale líbí se mi to.. nevím proč..

    OdpovědětVymazat
  6. Sněhová bouře na konci března by byla super, to my tu nemáme!
    Hele, ale to si jako už skončila s tvářenkama? To jsem teda myslela, že jich máš víc:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si všimla, že v praze toho sněhu už moc není.
      no mám víc tvářenek, ale už samé použité... přeci vám nebudu fotit použité tvářenky, to by bylo divné!

      Vymazat
  7. Všetko príjemné netradičné odtiene

    OdpovědětVymazat
  8. Nová majitelka hlásí, že i ta fialová je nositelná, ale dělám to tak, že si dám napřed maličko na ruku a až pak to prstem nanáším, udělá to takový malinovo-fuchsiový nádech. Musím fakt opatrně, ale když k tomu nemám namalovaný oči, vypadá to moc dobře. A ta konzistence je úplně boží, ať se jde celej high-end zahrabat. Jen ten název stain není až tak na místě, ale mně to spíš vyhovuje, protože když to náhodou přeženu, tak to jde v pohodě setřít a hotovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo? ta konzistence je super. taková jemná, sametová, pudrová, heboučká, ňuňací...

      to mi tedy přišlo, že ten fialový trošku stainoval, ale možná ho musíš dát fakt souvislou vrstvu a nechat usadit? nevím, až tak moc jsem to nezkoumala, protože mě rozčilovalo, že mi to zvýrazňovalo suchou pusu.

      Vymazat
  9. som slepa, alebo uz ich Darling Girl tie stainy na strankach nema? :( chcela som mrknut, ze ci ma aj nejake ine odtiene...
    ten Rech je uplne ACH!!! krasna farba. ze je to lesk by ma asi stvalo, ale ta farba!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele taky jsem tam ty stainy hledala a nenašla, tak jsem to dala do googlu a normálně mi to našlo stránku http://www.darlinggirlcosmetics.com/category_76/Satin-Stains.htm tam to jde normálně i vložit do košíku... takže z toho usuzuji, že jen mají chybu na stránkách a zapomněli to dát do toho menu.

      a jinak jo rach je krásná... hlavně ty fakt viditelné modré odlesky z toho dělají zážitek pro fajnšmekra. škoda, že ji nemají jako rtěnku.

      Vymazat
  10. Mám nějakou rtěnku (nebo lesk??) od nich ve vzorku a docela se mi líbí, ale je pravda, že ty obaly jsou celkem hnusné a já jsem tedy "obalová" :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jde to někde koupit, kde zasílají do ČR, na to eshopu vidím jenom US, ale možná se špatně dívám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem normálně nakupovala na tom eshopu darlinggirlcosmetics.com. normálně zasílají i do čr, jen tedy to fakt trvá ty dva týdny, než pošlou balíček, a další dva týdny to jde poštou.

      Vymazat
  12. Barvičky jsou moc krásné a obaly ještě hezčí!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...