pondělí 25. března 2013

Hlasujte!

Hned tady v pravém horním rohu jsem umístila anketu, kde mi můžete odhlasovat, kterou tvářenku mám zkusit jako první. Nebo spíš, na kterou chcete jako první číst recenzi. Nejsem si moc jistá, jak dlouho mi tento projekt vydrží, ale plán je takový, že pokaždé do ankety umístím výběr, který mě osobně právě v tu chvíli nejvíc láká, vždy jedna tvářenka z každého dne (roztomile - krabičkově - plechovkově - zapečeně - vytouženě - zbytek). Výběr už je na vás, nejsem si jistá, jak moc se jím budu cítit zavázána, neslibuji nic, ale hlasujte!

Chci také všem poděkovat za příjemně strávený týden, byla jsem až překvapena, kolik tvářenkových nadšenců se tady sešlo. A trošku mě tedy zmátl nedostatek rýpavých anonymů, i když u těchto článků o ničem se to docela nabízí. Jo a pobavilo mě množství emailů přes víkend, kde mi někdo, koho vůbec neznám, pokaždé vysvětlil, že těch tvářenek mám moc a měla bych konkrétně jemu jednu darovat. Dokonce si některé i vybraly a nadiktovaly mi rovnou adresu. Jiné emaily mi zase nabídly seriózní odkup. Takže abych to uvedla na pravou míru:

V SOUČASNÉ DOBĚ ŽÁDNOU ZE SVÝCH TVÁŘENEK PRODAT NEBO DAROVAT NECHCI! Děkuji.

14 komentářů:

  1. Vidíš, já mejl nenapsala, škoda :-) Odhlasováno a moc se těším!

    OdpovědětVymazat
  2. jáááááj....lidská blbost a drzost fakt nemá mezí :D:D:D tak to jsi mě po ráda vážně pobavila!

    OdpovědětVymazat
  3. Že som ti ešte nenapísala, ktorú chcem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc často se ráno nesměju, ale lidská blbost mě prostě vždycky dostane :D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou srandisti! :) Tak odhlasováno! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako ještě ten odkup, když by ses náhodou chtěla nějaké zbavit bych možná pochopila..i když jsi myslím dala dostatečně najevo, že nic takového v plánu nemáš..ale ten zybtek, to je teda do nebe volající drzost, to mě fakt nikdy nepřestane překvapovat..:-O

    OdpovědětVymazat
  7. Já se nejvíc těším na recenzi Guerlainových limitovaných koulí. Doufám, že se na ně dostane.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem v klidu! Už nemusím mít výčitky svědomí, pokud budu mít pocit, že se mi ty tvářenky a bronzery nějak hromadí :-D. Vzpomenu si na tebe :-). Krásná sbírka, ovšem mě nejvíc dostaly ty roztomilé tvářenky.

    OdpovědětVymazat
  9. Není nad to být zdravě asertivní, že ano: oznámit dotyčné, že toho má moc, nabídnout adoptivní servis s přesnými parametry... jaká velkorysost! :D

    OdpovědětVymazat
  10. lol! to jako fakt vážně?:D (s těma adresama)

    OdpovědětVymazat
  11. To je teda síla, jak může být někdo drzý :D

    OdpovědětVymazat
  12. trb, nebuď holka lakomá ;) Až půjdeš s těma tvářenkama na poštu, tak mi nezapomeň poslat tu od Famous - First Date. Adresu určitě ještě někde najdeš :) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. no víte co... kdo si ještě nenapsal, pořád může! že ano, já se ráda pobavím u emailů.

    boruvk_a říkáš famous jo. no ale zrovna ta first date se mi fakt líbí, tak asi nic.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...