čtvrtek 28. března 2013

Jsou pro vás BB krémy moc světlé?

Bílé? 

Mrtvolné?

Zašedlé?

Našla jsem vám řešení. Bohužel pro mě, protože tento BB krém podle těch asi tří použití je prostě boží!



Navíc balení je značně šmajchlovací. Jarní. Kytičkové. A žluté. A zelené. A růžové. Ach.


V super extra cool tubě!


Ani to nebylo drahé, už si nepamatuji, ale na eBay se ceny pohybují pod deseti dolary.

Výhodou je i velikost, 25 ml, to se spotřebuje hned. Akorát na léto!

Na fotce srovnání s The Face Shop Lovely ME:EX BB, který je prostě přesně v odstínu mé aristokratické běloby.

BB krém je krásně krémový, úplně mi přilnul k pleti, vyhladil ji. Dokonce i to krytí bylo ucházející.

Ale ta barva... přes to u mě nejede. Sice se částečně přizpůsobí, ale i tak je to pro mě moc tmavé. Bála jsem se, že i v létě to bude tmavé, takže jsem BB krém darovala jedné takové, co i teď na konci zimy tento odstín bez problémů unosí. Ale stejně mi to zlomilo srdce! Protože po třech namazání se mi Nature Republic BB jevil jako dost boží. Život prostě není spravedlivý.


Nature Republic Botanical Fresh BB Cream!

(tý jo a už týden uvažuji nad tím, že si ho koupím znovu... Nature Republic mají ještě dvě varianty Pure a Shine ve světlejších tubách, co když i ten BB vevnitř je světlejší?)

(prosím vás asi mě raději zastřelte, kdo se hlásí dobrovolně?)

(nebo já to fakt koupím)

(a zase to bude na mě tmavé)

(a zase to budu muset věnovat a zlomí mi to srdce)

(a pak se asi dobrovolně odstřelím sama, takže vlastně mi jen můžete ušetřit to trápení)



22 komentářů:

  1. Ty jsi vtipná! :-)
    Já jsem teda snědá, ale taková barva by na mě vypadala asi blbě, jak kdybych vylezla ze solárka. Ale obal krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo... on se ten odstín fakt hodně přizpůsobí, takže ve výsledku to o tolik tmavší nebylo. ale pro mě pořád tmavé i přizpůsobené. jo a rozetřené a přizpůsobené to furt bylo světlejší než všechny trojky makeupy ze senzaboxů. takže si myslím, že cílovou skupinu tento bb krém určitě má i u nás ve střední evropě.

      Vymazat
  2. Taky jsem se nasmála. Je hezké vědět, že nejsem jediná takhle postižená :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš, to je snad BB pro čerňochy, né?! :-D Po přečtení titulku jsem se radovala, že najdu tip na nějaký další BB, po kterém si nebudu připadat mrtvolně bledá (sednul mi teď jeden Holika Holika), ale tohle je teda trochu moc. Obal je teda ale fakt hezký. A swatche se od těch ostatních, o kterých uvažuješ, splašit nedají? Já teda o téhle značce nikdy předtím neslyšela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě swatche moc nejsou. ani k tomuhle. a když jo, tak na nějakém malém asijském blogu s nekvalitní fotkou, kde (a nic proti tomu blogu samozřejmě) ten odstín může být vlastně nakonec jakýkoliv. potřebovala bych je swatchnuté vedle sebe a vedle nějakého konvenčního třeba skin79 bb nebo tak... hm, ale jak to vidím, beztak si to budu muset vyzkoušet sama!

      a pro černochy to není, třeba obdarovaná říkala, že jí ten odstín fakt sedne! ono to jen vypadá na mojí bílé ruce a vedle ještě bělejšího bb, věřím tomu, že někdo normálně snědý by ten odstín s rozhledem dal. no a většina těch asijských recenzí taky říkala, že tento bb je sice trošku tmavší, ale přizpůsobí se!

      Vymazat
  4. Tak tento clanek me totalne rozsekal...lol!
    A ted taky koukam po tom bb, ze by mohl byt neco presne na me a ja nemusela furt jen zavidet svetlejsim slecnam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmmm a víš co... jsem si na tebe vzpomněla, že možná tohle by mohl být ten pravý odstín.

      Vymazat
    2. Dáši, byl by pro tebe akorát a jo, je naprosto boží :-)

      Vymazat
    3. A kryti rikate ujde? Momentalne ho fakt potrebuju;)

      Vymazat
    4. mně fakt přišlo krytí v pohodě, dokonce vyšší než třeba u missha perfect cover. jako chobo to není, to zas ne, ale jinak dobrý. (jo ale použila jsem ho jenom třikrát, takže se možná pletu. taky vzhledem k takovému pěknému odstínu jsem ho moc nevrstvila... takže je to krytí možná ještě větší)

      Vymazat
    5. No...už jenom kvůli té super cute tubě a dobré ceně ho asi zkusím :)

      Vymazat
  5. pre mna by tiez nebol.. ale moja mamina je tmavsia... vyzera super..

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  6. obal je boží, barva je asi 3x tmavší než já, takže neláká! Díky bohu za ty dary! Vždy se děsím, co u tebe zase najdu a že to budu potřebovat...

    OdpovědětVymazat
  7. ooooo dakuje ti velmi pekne ja som si ho vecer pozerala asi hodinu a dala som si ho do kosika na ebay ze rano si to kupim ked sa nanho vyspim,este dobre ze som pockala lebo by som plakala ako s tymy skinfood vzorkami co ich mam doma 20 a s mi na nic :(

    OdpovědětVymazat
  8. wow ten je krasny! To balenie! Inak o ňom som ešte nikde nepočula. Ja mám skôr opačný problém, že je na mňa všetko tmavé :(

    OdpovědětVymazat
  9. no jak už tu některé psaly - taky mám problém, že na mě většina BB není dostatečně bledá :D (holky, radím Misshu odstín 13;))

    OdpovědětVymazat
  10. ach, já ho mám na cestě. 15 doláčů sleva na ebay paypal se nedala nevyužít. ach, a já doufám, že se projeví afričanka ve mě i jinak než tím, že je mi furt kosa, a že moje černá duše prosvitne přes tu bledou pleť a bude to alespoň trochu sedět. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a tak třeba možná v létě. já jsem fakt extrémně světlá. většinou i různé skin79 nebo missha jsou na mě tmavé, i když se tedy přizpůsobí, takže nosit je můžu.

      Vymazat
  11. Tenhle BB cream jsem ještě vyzkoušela, ale ani jeden není bohužel můj odstín.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  12. To balení je překrásné, lákalo by mě koupit BB krém už kvůli němu, sakra oni ví jak na nás! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...