středa 13. března 2013

Lioele Vita Shake Pack Papaya

* koupené na eBay od prodejce cosmeticmarket2012, což tedy nevím, jestli vám to k něčemu pomůže, protože ty masky zrovna nemá v nabídce. 

Jo občas člověk tak něco kupuje jen pro to, že se mu líbí, jak to celé vypadá. A je dost dobře možné, že to koupím znovu, vlastně jen pro to, jak to celé vypadá, protože mi nepřijde, že by ty maskové účinky byly bůhvíjaké. Trošku je tedy problém v tom, že na eBay se tyhle shake packy moc nevyskytují. Já jsem taky původně chtěla ten mixnutý... ale ten je snad nemožné koupit, kdekoliv! Chvíli jsem si i zahrávala s myšlenkou, že koupím všech šest a mixnu si to doma sama. Nakonec jsem to neudělala... to už bych byla asi fakt divná.



Vita Shake Pack jsou pleťové masky v šesti různých variantách:
  • Kiwi pro problematickou pleť
  • Papaya s peelingovým efektem
  • Brusinka pro zmenšení pórů a regulaci mastnoty
  • Jablko Mango pro hydrataci
  • Citrón pro bělící účinky
  • Borůvka s liftingovými účinky

No řekněte sami. Vybrali byste si jen tak? Prostě skvělé varianty, navíc jsou různě barevné, takže kiwi je zelené a borůvky jsou v modré... prostě žůžo. Chci je všechny! Včera bylo pozdě. Nakonec jsem tedy jedny vybrala s tím, že co když náhodou to nebude stát za to (njn cena je přes dvě stovky, někdy i tři, záleží, kde kupujete, na BB Cream Shopu je naštěstí nemají, to bych se zase rozčílila nad tou skvělou cenou). A ono to za to docela stojí... možná účinky nejsou nijak ohromující, ale rozhodně bych tuto masku hodnotila jako příjemnou a myslím, že variantu citrón brzy objednám (chtěla bych tu borůvkovou, ale zase lifting potřebuji asi tak ze všech těch účinků nejmíň).

Ta maska má totiž fakt boží balení. Dvacet minipytlíčků v rádobyshakeru. Navíc ty pytlíčky jsou brutálně praktické, nabalím si kamkoliv kdykoliv kolik chci, v jednom pytlíčku je přesně akorát na jeden obličej... prostě značka ideál. A to jsem se ještě nezmínila o konzistenci, ta mě fakt baví. Je to takový čirý gel, po nanesení skoro neviditelný, ale není úplně hladký, přijde mi to jak kdyby někdo přimíchal hodně najemno rozmixované kiwi, i když to není kiwi varianta. Hm... chci i kiwi variantu. Včera bylo pozdě. Prostě tam jsou takové minicucíčky, trošku gomážovité a gumovité... sranda. Konzistence se dost blíží čistému aloe vera, to mě taky zrovna dost baví, jen tedy aloe ty cucíčky nemá. Ale on ani Vita Shake Pack je spíš nemá, než má, ale já je tam prostě pocitově vidím!




Po nanesení se maska začne vsakovat do obličeje, je to pomalu, jak kdybych nic neměla, ale maska jakoby vytvoří takový film, který se musí smýt. A zase mi to připomíná čisté aloe, které taky v té gelové formě dost stahuje obličej, je to fakt příjemné. No a stejnou konzistenci má i Silk Naturals Mama's Helper Serum, což teď nevím, proč vám to říkám, protože vám to asi moc neřekne. Ale třeba jo! Každopádně je nutné se pořádně umýt. Upřímně účinky masky jsou asi tak to nejmíň boží, protože nejsou moc veliké. Peeling... asi trochu jo, ale znám lepší. Dobrý je, že maska naprosto nevysušuje, spíš mi přijde, že i hydratuje, pleť je taková jemnější, vyhlazenější a také jakoby vyživenější. Ale je dost dobře možné, že účinky po použití ani nezaznamenáte. Což je dost blbý, určitě to není ta nejlepší maska, kterou jsem kdy vyzkoušela, svými účinky se snad dokonce řadí i mezi ty spíše silně podprůměrné... ale prostě ta konzistence, balení a tak... no já si prostě ještě minimálně jednu variantu koupit budu muset. Jo tak tomu se říká vítězství formy nad obsahem!

... a super to voní. Jako čerstvé mačkané ovoce. Nevím, jestli zrovna jako papaya, jsem snad papayu ani nikdy nejedla natož čuchala, ale nějaká exotika to je!




23 komentářů:

  1. Jezuskote, to je roztomilé, ok, tohle bych si taky koupila asi hlavně kvůli tomu jak to vypadá :DD

    Stejně nechápu, proč na evropském trhu vůbec nejsou věci v takových božích baleních :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně... tohle mít v drogérii, tak od tama asi neodejdu s prázdnou!

      Vymazat
  2. Awww, tak to je peckovní! :D Vůbec ty asijské věci mají skvělé obaly :)
    Jednou jsem to viděla na prettyandcute, myslím ten mix, ale stálo by to přes dvacet dolarů, tak jsem to nakonec nechala být, jelikož jsem si nebyla jistá, jestli to funguje vůbec. Docela jsem teď nahlodaná na papayu, jabko/mango a i citron...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on ten mix se občas objeví, ale přesně... za nějakou dost přestřelenou cenu a navíc na eshopu s poštovným, takže já ho sice chci, ale až tak moc asi ne!

      Vymazat
  3. Jůůů, taky bych chtěla mít všechny varianty. Pak bych si v koupelně připadala jak v cukrárně při vybírání zmrzliny. Mňam

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je božíííí! A navíc i praktické, jak říkáš, na ty cesty. Páčí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  5. Balení je úúúžasný!!! Měla bych tendenci si to spíš zamíchat do vody :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já Lioele prostě miluju! Tohle jsem zatím nezkoušela. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To musím mít! Hned jak budou mít Kiwi tak jdu do něj :D

    OdpovědětVymazat
  8. A tohle je krásný důkaz toho, proč má smysl patlat se s obalem. Na světě je spousta lidí (včetně mě), kteří dají na obal. Tohle bych taky brala všema deseti, strašně roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  9. tak už jsem prozkoumala udělátka od tohoto prodejce a budu objednávat nějaké drobnosti...ta maska vypadá úžasně a tropické vůně já ráda :-) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  10. To je senza, teď je na e-bay jen citrón, borůvka a papaya, což mě by se nejvíc podle obalu líbila ta borůvka jen nějak nepotřebuji ty liftingové účinky:)

    OdpovědětVymazat
  11. To je zlaté ! :D ale tiež by som sa nevedela rozhodnúť, ktoré vybrať :) všetko znie tak sľubne, voňavo, chutne ...

    OdpovědětVymazat
  12. jaký ťutínek!!! úplně chápu, že i když účinky nic moc, tak to všechny musíme mít! aneb obal prodává, že pane Kotler :D

    OdpovědětVymazat
  13. ja som si tak kupila minibalenie dzemu v tak neuveritelne krasnom baleni ze sa mu nedalo odolat stalo to 4libry vyslo to na dva toasty :D problebol ze ten dzem bol pomarancovy a chutil strasne chemicky,ale aj tak som si kupila este jeden jahodovy,za skusku clovek nic neda ze ano :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jéje to slyším poprvé ale vypadá to skvěle :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. všem moc děkuji za komentáře a jsem tak nějak ráda, že v tom nejsem sama. že i ostatní si chtějí koupit něco, co vlastně až tak moc nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  16. To je mega super. Vyzerá to ako tie cukre čo ti dajú ku káve. Super cute ale tak nepríde mi to zrovna potrebné. Môžno ak narazím na brusnicovú variantu niekde na ebayi tak skúsim.

    OdpovědětVymazat
  17. :-D podle prvních fotek jsem myslela, že se jedná o bonbóny:))) No nevadí..já zkusila poprvé nedávno masku a děs běs, štípalo to:o/ Tohle vypadá lépe i jako konzistence, nevím co jsem to koupila..:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Trb, za jak dlouho dorazil balíček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joj... tak nějak normálně. dva týdny? deset dní? tři týdny? tak nějak kolem.

      Vymazat
    2. paráda, to abych věděla kdy se mám začít těšit :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...