pondělí 4. března 2013

RevitaLash Volumizing Primer

Dneska ráno jsem rozbalila a poprvé použila. Tak nevím, jestli mi náhodou něco neuniklo...


Je nějaký důvod pro to, aby báze pod řasenku byla modrá?

Stejně si myslím, že je to blbost. Tato báze ke mně doputovala v rámci Megsboxu, v životě bych za něco takového nedala přes dvacet dolarů!

hm....

(Vlastně ani stovku bych za bázi pod řasenku nedala. Báze pod řasenku je dost ... ehm ... nadbytečnost!)

hm...

Třeba mě to ale o své dvacetidolarové kvalitce přesvědčí!

28 komentářů:

  1. I used to wear mascara bases. They help to lengthen puny lashes like no other!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hi Blair. well my lashes are just fine so even the mascara is usually just enough for me. but i will give this primer a chance and we will see.

      Vymazat
  2. Báze pod řasenku.. reklamní tah, dělají s báze pod linky, báze pod šampony, báze, báze, báze.. asi na to lidé slyší...
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. baze pod sampony? bazi pod linky bych jeste pochopila... ale pod sampon? :D

      Vymazat
    2. Jojo v Americe už mají báze pod šampon, které mají vlasy připravit na řádné umytí :D

      Vymazat
    3. Nesouhlasím, že báze pod řasenku je jen reklamní tah. Já mám ráda pořádně husté výrazné řasy a to většina řasenek sama nedokáže, já na ní nedám dopustit;-)

      Vymazat
  3. Báze jakože to déle vydrží? Že řasenka neopadá? Že přežije i sníh a déšť? Nebo báze jako jak byla před x lety hitovkou jakási řasenka, která jednoduše byla 2in1, pročež se první nanášela průhledná vrstva a na to černá a celý to mělo zařídit ultra objem a prodloužení? Co to má za dvacet dolarů umět, promění mě to do rána v Angelinu Jolie minimálně? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, jsem si původně myslela, že to je jakoby vyživující řasenka, která slouží i jako báze. trošku mě dneska ta modrá zaskočila. každopádně jsem si to pak na oběd googlila a zjistila jsem, že to vyhlazuje řasy, takže řasenka víc drží a lépe na řasy přilne, taky to prý matuje řasy, takže to je jakoby přepudrované a drží to ještě lépe. a navíc ta modrá barva prý zvýrazňuje barvu řasenky... tak teď jsem si už naprosto jistá, že to je zázrak, a nechápu, jak jsem bez toho mohla doteď žít!

      Vymazat
  4. ha! konečně článek, který neohrozí stav mého bankovního účtu.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. No ty baze jsou extremne popularni u asiatek, protoze maji kratke ridke rasy a ta baze doda objem. Ja jsem mela jednu od Shiseida a byla fakt dobra, opravdu dodavala objem. Ale ta modra barva me pobavila=) Ja jsem pro zmenu dostala v nejake akci rasenku od YR a kdyz jsem ji otevrela, tak jsem nestacila koukat....housenkovy kartacek, ktery byl ohnuty skoro do praveho uhlu....tak jsem si rikala, jestli jde o nejakou vylepsenou variantu, pak jsem googlila a dosla jsem k zaveru, ze jako darek asi davaji nejake zdeformovane kusy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak modrá byla dnešním ranním překvapením, že ano. no jsem ale fakt zvědavá, protože podle recenzí je tento lash primer naprosto úžasný, tak asi bych se měla omluvit, že jsem se tomu tady posmívala...

      Vymazat
  6. tak dej vědět, jestli to funguje.... i když já bych si to stejně nekoupila...za 100 jo, ale za dráž ne :) ale potřebovala bych něco na řasy, levý oko mi skoro oplešatělo ....

    OdpovědětVymazat
  7. A jsou ty řasy pak modré? :-D Podle mě to je zbytečnost :) na druhou stranu si to příznivce určitě najde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě že jsou, což mě ráno odrovnalo, protože prostě od báze nečekám, že mi udělá modré řasy...

      Vymazat
  8. Co jsem tak projela Google, tak revitalash je obecně docela kontroverzní. Takže ta modrá barva je asi to poslední, co by mě trápilo. Na oficiálním webu jsem se účel té barvy nedočetla, ani nikde jinde. Tak možná aby to šlo lépe zakrýt řasenkou? A možná v kombinaci s nejběžněji používanou černou řasenku vytváří černomodrý nádech, takže se řasy zdají ještě hustší a lesklejší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak naštěstí tyto kotroverze mi nevadí. ale stejně (nejsem odborník a možná se v tomto pletu) všechny ty kontroverze se týkají séra na růst řas. alespoň o žádné s primerem nevím, dokonce to ani neslibuje delší řasy... ovšem teď jsi mě docela zmátla.

      no modrá prý je, protože to umožňuje normální barvě řasenky nějak jakoby být intenzivnější a zářivější. prostě kouzlo! modré kouzlo!!!

      Vymazat
    2. Modré kouzlo? A nestačilo by pak prostě jen navrstvit modrou a černou řasenku? Jakoukoliv? Jen nápad. Pořád totiž nechápu, v čem má být ten zázrak. Jinými slovy - moc se těším na recenzi.

      Vymazat
    3. no... to s tím modrým kouzlem jsem si vymyslela. výrobce žádné modré kouzlo neslibuje, tak teď nevím, jestli náhodou nějak neklamala spotřebitele.

      jinak recenzi jsem ani v plánu neměla, jsem myslela, že vám to všem bude stačit takto! fakt ti to nestačí?

      Vymazat
    4. Stačilo, než jsi zmínila to modré kouzlo, což mě nalákalo, že to jako má něco dělat. A ne jen být modrý a obalit řasy. Ale přežiju i bez.

      Vymazat
    5. hele uvidíme. třeba to fakt je modrý kouzlo, dneska jsem to použila teprve poprvý, ale musím říct, že jsem stejně měla řasenku popadanou. tak nevím. každopádně, ať už modrý nebo zelený nebo jiný kouzlo... za těch dvacet a něco dolarů to podle mě nestojí. jsem zvědavá, jestli mě něco přinutí změnit názor.

      Vymazat
    6. Jistě, že nestačí.... Tak ty nas takto navnadíš a pak řekneš, že jako nic.... To jako nee... To je něco tak speciálního, že si to zaslouží jednu z tvých ještě speciálnějších recenzí!

      Vymazat
    7. fakt jo? a sakra... to to budu muset snad napsat. a brzy. abych si raději začala dělat při používání poznámky!
      (a děkuji moc za komentář)

      Vymazat
    8. Taky chci recenzi! Bází pod řasenky je hrozně málo nebo jsou drahé/nesehnatelné nebo jako třeba mou nejoblíbenější Stilu za pár korun přestali vyrábět:-(

      Vymazat
  9. Fakt... to je asi pěkná kravina:D Myslím, že bez báze pod řasenku se obejdu... Ale ne bez báze pod bázi:D

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  10. Žádnou takovou věc jsem ještě nezkusila, ale ta modrá mě fakt pobavila :D.

    OdpovědětVymazat
  11. radsej nez recenzovat takuto zbytocnost (holky, to vazne zvazujete kupu??), nam, prosim, ukaz nejake to serum, dekorativku,... od Silk Naturals :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si to taky myslela... takový blbost a ještě za dvacet dolarů! no silk naturals... mám dvě nové rtěnky!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...