čtvrtek 7. března 2013

tak jo... článek naprosto o ničem... jen tak aby to tady nestálo...

varování: jak naznačil už nadpis, v tomto článku se vůbec nic nedozvíte, je totiž naprosto o ničem a nejspíš jeho čtením jen ztratíte svůj čas.

nevím, jak u vás, ale u nás ve škole je právě to období, kdy studenti usilovně usilují o místo v erasmu. a jakože nabídka je široká. celá evropa, nějaká ta amérika, nový zéland, hongkong... si řekněte, škola vás tam pošle a ještě vám zabalí svačinkovné na cestu. no bohužel jsem na tohle trošku stará, taky jsem na erasmu už kdysi byla, takže jsem si jenom v hlavě sesumírovala, kam bych jela já, kdyby náhodou. co kdyby náhodou... já si sesumírovala, kam pojedu! jednou! pracovně! studovně! cestovně! možná až důchodovně! jakkoliv! ale pojedu!

místa jsou bez ladu a skladu. jo a občas tam je město, občas celá země, jindy celý kontinent.

san francisko. po tom vlastně toužím už deset let. co jsem byla v americe, jen tenkrát jsem do san franciska tak nějak nedojela. ta amerika je totiž strašně veliká, taky jste si všimli?

quebec. to samý, v kanadě jsem sice byla, ale do quebecu jsem nedojela. ostuda!

aarhus. nemůžu si pomoct, mě prostě ty severské země lákají. je tam sranda a také nejvyšší míra sebevražd, navíc premiérovi i královně se narovinu tyká, nevím, co víc bych si mohla přát.

norsko. tak jasně, to je z toho samého důvodu. norština je hlavně mnohem zvokomalebnější než švédština a taky má ropu, že ano. kde jinde hledat bohatého ženicha než v zemi ropy! 

aix-en-provence. tak tam už jsem jednou byla. jo a ten francouz byl tenkrát fakt k sežrání! a co francouz, hlavně všechno kolem, městečka, vinice, serpentýny, moře blízko, paříž snad šest hodin teževe, slunce a teplo, řeky, kameny... možná bych se konečně měla začít učit francouzsky a pořádně, protože tam bych ráda umřela!

hongkong. to snad netřeba komentáře. prostě asie je asie.

seychely. tam plánuji dovolenou už od svých dvanácti let! a ještě jsem tam nebyla. tak teď si nejsem jistá, kde se vlastně stala v mém životě chyba?

velké bílovice. sice jsou hned za rohem, ale když já bych chtěla víc než jen letmou návštěvu.

afrika. ta mě láká už dlouho. asi od té doby, co jsem poslouchala johna, jak učil angličtinu v africké hoejskole. (to neřešte a vysvětlovat se mi to nechce, prostě učil angličtinu!) upřímně... dvě děti asi jen tak do baťůžku nezabalím a nevyrazím na saharu... takže afrika bude muset počkat až na ten důchod.

austrálie. tak to je asi to samé co afrika. spolužačka má taky do austrálie namířeno a že prý můžu přijet s dětma na návštěvu. tak nevím, představa, že koupím letenky za osmdesát tisíc a vyjedu na návštěvu do austrálie se mi moc nelíbí. takže buďto bude muset austrálie počkat, až budu nechutně bohatá... nebo tam doplavu zase až v důchodu.

to jen kdyby někoho zajímalo, co jsem dělala dneska celý den. a kam byste rádi jeli vy? ať už na erasmus nebo na dovolenou?

35 komentářů:

  1. Hm mně lákají všechny země.. Z Asie a Afriky mám tak trochu strach, ale lákaly by mě. Austrálii bych chtěla jednou spatřit, Ámeriku.. hmm..
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  2. Mě děsně láká Tokyo a Singapur :) Na tohle léto se chci zdejchnout do Le Mans za rodinou, u které jsem před nějakým časem byla týden :D a pak to vzít přes Paříž. Jedu tam každej rok a už mi to nějak chybí :) Všechny památky už mám za sebou (navíc od letoška bych musela začít platit vstupné :D), tak asi přijedu akorát na Rock en Seine nebo nějaký koncert + pár dní na courání se po obchodech, kupování knížek, pikniky v parcích a hrát si na "jednou, až..." :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný seznam. Ráda bych se podívala do Japonska a na Island.

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačně San Francisco... až vyhraju tu Sportku... aha, já jsem si zapomněla vsadit.. :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do Velké Británie, Irska, Francie, Finska a Japonska, ale tam spíše venkov, ne velkoměsta.
    A asi si půjdu vsadit sportku.

    OdpovědětVymazat
  6. Já určitě souhlasím s Dánském i Norskem, ale Finsko i Švédsko bych brala taky a voňavá Provence, tam bych jela hned....a na flákání nemůže být nic lepšího než Seychelly nebo Kanáry :). Pojedu do Ostravy, to mi musí stačit :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se docela líbí ten tvůj seznam, takže až já budu nechutně bohatá, tak tě vezmou sebou;-) Jen mi to trochu kazí fakt, že bych sice chtěla všechno vidět, ale zároveň nesnáším cestování-respektive tu cestu jako takovou miluju, ale nesnáším balení, mám z toho žaludeční vředy, migrény a tak podobně a vybalování na tom není o nic líp! Navíc asi mívám přílišná očekávání a pak jsem často zklamaná, že tam není taková zábava jak jsem si představovala, to místo není tak krásné a barevné a zajímavé jako bylo v dokumentu v televizi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevadí. já balím ráda, ti zabalím, ty zaplatíš... ideální kombinace. jo a navíc cestovat se mnou je strašně vtipné, hodně neplánovaně překvapivé a občas až surrealistické, kam se hrabe na moje cestování trapný dokument!

      Vymazat
    2. OK, to zní jako super plán, jdu na to vydělávat:-D

      Vymazat
  8. děkuji všem moc za komentáře. jsem ráda, že nejsem jediná, kdo mi nejraději někam odjel!

    OdpovědětVymazat
  9. Hele, jestli mě vezmeš do Provence, budu ti tlumočit, čímž ušetříš čas nutný k učení francouzštiny a o to dříve budeme moct vyrazit, co ty na to?
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak chtěla bych na Aljašku (v létě), severské země mě lákají (taktéž v létě).
      Dále na Reunion, no a když už bych byla v té oblasti, vzala bych jedním vrzem i Martinique a možná i ty Seychely, hmm... a taky Madagaskar odtamatud není daleko...
      Taky Maroko by se mi dost zamlouvalo.
      Sakra, musím začít šetřit.

      Vymazat
    2. petro, tak se zkus zeptat dejničky, kdy bude mít našetřeno... a můžeme vyrazit všechny tři!

      Vymazat
  10. ja som typ, ktory by isiel kamkolvek, kde mu hned po prichode neustrelia hlavu smaopalom...

    OdpovědětVymazat
  11. Kamarádka se teď vrátila z Erasmu ze Švédska. Skandinávie mě taky láká i když spíš jako dovolená tak na čtrnáct dní. (Nejsem zrovna fanoušek toho, jak si spousta lidí představuje dovolenou, tedy válet se u moře.) Žít dlouhodobě nevím, zda bych tam dokázala, vzhledem k tamnímu podnebí to tam prý leckdy přijde depresivní i rodilým Skandinávcům. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja bych hrozne chtela ject do USA. Treba miami, la, chicago..no nestezovala bych si nikdy. Jenze my nemame penize ani na veterinare,takze se musim spolehn na skolu nebo na stesti....ale jednou to bude:-).

    OdpovědětVymazat
  13. Na Erasmu jem byla, spokojenost. Dovolenou letos vyhrál severní Irák. USA mě neláká vůbec, ráda bych jela znova do Ruska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... mě zase vůbec neláká rusko, ani arabské země moc ne. to spíš bych jela třeba do indie nebo tak. no každopádně letošní dovolená na chalupě to jistí!

      Vymazat
  14. Nerada cestuju, z letadel mám strach, v autě se mi dělá špatně a v autobuse taky. Navíc nesnáším změny klimatu, balení, vybalování, změnu prostředí, ztrátu komfortu, zkrátka jsem typická zhýčkaná Evropanka. Ale můj sen je vidět Ermitáž, historické centrum Vídně a německá města např. Norimberk, Drážďany...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, tak ty Drážďany jsou docela reálný. Ve vlaku se ti špatně nedělá? Praha - Drážďany vlakem něco přes dvě hoďky.
      Sakra, o tom taky už mluvím jak dlouho a ještě jsem tam nebyla.
      Otázka ale je, jak to máš daleko do Prahy. :)
      Petra

      Vymazat
  15. Jéé, já bych teď nejradši kamkoli (skoro) na jih za teplem. Když je tu hic, tak na sever, když se v noci jen sešeří...
    A myslela jsem na Tě před pár hodinami, když se mi do rukou dostala pondělní Ona Dnes - nevím, jestli je to zdání, ale při pohledu na tu dámu (vlastně i při čtení rozhovoru) jsem si vzpomněla na Tebe - v mých očí mi Tě připomíná, prostě se mi zdálo, že seš to celá Ty (nebo celá Ty v mých očích).
    http://ona.idnes.cz/rozhovor-katerina-geislerova-dkj-/spolecnost.aspx?c=A130227_165518_spolecnost_job

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeej. děkuji, ale fakt to nejsem já... oblečení vůbec nerozumím, tedy sice vím, kam se oblékají kalhoty, kam tričko, možná bych to zvládla sladit i barevně, ale u toho zhruba končím.

      Vymazat
    2. To neva, ale stejně si Tě takhle představuju :-).

      Vymazat
  16. Tobě se rozbil Caps lock?

    OdpovědětVymazat
  17. Bože, hned bych někam vypadla!
    Můj dlouhodobý sen je Japonsko. Jazykové kurzy jsou začátek, protože se ráda všude, kam jedu, domluvím. Tak uvidíme, jak mi to půjde.
    No a (snad) v bližší době (i když s tou domluvou teda nevím):
    Anglie, jejíž jazyk sice plynně ovládám, ale ještě jsem tam nebyla,
    Provence, protože chci vidět sklizeň levandule,
    Čína, protože mě láká už od malička,
    Kambodža, protože jsem vždycky chtěla vidět Angkor Wat na vlastní oči,
    dále Indie, Mexiko, Peru a Brazílie.
    Hm... Spíš je na světě docela málo míst, která mě vůbec nelákají. Takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a článek mi nepřišel o ničem a líbil se mi. Tak.

      Vymazat
  18. jsem na gymplu, takže erasmus zatím ještě neřeším :D do Norska bych klidně jela, učím se Norsky a ta země mne naprosto fascinuje. Nebo bych jela do UK. tam bych chtěla i žít, protože v žádné jiné zemi se mi tak nelíbilo

    OdpovědětVymazat
  19. Myslíte, že takhle někde sedí blogerky na druhém konci světa a touží a říkají si:"Jo, Brno, až budu bohatá, valím tam.." Asi ne, že?:)) HongKong bych brala všema deseti. A pak arabské země a Istanbul a Jeruzalem a maurské památky ve Španělsku. Být mladší, třeba 20 let, tak jedu na 3 týdny do Španělska se učit flamenco. Ale už si na to připadám stará.:-(

    Jeden OT dotaz, ptám se po osudu jistých koulí, neměla jsi je objednané?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... tak v americe si to říkají. sice ne o brnu, ale když jsem tam byla, tak pravidelně každý druhý američan povídal, že by chtěl do prahy. hned po tom, co se mě zeptal československo? václav havel? jo a každý první na mě koukal tak, jakože abych si nevšimla, že vůbec netuší, kdeže to česko je...

      a ot, kule jsou doma. však jasně. co by tě zajímalo? už jsou doma týden a já na ně zatím jenom zbožně koukám.

      Vymazat
    2. Aha, no taková krása se má vystavit. Nebo čekáš na jaro?
      Rejčka

      Vymazat
    3. vlastně ani nevím, na co čekám. asi na znamení, že je v pořádku takovou krásnou věc úplně normálně používat.

      Vymazat
  20. ja idem v auguste do Finska na erasmus... na mojej skole vylky zaujem otieo pobyt nieje, takze bolaj celkom vyber..:) ale v v severskych krajinach som este nebola, tak sa celkom tesim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...