čtvrtek 14. března 2013

Těšíme se na jaro: MUA Pretty Pastels

* koupené na MUA Store, ale tak nějak tam zrovna tuto paletku nevidím, tak nevím, jestli to něco znamená.

No objednávala jsem během 50% slevy, kterou jsem nakonec stejně nedostala, ale ani mi to nevadí... protože tuhle paletku jsem prostě a jednoduše chtěla. Bez kompromisů. A rozhodně. Vlastně jsem ji chtěla už někdy od Vánoc nebo od podzimu nebo od kdy byla v prodeji... prostě poprvé, co jsem ji na nějakém blogu uviděla, tak jsem věděla, že toto tedy vážení přátelé ANO. Ani neumím moc vysvětlit proč, protože oční stíny moc nekupuji, nepoužívám, po žádných netoužím, dokonce i hambaté paletky mě nechávají ledově chladnou. Ale tyhle pastelky mě prostě dostaly. Emočně. Vizuálně. Barevně!

Když mi paletka přišla domů, tak jsem věděla, že to je přesně ono. Tohle přesně a naprosto neomylně potřebuji letošní jaro! Ha sice jsem chtěla i ty kule, že ano... ale jaro je pro mě tahle paletka. (A pak ještě minimálně jedna rtěnka, kterou si ukážeme někdy příště!) A víte co? Ty stíny jsou ještě geniálnější, než jsem čekala. Ony totiž skoro vůbec nekreslí. Jaké jsou ideální stíny pro někoho, kdo si oční stíny skoro nemaluje a je mu to dost jedno? Správně... oční stíny, které nekreslí. Jo a myslím to naprosto bez ironie, fakt je ta paletka geniální. Nepochybuji o tom, že nějaká ta pigmentace by se asi na bázi, Milk Jumbo Pencil (která je tedy podle mě dost na nic a okamžitě se mi slévá) nebo jiné skvělé vychytávce ukázala mnohem víc. Myslím, že když navrstvíte, tak taky nějakou barvu uvidíte. Jenomže to já nechci, ty stíny jsou geniální prostě v první vrstvě. Totiž mě tak nějak rozjasní. Jarně projasní. Neutralizují jakoukoliv červenou na očních víčkách, oči pak jsou odpočatější, čerstvější a já vypadám mnohem líp. Jarně! Jo a navíc se s tím nemusím vůbec šmrdlat, prostě máznu prstem, přidám linku (tu tedy dělám štětečkem), řasenku a jdeme! Nepochybuji o tom, že existuje spousta jiných stínů, které dokáží to samé. Jenomže tady máte v jedné paletce na výběr dvanáct odstínů. A sice ta barva není na víčku moc skoro vůbec vidět... ale je zase pěkné mít na výběr, která barva nebude vidět.





Pretty Pastels jsou pro mě toto jaro. Je možné, že v červenci paletku někam založím a už nikdy nevytáhnu. Je to v pohodě, ona v tom šuplíku bude mít docela společnost jiných nepoužívaných stínů, takže se o její duševní zdraví nebojím, samotka to nebude. No a mně to žíly taky neurve, protože ta paletka stála čtyři libry. (Jo kdybych nebyla blbá jak tágo, tak mohla stát dvě, ale tak to sem tahat nebudeme.) A jak vypadá vaše jaro? Jo jasně, venku je sníh, ale tak jaro je tady minimálně astronomicky už příští týden. Se těšíte?

20 komentářů:

  1. Rozkošná recenze! :) Já jsem na ně také koukala, ale právě mě ta "neviditelnost" trošku odradila. Nebo spíš, stačí mi jeden neviditelný odstín, mít jich dvanáct mi přijde jako zbytečný "přepych" :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ne dvanáct stejných stínů... to je naopak nutný luxus!

      Vymazat
  2. Zrovna včera jsem si tuhle paletku objednala - právě že jako na jaro :))

    OdpovědětVymazat
  3. Joj, to jsou barvičky k nakousnutí, něčím mi připomínají Velikonoce. Škoda, že stíny vůbec nepoužívám, jinak bych po nich hned taky skočila.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějakou MUA paletku si asi taky na jaro pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je sice krásná, jarní... ale mně příjdou ty odstíny všechny až moc světlé :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ty krásné pastelové barvy - prostě stvořené na jaro. Ta neviditelnost by mi vůbec nevadila, pokud jak píšeš rozjasňují - to je myslím důležitější - hlavně v určitém věku:) a na denní nošení ideál. Mám primer od MUA, tak bych možná nějakou tu paletku vyzkoušela...

    OdpovědětVymazat
  7. Ja stále akosi neviem prísť MUA na chuť, viem, že kopa dievčat ich miluje. Ale na mˇˇna to asi neplatí =/

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké příjemné barvy, ale já MUA po svých zkušenostech už nemusím...

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se tahle paletka strašně líbila, ale bála jsem se malé pigmentace no a je to tady:))) Jsem ráda, že jsem to odhadla dobře:) mě by se totiž líbily jen v případě, že by fakt mezi jednotlivými stíny byl vidět rozdíl a bylo na oku vidět, o jakou jde barvu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... jsem malou pigmentaci tak nějak čekala, takže jsem vlastně spokojená!

      Vymazat
  10. Toužila jsem po žlutém, oranžovém a růžovém stínu - nechala jsem se zmasírovat - získala jsem 12 perleťových (?) odstínů - swatche mi dodnes hlava nebere - neolezla jsem - do jaké sběrné nádoby na odpad patří oční stíny?

    OdpovědětVymazat
  11. všem moc děkuji za komentáře. máte určitě pravdu, že ta paletka není nic úžasného, ale prostě ten výběr pastelových barev... to je moje letošní jaro!

    OdpovědětVymazat
  12. mua má skvělé paletky, tato vypadá naprosto vesele :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. krasne barvy. taky bych ji brala na jaro :)

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  14. Ty barvy jsou jarně k nakousnutí, ale překvapuje mě jejich (ne)pigmentace. Já bych požadovala, aby byly vidět trochu víc:-). Také jsem tu paletku okukovala.

    OdpovědětVymazat
  15. No ty jsi asi jediná o kom vím, že vlastně má rád stíny, které nemalují :D. Paletka vypadá hezky, ale ta pigmentace by mi vadila.
    Jinak ta Jumbo tužka od NYX je fakt děsná... taky se mi slévala.

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné jarné farby :) také pastelové :) veľmi sa mi páčia.. :) http://dommie-world.blogspot.sk/ <- to je môj blog a bola by som veľmi rada keby si ma odoberala :) prosím a ďakujem vopred.. :D a máš veľmi pekný blog.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...