sobota 23. března 2013

Tvářenka? No ať to stojí za to!

Do dneška jsem zařadila tvářenky, které jsem opravdu chtěla vlastnit. A nejen já, dneska jsou na pořadu tvářenky, po kterých touží kde kdo.


Guerlain Perles du Paradis
Pořád si nejsem úplně jistá, jsem to totiž vyzkoušela i na celý obličej a přijde mi, že se to dá. Ale je pravda, že jsem kvůli tomu přeskupovala kuličky, aby nahoře byly ty vhodnější. No a když ty kuličky zase přeskupím, tak to funguje jako tvářenka. 



Famousx Shinning Star Shimmer Brick Beyonce Shimmer
Zase to flekatý balení. Fakt bych se bez něj obešla, proč to nemůže být normálně černé! Jinak ale na této tvářence mě dostalo to velké luxusní zrcátko. Sice je celá ta škatule velká jak vykrmená kráva, ale zrcátko dobrý!



Famousx First Date Blush Charlize
Zase flekatý balení! Jen v červené variantě. Otázkou zůstává proč jsem to vlastně kupovala, když jsem věděla už předem, že to bude flekatý? No... když musíš, tak musíš. Jinak ale takhle tvářenka je boží. Ten odstín... už do dálky křičí... jojojo! A s velkým zrcátkem.



Collection 2000 Shimmer Shades 2 Blushalicious
Už je to docela dávno, co jsem po této tvářence toužila. Nebylo to lehké, ale je moje. A dokonce jsem jí pravidelně používala, tak nějak ani nevím, jak se mi k novým tvářenkám zatoulala. Jo a možná to nevíte, ale tahle tvářenka je považovaná za naprostý dupe NARS Deep Throad (kterou tedy nevlastním, nějak se nedokážu přenést přes ty lascivní NARS názvy).



Illamasqua Powder Blush Katie
Trošku se bojím, že to na mě bude moc světlé. Tak jsem to raději ani nezkoušela, protože co kdyby ano? Znamenalo by to, že jsem utratila horu peněz za něco, co nebudu používat! Tak to raději nepoužívám. Prostě logika!



Tarte Amazonian clay 12-hour blush Dollface
V ruce jsem už držela plné balení, je fakt skvělé a dokonce má zrcátko. Ale pak jsem zahlédla tuhle miniaturku a bylo rozhodnuto, takže jsem koupila v sadě s bronzerem. 



Tarte Amazonian clay bronzer Park Ave Princess
Tvářenku jsem sice nezkoušela, ale bronzer ano. Nelíbí se mi. Balení se mi taky nelíbí. Ten odstín je na tváři docela třpytkatý, spíš zlatý než bronzový. A blbě se otvírá. Jo a nehtem jsem tam vydloubla ďolík, tak proto jsem tvářenku raději schovala... co kdybych byla taky zklamaná. A navíc s ďolíkem.



Tarte Amazonian clay 12-hour blush Fantastic
... a než jsem se nadála vlastnila jsem i miniaturku z nedávné limitované kolekce Tarte. Taky se ji bojím používat, ale možná bych měla začít!



Jakou proslulou tvářenku máte doma? A používáte ji? A jak nejobtížněji jste vysněnou tvářenku kupovali? 

Jo a taky nesmím zapomenout na důležitou otázku, která se vám dneska líbí nejvíc?

50 komentářů:

  1. To mě pobavilo, jak se je bojíš zkoušet :). Já mám furt vysněné ty kule od Guerlaina, ale nedokážu se rozhoupat. Nejdražší mám asi Illamasqu, ale zvolila jsem odstín Naked Rose a naštěstí světlej není. Co ale na ní miluju nejvíc, je ten štětec, co k ní byl přibalen v sadě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tedy nevím, z toho štětce nějak odvázaná nejsem. jo je hebký, ale stejně hebký štětec už doma mám, dokonce má stejný i tvar a hustotu, prostě všechno a stejně ho nepoužívám. ani ten illamasqua moc nepoužívám, přijde mi moc kulatý, huňatý a se širokým průměrem. a pořád sahám po elf studio blush brush... tý jo, teď nevím, jestli to náhodnou není svatokrádež, že upřednostňuji elf před štětcem illamasqua. a jestli mě třeba nepřijde zatknout nějaké blogerínská policie?

      Vymazat
  2. Guerlain meteority jsou můj sen, cenově jsou pro mě bohužel trochu mimo... Tarte vypadají skvěle! Odstín od Famous je úžasný, vidím to na objednávku.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odstín famous je skvělý, že snad té tvářence odpustím i ten cirkusový obal. a doporučuji při nákupu vygooglit swatche, protože z té nabídky na stránkách jsem nebyla moc barevně moudrá.

      Vymazat
  3. Jsi doslova tvářenková královna. Máš přesně všechny ty úžasné tvářenky, po nichž nejvíce toužím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji... královna zas ne, to bych jich mohla mít ještě mnohem víc, ale blížím se k tomu. uvidíme za rok!

      Vymazat
  4. Tak dneska semi líbí všechno, co je růžové!! Miluju růžové!
    To trpytive od famous mám taky a zatím nepouzito, váhám nad odstínem.
    Perly jsou bez debat, ty miluju:-)!!
    Ale nějak nechápu, ze nemám tu famous tvarenku jako??? Jako jak to???
    Vypada bozsky!!! Čert vem hnusný leopardí obal, náplň vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš proč tu famous nemáš? protože její odstíny jsou na famous stránkách vyfoceny tak blbě, že z toho ani nejde poznat, jak boží ten odstín je! hm... jejich chyba!

      Vymazat
    2. Aha!!!
      Záhada hlavolamu vylustena:-)))
      Tak se to ovšem opravdu sami připravili o kšeft!

      Vymazat
  5. Koule rulez, jsem nekritický fanda, takže proto:)
    Famousx - balení je sice zvěrstvo a to doslova, ale obsah se mi líbí. Illamasqua odstín vypadá jako vílí polibek, téměř neviditelný. Rozumím tomu ji vlastnit bez využití. Nemám to tak sice s tvářenkama za to s vůněma ano.
    Jseš pořádná blush sběratelka, jak už tady někdo přede mnou napsal! To už vydá na pěknou výstavu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo sbírka to je pořádná. už to vydá na tři beautyboxí krabičky. (ještěže ten senzabox a ladybox máme /a ne, do krabice od greatboxu jsem nic nedala... tu jsem rovnou vyhodila)

      Vymazat
  6. Nejsem fanda zvířecích vzorů, ale ten brick od Famous mě doslova nadchl, mám tři, ale oblíbená je právě Beyonce :)
    Z tvářenek mě zaujala Keira, ale ještě jsem se nerozhoupala ke koupi :D
    Protože jsem "povrchní pizda", tak teda ten Tarte mě vůbec nenadchl, přijde mi fakt strašný ten vzor + kolotářská zlatá a snad by mě ani pak nezajímal obsah -_- Ale vypadá to na milý rozjasňovač/bronzer, to zas jó!
    Jinak mě hrozně mrzí, že Meteoritky pro mě nejsou :/ Fakt to se mnou nic neudělá, jen mám na obličeji třpytky, snad mě to praští časem, když je mi teprv 17 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ten tarte bronzer se mi taky nelíbí, ani obal a ani náplň, je to na mě moc zlaté! ale když jsem ten set miniatur tvářenka+bronzer v sephoře viděla za snad $12, tak jsem ho tam nechat prostě nemohla. to uznáme všechny ne?

      Vymazat
  7. Ty mě jednou zabiješ :) Chci všechno, co se na tvém blogu objevilo v posledních dnech! A obaly Famous se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha konečně reakce, na kterou celý týden čekám! že někoho picne z krásy mojí sbírky! děkuji.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. abych se dostala opět do stavu tvářenkové vyrovnanosti, tak bych po tomto týdnu musela utratit minimálně 5000..děkuji pěkně!

      Vymazat
    2. no tak to máš, jáji, dvě možnosti. buďto těch 5000 obětuješ, ale nikdo ti nezajistí, že rovnováhu získáš. nebo stejně jako všichni ostatní budeš dál žít v nerovnováze. jako třeba já, momentálně dost toužím po té srdíčkové too faced, fakt díky dejni!... a mám na to těch třicet euro? spíš nemám, než mám.

      Vymazat
    3. No ehm..já je taky nemám.. Už se moc těším až budu chlapovi vysvětlovat co je to zas za platbu a že mu to budu tak dva měsíce dlužit..:-D

      Vymazat
    4. no vidíš, jájo, takhle se to dělá, dejnička vyměnila svou nerovnováhu tvářenkovou za nerovnováhu partnersko-finanční a je spokojená!

      Vymazat
    5. Dejnuše přesně tak!!!
      Už jako nikde nic neříkej! Od včera na ta srdicka porad musím myslet a sama sebe presvedcuju, ze "ale no tak, srdicka přece nejsou nic pro drsňácký holky jako jsi ty, Pájo!!!!"
      No a víš co? Vůbec to nefunguje!!!
      Supr dík Dejni!!!

      Vymazat
    6. A odkdy jsi drsňácká holka?:-D

      Vymazat
    7. No a jak jinak chces nadnest, ze slečna nemá touzit po srdickach:-)))??

      Vymazat
  9. Mě je hrozně líto těch nepoužitých krásek! A naprosto nechápu, jak to dokážeš vydržet. Mě se nejvíc líbí Tarte, všechny, bez zbytku bych se i obešla. Jinak tvářenek bych dokázala vlastnit daleko více, než rtěnek, zvláštní. Ale líbí se mi všechny, abychom si rozuměly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tarte jsou krásné. možná se nakonec přeci jen osmělím a použiji...

      Vymazat
  10. Jednoznačne kule;-) Nejtěžší bylo asi sehnat tu Too faced- ještě, že mám tebe, moc děkuju!:-* Už jí mám 5 minut koupenou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no víš co, jako je to tvoje vina. totiž nad ní přemýšlím už pár dní, co jsi ji zmínila... a to jsem to předtím zavrhla, že jako ne. nepotřebuji. nechci. vlastně se mi ani nelíbí. no a teď nevím. doufám, že ji brzy na beautybay vyprodají, aby mě to moc nelákalo.

      Vymazat
    2. Hele a viděla si ty malý srdíčka v plechovce??!

      Vymazat
    3. týjo a jaký zase? raději mi to snad ani neříkej!

      Vymazat
    4. http://www.beautyjunkiesunite.com/WP/2013/03/06/too-faced-sweetheart-beads-review-photos-swatches/ "mrk mrk";-)

      Vymazat
  11. Já jsem na tom dost podobně, taky mi kolikrát něco leží v pomyslném šuplíku docela dlouho, než se odhodlám k tomu, to vyzkoušet :D
    Nejvíc se mi líbí tvářenka Illamasqa :-)
    Jinak po té, co jsem o koulích četla asi po stopadesáté, jsem usoudila, že je najednou nutně potřebuju k životu, takže už je mám na cestě :D Teda kompaktní meteory, což vlastně ani koule nejsou, ale já jsem spíš na ty kompakty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si tvářenkový speciál poctivě zpětně pročetla a asi už nemůžu dál žít bez pár nových tvářenek... Já snad dneska ani neusnu... :D

      Vymazat
    2. to je jednoduchý, něco kup a pak si o tom nechej zdát!

      Vymazat
  12. Hmm, tak kdybych si z těchto měla vybrat jednu, beru shimmer brick. Ale i ta druhá Famousx vypadá úžasně (zvířecí obaly ale taky nejsou podle mého gusta). A ta poslední Tarte mě taky nenechává chladnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak ta poslední tarte je úplně úžasná. fotka to dost utlumila, ve skutečnosti je to mnohem víc řvavá barva.

      Vymazat
  13. Ach, Guerlain meteority vypadají krásně. Už dlouho o nich sním, ale vždycky si řeknu, že jsou moc drahý a ne až tolik užitečné, a koupím si něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si asi říká každá, ale pak jednou podlehneš a už v tom jedeš!

      Vymazat
  14. Dneska Illamasqua! Jak jinak!

    A co ty gule, jak se ti líbí? Já pořád váhám mezi těmito a pak těmi, jak jsou v těch třech odstínech a pořád nevím, chci si nadělit k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, asi spíš ty normální. tyhle perly ráje jsou dost pro fajnšmekry si myslím. o něco víc jsou třpytkaté, taky barevnější, navíc to balení je fakt velké. co balení i samotné ty kule jsou velké.

      ale zase tahle limitka je roztomilejší než obyčejné kule. ale určitě míň praktická.

      Vymazat
    2. Tak asi půjdu do té klasiky, teď se ještě rozhodnout mezi Rose a Beige.. :D

      A z feelunique se neplatí dph, že? Nic tak drahého jsem tam ještě nebrala...

      Vymazat
  15. Prosím, keď budeš robiť výpredaj líceniek napíš mi :)

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem si ty tvářenky od Famous pro jistotu koupila všechny. :-) no ty odstíny jsou tam fakt na prd, Google toho taky moc nenašel a byla by škoda nevyužít 50% slevu, že ano... :-D ovšem ještě ani jednu jsem nezkoušela. a Beyoncé mě naštvala tím, že u ní mám rozbitý zavírání, tak sem si vztekle uložila na dno šuplíku :-((( a jedna tvářenka od Illamasqui mi leží netknutá v šuplíku už tak rok?
    moment, něco mě napadlo... tak mám v šuplíku 25 nikdy nevyzkoušených tvářenek a 26 je na cestě... tohle je fakt už na léčení!!!

    z dnešního výběru bych si dala Guerlain prosím pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Nehrábla jsi už štětcem do těch Famous? Já jen že teď mají 50% slevu, tak váhám, jestli do toho jít nebo se na to vyprdnout. Tak by mě zajímalo, jestli je to na tváři tak super jako na Tvých fotkách. A jak tak koukám na příspěvek nade mnou, to mívají těch 50% nějak častěji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě ne, ale chystám se. jinak ty slevy mívají fakt často. snad pořád, já jsem zase kupovala v akci 2+1 + dárek k nákupu zdarma (což jsem moc nepochopila, protože to nakonec dopadlo tak, že jsem dostala 2 věci, co jsem koupila, 1 věc k tomu jakože 2+1, co jsem si vybrala, a další 3 věci, které jsem si nevybrala, jako dárek)

      Vymazat
    2. Aha, tak to je super, to jsi udělala skvělý nákup :-) A taky docela ráda slyším, že mají ty akce často. Já nevěděla, jestli honem honem této "neopakovatelné" nabídky využít. Tak já to zatím nechám být, ale někdy příště určitě objednám. Láká mě ta Beyonce i tvářenka, ale docela mě překvapilo, že jsem nenašla na internetu nijak moc swatchů. Myslela bych, že v Anglii tato značka bude rozšířenější, když se tam dá (co jsem tak někde četla) koupit i v Superdrug. No jinak na Tvoji recenzi se budu každopádně moc těšit.

      Vymazat
  18. guerlain perly pouzivam na cely oblicej a dekolt a jsem nadsena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...