neděle 24. března 2013

Tvářenka? No tak jako ten zbytek!

Dnešní závěrečný příspěvek bude už nuda a šeď. Aneb co se mi jinam nevešlo, nestálo to moc a ani si nejsem moc jistá, proč to mám vlastně doma...


Vivo Blush and Highlighter Duo Pink Primrose
Výsledek akce 2+1. Nic jiného v tom nehledejme... a jsem na to sice zvědavá, ale ty zapečené vypadají mnohem zábavněji, takže si ani nejsem moc jistá, že na tuto tvářenku někdy vůbec přijde řada. Přeci jenom mám na skladě mnohem zajímavější individua.



Multi Cheek
Vyswapnutá a odstín je fakt moc pěkný, alespoň vyzkoušet bych měla. A vzhledem k evropsko-asijské jazykové bariéře fakt netuším, jestli to Multi Cheek je značka, název produktu nebo pojmenování odstínu?



Napoleon Perdis The Ultimate Contour Palette
Z Megsboxu. A vypadá fakt pěkně, jen to má dvě nevýhody. Jsem líná konturovat. A používám skoro výhradně jenom krémové rozjasňovače. Takže z toho tria bych vlastně používala jenom tvářenku... a kvůli tvářence mi přijde líto to prznit a raději budu celou sadu skladovat nedotknutou a panenskou!



Barry M Blusher Apricot
Tuhle brutální oranžovou jsem kupovala loni v létě na mojesminky.cz, protože jsem najednou pocítila potřebu vlastnit oranžovou tvářenku. Mělo to jenom jeden háček... jsem se minulé léto vůbec neopálila, takže jsem oranžovou tvářenku nevyzkoušela ani jednu, protože mojí aristokratické bílé neopálené pleti oranžová nesluší. Tak možná toto léto na ni dojde řada?



e.l.f. Studio Blush Pink Passion
Tohle je asi moje nejstarší nepoužívaná tvářenka. Vlastně ani nevím, proč ji mám... asi jsem tenkrát považovala za povinnosti koupit tvářenku ze studio řady? A moc nevím ani proč ji nepoužívám... asi mi stačí ke štěstí to, že to vlastním? Povinnost splněna.



Joe Fresh Cream Blush Bloom - Maybelline Dream Bouncy Blush Pink Frosting - The All Natural Face Vegan Blush Cotton Candy
Tyhle bych používala docela ráda. Ale s krémovými tvářenkami mám trošku problém ten, že mám pocit, že se mi brzy zkazí. A proto dodržuji pravidlo... dvě otevřené a používané krémové tvářenky. Nedávno se mi to trošku nabouralo (to ty dvě MAC od Reny mi zvýšily skóre na čtyři)... takže se bojím, že na tyhle čas hned tak nepřijde. Ale víte co... brutálně mě láká smočit prstík do té od TANF! Ale fakt jako nekecám.



Která se vám líbí dneska nejvíc? Já vím, dneska to byla docela nuda.

17 komentářů:

  1. V téhle várce mě tedy zaujal Napoleon, zrovna po nějakém takovém multi triu toužím, takže u mě by vyhrál :) A vlastním Barry M v totálně rudé barvě, což mé "aristokratické pleti" :D také nejde, ale co nosím ji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ponechat panenskou ?!!! Panecku, ja bych prznila, kor tu napoleoni ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se teda vyloženě líbí první tvářenka :-) Trio by mě taky nemuslo dlouho přemlouvat k vyzkoušení :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes bych volila Multi Cheek, ať je to co je to.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Napoleon není špatná, ale štval by mě ten návod jak to mám používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. návod jde naštěstí normálně vyndat a vyhodit, jen jsem to s tím nafotila, protože mi to přišlo zajímavé!

      Vymazat
  6. Tvoje tvářenkové články mě moc baví :) Já bych chtěla nejradši celou tvoji sbírku tvářenek! Zaujala mě ta Napoleon, myslím že je vcelku praktické když je v jednom jak tvářenka, tak i bronzer a rozjasňovač. Ráda bych aji vyzkoušela Dream Bouncy od Maybelline a ani nevím proč ta od Joe - asi se mi nějak zalíbil matný plastový obal i barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak od joe fresh se mi taky strašně líbí. děkuji za komentář.

      Vymazat
  7. Já osobně tvářenku nepoužívám, protože si pak připadám jak Marfuša z Mrazíka, ale zaujala mě tvářenka od Napoleon.

    Zvu tě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  8. mňa by tak celkom zaujímalo, že koľko máš tých tváreniek dokopy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. raději se zdržím odpovědi! řekněme, že hodně. a víc, než jich potřebuji!

      Vymazat
  9. všem moc děkuji za komentář.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezká sbírka .. :) Já používám tvářenku denně. Nejradši mám pudrové, nebo pudingové konzistence :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odstínově se mi líbí BarryMka, takhle super oranžovou jsem ještě nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  12. Jájsem vůbec nevěděla, že má TNF takovéhle kočácké tvářenky! A asi jsem to ani neměla vědět...:D

    OdpovědětVymazat
  13. HA! A já se zamilovala do té od ELF, božská barva! Ale nejsem ochotná platit poštovné 80,- vlastně stejná cena tvářenky..kdyby byl možný osobní odběr, beru ji okamžitě..škoda

    OdpovědětVymazat
  14. Kdyby jsi prodávala od Elf passion, hned kupuji :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...