úterý 19. března 2013

Tvářenka? Roztomile!

Byl požadavek na první jakože prý kočičkovou a sovičkovou. Tak tady to máte. Tuhle kategorii jsem měla v plánu až tak ve čtvrtek, nejdřív jsem chtěla probrat všechna jednoznačnější rozdělení, tohle je spíš zbytková kategorie... ale roztomilá!


Etude House Princess Etoinette Heart Blush
Tak nějak jsem ještě neměla to srdce vyndat srdce a namalovat se tím. Nevím, jestli toho vůbec budu někdy schopná. Jo a stejně srdíčkový udělal teď Physician's Formula bronzer... si nejsem moc jistá, jak dlouho odolám.



Tu jsem vyswapla. A je prostě tak krásná na pohled. Jo a na fotkách si můžete názorně prohlédnout, jak moc se mi podařilo zachytit odstín. Tak co myslíte, je fialová nebo růžová? (ehmehm si budu muset natrénovat jak fotit s černým pozadím)



Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush
Opravdu dlouho jsem po této tvářence toužila. Možná dva roky, ale je docela drahá, přijde mi ještě dražší, když si uvědomím, že to je vlastně jen obyčejná drogérka. A když jsem k tomu přičetla jakékoliv poštovné... tak tolik jsem nebyla ochotná dát. Ale pak jsem v Kanadě narazila na 1+1 v akci s bronzerem/pudrem. Neváhala jsem ani chvilku.



Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Powder
Jo máte pravdu. Tohle vlastně není tvářenka. Ale stejně si tak nějak myslím, že to na mě bude moc tmavé, takže z toho nakonec tvářenka beztak bude!



Holika Holika Hello Holika!
Jo! Je to drahé! Jo! Nakonec jsem neodolala!



Holika Holika Midnight Owl
Jo! Je to drahé! Dokonce o kousek dražší než Hello Holika. Jo! Ani tady jsem neodolala! No a tuhle jsem jako jedinou z dnešního článku už jednou vyzkoušela. Je to i vidět na fotce, v levém dolním rohu, jak tam chybí třpytky. Protože třpytky jsou naštěstí jenom nasprejované, jinak by ta tvářenka asi moc použitelná nebyla.



Tak která se vám dneska líbí nejvíc? Tak moc, že na ni chcete číst recenzi? A na rovinu říkám, že Etude House rozbalovat nebudu!

75 komentářů:

  1. tleskám, krásná sbírka... a ta kočičí, jé...Tu srdíčkovou z Kanady jsem měla vyhlédlou v e-shopu u Plum, ale pořád je něco důležitějšího k nákupu

    OdpovědětVymazat
  2. Máš tady mé sty od Holiky a Etude... Oh oh oh! Myslíš, že Physician's Formula za ty peníze stojí? Přemýšlím, že ta "bronzerotvářenka" by se mi na léto hodila, jsem světlejší.. Jestli má nějakou výdrž? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím si, že za ty peníze nestojí. proto jsem si ji nikdy za plnou cenu nekoupila, ale v té akci 1+1 jsem vlastně platila $15 za obě, tak to mi přijde snesitelné. ale možná mě ještě překvapí. tak jo, asi ten bronzer/pudr vyzkouším!

      Vymazat
    2. No já se snad rozbrečím :-), Physician's Happy jsem si u Plum koupila, jsem s ním spokojená a vy do ní takhle ošklivě. Ale měla jsem toho víc, takže bez poštovného. Ale kdyby to bylo poštovné v dolarech, taky bych si to možná rozmyslela. Ty srdíčka jsem musela mít doma.

      Vymazat
    3. jej... tak se za mě běž prosím tvářence a srdíčkům omluvit. já jsem to až tak zle nemyslela... (jen by tedy mohla stát polovinu)

      Vymazat
    4. Ona má takový zvláštní účinek, jak je tak moc holčičí... jak jí vyndám, začnu se na ní culit. Možná obsahuje nějaký zakázaný substance (to by vysvětlovalo tu cenu). Půlku by stát mohla, to je pravda. Ráda bych taky nějakou Bourjois, ale Rose D'Or nějak zmizela ze světa. A mám pocit, že bez Holika kočičí není můj život kompletní.

      Vymazat
  3. Jo, happy booster hrozne chci,ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
  4. Holika je pre mna absolutna novina, takze tie by by ma zaujimali najviac, su tak rozkosne infantilne :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je ťuťu ňuňu :) Tu sovičkovou by mi bylo úplně líto načít :) Zato Etude House bych načla hned a připadala bych si jak Marie Antoinetta (než jí usekli hlavu).

    Tak já nevím, asi bych brala recenzi na Physician's Formula, nikde jsem ještě snad recenzi neviděla a zajímalo by mě, jak je pigmentovaná, v balení mi přijde hrozně tmavá, sytá a výrazná.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Etude House, to je fakt krása. Hodně jsem se na jejich tvářenky dívala, protože některé obaly mají faakt rozkošné. Na to já docela slyším.
    Jinak s tou od Physician's Formula, taky jsem nad ní uvažovala, ale měla jsem stejný problém. Je to drogerka a to poštovné k tomu. To se mi fakt nechce.
    Vůbec neznám značku elianto, za to se stydím. Vypadají fakt hezky, takže se hned koukám na stránku :) ale možná odolám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tu elianto mám prostě rovnou z malajsie, myslím, že to nikde na netu nekoupíš. ale kdyby si jela do malajsie a tam kolem, tak elianto určitě navštiv, mají dokonce samostatné obchody!

      Vymazat
    2. Už jsem si všimla, ani na Ebay nic. Smůla, alespoň ušetřím. Ale vypadá fakt krásně. :)

      Vymazat
  7. Jedna hezčí než druhá.Recenzi na všechny. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čéče, tady na ty recenzi dělat nemůžeš, protože to bys je musela použít a to by byla prostě svatokrádež! To jsou kousky na které se člověk musí chodit jenom zbožně koukat:-) I když tu Etude bych aspoň přendala do té rozkošné šperkovničky a nepoužívala to v ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. V tom prvním odstavci je to správně, že stejný udělal teď Physician's Formula bronzer? Nebo jsem zmatená..?

      Vymazat
    2. si to taky říkám, to prostě není správně tyhle tvářenky používat. aby to nebylo náhodou trestné.

      jo etude house jsem nevyndala, protože, a to vlastně na fotce není, ono to má úplně boží i krabičku. tak to skladuji v krabičce. přendávat se mi to nechce, protože z fotek se mi jeví ta srdíčka dost měkká a máslová a bojím se, že jich ubude nebo že se rozpadnou nebo tak.

      jj physician's formula srdíčkový bronzer

      Vymazat
    3. Tak to jo to chápu, jestli jsou měkká...
      Aha, díky! Ale ten není tak činanej jako Etude.

      Vymazat
  9. Na tie od Holika Holika som tuzobne pozerala na ebay, ale ako pises, lacne to teda nie je, tak som si povedala, ze zas az tak nevyhnutne ich nepotrebujem. Takze logicky by ma najviac zaujimala recenzia na ne, aby som sa pripadne utvrdila v tom, ze nemam co lutovat, hm?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně holika holika fakt levný nejsou. a to je vlastně taky obyčejná drogérka, jen tentokrát asijská. no nevím jistě, jestli dokážu ponořit štětec zrovna do těchto dvou...

      Vymazat
    2. Holky, teď to neberte jako nějakou prudu, ale v kup teď jsou od nějakých cca 350,-, ale jsou i aukce od míň..to mi fakt nepřijde nějak drahé, když se mi to líbí.

      Vymazat
    3. No jo, 350 Kc samozrejme nie je nijak zavratna suma, ale ked mas v ramci zasob doma 10 podobnych kuskov (akurat ziaden nie je tak rozkosne kocickovy, ale farebne to sedi), tak sa clovek presviedca, ze to predsa len nepotrebuje...

      Vymazat
    4. dejni, jo je to drahý. hlavně, když si vezmeš ten fakt, že třeba já se fakt nedokázala rozhodnout, jestli od holika holika kočičku nebo sovičku... nebo srdíčka, na ty ještě přijde řada. a podle mě to dělí lidi na dvě skupiny.
      1) si říká, že to je zbytečnost, navíc skoro čtyři stovky... "to nedám".
      2) si říká, že je to zbytečnost, ovšem otázkou pro ně není "mám - nemám?" ale "kdy?"

      Vymazat
    5. jsem dvojka:DD!! s tim že odpověď zni HNED TEĎ!!!!! :DDD

      jinak já bych si prosila recenzi na tu kočičkovou:-)!! líbí se mi nejvíc:-)!!!

      Vymazat
  10. No nene, je to celých pět minut, co jsem udělala zásadní rozhodnutí, že tento měsíc neobjednám na internetu ani zlomenou třísku, a ty tohle? Takže asi bych si prosila recenzi na Holiky a jestli napíšeš něco jiného než, že fakt stojí za prd, tak na tebe pošlu strašidlo mé platební bilance! :D I když týden článkování, dva týdny testování... To by mohlo vyjít až na duben, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to určitě bude až v dubnu... takže vlastně jsme my dvě a tvoje peněženka naprosto v pohodě a v souladu i s tím (tak hloupým a naivním) předsevzetím!

      Vymazat
  11. Nádherná sbírka tvářenek. Mě nejvíce zaujala barvou ta Physician´s "netvářenka". Balením jednoznačně Etude a designem ta kočičková-je super a kytičková Elianto, jéé.

    OdpovědětVymazat
  12. Já Ti tak závidím sebeovládání, cokoliv si přinesu domu, ještě napůl čouchající z obalu už zkouším, mě by to takhle krásné nevydrželo. Dneska se mi líbí všechno a nic - ty obaly jsou nádherné, roztomilost sama, ale třpytkaté tvářenky nemám vůbec ráda, tak aby byl kompromis - přikláním se dodělat sovu, stejně už je chudinka trochu načlá. Etude House mám taky a srdíčka se rozpadají :-( Ale používá ji jen moje malá (10 let) sestřenice když se transformuje na Růženku nebo Popelku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si to myslela s těma srdíčkama... zvláštní je, že v žádné recenzi to sice napsané není, ale už při pohledu na fotky se ta srdíčka rozpadají... hm, tak rozhodnuto etude house určitě rozdělávat v dohledné době nebudu!

      Vymazat
  13. Jééé, ňuňu..mně se nejvíc líbí právě ta od Etude House.

    OdpovědětVymazat
  14. midnight owl! vlastne neviem, čo sa mi páči farbou, ale ten dizajn je... vau!

    OdpovědětVymazat
  15. Jé jé jé jé jé...! Ta tvářenka s kočičkou od Holika Holika je taaak krásná.! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kočičí se mi líbí designem i barvou.

    OdpovědětVymazat
  17. Kočička a sovička ... ťuťuťu .... !!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych zase neměla srdce tu Etude house nerozbalit :D Hned bych se v ní musela vyráchat i s ušima :D.
    Na druhou stranu, ta kočičí a soví se mi na reálné fotce až tak moc nelíbí a taky jsem po nich házela očkem, takže aspoń ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jo, Etude bych taky chtela, ale mela bych stejny problem. Bylo by mi ji desne lito rozdelat. Ale to Physicians Formula taky. I kdyz ty Holiky, boze to je nadhera!

    OdpovědětVymazat
  20. Já už několik měsíců slintám po té tvářence od Etude house, tudíž bych si chtěla počíst o ní, protože recenze moc nejsou. Já bych jí naopak musela hned rozbalit a zkusit.

    OdpovědětVymazat
  21. Priznam se ze nechapu jak te vubec muze napadnout ji nerozbalit?!? Jasne ze nas zajima nejvice :-).

    OdpovědětVymazat
  22. O můj bože, kočičková tvářenka! Možná jsem trochu úchyl, ale miluju kočky... takže závist největší. I když já bych to stejně chodila jen očumovat.

    OdpovědětVymazat
  23. Sovička!!! Ta je prostě hustokrutopřísná!

    OdpovědětVymazat
  24. Sovičková! Právě jsem se zamilovala... :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty dvě od Holiky prosím! Mám na ně zálusk, tak ať vím, jestli jsou jen na koukání, nebo taky použitelné :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Asi jsem divná, málo ženská, málo holčičí (i když teda pak nechápu, proč mi kolegyně říkaly, že speciálně kvůli mě objednaly na tento rok růžové šanony), ale tohle mě fakt nebere. Nejvíc se mi asi líbí Elianto, to opravdu jen, kdybych byla nucena si jednu z nich vybrat. Aspoň tentokrát ušetřím, peněženka bude vděčná.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však se neboj, další dny budou i dospěláčtější varianty na tvářenky! a divná nejsi, možná jsi jediná z nás normální, kdyžto mi ostatní lehce infantilníme... ťuťuňuňu

      Vymazat
  27. To je rozkošné! :) Všechno, ťuťu. :)
    A teda fotit něco s černým pozadím bych si asi netroufla... :)

    OdpovědětVymazat
  28. Etude a Holika u mě vedou! Ale hlavně to Etude, protože to je teda echt roztomilost!

    OdpovědětVymazat
  29. No víš..vě mně se to všechno pere...na jednu stranu bych vlastila všechno cos ukázala..ale na druhou stranu by mi bylo líto to pužívat....minimálně na holika holika bych nešáhla ani náhodou..

    Etude House jsem okukovala na ebayi, ale vůbec se mi nelíbí, že v pixle je jen pár srdíček..a že se ještě rozpadaj...no asi nejsem na až tak vysoké úrovni, aby se ze mně stal sběratel kosmetiky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je taky důvod, proč jsem to nepřendala, těch srdíček je deset a v nádobě vypadají dost opuštěně. možná si koupím ten physicians formula a přisypu ho!

      Vymazat
  30. Hello Holika! Ta je dokonalá! Ale pokud bych si ji koupila, tak bych se jí stejně asi taky jenom kochala :D.

    OdpovědětVymazat
  31. Holika Holika musím mít!Jsou tak neuvěřitelně krásné..ať to stojí, co to stojí, za krásé věci si ráda připlatím. Peněženmo, třes se!

    OdpovědětVymazat
  32. Ta růžovo růžová srdíčka jsou boží

    OdpovědětVymazat
  33. achich ach.. na to nejde reagovat jinak! všechny jsou nádherné! a úplně jsi mě nakopla k další koupi tvářenky, jsem v tom teprve začátečník - resp. mám doma jenom jednu a ted vím, že mi to nestačí! :D designově se mi líbí všechny!!! barevně pak nejvíce asi Physician's Formula:)

    OdpovědětVymazat
  34. Srdíčka, kočička, sovičkaaaaaaaa jsem úplně na měkko:))))

    OdpovědětVymazat
  35. všem moc děkuji za komentáře, jsem ráda, že nejsem jediná lehce infantilní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jen lehce... :( (teď teda mluvím o sobě, ne o tobě, aby sis nemyslela!)

      Vymazat
    2. aaa... klidně můžeš i o mně. dobrý!

      Vymazat
  36. Tak Physician Formula tvářence jsem taky neodolala... prostě jsem utratila těch deset dolarů a koupila si ji na iherb. Ještě se mi od nich líbí taková jakoby šupinkatá... ale na tu zatím nedojde.
    A asijská kosmetika má stejně nejkýčovitější obaly, které se mi ale strašně líbí. Však jsem si koupila Tony Moly bbčko hlavně kvůli růžovému obalu a kočičce.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se zase od PF ještě líbí ta cashmere wear... ta vypadá fakt super, tak dospělácky. ale taky ji pořád nemám.

      Vymazat
  37. Ty si blázon ! Všetky tieto lícenky pozerám na azijských weboch a chcem ich! Naozaj všetky! TY ich máš a nepoužívaš? JA by som ťa postavila na stupienok hanby a musela by si sa hanbiť a potom by si ich začala používať. :) Recenzia ma zaujíma naozaj na každú :) Budem sa tešiť :) Hlavne na Etude house :D Prosím prosím prosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to ti došlo až teď, že jsem blázen?

      Vymazat
    2. No doteraz som to brala tak že okej ale teraz to už je na mňa moc! Lícenky milujem a ty ich nepoužívaš. Prosím si post o tých, ktoré používaš!

      Vymazat
    3. hm... tak ale já je používat budu. což víceméně je smyslem celého tohoto týdne. si nedokážu vybrat, kterou začít. každý má koníček, mým koníčkem bylo v minulém roce nakupování a nepoužívání tvářenek.

      Vymazat
    4. V tom prípade som zvedavá na tvoje postrehy na každú jednu :)

      Vymazat
  38. já jsem pro Physician's Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush a Boosting Powder. na kočičku a sovičku je škoda sahat. teda aspoň mě by to rvalo srdce poničit je :-(

    OdpovědětVymazat
  39. kjůůůůůt :))))

    ani nevím, která nejvíc
    ale já bych je klidně všechny používala :)

    OdpovědětVymazat
  40. Asi jsem taky infantilně holčičí, protože je to tak brutální kýč, až je to roztomilý a všechno to chci. (Tvářenky nepoužívám, vyskládala bych si to na poličku a chodila se na to nábožně koukat. :-D) Nevyfotitelnost odstínu u dvojky je imho optický klam: pokud fotíš s tmavším pozadím, vypadá světlejší, růžovější, pokud má tvářenka bílý obal, barva uvnitř působí tmavší, fialovější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to je jasný s tou rozdílnou barvou. já vím, že to je kvůli vyvážení barev a tak... ale přišlo mi to dost vtipný, když jsem pak prohlížela fotky v počítači. na bílém pozadí se to taky stává, ale mnohem méně viditelné.

      Vymazat
  41. To je úplná nádhera! Mám chuť nakupovat! Radši to jdu zaspat...

    OdpovědětVymazat
  42. Wow- tieto sú naozaj krásne :)

    OdpovědětVymazat
  43. Bože ty jsou tak roztomilé... To je něco pro mě :D Srdíčka bych taky vyndavala s těžkým srdcem :-) Nádherná je i druhá Physician Formula, obě Holiky jsou rozkošné, no moje srdéčko plesá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...