středa 20. března 2013

Tvářenka? V krabičce!

Dneska to bude krátké, protože v krabiččce vlastním jenom tři tvářenky. I když si stále myslím, že to jedno z nejskvělejších balení pro tvářenky je... hm... no možná ten zítřejší způsob je ještě lepší!


Benefit Hervana
Tak kdo by neznal Hervanu... takový člověk se snad na českém blogu nevyskytuje. Takže jo i já jsem podlehla a mám! Už půl roku. Nevyzkoušenou. (To zas jako neřešte, kdysi dávno jsem měla to samé i s oblečením, muselo mi alespoň dva měsíce ležet ve skříni, pak teprve jsem si ho mohla oblíct. No... nové šaty si už klidně jdu hnedkom převlíct do kabinky hned po zaplacení, ale tvářenky si pořád syslím nepoužité. Tak co už no...)



MeMeMe Blush Me
Sice si nejsem jistá, jestli dřív byl Benefit nebo MeMeMe. Tedy jasně, první byl asi Benefit, ale v mojí sbírce bylo asi spíš nejdřív MeMeMe. Taky nepoužitá. 



Shills Dot.Dot Lovely Butterfly Blush
Tuhle mám naštěstí jenom chvilku. Pár měsíců, tak nějak od Vánoc. A taky byla nejspíš nejlevnější. A má nejvíc cool štětec. Na pohled, o jeho kvalitě při používání vám toho moc neřeknu.



Každopádně si myslím, že tvářenka v krabici je super. Sice je to mega nepraktický, když jsem koupila Hervanu (jo a bohužel jsem musela jít do Sephory, protože to mají docela pohlídaný a většina zahraničních e-shopů Benefit do Česka nezasílá), tak po cestě domů mi v tašce vytekl nějaký krém a zapatlala se mi celá krabička. Naštěstí to šlo normálně utřít a není to vidět... ale co kdyby pro příště. Lepší je fakt ty hezčí tvářenky asi nepoužívat.




Tak která se vám líbí nejvíc dneska? A neříkejte, že Hervana. To jste jenom obětí marketingu.

37 komentářů:

  1. Hervanu neznám a nejvíc se mi líbí Dot.Dot. :) A naprosto souhlasím s tím, že tvářenky jsou na koukání nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těšila jsem se na další tvářenkový díl.. taky některou kosmetiky nepoužívám, dostala jsem od přítele paletku od Urban Decay a je škoda do ní hrábnout štětcem! Balením vyhrává Mememe, ale odstínem asi Hervana, evokuje ve mě nějakou zmrzlinu, no mňam.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hervanu kludne pouzivaj, ono to na nej nebude asi pol roka poznat :D je tak jemne namleta a pevne zlisovana, ze to nebude ani vidiet a ta vona... benefit ma bezkonkurencne licenky, pre mna must have, ostatne su pre mna nezname, som nevzdelana blogerka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to balenie mimochodom nenavidim :DD

      Vymazat
    2. hm... jenomže to já bych o tom věděla, že už je použitá. ale asi bych ji používat měla.

      Vymazat
  4. Hervana se mi nikdy nelíbila, ale ta MeMeMe je přesně podle mého gusta! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle mě naštěstí vůbec nebere, ale když bych si musela vybrat, tak nejvíc se mi líbí ta poslední, protože ta krabička, motýlek a tak.. Ale jinak ti musím říct, že jsi hrozná ženská, protože před tebou mě tvářenky nechávaly úplně chladnou, měla jsem doma max jednu co jsem používala prostě z povinnosti, že to k líčení patří a teď? Už mám doma tři, další na mě čeká u mámy a hádej, která mi od včerejška jede domů?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by mě zajímalo která. si tipuji physician's formula, tak nějak předpokládám, že kočičkovou už máš dávno doma.

      Vymazat
    2. Vedle! Kočičkovou samo mám. Tady je vidět, jak si nepamatuješ, o které jsem napsala, že je nejhezčí:-D Ale omlouvá tě to množství komentářů teda..ale jenom pro tentokrát! Samozřejmě Etude..physician's mi přijde přece jenom obyč a já chci být odjakživa princezna!

      Vymazat
    3. fakt etude jo? si pamatuji, že si napsala, že by ses na ní taky jenom koukala, tak z toho jsem nějak neusoudila, že ji budeš kupovat. njn jsme to špatně odhadla. ale alespoň se teď na ni můžeme koukat spolu!

      Vymazat
    4. No však jí taky neplánuju používat:-D Akorát nevim, kam jí vystavim..kde máš koukací místečko ty?

      Vymazat
    5. no to jsem ještě tak úplně nedořešila. mám ji schovanou v poslední krabičce od ladyboxu, ještě s kulema a tak... občas se chodím kochat. a bojím se, že to asi následujících tak patnáct let nemůžu vystavit nikde, protože by mi to ty moje krasavice sebraly.

      Vymazat
    6. Vy jste úplně ujetý, obě dvě... Jako já mám doma asi větší kupu nepoužitých věcí než vy, ale všechny je používat chci, jen to nestíhám :-) Ale ten blok poprvé hrábnout do krásného vzorku už jsem naštěstí překonala (jo, mám kočku ošmrdlanou!).
      Z dnešního výběru se mi moc líbí ta poslední, ale je růžová :-( Kdyby nebyla, už ji jdu někam hledat.

      Vymazat
  6. Slavnostně prohlašuju,že nejsem obětí marketingu. O Hervaně jsem sice dlouho uvažovala, že si jí koupim... ale pak mi to nějak nepřišlo jako dobrej nápad. Musím říct, že balením se mi mnohem víc líbí ty další dvě (těžko říct, jak barvou, ale u tý s motýlkem by mi asi vyhovoval i odstín

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si Hervanu koupila teprve tenhle víkend, jsem ještě v počátečním opojení, takže mě momentálně stejně jiná nezajímá :-D podle mě je krásná, ale sedne jen světlé pleti.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se moc líbí ta s motýlkem, odstínem i balením. :)
    Hervanu mám, používám... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hervana je muj milacek. Pouzivam ji temer kazdy den :)

    OdpovědětVymazat
  10. A mne se nejvic libi MeMeMe a to jak krabickou, tak barvou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odstínově se mi líbí MeMeMe a dot dot. Ale když na to koukám trochu pozorněji, tak oba ty odstíny vidím i v Hervaně. Takže obět neoběť, měla-li bych si vybrat. Beru první.

    OdpovědětVymazat
  12. A tak jako já budu za rebela a řeknu, že se mi nejvíc líbí MeMeMe! ten odstín vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to já zas budu obětí marketingu a řeknu že se mi nejvíc líbí Hervana! :D Jak jinak :) Ale příjde mi to opravdu škoda mít doma tolik tvářenek a vůbec je nepoužívat ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha... a to jsem ještě zdaleka neskončila.

      Vymazat
  14. Hervana se mi líbí, ale vůbec mi odstínově nesedí, takže dneska za mne MeMeMe, protože má krásnou teplou barvu!

    OdpovědětVymazat
  15. MeMeMe prosím :-) Ta barva je božská, chci jí taky! Hervanu mám a není na mě vidět. Ale jak včera, tak dneska žasnu, jak to jako děláš, že si řpineseš domů kosmetiku a hned ji nepoužiješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, na tom fakt nic není. vlastně to tak dělám běžně už rok asi. možná to přišlo s věkem. co já vím!

      Vymazat
  16. děkuji za komentáře. a jsem až skoro překvapená, že někdo by si vybral místo hervanu tu jinou alternativu, ať už anglickou nebo asijskou.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se líbí všechny tři :D fakt nádherné barvy, jsem na tvářenky trochu úchylná :D

    OdpovědětVymazat
  18. To je teda úchylka, třesu se tu smíchy a jsem v napjatém očekávání, kolik desítek tvářenek ještě vybalíš :-D. A kolik jich bude procentuálně ještě nedotknutých :-D. Momentálně bych si vybrala tu poslední, navíc nejlevnější, no bezva! Ale asi vyhraje Pomegranate od Sleek, mám jejich Rose Gold (moje loňská oběť blogům) a je skvělá. Jenže já mám doma dvě!!! tvářenky a navíc! obě! používám! :-D.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja nemôžem nekomentovať! Máš všetky lícenky sveta a asi aj všetky, ktoré chcem a ty ich máš neotvorené! Ja by som sa byť tebou hnbila!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. paci sa mi ako je to balene, ale zda sa mi to dost neprakticke :/

    OdpovědětVymazat
  21. Nevím, která z nich se mi líbí víc. Brla bych je všechny! Barevně ale asi MeMeMe, protože žádnou jí podobnou ve sbírce nemám..

    OdpovědětVymazat
  22. Zase se mi líběj všechny.Já to mám naopak jak si něco pořídim hned to nosím, už jsem párkrát udělala, že když bylo v metru málo lidí tak jsem si prostě nalakovala aspoň jednu ruku.Nikdo si nestěžoval-smrduťárny nepoužívám .)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se líbí motýlky! A barva taková hezká svěží a dívčí.
    To jsi to řekla moc hezky, že ty lepší tvářenky je lepší nepoužívat :D. Jestli budeš psát recenzi na Hervanu, tak si jí možná konečně od někoho přečtu a budeš první!

    OdpovědětVymazat
  24. Já osobně se za oběť marketingu docela považuju :D Teda možná ani ne tak marketingu, jako takového, televizní reklamy mě nechávají chladnou, ale hrozně snadno se nakazím něčím nadšení na blogu a jak o tom pak v superlativech čtu víckrát, tak se stěží udržím, teda samozřejmě podle toho o co jde :D Z tvářenek se mi nejvíc líbí Dot Dot, nejen že zapůsobí balením, ale i barva je moc pěkná. Možná by to chtělo ukázat, jak vypadají v praxi, to by se pak lépe rozhodovalo :D

    PS: Zvu tě na svou první Giveaway - m.u.a., Nars, MUFE a Nails inc.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to mě Hervana asi bere z těch tří nejmíň a nejhezčí je asi Dot.Dot.

    Já to takhle mám s paletkama stínů, mám doma skoro nepoužité dvě paletky MUA a dvě paletky Urban Decay (Feminine a Naked 2). Holt jsem zvyklá používat mono oční stíny :-(.

    OdpovědětVymazat
  26. U mě vyhrává MeMeMe.
    Je hezky elegoš a také odstín vede. Musím se podívat na jejich stránky, tuto značku neznám. Díky za inspiraci!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...