čtvrtek 21. března 2013

Tvářenka? V plechovce!

Pěkných pár dní nás ještě s tvářenkami čeká. Nejdřív bych se možná měla trošku vyjádřit k tomu nepoužívání. Je to fakt jednoduché, vlastně to jede tak nějak na autopilota. Cokoliv, co koupím, dávám do krabice NOVÉ. Je to hlavně z praktických důvodů, nesnáším mít otevřené třeba čtyři čistící gely... to ne, to bych asi psychicky nedala, chci mít v koupelně jen to, co používám (i když v poslední době se mi to moc nedaří). Navíc dokud něco neotevřu a nevyzkouším, tak mám pocit, že je to jako nové. A nekazí se to. Proto všechny nové nákupy skladuji po kupě. No jednodušší by asi bylo nic nekupovat, dokud to opravdu nepotřebuji, ale to by zase nebyla taková zábava. 

Asi před rokem jsem zapnula tohoto autopilota i na tvářenky. Je to strašně jednoduché, nakoupíte, pomazlíte se, pokoukáte se a zavřete do krabice. V té krabici je už spousta jiných věcí, takže tvářenka se tam necítí osamělá a čím déle toto dělám, tím méně mě láká do nových věcí hrabat. Právě teď s jarem jsem pocítila výraznou potřebu krabici NOVÉ potřídit... a opravdu hodlám tyto tvářenky používat! To jen říkám dopředu, protože mám takový pocit, že brzy se ozve někdo se starým známým "a na co ti to bude"... no na co asi, víceméně na nic. Ale baví mě to!


CARGO Suede Blush Montebello
A pozor na to! Takhle je použitá. Si úplně pamatuji, když jsme s Ef zaplatily nákup v kanadském Winners a pak na záchodě musely tu super plechovku otevřít a prsty to na sebe napatlat. Správně tuto tvářenku jsem zneuctila hned v prvních pěti minutách po nákupu... a použila jsem na to prsty. Jo a pak jsem Ef tak nějak mezi řečí prozradila, že tohle je brutálně luxusní značka, přirovnala jsem ji k Chanelu (no ona Ef kosmetice vůbec nerozumí, takže jsem musela použít fakt známou značku) a řekla jsem jí plnou cenu, která je snad něco kolem třiceti dolarů... a ona z toho málem upadla. Jo tahle tvářenka už má svoji historii. Ale nafotila jsem ji vám, protože třeba možná někdo by k tomu chtěl recenzi, takže teď má možnost se vyjádřit.



CARGO Blush Mallorca
Takhle je taky použitá, asi třikrát. Tak vidíte, že to se mnou není tak marné. Já tvářenky používám. Ale nejsou ty plechovky boží? Fakt se mi CARGO plechovky líbí moc. I když jako ty asijské jsou taky moc hezké. No nic, víc se mi asi líbí ta mramorovaná, ale tahle je zase matná, takže boží jsou obě.



POP Beauty Cheeky Cake Beach Babe
No a po své zkušenosti s CARGO plechovkami jsem zatoužila po více plechovkách. Všech možných druhů, barev a velikostí. Jak jsem svou touhu řešila? Hromadným nakupovaním tvářenek v plechovce! Vydrželo mi to asi dva měsíce. Takhle je tedy nepoužitá a dalo mi docela práci ji koupit, protože na ebay buďto není nebo je drahá, nakonec se mi to dokonce poštěstilo za 50%off z jakéhosi no name anglického eshopu, který si už ani nepamatuji. 



POP Beauty Eye Cake Peaches
Totiž ten dvoubarevný bronzer bylo fakt brutálně těžké najít za dobrou cenu. Dokonce POP Beauty vyrábí/vyrábělo i super tvářenky v plechovce, ale ty jsem nenašla už vůbec. Tak jsem to vyřešila šalamounsky a koupila jsem si oční stíny s tím, že to nějak dám. Ale jo, jsou v pohodě, ovšem jako tvářenku nedoporučuji... je to moc lesklé a třpytkaté, vůbec to není jako pěkná broskvovo-tělová barva, jak jsem si to plánovala. Ale na oči super, protože ty oční stíny moc nepigmentují, takže mi naprosto vyhovují. Jo a jsou vyzkoušené! Co vyzkoušené, docela i používané!



Skin Food Rose Essence Blusher #1
Nejlepší na těch asijských plechovkách je roztomilá nepoužitelná labutěnka. A vlastně i to balení je skvělé. Sice ne tak elegantní jako CARGO, ale zase je to menší roztomilejší plechovečka, sice to vypadá jako tvářenka pro panenky, ale tak to už jsme si vyjasnili předevčírem, že roztomilé tvářenky jsou cool.



Holika Holika Love Fantasy Pink Fantasy
Na tuhle tvářenku jsem narazila, když jsem honila co nejlevnější kočičky a sovičky na eBay. Hm... tahle je mnohem levnější, takže zatímco nákup zvířátkových variant jsem si ještě rozmýšlela, tak srdíčko bylo moje bez dlouhého uvažování. Jen tedy jsem měla problém vybrat variantu, protože jich je pět a všechny vypadají dost dobře, dokonce i ta hnědá! A nejlepší je ta instrukce, že labutěnku máte používat lehkou rukou, protože když ji moc přitlačíte, tak se vám tam prý otiskne to srdíčko a pak se místo lehkého ruměnce dočkáte razítkového srdíčka. No prostě boží.



Nature Republic Shine Blossom Rose Blusher 04 Lovely Rose
Tohle bylo taky těžké... vybrat si ten nejlepší odstín a najlepší dizajn plechovky. Jo odstíny jsou čtyři, každý má zvenku jiný motiv. Kytička, sluníčko, stromeček, korunka. Jasně, že nejvíc jsem chtěla sluníčko, ale ten odstín se mi vůbec nelíbil. Jinak Nature Republic byl nejspíš můj největší minuloroční objev na poli asijské kosmetiky, chtěla bych od nich vlastnit polovinu sortimentu.



Tak která plechovka se vám líbí nejvíc dneska? A ještě pořád vás to baví?

36 komentářů:

  1. Ta srdíčková Holika Holika je naprosto dokonalá. Cargo bych chtěla vyzkoušet. Nejvíc z těch co tu máš se mi líbí ta mramorovaná. Jejich balení je vážně pěkné. Jednoduché ale efektní. To já mám doma 4 MACovské tvářenky, ale nejraději z nich používám dvě- Dainty a Well Dressed.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že dnes se mi líbí všechny, i když Holik Holika vede! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten plechovkový design je prostě skvělý. Žádnou plechovku ale nevlastním, no, to znamená, že jdu brouzdat asi po internetu a nějaké hledat. Protože toto je fakt krása.

    A jenom dál pokračuj. Já jsem z toho tvářenkového speciálu naprosto nadšená :o) Tedy já se spíše kochám, ale moje touha vlastnit některé ty kusy je obrovská :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zase se mi většina líbí, ty dvou věci moc nemusím.Vůbec nedokážu pochopit jak to nepoužíváš, mě by z toho hráblo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já mám spíš pocit, že mi z toho hrábne teď, když je používat budu, protože si nedokážu asi vybrat... a stejně nakonec zase skončím u bourjois.

      Vymazat
  5. Teda, to Cargo vypada super, zvlast ta prvni. Zas tu slintam :). Na Skin Food se mi libi spis barva a ten obtisk, krabky jsou hezci jine. Treba ta Holika a bozi Nature Rebublic.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoznačně se mi líbí ty poslední tři jsou opravdu rozkošné na pomazlení. Já celkem Tvou sbírku chápu, každý něco sbíráme, byť tomu tak neříkáme. Ale inspirovala jsi mě s tou krabicí na nové věci - to je fajn systém. Mě už přetékají regály...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no krabice nové je super věc. tedy až na to, že bych zrovna potřebovala ty krabice dvě.

      Vymazat
  7. Za mě jendoznačně Cargo.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. S tymi novzmi vecami to mam uplne rovnako, v skrini jedna polica len s novou kozmetikou, chcem najprv dopouzivat nacate a potom nacat nove :), ale mnoho veci mi uz v polovici balenia lezie hore krkom. Nie zeby boli zle, len ma prosto lakaju tie nove, neobjavene. A asi nemusim hovorit, ze neviem, kedy tie zasoby skonzumujem, he.
    Serial o tvarenkach je super, som na ne trocha maniacka, len som oproti niekomu :-) totalny zaciatocnik. A brala by som tu prvu - mramorovu v tej poslednej plechovke. Hm, ebay a moj paypal tes sa!!!

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by bylo super, kdyby to šlo takto namixovat. protože ta nature republic je úplně skvělá balením a hlavně je asi tak třetinová oproti cargo, ta je totiž fakt obří a docela i těžká.

      Vymazat
  9. Nádherné kousky! Mě nejvíce zaujala ta první Cargo a pak ta Nature, ale všechny jsou krásné. Moc se mi tento tvářenkový seriál líbí. Poslední dobou na tvářenky ujíždím, ale kam se na tvou sbírku hrabu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jooo, mně to baví pořád. Já jsem taková konzerva, takže nejvíc se mi líbí pravá konzerva :D - ty od Cargo, nyny. A taky celkem ta Pop.

    OdpovědětVymazat
  11. Popri prezerani azijskych tvareniek som sa asi zamilovala do krasneho aziata... Ta posledna ma chytila za srdce, hlavne ten variant so stromom, uz sa neviem dockat zajtrajsieho postu :D

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji za komentáře, zrovna včera jsem doupravovala všechny fotky tvářenek a jsem myslela, že mi z toho klepne... a pak jsem se tedy zamýšlela, jestli jsem normální. tak normální asi nejsem, ale jsem ráda, že vás to baví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou, v tom článku jsi to popsala docela srozumitelně, že i já jsem to pochopila. a normální jsi! prostě normální sběratelství.
      někdo sbírá cukr v pytlíčkách a nesladí s ním. já dříve sbírala známky, české, nové, když člověk koupí celý aršík, tak ta cena taky není úplně zanedbatelná, že jo. a pochopitelně, že jsem je na dopisy nelepila. jen jsem se jima kochala.
      ty prostě sbíráš dekorativní kosmetiku. hele, tak mě napadá, děláš totéž i se rtěnkama nebo se týká čistě jen tvářenek a kulí?
      Petra

      Vymazat
    2. jsem tak ráda, že to někdo pochopil, že ani tak nejde o tu kosmetiku, ale prostě je to koníček, který mě baví. a sbírat se dá kdeco, tak proč ne zrovna tvářenky.

      hele se rtěnkama asi taky, ale ty docela používám. tedy minimálně vyzkouším... nepoužité rtěnky mám doma asi jenom tak tři. (no dobře možná jsem na nějakou zapomněla, tak pět) ale jinak jo, rtěnky taky sbírám, ovšem ta sbírka je o dost menší než u tvářenek, protože mám pocit, že rtěnka se může zkazit, kdežto pudrovou tvářenku budou používat ještě moje pravnoučata v pohodě.

      ale jsem velmi ráda, že to samé nedělám u očních stínů... to už by asi moje peněženku kleplo.

      Vymazat
    3. S těma rtěnkama jsem si to právě říkala, že asi budou míň trvanlivé, tedy i míň praktické na pouhé sbírání...
      Hele, víš, že mě docela štveš? Co myslíš, že právě teď dělám? Vybírám odstín Carga... Jenomže já teď fakt šetřím! Pro dnešek ho nekoupím, ale myslím, že dýl jak měsíc stejně odolávat nevydržím.
      Ach jo, a já byla tak ráda, že ty předchozí posty mě neoslovily.
      Petra

      Vymazat
  13. Dneska rozhodně Skin Food! A s tou krabicí (teda já jich mám několik..ehm.. a šuplík..a skříň..) NOVÉ to mám úpkně stejně, takže chápu;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak dnes Skinfoood a Holika (možná i ta první Cargo) :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Někdo sbírá známky a někdo zase tvářenky.Dnes Cargo

    OdpovědětVymazat
  16. ...keby ma niekto náhodou hľadal, balím svoj život do plechovej krabičky a sťahujem sa do Shine Blossom Rose v Nature Republic. Ak je tam všetko takto krásne zabalené, tak (no) zbohom Slovakia... Ok, ok, aj tu je pekne, Tatry, halušky a tak, no ale - 04 Lovely Rose! Krásna zbierka:)

    OdpovědětVymazat
  17. Na tu Nature Republic si tiez brusim zuby, len ma odradzaju recenzie, ze azijske tvarenky su dost malo pigmentovane. Inak, ja som tento odtien hned zavrhla kvoli obalu, obrazok mi pripomina, ehm, nieco ine ako co to povodne asi malo byt :D :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  18. Ta první Cargo se mi líbí, i barevně

    OdpovědětVymazat
  19. Srdíčková je super:) Blbý je, že ty tvářenky jsou na dlouho, já už jednu používám snad tři roky a to každej den a ještě nejsem v půlce :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvářenky Holika Holika jsou prostě tvářenky snad s nejúžasnějším designem na světě. Ale všechy odstatní vypadají také úžasně. Doslov mi z nich přechází oči, jak jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  21. Nature Republic túto zančku vôbec nepoznám a idem sa popozerať díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  22. Aaaach O:) Nejdokonalejší je srdíčková Holika Holika, nááádhera :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak plechovková balení taky miluju. Pop beauty oční stíny mám taky, kvůli plechovce. Steam cream mam na feelunique ve wishlistu asi už tak půl roku, kvůli plechovce. A Nature Republic v odstínu pink baby se mi taky už nějakou dobu líbí, protože prostě ta kytička na plechovce.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  24. Me zajima hned ta prvni, a to hodne. Takze kdybys nahodou mela chut a cas na recenzi, tak by bodla :-).

    OdpovědětVymazat
  25. Moc se mi líbí ta Pop tvářenka, má krásné přirozené barvy, tu bych brala hned. Plechovky všeho druhu mám taky ráda, ale mnevím pak co s nimi, mám zabordelený byt a štve mě to... zatím nevím, jak toto dilema vyřešit

    OdpovědětVymazat
  26. To vypadá hrozně skvěle, koupila bych si je jen už z důvodu balení ¨:D

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Všechny jsou hezké, ale tu poslední si opravdu toužím koupit.

    OdpovědětVymazat
  28. Ta labutěnka od Holiky vypadá vskutku měkounce a hebounce, jen se s ní poňuchat :D Proč mi to děláš? Najednou mám nutkavou potřebu si pořídit hromadu tvářenek a to jsem je do nedávna ani neuměla používat :D

    OdpovědětVymazat
  29. Také toužím po nějaký tvářence v plechovce, je to opravdu krásný balení :) Akorát mě štve, že ty labutěnky jsou úplně k ničemu, chtěla bych vidět někoho, kdo se s tím namaluje. Nejvíc se mi líbí tvářenka od Cargo a taky si chci koupit tu od Skinfood, maji krásný odstíny :) Jinak sem objevila docela dobrý eshop Skinfood, kdo nerad objednává z ebaye, www.skin-food.cz, kdyby to třeba někoho zajímalo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...