neděle 14. dubna 2013

4 e-shopy, kde bych zrovna teď opravdu chtěla nakoupit!

Jsem právě teď trošku zblblá ze všech možných přírodní-kosmetika-nazi blogů, které odsuzují silikony, parabeny, pegy, minerální oleje a podobně a prosazují jedině 100% přírodní kosmetiku jako to správné řešení a reálný světonázor. Trošku je to postavené na hlavu, protože silikony mi nikdy nevadily, už asi dva týdny jsem si na sebe žádný ďábelsky silikonový BB nebo jiný krém nenamazala a na moje pupínky to vliv žádný nemělo. To samé s minerálním olejem a pokud mám někdy umřít na nadměrné používání parabenů v kosmetice... tak jo, já to beru! Což jen tak mimochodem, konzervanty v přírodní kosmetice nemají prokázané žádné vedlejší účinky a negativní důsledky používání jen proto, že je to celkem nová záležitost a neexistují dlouhodobé studie dokazující ať už to nebo to. Což teď jako uznejme, co je bezpečnější: konzervant, který je používaný 50 let a nějaké minoritní negativní následky může mít, nebo konzervant, o kterém víme jedině to, že je 100% přírodní a že by to možná mohlo fungovat?

Ale popojedem... zpátky k tématu. Dnešní odpoledne jsem tedy strávila pod vlivem přírodanazis a lehkým brouzdáním po obchodech s přírodní kosmetikou, kde bych si ráda nakoupila. Ani v jednom těchto eshopů jsem nenakoupila, ale opravdu bych chtěla, protože to prostě vypadá zajímavě. No jo, ale okolnosti mi nepřály... až nakonec jsem se musela trošku uklidnit nákupem na iHerb.com a Naturisimo.com.





Proč tam chci nakoupit? Vlastně ani nevím, na tělovou kosmetiku moc nejsem. A už vůbec netuším, proč jsem najednou právě teď zadala na Google "raspberry body butter"... ale jo, asi bych ho chtěla.

Co tam chci koupit? Mango! Peeling i tělové máslo. Chci to! To samé platí pro tu čokoládovou variantu.

Proč tam nenakoupím? Přijde mi to docela drahé. No uznávám, že tři čtyři stovky za 100 ml tělového másla nebo peelingu není přehnané, ale pro člověka, který ani jedno z toho vlastně nepoužívá... by to přeci jenom byla luxusní záležitost. Jo a to jsem k tomu raději ani nezkoumala poštovné z Anglie!




Proč tam chci nakoupit? Protože prostě proto. Nevím proč, mi ta značka přijde strašně povědomá. Sympaticky povědomá. Takové povědomí, že tohle bych měla mít doma!

Co tam chci koupit? Jakýkoliv facial cleanser! No a asi jo, přidala bych k tomu i pleťový krém.

Proč tam nenakoupím? Nezasílají mimo USA. Nebo jsem z toho mírně zmatená, podle Shipping zasílají normálně, u Checkout mi to napsalo, že mimo USA a Kanadu ne, ale k potvrzení objednávky na PayPal mě to pustilo. Tak nevím a možná to někdy zkusím.




Proč tam chci nakoupit? Tahle značka mě právě dnes, právě teď a nejspíš ještě na pár následujících hodin/dnů/týdnů dostala do kolen. Obaly, produkty, použité ingredience... Prostě boží!

Co tam chci koupit? Cokoliv.

Proč tam nenakoupím? Protože mi to napočítalo nejmenší poštovné $41 za jeden miniset vzorků 




Proč tam chci nakoupit? Přijde mi to fakt hodně podobná varianta amerického iHerb, jen tedy ty ceny nejsou tak levné! No jo Evropa...

Co tam chci koupit? Cokoliv se značkou Biovea, hlavně ty masky. A polovinu sortimentu značky Derma E.

Proč tam nenakoupím? Protože to nemají za levné ceny, je tedy hezké, že za nějakých třicet liber je poštovné zdarma, ale stejně asi Biovea se slzou v oku zasklím a Derma E nakoupím při nejbližší možné příležitosti na iHerb, kde jsou ty ceny přece jen příjemnější.




A kde jste o víkendu nakupovali vy?


61 komentářů:

  1. Kosmetickopřírodněnazi bloggeríny taky baví. Opravdu se nemíním vzdát své vyzkoušené a účinné chemie jen proto, abych při pohledu na krém na poličce měla lepší pocit, že na sebe patlám přírodu. Já chci vidět reálné účinky. Kosmetika je pro mě spotřební zboží, ne kult, kolem kterého budu v koupelně nábožně chodit a kochat se jím. Krom toho se plně stotožňuju s tvým názorem, že péče stejně ovlivní maličký zlomek. Nejdůležitější jsou genetický predispozice, který nezvrátíme i kdybychom se na hlavu postavily a to, že se naše bábi mazala čtyřicet let Niveou a v šedesáti má pleť jak miminko, není argument, proč vyhodit všechny chemický věci, když člověk už deset let bojuje se špatnou pletí. Kromě toho, že pochybuju, že generace našich babiček vůbec řešila něco jako stav pleti, protože nebyla tak zmasírovaná reklamou podsouvající nám, že důležitou sociální rolí ženy je taky "dokonalá krasavice".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... ta genetika může za hodně, mrcha jedna. bohužel. nějaká ta péče asi pomáhá, to zas jo, ale stejně! tak krásnou pleť, jak někdo, já díky genetice nikdy mít nebudu, i kdybych se na hlavu stavěla. i kdybych na sebe od zítra už patlala jen pramenitou vodu z hor a makeup nezahlídla ani očkem. už si ani nejsem jistá, jestli mě ty názory že "bez silikonových bb nebudete mít pupínky" "nemažte se minerálním olejem a vazelínou a akné zmizí" a podobně... tak jestli mě ty názory serou, protože takhle to prostě nefunguje, alespoň u mě ne, nebo jestli mi přijdou tak mimo (podle mých vlastních zkušeností), až vlastně vtipné.

      Vymazat
    2. Vazelína je jedna z mála věcí, kterou se můžu namazat, když jsem vysušená jak troud (jo, vazelína se nevsakuje, nemá v popisu práce hydratovat, vím, ale pro zbavení se toho nepříjemnýho pnutí to prostě stačí) a pupínky po ní nemám. Zato je mám po každým druhým krému. Btw. péče, ano, ale když, tak péče zevnitř. Dost spát, nekouřit a tak. Vnější péči (krémy, čistidla) dvakrát nevěřím a zázračné účinky nepřipisuju.

      Vymazat
    3. hm... vazelína mi s pletí taky nic nedělá, tedy myslím, nemám to moc ozkoušené, protože nesnáším ten pocit na pleti, co to nechá, jak to tam sedí. a já tedy věřím na obojí... péče zevnitř i zvenku. ale stejně nejvíc za všechno můžou nějaké tělesné predispozice a pak ještě hormony. njn a s tím se moc nenadělá.

      Vymazat
    4. Jenže ta babi žila v jiným prostředí, nejedla chemicky upravenou stravu, dejchala jinačí vzduch a určitě byla víc fyzicky aktivní. Tak má hodně velký vliv i tohle. A výživa a genetika jsou určitě hlavní faktory kvality pleti i dneska, ale díky tomu uvedenýmu výše je mnohem vyšší procento alergií a reakcí na chem. látky, který jsme dřív neznaly a naše plet si jim teprve navyká.

      Vymazat
    5. já ti fakt nevím v tomhle. taky jsem asi tři čtvrti roku žila v souladu s přírodou na ostrově, kde počet stálých obyvatel nepřesahoval 200, nejbližší vesnice 15 km daleko, čistý vzduch (navíc mořský!), domácí strava, čerstvě dojené mléko, bez stresu a tak... na kvalitu (v mém případě spíše nekvalitu) pleti to žádný vliv nemělo. hm... možná ta doba decivilizace byla moc krátká?

      Vymazat
    6. Doufám, že se tu nezaobíráme naivní vizí, jak naši předkové žili v těsném sepětí s panenskou přírodou. Protože přežívali hladomory, jedli to, co zrovna bylo, jejich strava byla monotematická (a závislá na sociální vrstvě, to, že se dřív prakticky nejedlo maso, není argument pro to ho nejíst i dneska, kdyby ho už někdy v osmnáctém století měli tak snadno dostupné, tak ho jedí taky a ty nejvyšší vrstvy ho skutečně ve víc než hojné míře taky jedly), byli podvýživení, neb ještě v 19. století byl denní kalorický příjem jednotlivce z nižsích sociálních vrstev hluboko pod hranicí toho, co dnešní osvícení dietologové doporučují jako udržovací (!) nikoli hubnoucí normu denního příjmu kalorií a hygiena spolu s lékařskou péčí byly na hodně bídný úrovni. Tož si myslím, že naše prababičky spíš měly v zásadě starost o to, čím nakrmit deset dětí, než co si napiplat na obličej, než že by třeba na akné nikdy netrpěly.

      Vymazat
    7. Ahoj trb, moje kožařka říká, že účinek lokální léčby se dá poznat až po 6 týdnech pravidelného používání,protože to je doba, za kterou se pokožka kompletně obnoví, takže bych vytrvala v jenom a vyčkala, co se bude dít.Já momentálně prožívám kosmetický půst-od září, na doporučení kožarky ráno jenom voda a kyselý ambiderman, make up, večer odličení mléko, gel a micelárka, pak dělaný krém, a zatím, to vypadá, že se toho akne v 36 letech konečně zbavím.Petra

      Vymazat
    8. tedy, tak to gratuluji. já jsem zrovna teď spíš ve fázi hledání. tak proto to zuřivé brouzdání po eshopech s převážně přírodní kosmetikou. (ani vlastně pro to nemám nějaký důvod, ale tak nějak pocitově je u mě čas na oleje a tak.)

      Vymazat
  2. Já nakupovala u Mullera v Donau centru ve Vídni. Mají neskutečný výběr přírodní kosmetiky značek, které u nás nejsou. Nakonec jsem odešla jen s mangovou tyčinkou na rty od Burts Bees.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, tak ty se máš. asi bych odtama nedokázala odejít už vůbec.

      Vymazat
  3. ale ty nas asi nemas moc rada, ze? :) takto nas tyrat!!! vies, co? aky pozicaj, taky vrat - ja uz dlho chcem nakupit tu http://www.greenkeratin.co.uk najma na take Coenzyme Q10 Plus E Beauty Recovery Facial Serum + Hyaluronic Acid + Peptides pocujem velmi dobre, ach! :) nuz ale momentalne mam ine investicne priority, tak preto som zatial nenakupila. ale raz nakupim!

    a pri citani prveho odstavca som si pomyslela, ze je evidentne vidno rozdiel medzi blogerinou 30+ a blogerinou dajme tomu 25- ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zas ne, jsem si jen říkala, že proč bych měla samotná vzdychat nad poštovným čtyřicet dolarů k objednávce za dvacet, kterou ale fakt jakože chci!

      jo hele a poslouchej, ta tvoje stránka vypadá dost dobře. tam asi budu muset objednat!

      Vymazat
  4. Já jsem taky zastáncem přírodní kosmetiky a na mém blogu o ní už pár článků bylo. Mojí citlivé pleti dělá opravdu dobře. Ale nijak zvlášť radikální nejsem. Když už na mě něco chemického skvěle funguje, nebudu to měnit jen kvůli nálepce na obalu.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, souhlas. Asi to nikdo, komu takové silikony (co sou všude) nepochopí. A když si přečtu pod GA, co mají čtenáři na blogu rádi, obvykle chtějí víc o složení a chtějí ho u recenzí vypsat a rozebrat. Myslím, že je to napsaný zbytečně ostře.

      Vymazat
    2. hm... jsem ostrá holka.

      no ale já proti přírodní kosmetice nic nemám. náhodou používám spoustu přírodních věcí. jen prostě to fanatické lpění a odsouzení asi moc nechápu. ještě to s těmi silikony a ropou a tak... jako je mi třeba jasné, že když stojí tělové mléko pár stovek (případ crabtree&evelyn), ale přitom mám jako třetí a druhou součást ve složení silikon, tak to není dobře. chápu, že někomu asi silikony póry ucpávají, však jo, každý jsme jiný a tak... a teď nevím, kam jsem s tím mířila, asi že spíš nechápu, že jsem se nechala v posledních týdnech zblbnout a naprosto vyřadila silikony... a stejně se nic nestalo. no jo ostrá a blbá.

      Vymazat
    3. Ale nene, nebud hlavně ostrá na sebe :D Tak nějak to myslím já, že to nechci platit. Zrovna mléka C&E jsou super příklad. Jinak moje nejoblíbenější krémy jsou Korres, které taky nejsou nasbírané babkou bylinkářkou, ale tyhle dvě složky tam chybí. A vůbec, nechcem se hádat a rozdělit na dva tábory ne. Já totiž nevím, kam bych se přidala (snad by rozdělující fakt nebyl názor na Bbčka teda, to je věc, bez které žít umím a fakt mi nesedí):-)

      Vymazat
    4. Že by dívčí válka blogerín? :-D
      Já si myslím, že je skvělý, že každý se zajímá a věří v něco jiného. Minimálně já vždy ráda a s velkou zvědavostí zkouším produkty, o kterých se dozvím z blogů a které typicky nespadají do oblasti mého zájmu.

      Vymazat
    5. To je přesně to, co by mě odradilo od dalšího blogování, to prosím ne.! :-) Myslela jsem, že psát články o tom, co mi vadí na ostatních blozích (s tím mě dneska nakopla Moora, ač jen zmínila nějaké výrazy, stejně je to každého věc)nebo se okatě citovat je pod úroveň a neděje se to. Mě by nikdy nenapadlo brát komukoliv názor nebo jeho oblíbence/"nenáviděnce", protože k jejich lásce/nenávidění má určitě dobrý důvod. A čtu a mám ráda i blogy o věcech, které bych sama používat nemohla, protože mají třeba zmíněné chem. složky. Je to jen odreagování přece. Ale nemusím si zrovna článek trb brát na sebe, aspoň já si totiž myslím, že docela vysětluju, co a rpoč mi sedí a nesedí a o složení píšu informativně. Ale i tak mě je vcelku líto, že se blogerky mezi sebou trumfují nebo jak to nazvat.

      Vymazat
    6. to zas jako klid.

      (a hlavně jsem neměla na mysli někoho konkrétního, spíš jen neurčité množství blogů a k tomu takovou celkovou náladu kolem dokola... jak kdyby přírodní kosmetika a nazi-postoj k této problematice byl dalším blogo trendem, kdysi to byl nars, pak ziaja, pak bb krémy, tak teď je na řadě přírodní kosmetika? čím víc přírody tím víc adidas?)

      Vymazat
    7. jo ještě jsem si uvědomila, že je zase taky určitě spousta blogů, které tomu věří a fashion-nazi-postoj to není a ani se tak nevyjadřují. no mám pocit, že teď jsem se do toho zase zamotala...

      Vymazat
    8. Trb jsem útlocitná, ber mě s rezervou. Vyspala jsem se z toho a vlastně je super, žes trochu rozvířila vody, za chvíli nebude snad diskutovanější článek.

      Vymazat
  5. Jo, to je fakt sranda :D. Hlavně proboha žádnej paraben a silikony?? To už vůbec ne. Ale šup šup sníst tuny éček a tak podobně. No a ještě k tomu napsat nějakej pěknej hejt na bíbíčka a je to nejvíc nejlepší.
    Já z přírodní kosmetiky měla akorát Alverde (naprostá hrůza, odličovače neuvěřitelně pálili a ten sprej na fixaci nefunguje :D), Saloos (to docela šlo, ale nějak extra mě to neuchvátilo) a tím můj výčet asi končí. Možná ještě něco z LB, ale jaksi je mi ttoálně jestli jestli je to přírodní nebo ne, tak to nesleduju.

    A jinak jsem o víkendu nenakupovala, ale vydělávala v práci! Ale jako poslední dobou jsem si koupila micelárku (akce 1+1), rtěnku a stain od Etude House, whisper od MAybelline (ano, jsem mainstreamová) a to je asi všechno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak jako přírodní kosmetika není špatná. jen bych na tom asi raději fanaticky nelpěla... což zrovna třeba ten alverde fixační sprej dost potvrzuje že ano.

      Vymazat
    2. Alverde mi taky vůbec nesedla. Zkoušela jsem 4 výrobky a jen 1 byl aspoň trochu vyhovující. Ale ani ten si rozhodně nebudu kupovat znova.

      Vymazat
    3. Alverde na obličej = hrůza, docela dráždí díky alkoholu asi a moc to nepředvádí výkony.

      Vymazat
  6. Jo, přesně, třeba v makeupech jsou ty silikony podle mě k nezaplacení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, takový silikonek občas je super. hlavně jsem si třeba všimla, že mi víc ucpává póry bio detox od bourjois, který silikony nemá a díky tomu není zrovna uživatelsky dvakrát příjemný, než kdejaké bb...

      Vymazat
  7. Sdílím názor na parabeny (ale na očích mi vadí, kvůli dermatitidě), lepší ověřená věc, než inovátorství. Ale upozorňuji na to, protože nepíšu jen pro sebe. Bohužel mě moje plet dost štve a na všechno reaguje ucpáním. Tak jsem krapet zoufalá ze všeho silikonovoropného :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě moje pleť taky štve... bohužel reaguje ucpáním na svůj vlastní vnitřní stav a se silikony nebo čímkoliv jiným to vůbec nesouvisí. nebo souvisí a pouze ve smyslu, že se ucpává míň nebo víc, přirozený stav je totiž "ucpávat se tak akorát"

      Vymazat
  8. Souhlasím....moje pleť je většinou až nelogicky bezproblémová (ťuk ťuk), ale občas se naprosto zblázní do děsivé kombinace přesušené kůže s pupínky bez ohledu na to, jestli jsem se mazala jen korresem a na make-up ani nesáhla, nebo se koupala v silikonech.

    Já bych spíš uvítala větší sortiment veganské kosmetiky (Lush mi vyhovuje hodně na vlasy, ale zbytek výrobků spíš 50:50), s tou takzvaně přírodní mám zatím spíš špatné zkušenosti a o dekorativce ani nemluvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... veganská kosmetika mě nebere. nebo tedy naprosto ignorantsky ignoruji rozdíly mezi přírodní a veganskou, zase chápu, že pro spoustu lidí to má význam... ale přehled o tom, co je a co není veganské, fakt nemám.

      Vymazat
  9. já myslím, že každýmu sedí něco jinýho, já se snažím teď žít zase trochu víc přírodně, bo mi to kdysi dost pomohlo s kvalitou pleti a ekzémem, ale chemickýho makeupu a BB se nevzdám (pokrytecké?), protože prostě bez nich nemůžu být. Ale snažím se trošek experimentovat s přírodou. Třeba tento víkend jsem léčila ekzémek (asi reakce na šnečí BB od Skin 79)místo kortikoidama od dokrotra obkladama z kopřivovýho čaje a musím říct, že zafungovaly skvěle. Myslím, že je třeba ke všemu přistupovat se špetkou zdravého rozumu.
    Asi se to sem nehodí, ale mrzelo mě pár antiBB postů, které se nedávno vyrojily.... ráda bych se k tomu na blogu vyjádřila, ale nevím, jestli dokážu tolik myšlenek urovnat a nebýt sprostá a tak vůbec.... tak to říkám tady - nesahejte mi na BB, jinak budu zlá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale abych odpověděla na Tvoji otázku, je to fakt divný, ale já jsem tento víkend nenakupovala! Ale zato jsem naplánovala pár úprav bytu, pěknou skříň na serepetičky, šuplíčky a přihrádky na míru atd.... a pár nových skříní do kuchyně...to teda se sem tematicky taky nehodí, ale nákupy to budou :)

      Vymazat
    2. Meduňko, já bych ráda, ale BBčka jsou zlý mrchy hlavně ony na mě. :-)
      A v tu dobu, kdy jsem napsala, co si myslím o mazání se BBčky a jejich momentálním boomu jsem teprve začínala a ani nevěděla, že řešit co píšou ostatní se "smí" a denně mi to někdo bude vyčítat. Chjo.

      Vymazat
    3. ha... to máš pravdu, na bb nám nesahejte (to tedy říká člověk, který si bb namazal asi desetkrát za poslední dva měsíce... ale prostě stejně)

      an... to zas neřeš, co píšou ostatní. však názor máš asi svůj vlastní, ne?

      Vymazat
    4. Nesáhnu, už jsem sáhla. No, já už jsem prostě taková, ale už se zoceluju;-)

      Vymazat
    5. An, to nebylo mířeno proti Tobě, jen jsem byla zaskočena tím, že se těch článků vynořilo během snad týdne několik a připadalo mi to zvláštní, že pořád nic a pak najednou lavina, ale asi to byla náhoda nebo si to moc beru :) Ale cítila jsem takový "hejtovací" boom a cítila jsem potřebu se těch BB zastat :)

      Vymazat
    6. to je taky pravda, ty články "nenávidím bb" "fuj silikony" "zbožňuji 100% přírodní" se nějak rojí... jak kdyby to byl nový trend!

      Vymazat
    7. Ok, to jsem ráda. Jen jsem docela zaskočená trendem psát články proti jiným názorům (i obecně) ostatních blogerek a pokud to takhle v blogosféře funguje, místo psaní proč něco mám / nemám ráda já, tak asi radši mizím ven na sluníčko :-) Ještě jsem žádný takový článek nečetla, tak mě to ani nepřijde, jako nová móda, ale já a blogy jsme vcelku pořád ještě začátečníci.

      Vymazat
    8. a tak to jsem zase ani moc nezaznamenala články proti názorům jiných blogerek.... já teda blogů moc nečtu nebo nejsem dost vnímavá na to, abych to poznala :D

      Vymazat
    9. An, urcite vic takovych clanku :). Ja jsem u BB zatim 50:50, ale i kdybych jim na 100% fandilo, clanek od tebe bych si stejne s chuti precetla :). Me se libi clanky, ktere jdou proti proudu, pokud clovek vyjadri svuj nazor, ma nejake argumenty a je to pekne sepsano :). Ten clanek o bb kremech se mi hodne libil.

      Vymazat
  10. Mně přijde trochu na hlavu, když vidím, jak mají všichni pořád pocit, že musejí hrozně obhajovat svůj názor. Asi bude něco špatně na vzdělávacím systému :-)Někdo silikony může, někdo nemusí, vždyť je to dobře a když někdo napíše, že nechápe, proč to někdo řeší, tak já zas třeba moc nechápu, proč ten, kdo to řeší, má potřebu na to nějak reagovat. Mě třeba blog An strašně baví, protože silikony fakt nemůžu a jsem ráda, že se v tom někdo takhle šťourá, protože já na to nemám čas. Na druhou stranu, dokud jsem neměla extrémně dehydratovanou pleť, tak jsem silikony s klidem používala a nic se nedělo. Ale když někdo napíše, že silikony řeší jen idioti, tak mi to bude tak nějak jedno...asi už jsem stará :-) Ale ten trend sleduju taky a myslím, že to je prostě jako se vším v české "blogosféře" - napřed je něco strašně in, takže to je všude, pak se to přejí a následují hejty, že to teda až taková paráda není. Něco, jak jsem psala o těch beauty boxech. Proto čtu český blogy asi čtyři. Někdy si říkám, jestli lidem dochází, že postoj "chci to, protože to mají všichni" a "nechci to, protože to mají všichni" vychází z úplně stejnýho základu a sice z toho, že řeším to, co mají ostatní víc, než to, co bych chtěla sama...
    To je jen takový zamyšlení po ránu, aniž bych se chtěla někoho dotknout, protože ty nejaktivněji diskutující (an, meduňka) jsou moje oblíbené blogerky, takže kdyby mě něco vadilo, tak je nečtu, že jo... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, jestli náhodou nebude problém taky v tom, že se moc řeší. jakože se moc řeší, co si o tom myslí ostatní. případně, co dělají ostatní. nebo co mají/nemají/chtějí/nechtějí ostatní... atd.

      a málo se řeší samotná kosmetika. třeba v tomhle článku... komentů spousta a stejně se spíš řeší nějaký naprosto s nadsázkou napsaný obecný první odstavec článku, ale ty eshopy (což je mnohem důležitější!) si snad nikdo (nebo někdo jo, ale asi málo) nerozklikal. a ještě aby tam někdo nakoupil a rovnou mi řekl, že tohle jo, těch čtyřicet dolarů poštovného se ti vyplatí, protože je to tak skvělé, že prostě JO... tak to už vůbec. si tam zase budu muset nakoupit sama. a pak jakože je svět spravedlivý.

      Vymazat
    2. Mě taky blog An baví, nicméně ona se v tom šťoutá tak nějak po svém, takže relevantní to není, to tedy ne. Připadá mi, že kdyby jí přišel hoax a líbil by se jí, tak ho tam prskne a nějak už to okecá, to skutečně umí a je to zábavné, ale fakta, podložená důvěryhodnými zdroji, skutečně nestranná? Ale kdeže, pro ty skutečně k An nechodím. Přesto mě baví si ji číst, i když mi to nic, krom zkrácení chvíle (a to se počítá) nedá.

      Vymazat
    3. Tak hele, já si ty eshopy rozklikala, ale! Ten první jsem radši rovnou zavřela, protože ten čokoládovej peeling na mě tak hezky mrkal a na to, že se moc nemažu a skoro nepeelinguju, tak toho mám za poslední půl rok doma asi do konce života... Ten druhej mě nebere, protože včeličky mě nějak neberou.. Ten třetí- už ty obaly na úvodní stránce mě nezaujaly a jako sorry, za 41 dolarů poštovného si to můžou nabouchat:-D No a ten poslední- já se na těchto obřích nepřehledných eshopech necítím nějak dobře, i když chápu, že to je super, když je hodně věcí na jednom místě pohromadě.

      Vymazat
    4. Já je nerozklikala schválně, bych se akorát nas... :-) Máš moji 100% důvěru, takže je mi jasný, že bych si tam vybrala mraky věcí.

      Vymazat
    5. no čumím jak puk :D takové usmolené 3 pidikomentářky a jsem jedna z nejaktivnějších diskutujících :D Tak konečně se o mně ví :D:D:D
      večer s mužem prasknem šampus, táto, konečně jsem slavná!

      Vymazat
    6. no vidíš, jak jsi populární!

      Vymazat
  11. Za ten první odstavec máš můj velký obdiv. Konečně někdo, kdo trošku přemýšlí :).

    OdpovědětVymazat
  12. Á, chvíli jsem offline a co se nedozvím :). OK nejsem vztahovačná, ale je mi jasné, že zcela spadám do Tvé definice přírodanazi - myslím, že to přežiju :-D. Do téhle diskuze se mi ale nechce, takže k tématu - já o víkendu nakupovala tady: http://www.fyto-kosmetika.cz. A ani já nemíním kupovat předražené výrobky jenom proto, že jsou bio nebo certifico. Jsem v tom trochu alibista a hledám výrobky, kde je méně zla :)..ze kterých mám lepší pocit - ale především musí fungovat, jinak je to na prd..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, si to moc berete, spíš by všichni (kdo si myslí, že se jich termín příroda-nazis dotýká... i když je pravda, že blog, u kterého mě tento termín napadl, se tady v komentářích ještě neprojevil) měli být pyšní na to, že mi brutálně vymyli mozek a já teď toužím jen a pouze po přírodní kosmetice! tomu se přece říká úspěch ne?

      Vymazat
    2. Huráá :-D. Neboj, já si to vůbec neberu. Mě se naopak líbí, jak drsně píšeš fakt. Jinak bych tu ani nebyla :). Jen Ti přeju ať prostě něco zabere, jak jsi psala, že Ti teď vadí snad všechno na pleť - ať je to cokoliv...Je fakt, že mě trvalo dýl než jsem si dala dohromady podrážděnou pleť a nejvíc zabrala mast z vepřového sádla a norkový olej s ňákou to ropou :)

      Vymazat
    3. Já jsem třeba příroda-nazi jak vyšitá, zrovna včera jsem si místo tělovýho mlíka koupila oliváč, protože mě nic neuspokojilo co do složení a co by mě možná uspokojilo, tak by stálo čtyři kila aspoň. A si to právě ani moc neberu, mi přijde, že právě ti lidi, co jsou něčím posedlí, mi můžou ukázat nějaký nový věci. Takový ti relativisti typu "používám od všeho trochu" a "každému sedí něco jiného", mě to vůbec nebaví, mám pocit, že o dané věci vědí prdlajs a jedou si jen tak po povrchu a co z toho.

      Vymazat
    4. Oliváč je naprosto nejlepší!!! Já si vybírám , nejedu jen v jedné značce, ale silikony fakt nemůžu, dělají mi vyloženě špatně, ale jsem smířená s tím, že výrobek bez konzervantu není reálný, nebo prostě oželím ten jeden paraben ve výrobku, který mi celkově sedí - tak já to mám, a je fakt že často píšu hejty a články o složení, a budu o tom psát dál, protože mě to baví :)a sama se chci vzdělávat

      Vymazat
    5. fakt nevím, protože samozřejmě to myslím s tou přírodní kosmetikou dost vážně, takže už pár měsíců jsem nakupovala třeba silk naturals jako divá... a mi přijde, že dřív mi to s pletí něco dělalo, kdežto teďkom nereaguje vůbec na nic (nebo jako reaguje, ale spíš v tom negativním směru, což je reakce, o kterou moc nestojím). ale teď veškeré své naděje vkládám do vitamin E oil (což tedy moc nechápu, když je tohle napsané ve složení, tak z čeho to je... přece neroste na poli někde kdesi čistý vitamín E, ze kterého by se to lisovalo? nebo jo?)

      reni, to nejsi žádný příroda-nazi, to by si byla, kdyby si nám tedy v několika odstavcích vysvětlovala, že je to fakt špatně, když tělové mléko garnier má úplně jiné složení než olivový olej.

      Vymazat
    6. Na to ja nemam cas a aspon mi pak ti,co se mazou garnierem nevykoupi v kauflandu ten zlevnenej olivac :-) Ale mam utkvelou predstavu,ze kdybych na sebe ten garnier namazala,tak se neco stane. Ale vis jak, jsem fakt prepracovana a pokud nasledky budou jen toto, tak si muzu gratulovat...

      Vymazat
  13. O víkendu jsem chtěla nakupovat a to dost v Iherb než jsem zjistila, že se tam nedá platit přes paypal a tak tam mám plný košík a zvažuju riziko platby kartou a jestli risknout to nejnižší poštovný za 6$.To Face naturals vypadá taky dobře, ale to poštovný je teda moc.V poslední době se mně zdá, že je poštovný všude nějak vyšší a už se máloco vyplatí i z ebay, např. když si chci objednat nějaký Revlon tak poštovný převýší cenu kosmetiky a zdarma většinou posílají jen po USA. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to je fakt... nepřítomnost paypalu moc nepotěší. ale já jsem blbá, kosmetiky chtivá a tak, takže nakonec vždycky nakoupím. dokonce uvažuji, že ten aha peeling derma e potřebuji teď hned, takže objednám z iherb ještě jednou? podruhé v měsíci? hm... možná bych se měla jít léčit.

      jinak poštovné z ameriky je drahé, od nového roku zdražilo snad na dvojnásobek a je to docela znát. jak na ebay tak v eshopech. no není to dobré.

      Vymazat
    2. pošta vlastně hatí rozjezd světové ekonomiky! Já bych řekla, že je to nějaký pečlivě připravený poštoscénář! Ona ta pošta vlastně dost pěkně umí ovlivnit co si lidi kde koupí nebo nekoupí...

      Vymazat
  14. http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...