pondělí 22. dubna 2013

Auroville: Léčivé mýdlo Aloe Vera a Heřmánek

* mýdlo jsem dostala od Auroville.cz, děkuji pěkně!

Tak na rovinu je třeba přiznat jednu věc, tohle mýdlo jsem si vybrala k recenzi, protože u něho píší, že je léčivé, má příznivé účinky na pleť a dokonce je doporučováno na akné. A je nutno poznamenat, že jsem ho od začátku plánovala používat na obličej... a taky jsem ho tak používala. Vím, že mi někdo namítne, že mýdla se na obličej nehodí, ale podle mě záleží na mýdlu. A když toto mýdlo má na sobě napsané léčivé, tak proč to nevyzkoušet. Navíc s různými mýdly má můj obličej jen dobrou zkušenost, ať už s Black Magic od OHWTO nebo s černým mýdlem od ÜNT. Mýdlo na obličej je také super v tom, že se dobře přenáší, nikdy se nevylije, na rozdíl od mycího gelu s sebou nosíte jen samotné mýdlo a ne třeba poloprázdnou flašku, která vám jen zabírá místo. Navíc tohle mýdlo bylo skvělé, že jsem ho mohla po použití zabalit znovu do toho zeleného obalu a bez problémů přenášet. Prostě naprosto win-win situation.

Teď ale jak to tedy jako je s tou pletí. Pomáhá na akné? No podle mých zkušeností vůbec. Ale tohle prohlášení neberme nijak tragicky, protože ... za prvé, na moje pupínky už čtyři měsíce nezabralo vůbec nic. A za druhé, beru jako velmi pozitivní zkušenost to, že při používání Auroville mýdla se stav mojí pleti nezhoršoval, což si přiznejme po spoustě další kosmetiky se ten stav zhoršoval, takže vlastně to mýdlo je vítěz!



Taky se přiznám, že vůně mě moc neoslovila. Vůbec tam necítím ten heřmánek, ani aloe vera, ale zase aloe vera mi nějak výrazně nevoní nikdy, takže jsem čekala spíš ten heřmánek a nedočkala jsem se. Vonělo mi to spíš jako normální mýdlo, prostě obyčejné mýdlo, chce se mi říct třeba jako Fa z drogérie, ale ty jsou zase převoněná, kdežto toto vonělo spíš čistě než nějak jinak. Takže jako mýdlo, takové klasické mýdlo. Škoda toho heřmánku, ale o vůni mi přece jenom až tak nejde. Opravdu se mi líbilo, že při použití na obličej mýdlo nevysušovalo, nestahovalo, občas jsem se po použití klidně zapomněla namazat a furt dobrý! To bude asi všemi těmi oleji, co tam jsou narvané. Mýdlo pleť taky krásně vyčistilo, jakože odlíčit nedokázalo nic, to ne, taky je dobrý si tím moc nešmrdlat oči, ale jinak fakt v pohodě, výsledkem byla čistá hebká pleť.

Pokud bych to měla shrnout, tak tohle mýdlo není špatné. Vzhledem k tomu, že jsem ho používala výhradně na obličej a občas na čistění štětců (jo to šlo taky v pohodě), tak mi vydrželo dlouho, asi dva měsíce... a v koupelně se mi už krčí jen maličkatý zbyteček. Moc se mi líbí i balení, takové tématické... a ze všeho nejvíc se mi na tom mýdlu asi líbí to, že je přírodní... a hlavně! že je z Indie!



19 komentářů:

  1. Před rokem jsem objevila v Itálii ručně vyráběné mýdlo s argánovým olejem a je to to nejlepší, co jsem pro svou pleť mohla udělat. To mýdlo je určeno pro citlivou mladou pleť a svou práci dělá na jedničku. Díky němu mám krásně čistou pleť, která se navíc mnohem méně mastí. Jednou jsem ho asi na dva týdny přestala používat, ale pak se mi pleť dost zhoršila a musela jsem se k němu vrátit. Mám v zásobě ještě jednu kostku a na dovolené si určitě koupím pár kostek do zásoby.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda, teď si mě jako úplně navnadila... zní to fakt dobře. asi si budu muset udělat výlet do Itálie!

      Vymazat
    2. Už jsem ho doporučila všem kamarádkám a jsou taky moc spokojené. Asi bych měla o něm napsat něco víc na blogu a věnovat jednu kostku do giveaway.

      Vymazat
    3. Tak to určitě! o tom bych si ráda přečetla. Na všech blozích se te´d už více či méně rozebírá přírodní kosmetika a bio složení, ale na tuhou kosmetiku ještě nedošlo. Já bych se třeba bála klasického mýdla, jak psala trb v úvodu, ale jen kvůli tomu, že o tom nic nevím a co vím, to je to málo, co cpou do levných mýdel a i ruce vám po tom vržou =D

      Vymazat
    4. tak třeba takové to fa bych si na obličej fakt nedávala, ale tahle přírodní jsou některá na obličeji moc příjemná. třeba to od one hand washes the other bylo fakt bombové... hm asi si ho budu muset co nejdřív znovu koupit.

      Vymazat
  2. no mna by to ze je z indie prave odradilo ja mam stale pocit ze indovia su spinavy a maju zahumusene ruky ktore si neumyvaju ako je rok dlhy a to este viac podtrhla story ked som si dala v blizkom kadernictve pokreslit ruy henou a tvrdili ze to vydrzi 3 tyzdne a ked som tam po 2 dnoch dosla a mala som ta len take oranzove svrnky ta sa ma pytali a ze ci som si NAHODOU neumyvala ruky a ked som povedala ze hej ta vsetky ze ahaaa ale to si nemozete (ja som si ich prvy krat umyla az po 6hod od nanesenia ako je v navode.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, to ale vtipná historka. tedy asi to tak vtipné nebylo, ale takhle z doslechu... jsem se zasmála.

      Vymazat
  3. Pěkná recenze :) Zrovna se chystám nějaká mýdla na obličej otestovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo mýdla na obličej jsou super věc.

      Vymazat
  4. Nepřírodní blond22. dubna 2013 23:46

    Přírodní a z Indie, no těpic :D To je zase humoru. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z toho si nic nedělej, taky se mi teď zkazila pleť. Asi čtrnáct dní jsem chodila jak puberťák, což je pro mě, zvyklou mít pleť jak miminko a maximálně trpět na JEDEN premenstruační beďar, který se ještě za dva dny obvykle nechá zlikvidovat, hotová tragédie. Už je to teda téměř dobrý, přičítám to neskutečným výkyvům počasí, ta dlouhá zima spolu s pobytem ve vytopených bytech se musí někde odrazit. Pozoruju, že už ani nemám tak šíleně přesušenou pleť, jako jsem mívala fakt v mrazech, snad se to teď trochu stabilizuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tom stejně. Najela jsme na hadkovou ozdravnou kúru - lipio sérum a regenrační oleje + žádný makeup, nebo BB kromě minerálního MU a už se to pomalu, hrozně pomalu!!!, začíná hojit =/

      Vymazat
    2. taky jsem najela na mmu, ale přijde mi, že mi to vůbec nepomáhalo. i když je pravda, že teď už se to pomalu lepší.

      no každopádně je moje pleť pro mě právě teď docela záhadou. tak doufám, že to brzy přejde.

      Vymazat
    3. Já make-up nepoužívám, žádný doma nemám, protože ho normálně nepotřebuju. Zásoby korektorů po téhle anabázi budu muset doplnit. :-) Dneska jsem teda vyhopkala z postele a pohled do zrcadla mě konečně potěšil. :-)

      Vymazat
  6. Možná je spojení Indie a přírodních produktů pro někoho problémem, ale vězte, že předsudky škodí.

    Jen v té "Indii" byla možnost založit soběstačnou komunitu, která již trvá 40 let a vyrábí přírodní produkty a snaží se žít udržitelným způsobem života. Ano lidé se tam umývají každý den :-) Oni jsou to totiž taky lidé.

    Jistě pro někoho je cikán jako cikán a jiný zase kouká na duši...Ale dokud se s ním nedáte do řeči, nevíte kdo to je!

    OdpovědětVymazat
  7. Mydla na oblicej ...to je moje. Momentalne ujizdim na SIBU Cleansing Bar, skvela vec. A Auroville budu muset vyzkouset!

    OdpovědětVymazat
  8. V Indii koupíte tyto mýdla do 30 korun (100g) . Tady to je moc předražené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono Vás totiž vyjde levněji jet do Indie a koupit tam mýdlo za 30,- Kč, než si ho tady koupit o stovku dráž =D

      Vymazat
    2. teď jsem z toho smíchy upadla... ale zase takový výlet do indie, to nezní špatně. každopádně mi cena u auroville přijde docela přijatelná. (to zase abych nebyla OT)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...