středa 24. dubna 2013

Cien Lipstick

Dneska budu zase jednou brutálně aktuální. I když... jak se to vezme. Na jednu stranu jo, na druhou stranu bych asi spíš měla řešit, jak moc se mi nelíbí odstín rtěnky v Ladyboxu a jestli Selene nebo Elektra. No nic popojedem.

Jo kdysi byl Lidl můj nejbližší obchod, o každém Wellness týdnu jsem věděla a nenechala si ho nikdy ujít už v pondělí/čtvrtek. Teď je mým nejbližším obchodem Penny a tam Wellness týdny nevedou. Měli by se urychleně inspirovat u Lidlů, protože Wellness týdny jsou bezvadné! I když se přiznám, že ze současné tentotýdenní Wellness nabídky mě zaujaly jen ty rtěnky. I vypravila jsem se nakoupit zeleniny, šafránu a trochu toho zázvoru, u pokladny po mě chtěli tři stovky a domů jsem si přinesla tři rtěnky, tři papriky, něco jogurtu a tak...

Jo ty rtěnky jsou super. Pomineme tedy, že ten oranžový odstín je dost divný a navíc svítivý. Ten fialový je zase mnohem tmavší, než jsem čekala, takový trošku mrtvolný. Ale ten červený je fakt boží!  Pokud si dobře pamatuji, tak rtěnku mají ještě ve dvou odstínech, v růžové, tu jsem dobrovolně vynechala, a ještě jednou v červené, těch mám doma spoustu, navíc jsou v nabídce dvě červené a mně víc oslovila ta druhá. Líbí se mi obal. Mnohem víc než třeba u librových rtěnek MUA (proto mi taky leží nevyzkoušené v šuplíku) nebo jakékoliv řady e.l.f. (proto taky žádnou rtěnku od nich nevlastním). No a to okýnko uprostřed, aby byl vidět odstín, mi přijde geniální. Balení je docela pevné, z tlustého plastu, není to sice designový orgasmus, ale dá se, i když mi přijde docela nadbytečně veliké. 




Pozor! Rtěnka je Made in Germany. A navíc ty odstíny mají jména! Fakt se mi to provedení celkově líbí, myslím, že jakákoliv drogérka by se v tomto případě neměla za co stydět. Jedna rtěnka stojí padesát korun a fialový odstín bych spíš nedoporučila, ten oranžový patří podle mě taky spíš k těm slabším... ale ten červený... no týjo, já si snad půjdu koupit ještě jeden. Což nejspíš mi nic jiného nezbude, fakt se mi ta červená líbí, ale zrovna tuhle mám rozbitou a nejde mi vysunout. Přemýšlím, jestli je rychlejší a efektivnější to zítra reklamovat nebo rovnou koupit novou? 

No jen se na to podívejte, není ta červená fakt boží? JE! Konzistence je taky dost v pohodě, docela krémová, dost pigmentovaná, plného nánosu barvy se dočkáte už prvním tahem. No výdrž... mi přijde dobrá... dost těžko soudit z jednoho namazání. Ale pokud se nepletu, tak snad se to i pokoušelo stainovat nebo co. Taky ta rtěnka voní, tak nějak krémově, chemicky ovocně, ale docela příjemně.





Hmmm. Tak co teda? Už máte Cien rtěnku doma?

33 komentářů:

  1. Dekuji za recenzi z prvni ruky! :D Barvicky pekne, i kdyz zas si rikam, ze cervenych mam mraky, tu fialovou neunosim a ta oranzova....ta oranzova...asi bude moje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda bych koupila rtěnku CIEN s označením CIEN LIPSTICK 10 BERRY COCTAIL.
      Pokud si ji některá z vás zakoupila a nebude ji používat, napište mi, prosím na e-mail: urbanovaceb.cz

      Vymazat
  2. V pondělí jsem se na ně dívala. Že bych se vrátila podívat se, zda ještě nezbyla nějaká? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí chci :D. Je to nějaká limitovaná akce, nebo budou na prodejnách pořád?
    Jinak jsem moc zklamaná tvou recenzí. Dp záplavy LB recenzí stylu ,,má to hezkej obal, o značce sem neslyšela, vyzkoušim" a ,,hezky to voní, jsem na to zvědavá" vůbec nepasuje!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že konečně vidím recenzi na něco z Wellness akce Lidlu :). Těšila jsem se, ale nakonec mě nabídka moc nezaujala - doufala jsem v nějaké masky na obličej nebo třeba peeling z rýžového pudru...to už si vymýšlím, já vím. Snad bude příště něco lepšího!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo rýžovou masku a tak bych taky brala. se bojím, že to se už nedočkáme! tak buďme rády alespoň za ty rtěnky. i když suhada by mě asi potěšila víc.

      Vymazat
  5. Já jsem asi úplně mimo, ale že má Cien dekorativku jsem vůbec netušila :-)
    Sakra, musím začít pátrat, kde je nejbližší Lídl :D

    OdpovědětVymazat
  6. dufam že i nas sa niečo pritrafí, pojdem pozrieť :)ten oranžový je vyzerá dobre!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám. 4. A rada- vrstvi, míchej, když se ti ty dva odstíny moc nelíbí, mně jo :), ale občas taky měním intenzitu a vypadají fakt dobře. Spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  8. Chystám se tam neska stejně, tak na to teda hodím oko. Mně se pro změnu líbí ta oranžová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta oranžová... já fakt nevím. možná to je mnou, jak nejsem zvyklá nosit trapné nude odstíny, ale fakt se mi na mě nelíbí. taky mi přijde, že na rtech vůbec není tak pěkně nude, jak se to jeví na ruce. je moc oranžová a moc světlá a dost svítí.

      Vymazat
  9. Z wellness letáku mě zaujalo jen to tělové máslo, tak jdu na něho kouknout - pravda v Lídlu jsem si kosmetiku ještě nikdy nekoupila, kromě odličovacích tamponů :). Ale myslím, že v našem mini Lidlu rtěnky určitě mít nebudou, tak mám smůlu - červenou rtěnku za pade bych si klíďo koupila

    OdpovědětVymazat
  10. Hm tak bohuzial ma z tejto ponuky Lidlu nic nezaujalo, som dost sklamana, tiez som cakala, ze to budu nejake masky a mazadla a tak - bolo to asi pred dvoma? troma? rokmi a odvtedy som to tam nevidela, veeeelka skoda, vediet to tak sa zasobim. Co uz. Ruze/rtenky velmi nenosim a tie co mam nespotrebujem ani do konca zivota, takze asi nic.
    A teraz uplne mimo: Nasla som na eBay toto a spomenula som si na teba, ze by sa ti to mozno mohlo pacit a je to teraz za dobru cenu: http://www.ebay.com/itm/251114825453?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649#shId

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tenkrát ty masky, to byl asi nejlepší wellness týden, pořád čekám, že to bude znovu a furt nic.

      na nature republic koukám a koukám... ta cena je docela dobrá. ale fakt to nepotřebuji! hm... furt na to koukám... uvidíme, kam se dneska dokoukám.

      Vymazat
  11. Vůbec neznám, vůbec jsem nezkoušela... to jsou mi novinky!:) Dobře se to četlo! Ale na té ruce oranžová vypadá dobře, nebyly by i swatche rtů? Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. což o to, byly by, ale určitě ne dneska, tento týden to taky nestihnu... a protože to je určitě limitovaná nabídka v lidlu, tak za dva týdny už budou swatche rtů zase jednou brutálně neaktuální. takže musí stačit zatím jenom na ruce.

      Vymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře a jsem tedy zvědavá, jestli si ještě někdo lidl rtěnku koupí!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem se vrátila z Lidlu :) - tělové máslo neměli a dekoratika byla totálně vybrakovaná (bych musela přijít hned v sedm ráno, když začne akce, že) - červená rtěnka nebyla, tak jsem se uspokojila lakem na nehty purple dream - za pade to za zkoušku stojí. Každopádně díky za tip, teď už budu wellness týdny sledovat pozorněji..I když to znamená překážkový běh Lídlem mezi důchodci :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ja som dnes bola v tom našom, a mali tam všetko! ženy pozerali na tie rúže, ale ani jedna si ich nekúpila, až kým som neprišla ja a vzala si hneď 4 :) :) :) ja som spokojná :)práve ich podrobujem testu s plnou miskou zmrzliny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nemám! V našem Lídlu to vždycky v pondělí odpoledne vypadá jak u vyjezeného krámu. V krabici zbyly jen lesky na rty (to se nechytám) a pár laků.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som bola celkom prekvapená,keď som takúto kozmetiku uvidela v letáku,ale povedala som si že to bude určite hrozné.Ale tak asi nie je.Neviem,či by som si od nich však niečo kúpila,aj keď sú ceny také priaznivé.Tak o rúžoch som sa už niečo dozvedela,som zvedavá,či sa niekde objaví článok a makeupe od Cienu :)

    OdpovědětVymazat
  17. taky jsem si jich v letáku všimla, ale bála jsem se, že to nebude nic moc, ale možná si pro nějakou taky skočím

    OdpovědětVymazat
  18. Ta červená je fakt pěkná Lidl se vytáhl :)

    OdpovědětVymazat
  19. Lidl mám dost z ruky, tak o ničem nevím, ale jsem ráda, že děvenka moje starostlivá o těch rtěnkách napsala, protože ta červená je fakt boží a určitě se vypravím do města se na ni podívat!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj trb,

    díky za aktuální recenzi, souhlasím! Já si vedle té berry barvy pořídila ještě korálovou 09 a ta je totálně boží. Jsem ráda, že jsem to v Lidlu při nákupu zeleniny riskla. :) Jen se mi teda trochu blbě nanáší, jsou takové macaté. Asi bych si konečně měla pořídit ten štěteček na rtěnku, co?

    OdpovědětVymazat
  21. pripajam sa do klubu majitelok ruzov od Cien :D kupila som len jeden, ten ruzovy..farba celkom tuctova, ale nastastie taky odtien doma este nemam :) ja som to dokonca riskla a vzala aj make-up v odtieni 0 ivory a teda..odtienom mi hadam este ziadny make-up tak perfektne nesadol..jasne vydrz zaostava, co si budeme, ale inac s nim zatial nemam ziadny vaznejsi problem..

    OdpovědětVymazat
  22. Nad lidláckou dekorativkou by mě ani nenapadlo se pozastavit, ale dík tvému článku jsem to udělala, no možná bych si i nějakou odnesla, ale nakonec mě neuchvátil žádný odstín. Každopádně to vypadá docela funny, když si tak vybíráš sušenky, nakládačky, kafe,... a najednou rtěnky :D Měli i něco dalšího krom nich? U nás už to bylo celkem dost probrané, tak nevím...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě nic jinýho než rtěnky nezajímalo, takže nevím. ale určitě byly makeupy, lesky, laky a tak. a taky jsem přišla k vybrakovanému stojanu, už jen rtěnky a pár laků. jo a týjo dneska si mi tady nechala úplně komentářovou smršť!

      Vymazat
    2. Škoda toho, viď, když už si s tím dali tu práci a vyrobili také fajné věci, tak ani nestačíš do obchodu dojít a už je všecko pryč!
      a s komentáři to ještě nemá konec, jak říkám - nestíhám číst, teda občas něco přečtu na mobilu, ale odpovídat se mi tam nechce, tak jsem si dnes řekla, že napravím resty :)

      Vymazat
  23. Moc ráda bych koupila rtěnku CIEN s označením CIEN LIPSTICK 10 BERRY COCTAIL.
    Pokud si ji některá z vás zakoupila a nebude ji používat, napište mi, prosím na e-mail: urbanovaceb.cz

    OdpovědětVymazat
  24. u nás je mají ve výprodeji ještě dnes a odstínu 10 jsem neodolala ^^

    OdpovědětVymazat
  25. Barvičky jsou krásné, ale přijde mi, že se dost rozmazávají..
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/review-rtenky-cien-z-lidlu.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...