sobota 20. dubna 2013

Dermacol CC Cream

Jo... to si takhle brouzdám po eBay, jeden CC už doma mám, chce to prozkoumat i ty další. No ne?

A najednou koukám, jak tenkrát když jsem si instantní kávu z pytlíku nasypala do koše a pytlík od kávy zalila horkou vodou v hrnku...

No neber to za čtyři stovky!

Jen by mě zajímalo, jestli je Dermacol mezi Korejci fakt tak populární nebo se už padělá naprosto všechno? Dermacol tónovací krém jsem nikdy nezkoušela, ale stejně mi ty fotky přijdou nějaké podezřelé. Však tolik to nekryje! Nebo jo?


Dermacol TONING CREAM CC Cream 2 in 1 30ml Upgrade BB Cream ECRU PinkBeige No.13

Dermacol TONING CREAM CC Cream 2 in 1 30ml Upgrade BB DESERT Dark Beige No.23
eBay


Nebo jsem jediná, komu to přijde trošku divné?

33 komentářů:

  1. LOL, tak toto ma po ranu pobavilo :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Divný to trochu je :-) Nicméně si nemyslím, že je to padělek, až na to, že je to prezentováno jako CC cream a má to napálenou cenu, na tom nic podezřelého nevidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a k tomu krytí - ten první obrázek s nosem odpovídá, rozdíl mezi before a after je minimální a tak to opravdu je, ale jak tam mají ten nápis černou tužkou, tak ten krém přes to nemají téměř vůbec rozetřený, tak to trochu klame.

      Vymazat
    2. si totiž nejsem jistá, která ta teorie je divnější. jestli to, že korejci padělají dermacol. (což si ale taky nemyslím, že je to padělek) nebo jestli to, že nějaký korejec nakoupil u nás dermacol tónovací krém, nechal si ho poslat do koree, marketingově to přejmenoval na CC krém, aby byl in, a za napálenou cenu to prodává zpátky do světa?

      Vymazat
    3. Jj, ačkoli je to ujetý, myslím, že druhá možnost je správně :-)

      Vymazat
  3. Páni, oni už vážně asi zkopírují všechno.Dermacol je česká značka, takže kdyby měli CC cream, nebyl by nejdřív tady?Rozhodně nejsi jediná komu to přijde divné a podezřelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na té tubě ale nikde není napsáno, že je to CC cream ;-) a tady se normálně prodává...

      Vymazat
    2. taky myslím, že to CC je jen eufemisticky marketingový pojem. (ovšem se mi líbí, jak to je rovnou CC a ne nějaký trapný BB)

      Vymazat
  4. :DD pecka... ovšem nedá mi to a musím dneska skočit omrknout ten náš jenomobyčejnejčeskejtónovací krém :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle mě po ráno dostalo :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je dobry, ja bych ale rekla, ze je to pravy:))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi to přijde divný. Nadruhou stranu zastávám názor, že teoreticky je možný úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  8. :-D Tak to je mazec. CC krém, ale na obale toho Dermacolu nic takového uvedeno není. Ježiš, to jsou koumáci. Tak holky, uspořádáme nálety do drogerek a zkoupíme tónovák od Dermacolu a hurá prodávat na e-bay, ne? :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Zase cena by celkem odpovídala, ne? 129 korun za krém + sazba české pošty do Koreje... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. A teď začnou korejský blogerky omdlévat z český kosmetiky, jako my omdlíváme z té jejich :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... a myslíš, že začnou i psát, jak ty český CC krémy jsou mnohokrát lepší než ty jejich korejský?

      Vymazat
    2. To bych chtěla vidět :D

      Vymazat
  11. Zase jsi mě fajn pobavila - s tím instantním kafem i CC od české značky...si nejsem jistá, jestli by se někdo namáhal kopírovat Dermacol...:-D, ale spíš to bude příběh o tom, jak jedna korejská studentka na Rasmus výměně koupila tónovák v čechách a dělá si svůj vlastní biznis a její kámošky jsou z toho paf :-D...koukám, že na síti se fakt dají najít "poklady". Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako normálně pravopis na netu neřeším, ale tvůj komentář mě dostal. Spěchala jsi s psaním nebo jsi chtěla tématicky podtrhnout hloupost korejského prodejce?

      Vymazat
  12. Ehm, cože co? Z prdu kulička? Někdo napíše na EBAY, na EBAY! nějakej žvást a tady se to řeší? Omg. Na tubě vidíš, co to je, že k tomu někdo napíše blaf je normální (bohužel, ale sic!) a je to běžné VŠUDE. Všude se všechno vychvaluje a zmůže to beztek téměř prd. Nějak nechápu. Jo, kdybys to našla na nějakém eshopu, ale ebay? To jako opravdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ale z koree! pravý dermacol! ne že by to tedy byl životně důležitý problém... (asi stejně jako cokoliv na tomto blogu, takže to sem vlastně pasuje!)

      Vymazat
  13. Dermacol je česká značka nie? Ty kokos oni už skopírujú všetko. Ja by som sa bála to objednať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. A hele, mám doma extra-super-cool CC cream. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mít prachy na rozhazování, ze srandy ho objednám a porovnám s tím "naším". Ale dobrej byznys, krém za stovku prodávat korejcům za 4, asi jim ani není divný, že tam chybí to "CC" na obale.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mě napadá, co asi prodávaj nám, když mi na obale vidíme samý korejský klikiháky, třeba je to obráceně to samý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiez ma to napadlo hlavne po tom ako som pol dna stravila na nete zistovanim co mi to prislo :D

      Vymazat
    2. no, to je taky pravda!

      Vymazat
  17. To je hodně zajímavý, netroufám si říct jak moc je to pravé :)
    A mimochodem, moc jsi mě pobavila s tou kávou v koši :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavý a to jsem měla za to, že tohle je lehký tónovací krém :D hm..... ale že by se fakeoval dermacol? :D já nevím :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak supr, a rovnou bych těm holkám do Koreje poslala nejprodávanější oranžový odstín ať nevypadají jako bledule chuděřky! S tmavším odstínem člověk vypadá hned o něco lépe, to ví každé správně české děvče, no ne?! :-D

    S tou kávou v koši jsi pobavila, to dobře znám. Denně si sama připravím pár takovýchto WTF momentů - třeba klepu na dveře od kanceláře když vycházím apod. Tak nevím, neměli bychom to nějak léčit? :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Jediná rozhodně nejsi, mám pocit, že blogosféra začíná být přehlcena BB,CC a aby toho nebylo málo už je na světě i DD:
    http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/05/dd-cream-ano-je-uz-na-svete.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ale já nejsem přehlcená, jak jsi na to přišla... doufám, že se dočkám i EE nebo FF.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...