úterý 9. dubna 2013

EDM: Wild Vines blush

* tvářenku jsem dostala od pureskincare.cz

Svoje tvářenkové články bych ráda zahájila touto minerální tvářenkou. Recenzi trošku dlužím, přeci jenom ji mám doma už rok, ale (pro všechny šťouralky a obdivovatelky) celý rok ji nárazově a vytrvale používám. Minerální tvářenky mám ráda z několika důvodů. Obrovská škála barev, které se těžko hledají i v parfumérii. Pigmentace. Jednoduché nanášení (tedy až potom, co jsem se to naučila, ale od té doby je to fakt hračka). A hlavně opravdová výdrž, stejně jako minerální makeup, tak i minerální tvářenka na obličeji drží a vydrží. Jo a vzorky koupíte za pakatel a věřte mi, že takový pidivzorek tvářenky vám vydrží dlouho. No a díky tomu můžete s minimálními náklady budovat svou maximální minerální sbírku všech odstínů... (týjo ještěže tu svoji jsem vám neukázala, to by bylo zase keců, k čemu mi to je).



Tato tvářenka se jmenuje divoké víno, přes obal dokonce i jako vínová tak nějak vypadá, na oficiálním fotu je to brutálně nafialovělá vínová, ale to tedy pěkně klame tělem. Přiznám se, a to je další beautyblogerínský fail, co si můžete u mě připsat, jsem si toho nevšimla. V pohodě jsem ji nosila, celou dobu jsem si myslela. že na sebe patlám vínovou s modrým podtónem, což je barva, která mi sluší. Je sice pravda, že jiné vínové mi sluší víc, ale v pohodě... nosit se to dalo. Tohle taky byla moje tvářenka skoro celý podzim, společně s Bourjois, kterou tedy mám schovanou v Praze, abych ji mohla nosit do školy, tak tuhle EDM na sebe patlám běžné dny a jsem vlastně spokojená. Všimla jsem si toho až nedávno, vlastně jsem na sebe před pár dny koukala do zrcadla a říkala jsem si, že to vypadá, jak kdybych byla políbená prvním jarním sluníčkem. Víte co, takové to sluníčko, co vlastně nepálí, opalovákem se nenamažete a spálí vám to tvářičky... do takové zdravé barvičky. Tak přesně tak jsem najednou vypadala. Což je samozřejmě dobře, aby bylo jasno, v tu chvíli mě to fakt potěšilo. No podívala jsem se z okna, tam zrovna probíhala naprosto běžná pozdně březnová sněhová bouře, všude bílo, děti se těšily na Vánoce... takže tím prvním jarním sluníčkem to asi nebylo, to dá rozum.

No a tak jsem to zjistila. Ta tvářenka má fakt dost nápadný oranžový podtón. Dokonce když se to rozetře, tak to vypadá spíš jako oranžová než jako vínová. Což je jako dost divný, protože jsem samozřejmě projela Google a všichni tvrdí, že Wild Vines je studená růžová. Takže buďto mám divné pH, tak to na mně reaguje jinak (asi jsem moc kyselá) a barva oxiduje do oranžové... nebo fakt nevím. No a hlavně ta barva na mně už v silné vrstvě vypadá spíš jako teplá růžová... což o to, vlastně mi to ani nevadí, protože takové barvy moc nekupuji ani nepoužívám, takže taková příjemná změna to je.




Jinak jako samozřejmě, ale to už určitě víte, minerální tvářenky jsou bezva. Tahle je trošku míň pigmentovaná než jiné (pořád je ta pigmentace dost veliká), ale zase má super balení, z jiných plných velikostí minerálního makeupu nebo tvářenek se mi to sype, ale tahle piksla má dost malé dírky a taky jsou jenom tři, takže tvářenky se sype velmi decentně (to se rozhodně nedá říct třeba o Lumiere tvářence, kterou mám většinou všude). Sice balení vypadá jako prcek, mám to menší s 1,7 g, ale moc nechápu, co lidi dělají třeba s 5 g minerální tvářenky, to je snad zásoba na celý život. Mně i těch 1,7 g vydrží a nejspíš ještě moje vnučky to budou dědit (všichni víme, kolik a jak to s těmi tvářenkami mám, že ano). Skvěle se nanáší, dobře se rozmazává do ztracena, tak dobře, že mi ta oranžová v tom nevadí. A vydrží celý den, ale to na mně vydrží snad každá minerální tvářenka, takže v tomto nevidím nic výjimečného.

No a podle ankety jsou další na řadě Cargo. Tedy celou dobu se honily s MeMeMe, chvíli to bylo tak, chvíli jinak, nakonec nerozhodně, tak jsem to rozsekla směrem Cargo. Ale tu google blogger anketu moc nechápu, protože mi tam samovolně ubývají hlasy, takže jsem z toho taková zmatená. Ale rozhodně  můžete znovu hlasovat. A za dva týdny Cargo!


18 komentářů:

  1. Ganz fajna barva. Kapku jsem se nechala unést Rudovou verzí New York, zrovna tady na to vyšilují děcka, místo aby šly do postele.
    A ted ke tvářence. Barva se mi líbí i s tím oranž nádechem. Od edm mám Best friends nějaké menší balení a je fakt, že tohle budu mít ještě na další dekádu minimálně (v žádném případě si nestěžuju).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná, EM musím už konečně objednat. Zatím mám jen Lily Lolo a spokojenost.
    A taky mi hlasy ubývají, jednoho dne bylo 61 a už zase 56... Nechápu

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bys, prosím, aspoň trochu přiblížit způsob, jakým minerální tvářenky nanášíš? Já mám dvě od Alverede a nějak se mi to stále nedaří vychytat. To hlasování taky moc nechápu. Před chvílí jsem hlasovala a tvářenka, které jsem dala hlas, má stále 0 hlasů. Hezký večer, Katka.

    OdpovědětVymazat
  4. mám to podobne s hnedošedými či taupe tienmi, môžem sa aj poondiť, aj tak budú na viečku hnedé... a tiež ma zaujíma to čo anonyma, ako ich správne nanášať, btw. ďalší didaktický post, v ktorom sa dozvedela nové beuty vedomosti (s tou výdržou si ma prekvapila).

    OdpovědětVymazat
  5. jak nanášet minerální tvářenku? znamenám si.

    jako neslibuji, ono mi to dlouho trvá, tak pro jistotu: nevidím na tom nic náročného. naberu trošku na štětec, stačí opravdu minimaličko, ve víčku zapracuji do štětce, když tak si ještě poklepám, aby to do štětce zapadlo. a dál už nanáším jako normální tvářenku. nejdůležitější je asi vychytat kolik toho dát na ten štětec, ale jinak to fakt není náročné.

    jo a nedávno jsem přišla na takovou vychytávku, že tvářenku štětcem nerozmazávám, ale nejdřív ťupkám a rozmazávám až na konec. tak se mi líp daří regulovat barvu. zatím jsem s tímto způsobem u konkrétně této minerální tvářenky nejspokojenější.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, no to je... fakt dost ošklivá barva. :-D Promiň, ale jsem jediná, kdo v tom vidí oranžovou, pomeranče, solárko, nepoužitelnost pro průměrný Středevropanky a kde je, sakra, to víno? :-) Jestli mi to má evokovat nějaký víno, tak možná kyselý krabicáky. :-D Jo, kyselá barva, to je přesný. :-) Mně ten odstín evokuje zvolna se ztrácející žlutou modřinu, tvářičky políbený sluncem (nebo zčervenalý mrazem, možno si takhle v dubnu v podstatě i vybrat :-), vypadají jinak. Ale jinak nic proti, svoje fanoušky si asi najde i tak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas tak špatně bych to fakt neviděla. na tváři vypadá docela hezky (no a to říká člověk, který oranžovou nebo hnědou na svých tvářičkách nesnese). ale vínová není to ne.

      Vymazat
    2. Když už jsme u toho, byla bys tak nesmírně laskavá a poradila nějakou vínovou (jakože fakt vínovou :)) nebo do fialkova tvářenku? Prosím! :)

      Vymazat
    3. okamžitě mě napadla MUA blush 6, ale ten odstín je teď jiný, takže asi nic.
      pak willow tree minerals winter plum.
      určitě některá od silk naturals.

      a víc mě toho teď z hlavy nenapadá. ovšem je pravda, že vínové tvářenky taky doma moc nemám, proto jsem si taky tuhle vybrala.

      Vymazat
    4. Prima, dík! Omrknu to :)

      Vymazat
    5. Jak, že ten odstín MUA 6 je teď jiný?! Já nedávno narazila právě na Tvoji recenzi MUA tvářenek 2 a 6 a na základě toho jsem si je přihodila k MUA objednávce, na kterou zrovna čekám. No tak to potěš, kdoví co mi přijde :-D

      Vymazat
    6. no ta nová verze je taková hnědá. a ošklivá.

      http://denjekrasny.blogspot.cz/2013/02/9x-to-co-me-prave-ted-stve.html

      Vymazat
    7. No tak já budu doufat, že mi přijde ta hezká fialová! Já si totiž nemyslím, že by ta hnědá byla nová verze, ale nejednou jsem už slyšela, že MUA vesele lepí nálepky s označením odstínů jak jim přijdou pod ruku asi :-D Viděla jsem to třeba u rtěnek. Takže ta hnědá je podle mě úplně jiné číslo odstínu, ale omylem tam lípli číslo 6. Si myslím. Doufám. Dám pak vědět :-)

      Vymazat
    8. no právě nevím, jiný odstín to není (mám doma všechny), podle mě je to starý odstín. nebo ještě je tu varianta, že ta fialová byla nějaká nepovedená várka... a už nikdy nikde nebude!

      Vymazat
    9. Aha, tak když máš všechny a ta hnědá není žádná z nich, tak to už je fakt podezřelé. Sakryš, to se teda fakt trochu bojím, co mi přijde, no ještě že stojí jen libru. Asi se na MUA pro příště vykašlu, zdá se, že je to s objednávkami jejich výrobků tak trochu sázka do loterie s těmi odstíny. A tak celkově, co jsem objednávala poprvé, tak mě stejně nic nenadchlo, jen jsem se teď nechala zlákat, že jim dám ještě šanci, ale celkově to asi fakt nestojí za to...

      Vymazat
  7. Děkuji za tip, až budu potřebovat určitě nad ním budu uvažovat.:)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nad nimi přemýšlím už nějakou dobu :). Asi do nich půjdu, vypadá to docela obstojně.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ta barva zas líbí, prostě dobrá! Chtěla jsem minerální tvářenky vyzkoušet už drahnou dobu a pořád nějak nemůžu vybrat odstíny, z těch ofiko fotek mi to přijde dost šílený a hloubkově googlit nemám čas, takže nic nebude. Nadto teď ani nevím, kde EDM objednat, když k nám nezasílají.. (asi jsi o tom možná psala nebo někdo jiný, jen si to nepamatuju). A na způsob nanášení jsem se tě taky chtěla zeptat, slečna mě teda už předběhla, tak díky, zní to celkem schůdně, i když se znám a i při nejvyšší pečlivosti bych ten barevný prášek měla všude! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...