středa 10. dubna 2013

Illamasqua 3za2

Jsem špatná blogerka, nějaké Color Whispers mě nechávají naprosto chladnou, je mi totálně jedno, jestli je na obalu napsané šepot nebo nakreslený Santa nebo jestli tam nic není (což je asi tak podle mě nejlepší varianta)... ale současná akce od Illamasqua tři rtěnky za cenu dvou mě chladnou rozhodně nenechala.

Tedy je pravda, že odstín, který bych fakt chtěla, nemají na skladě. Opět! A je taky pravda, že tři nové rtěnky asi moc nepotřebuji. Takže otázka dne zní: nechce si někdo objednat se mnou? Pokud jsem to dobře propočítala, tak jedna rtěnka by přišla na nějakých tři sta českých (tedy v případě, že se vyšplháme na poštovné zdarma) + poštovné po ČR.

Sice mám pocit, že budu téhle nabídky litovat, zase budu třídit balíčky a nebudu vědět kam a co s tím a tak... určitě se zase nedopočítám a budou mi chybět finance... ale právě teď mám neodolatelný pocit, že prostě novou rtěnku od Illamasqua potřebuji. Ještě jsem tedy o nich nepsala, ale dost výrazně se ztotožňuji s Verunkou! Jo jsou suchý a jsou to dost mrchy, ale tak nějak prostě taky boží. Boží mrchy!

tato výzva není aktuální, já jsem už objednala, ale nechám to tady viset kdyby náhodou někdo o akci Illamasqua rtěnky nevěděl!

20 komentářů:

  1. Psala jsem mail :) Podle mě jedna z nejlepších akcí, které Illamasqua vyhlásila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... podle mě právě taky!

      Vymazat
    2. Pokud by si ještě někoho potřebovala na objednávku tak bych si určitě rtěnku taky vzala... Když tak napiš na maila:)

      Vymazat
    3. Aji něco navíc bych si tam určitě vybrala...

      Vymazat
  2. Chtěla jsem se k objednávce přidat, ale koukám, že lak Raindrops, který momentálně ze sortimentu potřebuju úplně nejvíc, zase není na skladě :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to je stejný jako s tou mou rtěnkou. taky ji nemají na skladě snad nikdy. nebo alespoň nikdy, když já zrovna objednávám.

      Vymazat
  3. Pro mě není znamením dobré blogerky, jestli má ráda Color Whisper :-D. Naopak mám ráda kritické články a osobitost blogerky, která je prostě svá a nejde s davem :-). Je to teda někdy fuckt dřina...Já o CW psala mezi prvními a vůbec by mě nenapadlo, že to bude taková lavina...Hold ještě nejsem v blogosféře moc dlouho...Tvoje nabídka je velmi velkorysá, dovedu si představit, kolik si přiděláš práce - a kdybys napsala, že Illamasqua není suchá, hned bych o jednu škemrala, protože tahle značka mě fakt zajímá. Kde nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. normálně na illamasqua.co.uk

      no sice jsou suchý, na nanášení jsou to fakt mrchy, ale stojí za to. hlavně to nejsou žádné trapné rádoby barvící, ale prostě rtěnky, které se mnou tráví celé dny!

      Vymazat
    2. ono je docela sranda psát o něčem, co máte a fakt nechápete tu chválu. Občas si přijdu, že držím v ruce něco jinýho. Ale kupodivu mi sedí řasenka, která u CW byla a tak koupě nakonec nelituju. Mohla jsem varovat nadšené kupce naslepo, kteří by braly všechny odstíny bez zkoušení(koukám navíc, že i třeba Duck, vienettka a další holky mají stejný názor a připadám si den ode dne míň divná) a ještě mám vcelku fajn řasenku na víkendy.

      trb hromadné objednávky jsou opravdu zlo, je s tím hora práce, takže to všichni jistě ocení. Kdyby vám chyběl někdo do počtu na poštu zdarma apod. tak se ozvěte (bloghellobeauty@gmail.com) a já ty svoje tři kila obětuju... pro dobrou věc

      Vymazat
  4. Tahle akce mě hodně láká, ale odstíny, které by se mi líbily nejvíc, nejsou skladem. Musela bych vybírat jiné, které mě na první pohled až tak neuchvátily a nejsem o nich ani extra přesvědčená, že by mi slušely.
    Taky mám trochu obavy z té suchosti, co když mi nesednou a já budu mít zbytečné tři rtěnky?
    Zatím odolávám, je otázkou jak dlouho ještě...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu suchost spíš vnímám jako přednost, ale vím, že spousta lidí si na to stěžuje. ale pro tu skvělou výdrž mi nepřijde tak těžké se se suchostí smířit.

      Vymazat
  5. Nuže, zajímavý článek, ani jsem o téhle značce nevěděla, takže děkuji ti jsem kvůli tobě o něco chytřejší! :D Rtěnky vypadají skvěle, napsala bych ti mail, jenže jsem teď hrozně utrácela a tak teď na přebytečné rozhazovaní nemám a rtěnku momentálně ani nepotřebuji jelikož jsem teď dostala skvělé lesky - viz. můj článek na blogu

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, nenasla jsem ASK tak se ptam tady :) Cetla jsem tvoji povedenou recenzi na Rimmelky od Kate .. a chtela bych se zeptat jak to teda vidis ty. Na jednom videu jsem na bloggerce videla tu 107, která u nás teda není .. a navíc jsem rozhodně více na cokoli matného. Ikdyz teda ctu, ze jsou hodne podobne .. tak bych to nemusela komplikovat .. jak je to teda prosim s tim leskem a matem? Dekuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, ask jsi nenašla správně. já ho totiž nemám.

      jinak moc nevím, na co se přesně ptáš. 107 v červeném obalu je docela hodně podobná na 09 v černém obalu. obě rtěnky jsou spíše matné, ale ta 09 tam nějaký lesk přeci jenom má, rozhodně to nevypadá jako lesk, spíš jako čerstvě nanesená rtěnka, časem mi přijde, že to zasychá do matu. 107 je matná okamžitě a naprosto bez pochyb. barva: 09 je víc do červena, zatímco 107 je o chloupek víc hnědovínová. ale jsou to fakt minimální rozdíly, teď jsem to napatlala na ruku a koukám na to zdálky... mnohem větší rozdíl je v tom lesku, 09 se přeci jenom víc leskne, než v té barvě. a záleží hodně na světle, teď na umělém osvětlení, když je dám spíš do tmy, tak vypadají na ruce úplně totožně.

      hodně pěkná je taky 02, která jde spíš až do malinova, taková lehce růžovější červená než ta 09. víc "bobulových" odstínů od kate doma nemám, ale přijde mi, že v drogérii ještě nějaký je.

      jestli jsi z prahy, tak určitě se zajdi podívat do rossmanna na letné (myslím, že to je rossmann, hned vedle je i dm, tak možná se mi to plete?). tam mají velký dvojstojan rimmelu a mají tam i tyhle kate rtěnky v číslech nad 20 (v jiných drogériích jsem je nikdy neviděla)... a tam myslím, ještě jedna taková růžovo červená je.

      Vymazat
  9. pripadne nevis o jinych techto odstinech .. ? libi se mi takove malinove prave :))

    OdpovědětVymazat
  10. Och, díky za zmínku :) Vůbec nestíhám sledovat naše statistiky, tak jsem si ani nevšimla, až před pár dny jak to zpětně dočítám.
    Chtěla jsem té akce taky využít, ale zrovna byly jiné výdaje, každopádně příště si to nenechám ujít, ty rtěnky za to stojí - každý jeden halíř za ně utracený!
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...