pátek 19. dubna 2013

Illamasqua lak na čtyři stovky!

* z Ladyboxu samozřejmě

Když už jsme u té Illamasqua... Asi jste si všimli, že lakovacích článků tady moc nemám. S tím lakováním to mám totiž značně nepříliš blogersky standardně tak, že ... nelakuji. Nebo občas lakuji, ale není to nic, o čem by se vyplatilo psát. Už vůbec to není něco, co byste toužili číst. A naprosto to není něco, kvůli čemu bych si kupovala laky na nehty pravidelně a hromadně! Ovšem v tomto případě mi to nedá a potřebuji se k tématu vyjádřit.

Protože o Illamasqua laku se v souvislosti s Ladyboxem vyrojila taková spousta názorů, hlavně o tom, jak je to předražené a nekvalitní, protože to nedrží a tak. No což o to, já s tím asi tak nějak souhlasím, je to předražené, £13.50 je cena, kterou nejsem ochotná za lak na nehty dát. Což jste nejspíš pochopili už z prvního odstavce. I tak jsem opravdu ráda, že tento lak mám doma. Zaslechla jsem i hlasy, že tvářenka by byla v Ladyboxu lepší. Tak s tím nesouhlasím... protože za tvářenku jsem ochotná ty peníze u Illamasqua dát, dokonce si myslím, že jejich tvářenky předražené nejsou, z čehož samozřejmě vyplývá, že mám Illamasqua tvářenky už dávno doma... to samé platí pro rtěnku a jsem vlastně ráda, že byl v Ladyboxu lak. Za prvé jsem si byla jistá, že se mi nebudou duplovat doma odstíny. A za druhé účelem beauty boxů je podle mě poznat nové věci, což u mě Illamasqua lak splňuje, tvářenka by to asi nesplnila. A takovým vedlejším faktorem je poznávání věcí, které bych si sama nikdy nekoupila, což je opět splněno.

No ten lak je drahý. Ale tak, jak já jsem ochotná dát klidně přes tisícovku za Meteority nebo osm stovek za tvářenku, tak jsou určitě lidé, kteří jsou ochotní dát čtyři stovky za lak na nehty. A to lze ještě Illamasqua ceny laků považovat za nízké, takový Chanel, Dior, NARS... jsou ještě o několik pár korun dražší. Je taky si nutno uvědomit, že za čtyři stovky u Illamasqua nekupujeme lak... kupujeme si značku, pocit, jejich image, design, obal a logo. Nezapírám, že je možné, že lak od essence za dvacet z výprodeje vám na nehtech vydrží déle. Jenomže to není Illamasqua. Tento moment není pravděpodobně důležitý a směrodatný pro většinu obyvatel České republiky, ale pro někoho, kdo má kosmetiku rád a trošku se vyzná, lak od essence nikdy nedokáže nahradit lak od Illamasqua... i kdyby ty odstíny byly naprosto shodné, což tedy asi nejspíš jen tak nejsou.

Ona totiž kosmetika není pouze spotřební zboží, i když možná na drogérkové značky se tak pohlížet dá, ale ve vyšší kategorii jde i o něco jiného než samotný produkt. A tak jsou lidé, kteří chodí nakupovat dekorativní kosmetiku výhradně k MAC, protože prostě MAC! Nebo nedají dopustit na jakoukoliv kolekci od Guerlain, protože prostě ty jsou  úžasné jak designově, tak kvalitativně. A pak jsou lidé jako třeba já, kteří by si nikdy nekoupili nic od Dioru prostě proto, že jim ta značka není sympatická a krabičky se jim nelíbí už od pohledu, tak ani nemají potřebu jakkoliv zkoumat obsah. Naprosto iracionálně a emotivně. Prostě to tak je, takže £13.50 za lak mi fakt nepřijde hodně. A je rozdíl si domů donést lak za čtyřicet z drogérie a lak za pětistovku z parfumérie. Pokud jste zatím vyzkoušeli pouze první variantu, tak je jasné, že vám lak za čtyři stovky nic neříká. Ale je třeba zkusit i tu drahou možnost, vybrat si značku, která vám sedí, vybrat si odstín, našetřit si... a uvidíte, že to bude jiné než s lakem od essence. Tak to jen tak na okraj k ceně £13.50 za lak.

Že totiž cena je relativní. Však to určitě všichni víte, každý to máme nastavený jinak. Někdo 400 týdně prokouří, jiný si koupí lak na nehty! Ani nevím, proč jsem měla potřebu se tady o tom vykecat... snad jen jsem se chtěla postavit na stranu toho předraženého laku, chtěla jsem vykřičet do světa, že 400 za lak fakt není až tak moc!






Jo a jinak? Jsem dostala odstín Viridian a ten lak je fakt mrcha. Moc vodový, nekryje, musela jsem lakovat tři vrstvy, pak mi zbublinkoval, dost dlouho schnul a navíc ten odstín mě fakt zklamal, protože mi vůbec nepřijde metalický, jak Illamasqua slibuje, spíš tedy takový zlatoshimmerový, což je dost opruz, protože shimmerové laky?... no fuj. Jo a k tomu mi vydržel na nehtech tři dny, což je u mě výkon, ale nevidím to jako kladnou vlastnost, protože ta barva se mi moc nelíbilia. A navíc mi při odlakování docela výrazně zeleně obarvil vše, co měl v dosahu. Ale i tak jsem tak nějak ráda, že ho mám doma. Budu ho schovávat v té krabičce, protože okýnko tam je super cool a navíc takto každý pozná, že je to Illamasqua! A nejspíš ho už nikdy nenalakuji.

Tak tolik k laku za čtyři stovky!

45 komentářů:

  1. A mně se zrovna Viridian líbí na nehtech moc! Mám doma všechny čtyři ladyboxí (i když Swinger jsem ještě nelakovala...jsem ostuda) a je pravda, že výdrž nic moc, krytí taky není ideální, ale když pro mě je prostě Illamasqua srdcovka. Od ní jsem opravdu ochotná kupovat pro ten pocit, to už mě u MAC přešlo.
    A z balení Dior mám úplně stejný pocit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle obrázků se mi z těch čtyř asi nejvíc líbí swinger. nebo throb je taky pěkný, ale já nejsem moc klasik. týjo a to mě až překvapilo, že někdo má z diora stejný pocit...

      Vymazat
    2. Swinger je v lahvičce opravdu zvláštní barva, jakoby studená zlatá - nic takového ještě určitě nemám. Asi ho příště nalakuji :)
      Když na mě ty Dior modré plastové krabičky působí tak lacině a hlavně by se mi nehodily k těm ostatním černým obalům dekorativky, takže bych si je stejně nekoupila (což taky není asi úplně normální...)

      Vymazat
  2. Tak ono je to stejně jako všude jinde odstín od odstínu, třeba Throb kryje už v jedné vrstvě. A všechny Ill.laky co mám doma mi drží tak nějak stejně jako ostatní, ale s tím pocitem máš recht, drogérkových laků mám nakonec doma jen pár, i když se občas neovládnu a jdu nějakej koupit, ale jsou to barvy, které zrovna od jiné značky nemám nebo je to fakt hezká barva, ale nakonec pokud budu mít stejnou barvu Essence a Chanel, tak stejně vždycky nakonec nalakuju ten Chanel, protože se v něm prostě budu cítit nějak "víc", líp a tak...
    Dior obaly neřeším, ale teď v té letní kolekci mají nádherné laky, lesky a rtěnky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, že to odstín od odstínu... ale tenhle viridian je fakt mrcha. myslím, že už nebudu mít nervy ho znovu lakovat.

      Vymazat
    2. Mně se tenhle odstín líbí úplně nejvíc teda, dej mu ještě šanci;-)

      Vymazat
    3. Mam to uplne stejne jako Dejnicka....doma krabici laku z drogerky a stejne do ni saham minimalne.....a asi je to fakt o odstinu pac throb me prijde i kvalitativne super!

      Vymazat
    4. dobře, tak já ho zkusím nalakovat ještě jednou, ale nic mu neslibuji...

      Vymazat
  3. Tvoje úvaha na téma kosmetika, co si za peníze kupujeme, se mi líbí...Jsou to takové malé marnivosti, které nás prostě těší...Já se dokážu nadchnout pro krásný obal a design luxusní značky - to je to, proč si něco takové kupuješ...pro radost, pro tu exkluzivitu. Je ale fakt, že zatím jsem se nedokopala dát víc jak 200 stovky za lak - a to mám laky fakt ráda...:) Jo, od Essence mám lak jen jeden - tahle značka mě hold nijak moc nebere...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako u laku je to možná špatný příklad, protože mi přijde, že kvalita laku je fakt hodně závislá na odstínu (a taky na nehtech nositelky a životním stylu a tak)... ale u jiné kosmetiky to prostě tak je.

      jinak já osobně bych za lak víc než stovku nedala. ale to je tím, že mě laky nebaví.

      Vymazat
  4. Já třeba osobně nejsem naprosto značkofil. V čemkoli. Kupování si "dobrýho pocitu" je pro mě trošku sci-fi. Takhle jsem to měla asi tak naposledy na základce, kdy, kdo měl džíny z Kenvela, byl cool. :-) Asi jsem fakt špatná cílovka pro marketingovou masáž. :-D Kosmetiku beru jako spotřební zboží. Proto jsem začala číst i blogy. Však on se někdo místo mě rád poučí a koupí si make-up za patnáct set, který mu nebude vyhovovat a pak objeví učiněný poklad za stovku. A já z toho budu mít za málo peněz hodně muziky. :-) Já to nečtu proto, abych s bloggerkou sdílela juchání ze stopadesátýho červenýho laku, který je navíc Chanel, že jo. To mi nic neříká. Ono ve výsledku tak nějak není vidět, že má někdo na rtech Diora nebo Essence rtěnku za dvě stovky... Jako jo, asi bych si bývala byla ochotná připlatit za výdrž, ale za lak nedám ani dvě stovky, když vím, že se mi oloupe z nehtů stejně rychle jako ten za padesátku z drogerky. Nejsem líná si připlatit za oblečení. Dva tisíce za boty nebo kabát mi fakt nepřijdou moc. Mám pocit, že tam se to prostě vyplatí. S kabátem budu dělat parádu x let. Každý lak spotřebuju stejně rychle. Navíc na oblečení se při levnější ceně evidentně šetří v kvalitě materiálu i zpracování a je to při nošení vidět. Já jsem prostě vybíravá, nekoupím si jen tak něco, jen tak něco se mi nelíbí a když už si vyberu, nevidím důvod, proč by to měl být křivě ušitý šunt, co po prvním vyprání vyhodím. Na druhou stranu teda taky netoužím mít doma Loboutinky a kabelku od Vuittona. Ale chápu lidi, kteří už všechno mají a nedělá jim problém teď hned vytáhnout z peněženky dvacet tisíc, že si to pořizují. Představa, že šetřím na kabelku a do konce měsíce kvůli ní jím jenom suchý rohlíky, je pro mě dost vzdálená. Až jednou fakt nebudu vědět, co s penězi a budu mít pocit, že všechno mám, tak asi nebudu mít zvláštní morální problém s tím, chodit do Pařížské jako do sámošky pro rohlík a nechápu jedince, kteří takovýmhle lidem vyčítají: "Kupuj si přece něco užitečnýho, copak potřebuješ drahou kabelku?" No nepotřebují, ale všechno, co podle sebe potřebují, mají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrktgová masáž na mě taky moc nefunguje, značkofil nejsem, ale jsem produktofil a třeba makeup za tisícovku bych klidně koupila.

      taky se přiznám, že kosmetiku v poslední době spíš sbírám, jasně něco používám, ale víceméně se omezuji na svoje jisté a nové věci jen nakupuji a doma okukuji. takže pro mě kosmetika není spotřební zboží. ale tak tohle má každý jinak, já to beru tak, že blogování a kosmetika je pomalu můj jediný koníček, co mi zbyl. cestovat teď nikam nemůžu, po nocích pařit už taky... tak alespoň hýřím v kosmetice.

      Vymazat
    2. Já rozumím potřebě sběratelství, na druhou stranu ale bohužel kosmetika má jen omezenou trvanlivost. Koupím si to s tím, že to spotřebuju. I kdybych to nechtěla nikdy použít a jen se na to nábožně na poličce koukat, tak stejně, už jen představa, že těm šminkám je x let a možná jsou dávno zkažený... Pro mě osobně nic moc. Zkažený věci si doma hromadit nechci, to je jako schovávat zkaženou pizzu, protože přece tak úžasně vypadá a je škoda ji jíst. Promiň, jestli se vyjadřuju příliš expresivně, urazit nikoho skutečně nechci, jen zkouším vysvětlit svůj náhled. :-) Jinak proti potřebě sbírat a hromadit nemám nic, nic z toho není založené na racionální potřebě to mít, protože je to něčím užitečné. A každý v tomhle směru svou úchylku máme. :-) Ať to jsou pivní tácky, porcelánoví sloni nebo oblečení. Jen tričko se ve skříni nezkazí, no. To je asi to, že pořád jsou věci, který jsou potřeba ("potřebuju zimní boty, protože starý se mi rozpadly") a pak mraky věcí, který až nepotřebuju, ale chci a věci a dokážu si je obhájit trošku racionálněji ("koupím si to triko, protože ho unosím, koupím si tu knihu, protože si ji přečtu"). Značkové, luxusní produkty, které mají "image" a kupuje se to s tím, se tím odsouvají do sféry "fajn, udělalo by mi to sice radost, ale není to na pořadu dne, protože na to nemám a radost mi dokážou udělat i věci, na který mám". (A i tak si nejsem jistá, mít fakt k dispozici neomezený prostředky, nakolik by mě pak brala kabelka od Vuittona a nakolik bych za totožnou sumu radši jela na dovolenou.)

      Vymazat
    3. no a právě proto sbírám jenom pudrové a minerální záležitosti. makeupy, rtěnky a tak si kupuji do spotřeby, ale třeba tvářenku si klidně koupím jenom na koukání...

      Vymazat
  5. Co bych ti tak k tomu....
    Mám rozepsany podobný clanek a ted ho asi muzu jít strčit do mrazáku:-))))
    Chtěla jsem o tomhle tematu psát prave po te, co se v boxiku objevil tento lak a najednou plno lidi objevilo, ze ill. Existuje. A nad to tento produkt leckdy odsoudilo, a vyhodnotilo jako nevyhovující a ještě k tomu - samozřejmě tvarenka by byla lepší...
    Ach jo... Někdy se člověk opravdu poučí, jak to vlastne v tom "reálném" světě je:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale tak ho klidně dopiš. ráda si přečtu jiný názor (hlavně, když je v podstatě shodný s tím mým)

      jinak mě tohodle laku bylo až líto, co se kolem toho vyrojilo žvástů, že předražená illamasqua... atd. jsem se ho musela zastat.

      Vymazat
    2. Zajímalo by mě, jak ti lak vypadá na nehtech...
      Takhle z těch obrazků mi připomíná chanel black pearl, který miluji:-).

      Clanek tedy výhledově dopisu, jsem ted ale zase nemocna, tak mi to nejde moc od ruky.

      Vymazat
  6. Me (zatim) Illamasqua nijak moc nezaujala. Mela jsem moznost si ji prohlidnout a vyzkouset a nic. Mozna casem? Kdo vi. A s Diorem se shodneme, taky me tato znacka vubec nebere, i kdyz mam doma nekolik rtenkovych ser, ale ta jsou povedena, bez ohledu na znacku. Pokud v necem na "znacku" sazim, tak je to MAC (krome rtenek), u zbytku vim ze neco je vice povedene, neco mene a nejde k nicemu pristupovat plosne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v souvislosti s tímto článkem jsem se nad tím zamyslela a je fakt divný... jsem se u stojanu diora snad ani nikdy nezastavila. pomalu ani nevím, co mají v nabídce (jasně rtěnku, lesk nebo oční stíny bych asi poznala, ale tím tak končím). a vůbec netuším, odkuc moje naprostá ignorace této značky pochází. asi je to prostě nějak u mě dané tím jejím celkovým image. fakt nevím, protože třeba mac mě taky nebere, ale jejich sortiment znám a dokonce i něco doma mám.

      Vymazat
  7. Je pravda, že nést si v kabelce z obchodu lak Chanel a pak si s ním nalakovat nehty je úplně jiný pocit, než to samé s Essence. Na druhou stranu mně se lak Illamasqua odlupuje už po necelém dni nošení. Když pak jedu v MHD a koukám na svoje nehty s oloupaným lakem, cítím jen WTF a přeju si, aby to byl ten laciný lak, co ale vydrží třeba dva dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... tak mě se lak normálně odlupuje po dni nošení a štve mě to naprosto stejně jak u essence tak i u dražších značek (vlastně z těch mám doma jen alessandro a opi). rozdíl vidím spíš v těch pozitivních emocích, které jsou u illamasqua přeci jenom jiné.

      Vymazat
    2. Já ty negativní ohlasy na illamasqu ohledně kvality moc nechápu. Laků od nich mám postpně pozdbíranejch asi 14, a to právě kvůli komfortu lakování a nošení. jasně, některý bearvy jso řidší, ale většina je pigmentovaná neuvěřitelně už v jedný vrstvě a nikdy se mi neloupou...

      Vymazat
  8. Já osobně nemám problém s tím, že některý produkt stojí více - ale měla by tomu odpovídat kvalita. Třeba u laku za 4 stovky by mi popisované vlastnosti (nekrytí, bublinkování) asi dost vadilo, bez ohledu na značku (a to na některých taky ujíždím). U laku za 30 Kč by mi totéž bylo asi vcelku jedno.

    Obecně mi vadí dávat peníze za něco, co kvalitou neodpovídá - někdo prostě musí dát výrobcům najevo, že kvalita je něco, na čem záleží :-D

    A skutečně to není o penězích - nedávno jsem dala 15.000 za kuchyňský robot, protože značka, design a tak :-), ale naopak jsem si odmítla koupit krásně střižené tričko v New Yorkeru asi za dvě stovky, protože skrz něj bylo vidět... A to se mi jinak fakt líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakože tento lak je asi špatným příkladem to jo, ale to bude možná tím, že já prostě nalakuji. jo a levný a drahý lak mě štvou naprosto stejně, když mají zmíněné vlastnosti, tedy není mi to jedno ani u laku za 30. zase ale chápu, jak to myslíš. ovšem řada lidí si té kvality většinou ani nevšimnou (a že illamasqua má kvalitní věci!), ale rovnou odsoudí jako předražené. co nevšimnou, spousta lidí drahou kosmetiku ani nezkusí, ale rovnou ji odsoudí jako předraženou! což mi tedy zas až tak úplně v pořádku nepřijde.

      Vymazat
    2. tak jsem se nakonec přesvědčila a šla ten lak vyzkoušet taky. A teda :-( Barva samotná je překvapivě super (mám červený Throb a nadšením jsem z něj neskákala), ale ten zbytek :-/ Lak je neskutečně tekutý, takže jsem ho měla nejen na nehtech, ale i všude kolem - a ani po dvaceti minutách s vatovou tyčinkou a acetonovým odlakovačem se mi ho místy nepodařilo dostat z té kůže dolů. Takže místo luxusně nalakovaných nehtů mám červená kopýtka s barvou všude kolem...
      Věřím tomu, že Illamasqua je jinak fajn značka, ale kdybych o ní nikdy neslyšela, tak pro mě tímhle lakem skončila na věky věků. Čili v Ladyboxu si tímhle jako kvalitní značka moc reklamu neudělali.
      Původně jsem si říkala, že vyzkouším, jak dlouho mi na nehtech ten lak vydrží, ale jdu to sundat. Vypadá to fakt hnusně :-(

      Vymazat
  9. :D Tak ja mám zas úplne odlišnú skúsenosť. Veľmi hustý až príliš, kryl dobre, farba sa i neskutočne páčila, ale rovnako by som do neho neinvestovala opätovne práve kvôli tej až prílišnej hustote, priemernej výdrži:/

    OdpovědětVymazat
  10. já bych to za lak nedala, ani se mi moc nelíbí barva :( jsem spíš na ty nude, růžovky a červený :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to trapný a budu se opakovat (ne, nejsem zástupce Lídlu :D), běž tam příští týden a kup si lak od Cien, je super. Neboj, už ti nic doporušovat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Co k tomu říct víc? Mám ten červený, vydrží tak den a půl na nehtech. Ale aspoň vypadá hezky... A stejně asi skončí schovaný v krabičce a nevytažený...
    A tvářenku chci stejně pořád...

    OdpovědětVymazat
  13. ty si ho aspon dostala zadarmo to ja som si kupila clinique lesk na pery a teraz je hodeny v skrinke nakolko je ulepeny az hroza

    OdpovědětVymazat
  14. Při čtení článku i komentářů jsem si tak vzpomněla na můj úlet v 16, kdy byl boom Avonu a Oriflame a já jsem si koupila, v té době mi nic neříkající, odstín laku zářivě červený s drobným shimmerem. Nádouhou jsem na něj narazila při posledním stěhování a tak jsme ho vyzkoušela, protože se zdál v pohodě (po 12 letech!!!). Odstín je krásná letní barvička, září na všechny strany, při odlakování nebarví, jako jeden z mále červených laků a neuvěřitelně dlouho vydrží. Asi jsem ho dobře skladovala, protože má stále konzistenci jako nový, netáhne se, rychle schne a neolupuje se. No, co k otmu říct, v té době stál 150,- dneska by jeho hodnota byla asi taky kolem 400,- ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Trb to je trochu schizofrenní článek:-) S tou cenou a značkami souhlasím, i já kupuji věci, protože mě pak víc těší se mazat tím než indulonou. Ale já beru účast laku v LB jako plus spíš z důvodu, žer lak Illamasqua už si nikdy nekoupím (a že to bylo v plánu, dokonce celá jedna kolekce). Tak i k tomuhle mi přijdou boxys super. Ušetřené peníze. I když možná, že až budou slevy.... a na to dobrý top coat...

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasný článek! Asi ho dám doma přečíst... hlavně odstavec pět - tchyni a švagrovi... a moje utrácení mi aspoň neničí zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
  17. skvělý článek! já jsem teda taky čekala, že ten lak bude větší zázrak, ale i tak jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. už dlouho pošilhávám po tvářence :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Bublinkování laku neni lakem, ale zacházením - vznikají při protřepání, pomáhá lak před lakováním pomalu poválet mezi dlaněmi. A nebo vzniknou, když se mezi nedoschlé vrstvy a nehet dostane voda - nalakované nehty )dokuď nejsou úplně proschlé) do vody nesmí!, i když hodně lidí doporučuje strčit prsty pod ledovou vodu, pak se jen diví, že mají bublinkatý prsty... Konec hlášení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já s ním fakt netřepala, neštěrchala, neválela... prostě nic. (nikdy to nedělám, protože nějak nechápu důvod, maximálně postavím lak na chvilku na víčko). ani jsem nestrkala ruce do vody. ale jinak určitě to bude lakováním, já jsme ho měla bublinkatý, protože jsem druhou vrstvu nalakovala dost silnou, jsem si tím myslela, že to bude lepší. (tedy to je moje teorie, proč zbublinkoval)

      Vymazat
  19. Tahle barva není moc můj vkus, hnědý odstín se mi líbil víc.

    OdpovědětVymazat
  20. Jelikož mě tuzemské boxy nijak neberou. Lak jsem nezkoušela. Nicméně stejně se plně ztotožňuji s tvým názorem na věc.Často si prostě výrobky nekuuje ani tak kvůli nim samotným, jako spíše kvůli té filozofii, která za nimi stojí :)

    OdpovědětVymazat
  21. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  22. Já dostala odstín červený. Měla jsem problém už při dostání se do samotného laku, upadlo mi víčko asi jako tobě na fotce. Nicméně barva hezká, krytí a nanášení fajn, ale výdrž příšerná. Ty peníze bych za to nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, u mě výdrž docela dobrá, barva se mi nelíbí a nanášení strašné! jo a to víčko neupadlo... to je normálně sundávací! aby se ti to lépe drželo při lakování, když potřebuješ.

      Vymazat
  23. Jsem z těch, co jsou ochotni tu částku dát, protože vím, že to dávám za kvalitu (značku asi taky, ale já mám s těmi laky fakt dobrou zkušenost). Teda, u prvního nákupu bych asi váhala, ale teď už jich mám pár doma, tak vím, že to tak je. A sice zatím všecky z výprodeje, ale kdybych nějakou barvu jó chtěla, taky ty čtyři kila vysolím!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a přiznám se, že jsem netušila, že vršek toho víčka se dá odendat a manipulace je pak o tolik snazší :-))) Jdu se stydět do kouta.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...