středa 17. dubna 2013

Illamasqua rtěnky 2z9

Tohle bylo asi nejrychlejší doručení v dějinách lidstva. Tedy minimálně toho mého. Na konci minulého týdne jsem objednala a teď už vám to tady ukazuji. Kontrolní otázka: když blogerína objednává devět rtěnek, kolik jich nakonec zůstane u ní doma? Dvě!





A jsem opravdu spokojená. 

1) jedna rtěnka mě stála jen tři stovky!

2) vybrala jsem si boží odstíny!

3) obě dvě barvy jsou naprosto nositelné přes den, kýmkoliv, kdykoliv, kamkoliv!

4) Resist je tak dokonalá barva! tmavší vínově, trošku do fialova, na rtech přirozeně! bych to až označila za nude odstín pro nestydlivky! (nude ve významu ne korektorovém, ale přirozeném)

5) Immodest jsem se trošku bála, ale když neměli na skladě Salacious, tak co jsem měla dělat? ale bát jsem se vůbec nemusela, je to dokonalá svítivá růžová, která ovšem na rtech vypadá skvěle.

6) se mi to jen zdá nebo je ta pigmentace fakt menší, než jsem čekala? vůbec mi to nevadí, díky tomu jsou rtěnky obě dvě opravdu velmi dobře nositelné!

7) jo a obě rtěnky jsem už vyzkoušela! prostě boží!

21 komentářů:

  1. Ty odstíny jsou fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvy jsou skvělé! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. som zvedavá na rúže na perách:)

    OdpovědětVymazat
  4. Och, jsou krásné, líbí se mi Immodest! Ale ani Resist není k zahození!

    já na svoje tři kousky čekám :)

    Atomic, Over, Eurydice :D zpětně si říkám, že jsem možná vzala až moc výrazné, ale tak uvidíme !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tentokrát jsem právě schválně brala nenápadné... trošku jsem se bála, že to neklapne a že ty barvy budou moc. ale nejsou... a jsem naprosto nadšená.

      Vymazat
  5. Já už se tak těším na svoje! Od Illamasqua už mám kde co, ale rtěnky, které jsem chtěla, buď neměli na skladě, nebo jsem nakupovala něco jiného nebo...a výraznost je u I. výhodou, že ano, kvůli Kontrol si snad začnu fotit a zveřejnovat obličej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty moje mi výrazné nepřijdou, ale myslím, že normální člověk, co jezdí na in the nude od essence, by si takové pěkné barvičky asi nedopřál.

      Vymazat
  6. Jsou "boží" fakt, že jo:))) Resist se mi líbí ještě o chlup víc.

    OdpovědětVymazat
  7. ono ste to objednavali z ameriky nie?co je dost skandal kedze je to vyrobene vo vedlajsej krajine...inak tie farby su uplne super hlavne ta vinova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ok ale ajz anglicka je to hanba :D

      Vymazat
    2. to je... ještěže nebydlím v německu, asi by mě z toho kleplo.

      Vymazat
  8. Vypadají vážně skvěle ! :) Teď vím, po čem se mám v UK koukat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Už jenom obal člověka pěkně naláká a ten obsah... Opravdu krásné odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Příští týden je v Lídlu SPA. Zkus rtěnku Cien, budeš nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to asi budu muset vyzkoušet.

      Vymazat
  11. Doručení je u nich opravdu rychlé. Rtěnky jsou super. Mě se třeba víc líbí ta klasická růžová ;).

    OdpovědětVymazat
  12. Super barvy, skvělý výběr :) A fakt je nemáš tolik pigmentované? Trochu se divím, myslela jsem, že na pigmentaci a trvanlivosti to celé stavějí... ale tak hlavně, že ti vyhovují a že jsi spokojená :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale ona to není malá pigmentace, jen je menší, než jsem čekala podle těch, co už mám doma. ale možná se mi to jenom zdá, nebo je to tím, že to jsou světlejší odstíny... ale pokud je normálně rtěnka u illamasqua pigmentovaná 100, tak tyhle mi přijdou tak 80.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...