sobota 13. dubna 2013

Najdi deset rozdílů!

V tý Číně taky obšlehnou cokoliv. I když tohle je vlastně korejská záležitost!






The Evolution of Smooth Summer Fruit

a

Etude House Miss U Eagle Owl


17 komentářů:

  1. Musím říct, že Etude House vypadá lépe a nedivila bych se, kdyby byl i lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Udělej na obě věcičky recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Velice zajímavý :))))) tešim se na recenze :)

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě :)
    www.beautiful-me-you.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám že bude srovnání :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten Etude House je dokonaly!! Ja se pres ten vajickovy tvar nemuzu prenest, hrozne me bavi...i kdyz je to baleni tak strasne neprakticke. Uz mam doma dalsi 2 varianty, ktere mi chybely do sbirky...a musim vyzdvihnout Mint!

    OdpovědětVymazat
  7. Nad tím od Etude House už nějakou chvíli přemýšlím. Jaký je co do kvality?

    OdpovědětVymazat
  8. ten etude vyzerá lepšie:) a vyzerá tiež že bude mať lesklejší efekt. som zvedavá. teším sa, keď dáš vedieť:)

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji za komentáře. ten etude house jsem ještě nezkoušela, protože jsem ho zrovna rozbalila... ale těším se. hlavně super voní!

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. jaký link? nejlíp ebay. případně utfg!

      Vymazat
  11. Osobne, čo sa týka balenia som za klasicky Eos, no dúfam, že urobíš porovnávačku. Teším sa na dojmy ;)

    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. No neříkej, že sis k tomu nepřihodila ještě ten sovičkovej krém na ruce?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepřihodila. už jsem měla nějaký krém na ruce ve tvaru ovoce, snad to je od tonymoly nebo tak... a tenkrát mi to přišlo jako brutálně předražené, ta piksla stála asi deset dolarů a krému tam bylo jak z vílího střevíčku, takže jsem se asi patnáctkrát namazala... konstatovala jsem, že fajné to je, to zas jo, vypadá to dobře, ale stačilo a příště dám deset dolarů za něco jiného. tak nějak si myslím, že ty sovičky budou to samé.

      Vymazat
    2. No tam píšou 30 ml..za 7 dolarů..což mě i 50 ml krém vydrží strašně dlouho, takže v tom až takový problém nevidím. Dám ti pak vědět:-D

      Vymazat
  13. Eos bych chtěla jednou vyzkoušet a ta sovička je roztomilá! :D Takovým tvarům a věcem nemůžu nikdo odolat, achjo! :)
    Jsem tvým novým pravidelným čtenářem:)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Sice vypadá hezky, ale bála bych se toho :) Má nebezpečnou barvu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...