pondělí 8. dubna 2013

Terra Naturi

* koupené v německé drogérii Müller, euro za kus

Ha... měli byste vědět, že dnešní článek jsem snad ani neměla v plánu psát. Ale nechala jsem se inspirovat Dashulkou a Viennettkou. Druhá z nich dneska napsala článek o kosmetice, kterou můžete v německých podmínkách za jedno euro bez váhání vyzkoušet. První z nich zase projevila zájem o kosmetiku Terra Naturi v rakouských drogériích. A já vám dneska povím o Terra Naturi, což je kosmetika, které byste se měli v německých a rakouských podmínkách spíše vyhnout.




Bude to asi těžké. Protože jakože takože... je to docela levná sranda. Aneb normální ceny jsou kolem tří euro, já jsem kupovala euro za kus. No nechte to tam! Za takovou cenu. Ještě když se to chlubí, že přírodní. BDIH, Vegan a tak podobně, že... tomu se odolává těžko. A navíc ty super obaly, nedávno mi to povídala i Bára, že veškerá kosmetika by se měla dělat povinně v hranatých čtvercových obalech. Jakože fakt! Oni to v Tetrapacku mají dobře vymyšlené, proč jsou džusy a mlika všechna hranolovitá. Můžete to postavit, jak chcete, vždycky to stojí. Navíc čím víc hranatých věcí v koupelně máte, tím víc si to můžete pěkně rovnat do řady, všechno všude lícuje a pasuje... jak v knihovně, jenomže v kosmetikovně. Geniální záležitostí je postavení odličovacího mlíka na víčko, takže tím nemusíte zuřivě shakovat, abyste to dostali ven. No prostě fakt, kdyby nic, tak dneska bych chtěla apelovat na všechny výrobce kosmetiky, aby začali dělat víc věcí hranolovitých. Fakt! (A že mě určitě čte výrobců hodně, to nežene.) Jo abych nezapomněla, takže ve výsledku jsem tenkrát stála v Müllerovi, držela v ruce asi pět těchto lahviček a silou vůle jsem to redukovala, protože jsem měla těžký batoh plný kosmetiky už z Toronta... nakonec jsem tam tedy nechala všechny masky a krémy, konstatovala jsem, že by se mi možná nějaká ta terapie hodila, z čistících pěn jsem vzala jenom jednu, odličovací mléko jsem vzala na zkoušku, protože jsem právě procházela takovou arganovou-olejnatou-nutně-to-potřebuji vlnou. No ale měla jsem to tam fakt raději nechat.

Reinigungsmilch Granatapfel & Arganöl
Začneme asi tím lepším, si myslim. Tohle mlíko je docela fajn. Sice nemám odličovací mlíka ráda... ale zjistila jsem, že mi vlastně principiálně nevadí, ale vadí mi ta doporučená aplikace, jakože tampónek, mlíko, pošmrdlat, tonizovat... čárymáryfuk. Nedávno jsem ovšem velmi seriózně objevila kouzlo odličovacích a čistících krémů... a však to je jedno, jestli krém nebo mlíko, proč bych mohla krém dávat prsty a na mlíko používat vatu... to mi fakt hlava tohle doporučení nebere, takže jsem zjistila, že odličovací mlíko je docela fajn záležitost, stačí si dát trošku do dlaně, nanést prsty na obličej, pošmrdlat a umýt vodou, klidně u toho můžu tancovat i s tím tzv. muslin cloth, to abych byla dostatečně hightech a in... takže vlastně pohoda. Tohle mlíko je příjemné používat, voní mi, je hutně krémové, nevím, proč je to mlíko, nebála bych se tomu říkat krém, nevysušuje, jde docela v pohodě umýt a nechá takový ten vláčný pocit pleti. Což je docela všechno vlastně fajn, až na jednu docela netakfajn zásadní záležitost... totiž to moc neodličuje.

Reinigungsschaum Gurke & Hamamelis
Marně přemýšlím, co bych ještě hezkého k této čistící pěně řekla. Obal je suprový to jo, teoreticky ta kombinace ogurkovohamamelis (vilín) zní taky dobře, ne? Jo ovšem hlavou se mi honí spíš všechny ty vtipy, co jsem sama vymyslela, jakože:

Při první použití jsem si nebyla jistá, jestli se tím umýt nebo si to dát na ex.

Víte, kde koupíte v Německu nejlevnější alkohol? V Müller drogérii! 175 ml za euro.

2v1. Vyčistí vám pleť a odstaví játra.

Dokážeme vám, že i alkohol jde napěnit!

Lehké, jemné, vzdušné... náš nový panák v pěně.

atd. atd. atd. Ehm. Taky vám přijdu tak vtipná nebo je to jenom můj osobní pocit?

No a jinak? Jinak je to taková dost lehká pěna, z toho aplikátoru toho leze strašně málo, takže musím mačkat alespoň třikrát, pak to zamíchám prstíkem, nanesu a pěnu stejně žádnou nemám, ale zase si můžu užívat ty alkoholové výpary kolem... Neříkám, že je to úplně špatné, dokonce jsem polovinu té pěny spotřebovala (strašně rychle to ubývá), občas se tím umyju, když mám pocit, že můj obličej potřebuje trošku nemocniční dezinfekce. Ale všeobecně bych tuto pěnu doporučila spíše jen zarputilým milovníkům alkoholu, kteří mají pocit, že potřebují zkusit něco nového a neotřelého.




Jo vlastně, ještě jsem si od Terra Naturi vzala vzorky makeupu, ale trošku se ho bojím použít. EM to na sebe statečně natřela a nevěřila bych, že tohle makeup dovede. Vypadalo to jak čerstvě naštukovaná omítka... a vůbec to nešlo dolů ani Biodermou, jsem chvíli myslela, že na to snad budeme muset vzít dláto a kladivo!

Teď úplně nevím, co všechno z toho vyplývá, ale závěrů mě napadá hodně.

Není všechno zlato, co jako přírodní kosmetika vypadá!

BDIH ještě neznamená, že jako fakt jo!

Když kupujete něco za euro, tak asi nejde moc předpokládat, že to tím arganovým olejem bude napěchované.

Alkohol v přírodní kosmetice forever! Aneb alverde to třeba taky praktikuje!

Takže jako... alkoholismu zdar!

28 komentářů:

  1. Bezvadnej článek! Kosmetiku Terra Naturi sice vůbec neznám a popravdě, po přečtení téhle recenze ani znát nechci, ale pobavila jsem se královsky... (a poprskala jsem si monitor, jak jsem se smála, ale budiž ti to prominuto, smích přece léčí a prodlužuje život). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji, v to jsem přesně doufala, že někomu prodloužím život alespoň o chvilku. (poprskaný monitor je už jenom bonus)

      Vymazat
  2. Pro mě tato značka je veliká novinka, super recenze, těším se na další :))(

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těšíš se na další? a četla si vůbec tadytuto? další na tuto značku už doufám nikdy nebude!

      Vymazat
    2. ne necitala,ale nechcela len nechat odkaz tak nieco natukala :D

      Vymazat
    3. to ne... to bude jenom pomluva. určitě to všechno poctivě přečetla, pak se jí to ale nějak pomotalo, nejspíš upadla, praštila se do hlavy a zapomněla, co vlastně chtěla.

      Vymazat
    4. Komentáře od této slečny se včera hojně vyrojily všude možně a vždy podobně "inteligentní", takže očividně jenom "reklama" na blog. Ale upadla u toho určitě taky:-d

      Vymazat
    5. no všimla jsem si, ale pořád věřím, že třeba tak blbá (a vlezlá) fakt není! že třeba fakt upadla nebo co já vím...

      Vymazat
    6. Já mám od téhle značky denní a noční krém a za mě, maximální spokojenost. Jsou příjemné, zanechají pleť vláčnou a takovou svěží a nejsou umaštěné. Další výrobky jsem nepoužila, tak nemůžu soudit.

      Vymazat
  3. Tak hlavně že to jde hezky rovnat do poličky :). Mě taky alkoholový věci moc netaknujou, ale v ústní vodě ho mám ráda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no do poličky to jde právě úžasně... takže bych chtěla apelovat na někoho, aby takto balenou začal vyrábět nějakou použitelnější kosmetiku!

      Vymazat
  4. Panák v pěně:)))) chihi, to mě fakt pobavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě pořád mám a můžu tě pozvat!

      Vymazat
  5. Moc jsi mě svým článkem dneska pobavila, krásně satiricko-kritický. Perfektní. Jsem ráda, za tipy co koupit i co nekoupit, až zase někdy pojedu k příbuzným do Dojčlandu - je fakt, že k němčourům mám celkem důvěru, co se jejich výrobků týče, ale všecko nežeru, že, ani BDIH....A naprosto s Tebou souhlasím, co se týče hranatých obalů, vidím, že nejsem jediná, co si staví mlíko (tělové) na hlavu:)..Moje pořádkumilovné já by to v koupelně fakt ocenilo...A alkoholismus v kosmetice - nááádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no že jo přesně, mlika postavená na hlavu jsou ta nejlepší!

      Vymazat
  6. Alkohol v přírodní kosmetice mi dost vadí, jsou ho plné krémy, které by měly hydratovat, místo toho vysušují, čistící mléka, která pak štípou v očích apod.Proč, proč? Já nevím, klidně si koupím něco se silikony, ale alkohol fakt ne.
    Jinak čistící mléka/krémy taky zásadně nanáším dlaní a oplachuji vodou, šmudlání tamponků po obličeji mi fakt neevokuje pocit čistoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi ten alkohol vadí, na jednu stranu mám pochopení, alkohol je snad nejlevnější konzervant a když už kupuji flašku přírodní kosmetiky za euro, tak skoro jistě vím, že tam ten alkohol bude, ale na druhou stranu proč musí být třeba krém s alkoholem, to už snad raději tam vrazit nějaký ten peg a vykašlat se na bdih.

      Vymazat
  7. Ehm, nějaký důvod, proč by alkohol v přírodní kosmetice být neměl? Jakože racionální důvod, ne, že bla bla, mi to vadí. Omg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vysušuje a stahuje... ale pokud tobě vyhovuje kosmetika s vůní slivovice, tak jen dobře pro tebe. alespoň teď už víš co nakupovat.

      Vymazat
    2. No a to je právě to o čem píšu. Že alkohol vysušuje a stahuje vím, nicméně to, proč by neměl být v přírodní kosmetice stále ne. To je to, co mi vadí.

      Vymazat
    3. no být tam klidně může. spíš jde o to, že tímto si přírodní kosmetika dost škodí sama sobě, např. bych si asi nikdy nekoupila jakoukoliv péči o pleť od alverde, protože vím, že tam ten alkohol dávají.

      moc jsem tedy nepochopila, co je problém. alkohol podle mě do kosmetiky nepatří (ať už přírodní nebo konvenční). ale vím, že to je pro značky přírodní kosmetiky nejlevnější konzervant, takže je to spíš o volbě...

      a furt tedy jako nevím, co ti vlastně vadí. to že nechci alkoholovou kosmetiku používat? nebo že jsem napsala, že nechci alkoholovou kosmetiku používat? nebo že jsem si rýpla do přírodní kosmetiky, že používá moc alkoholu? fakt nevím.

      Vymazat
  8. Z fleku bych tě zaměstnala ve své marketingové agentuře;-)
    Ale nevím, jestli bych chtěla aby moje kosmetika vypadala jako mlíko nebo džus..by mi to pak chlap vychlemtal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? tak pak jen pověz, do reklamky bych moc ráda!

      Vymazat
  9. vies co, je mi uplne jedno, ze to nefunguje, tie obaly su tak perfektne, ze by som si urcite napriek varovaniu nieco kupila. esteze to u nas nepredavaju! :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo? jsem tak matně tušila, že asi to bude dost propadák kvalitativně, ale těm hranatým obalům jsem prostě nedokázala odolat.

      Vymazat
  10. I alkohol jde napěnit :D. Tak to se povedlo a byla by z toho úžasná reklama :).

    OdpovědětVymazat
  11. Člověk je chvíli bez netu a pak málem u recenze umře smíchy. Jsem se málem zadusila na cigaretě (otázka je, co je horší). Každopádně pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  12. nj vtipny clanok:) hranate obaly su super vec a pridavam sa k fanklubu mliek postavenych na hlavu:)ku kupe by ma to vdaka alkoholu nepresvedcilo, no zas to az tak moc nemrzi ked to bolo za euro:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...