úterý 2. dubna 2013

Těšíme se na jaro II: rtěnky

Nejdřív bych se chtěla vyjádřit k tomu, že prý si všichni stěžujeme na sníh. Tak nevím, asi málo zapínám televizi, nebo čtu špatné weby, protože žádné stěžování jsem nikde nezaznamenala. Možná je to taky tím, že sama si moc nestěžuji, takže stěžování ostatních pouštím jedním uchem ven a tím druhým rovnou taky. Ale o sněhu (a vlastně i na sněhu) se bavím s různými lidmi hodně, je to totiž ideální konverzační ledoborec. Asi už jste zaslechli, že léto letos začne na konci dubna. Nebo, že děti mají štěstí, protože teďkom můžou o hodinu déle večer za světla sáňkovat. Nebo jak je úžasné, že během jednoho dne dokáže počasí plynout od sněhové bouře, až po jarní suché chodníky. A druhý den opět začíná sněhovou bouří. Nebo, že se ještě nevyčerpala povolená evropská kvóta množství sněhu, takže nám to musí všechno nasněžit ještě tuhle zimu, protože jinak bychom příští zimu neměli na sníh nárok. Nebo, že si to maminka spletla a místo vánočky peče omylem velikonoční mazanec. A že večer budou dárky. Do toho mě fascinuje, že i když stále sněží, tak u nás toho sněhu ubývá. Fakt paradox největší... A proto bych chtěla poprosit zodpovědné osoby, ať už v sekretariátu EU nebo nahoře v nebi... ještě chvíli nám ten sníh nechte a zasněžte trošku... už dlouho jsem se tak nezasmála.

Nemůžu si pomoct, růžová jásavá rtěnka pro mě bude toto jaro (tedy pokud vůbec bude jaro, pokud ne, tak toto brzké léto) barvou číslo jedna. Zamilovala jsem se.

  



No... JellyPongPong je tam spíš jen tak pro okrasu, zatím nemám v plánu tuto kýčovitou kytičku otevírat a používat. Ale!!! Vůbec jsem netušila, že Revlon má takový pěkný dupe zrovna v Barry M! Revlon je ten lesklejší, Barry M je ten pigmentovanější. Jsem sice tušila, že jsou si ty barvy podobné, takové jarní, ale jednu mám v koupelně, druhou v kabelce, dneska se poprvé sešly dohromady... a ta podobnost mě docela překvapila. Aneb jak se i sama blogerína u dnešního článku něco dozvěděla.

10 komentářů:

  1. vypadají úžasně obě dvě, mám to taky tak, ale celkově ne jenom s jedním konkrétním odstínem, prostě jásavé a pastelové barvy patří k jaru!

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, já jsem se lekla, cos to zvolila za jarní aranažmá a ono je to na pusinu. Tak to jo.
    A že je stále netknutý? Máme očekávat něco jako lip speciál, podobný tomu tvářenkovému? :)
    Co se týče rtěnek, odstíny se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele rtěnkový speciál asi zatím ne, rtěnky spíš používám. tenhle jellypongpong to je výjimka!

      Vymazat
  3. Krasne odtiene! Nie je ta Barry M podla teba prilis sucha? Jednu som mala, odtien paradny, ale velmi vysusovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepřijde mi suchá, ale je pravda, že já s tímto nemám moc problém.

      Vymazat
  4. Revlon se mi líbí fakt hodně, zatím ujíždím na Just Bitten Kisable, ale už vím, po čem dalším se tedy kouknout!

    OdpovědětVymazat
  5. Jaro nebo zima, nosím rudou rtěnku, využívám období dobré pleti. :-) Je mi to fuk, budu ji nosit i v létě. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaro a podzim už nikdy nebudou:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Evropská kvóta na sníh :D... dokonalý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...