neděle 26. května 2013

Co mě právě baví?

Tak jasně, včera jsem řekla A, dneska je nutno následovat s B. Chtěla bych upozornit na to, že včera byl článek o tom, co nemusí být nutně špatné, ale z nějakého důvodu mi to dost leze na nervy. Třeba zrovna ten oční krém YR (jo zase jsem se s ním dneska ráno trápila)... on fakt není špatný, ale ten aplikátor je opruz! To mě klidně citujte! A dneska je to zase o kosmetice, která mě zatím pouze baví (kromě jedné výjimky, což je ten nejlepší žlutý korektor na kruhy pod očima, který jsem kdy zkusila), ale nemusí být zrovna nejlepší, dokonce mám neustále pochybnosti, že minimálně dvě věci z tohoto seznamu nakonec skončí na opačném spektru oblíbenosti. A nebo taky ne? No to je zatím ve hvězdách.



1) ÜNT tonika
Hlavně Clearegen mě baví nebetyčně. Ono to fakt působí snad i lépe než to sérum. A za menší peníze. Acne Control zase naprosto super voní. Tak nějak mi dokonce přijde, že se mi póry ucpávají méně. Jen tedy zatím nevím, co si počít s těmi už ucpanými póry, s tím miliónem malých pupínků, který mám snad všude. Na to je to tonikum asi krátké nebo co nebo mám prostě už tak hnusnou pleť, že mi nepomůže nic, nebo nějaká špatná karma a tak. Jo a taky se mi díky těmto tonikům přestaly dělat podkožní boláky. Tedy myslím, že to bylo kvůli těmto tonikům. A jo toner od Silk Naturals je asi lepší, ale tohodle je víc, je to levnější, docela to funguje a tak.

2) Skin Brightener od jakési neznámé firmy Skincare LdeL Cosmetics Retinol Vitamin Enriched
Ono to snad fakt bělí. A fakt docela účinně. A nejen to, navíc to má boží žlutou konzistenci, na obličeji mi to je moc příjemné a voní mi to. Kde to koupit, moc netuším, možná na Amazon, tuhle lahvičku jsem si přivezla z Kanady, stála mě asi dvanáct dolarů a bylo to snad nejlépe utracených dvanáct dolarů v Torontu.

 



3) Natura Siberica Detoxikační maska
K masce mám hodně nevyjasněný vztah. A pořád nevím. Snažím se to vyjasnit a během té doby zjišťuji, že mě to fakt baví. Super to voní, konzistence se mi taky líbí, jen by to tedy nemuselo být tak ulepené. Barva je pěkně optimistická, maska nevysušuje, pěkně tak doplňuje působení kyselin v ÜNT toniku... ale těmi účinky si pořád nejsem jistá. Má to nějaké? Negativní? Pozitivní? Detoxikační? Nějaké vůbec? Více snad už brzy, jen co si to ujasním.

4) Palmer's
Přijde mi opravdu škoda, že v drogériích se už Palmer's neprodává. A ještě větší škoda mi přijde, že nabídka značky se u nás omezuje na ty těhotné věci proti striím. Zrovna tento krém na nohy je dost dobrý, kakaové máslo taky, ten jejich body scrub... fíha, to bych chtěla sníst. Na pleťovou masku jsem si zatím taky udělala jen a pouze pozitivní názor. Chtěla bych vyzkoušet šampóny, ale vůbec netuším, kde je sehnat. Do amerických drogérií se zatím moc nechystám a třeba na Feelunique mají jenom občas jenom tu kokosovou variantu.




5) Gwdihw Nail Wizard
Tohle je zatím nejzvláštnější máslo na nehty, které jsem kdy zkusila. Jiné krémy jsou mastné, mazlavé, máslové nebo hutné. Tohle ne, tohle je prostě tuhý olej. Asi jako kokosák, což taky kokosový olej je hlavní ingrediencí, takže to bude asi tím? Pěkně to voní, docela i rychle se vsakuje a navíc na obalu je sovička. Prostě tohle mě fakt baví.

6) Crushed Botanicals žlutý korektor
Nevím, co budu dělat, až mi dojde. Tohle je ten nejlepší žlutý korektor, co jsem kdy zkusila. Maskuje, nezalézá do vrásek, vydrží, hydratuje, pečuje. Po dvou letech pravidelného používání jsem v půlce, tak na další dva roky mám vystaráno... co ale pak? Myslíte, že se do té doby Crushed Botanicals vrátí?

7) MUFE rtěnka ze Senzaboxu
Jo tak ta mě tam potěšila docela hodně. Sice jsem ji ještě nezkoušela, ale to mi vůbec nevadí.

8) Etude House linky ze Sweet Recipe kolekce
Doufám, že sem ke mně chodí hodně milovníků gelových linek Essence. A všichni vězte: nesnáším je. Ty od Essence. Jsou tekuté, málo pigmentované, takže se musí čára obtahovat a nebaví mě to, proto je taky nepoužívám. Tyhle Etude House jsou naopak geniální, na jedno namočení štětce namaluji ty linky dvoje! Trošku to kazí to, že  se mažou, ale to mi vlastně vyhovuje, zrovna nemám náladu na přísné linkování. Takže namočím, nalinkuji, štětečkem rozmažu. Barva je boží hnědá, fakt čokoládová!



9) Gabriella Salvete pískové laky nebo jak jim říkají
Jo taky mě dostaly. Bohužel docela pozdě, takže je mám jenom v růžovém a modrém odstínu, ještě k tomu nevím, kde je mám, proto nejsou na fotce, ale doufám, že je brzy najdu... doufám, že je najdu, protože kdyby ne, tak to asi opláču. A kdybyste někdo náhodou věděli, kde v Praze mají ještě ten šedý odstín v nabídce... tak mi to prosím povězte. (což jen tak na okraj mi pořád zní v hlavě, že kdybych nebyla lemra líná a tenkrát ty recenze na GS makeupy a řasenku napsala pořádně nebo tedy vlastně...ehm...ehm... vůbec napsala, tak mi mohli poslat z GS i tyhle laky a já teď nemusela složitě řešit, že nejvíc chci ten šedivý a že zrovna on na prodej už nikde není... no nic, to zas nebudeme se v tom šťourat)


A když už jsem se zeptala včera, zeptám se i dneska: co vás v poslední době nejvíc potěšilo?

26 komentářů:

  1. Když mi přišla nabídka spolupráce od firmy Biooo, uvažovala jsem o té Detoxikační masce, nakonec jsem tedy sáhla po Zeleném jílu, ale tuhle masku bych také chtěla vyzkoušet...
    Rtěnka má skvělou barvu, miluju tyhle odstíny :*.

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D :D hodně se směju tomu poslednímu odstavci s GS. Přesně to samý jsem si říkala taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako fakt v GS takhle řeší? Nedočkali jsme se recenze, spolupráce pokračovat nebude? Já na ten hydratační makeup recenzi taky ještě nezveřejnila a přitom jsem laky dostala... Hmm, tak já je asi při nejbližší možné příležitosti nafotím, ať se nevyřadím z dalšího kola, protože zrovna u GS by mě to mrzelo!
      Hani, když mi na mail připomeneš svou adresu, tak ti ten šedej pošlu, mám 2.
      Jo a ty linky asi škrtám ze seznamu, mazací nechci...

      Vymazat
    2. Peti to nevim, těžko říct, nechci jim zas křivdit :).
      Dostala jsem balíček se řasenkou, tónovákem a makeupem, lakem...
      řasenku jsem zrecenzovala, z té jsem opravdu nadšená a chci si ji koupit znova. Tonovák poslali nejsvětlejší odstín, bohužel...makeup zase pro změnu poměrně tmavej (což jsem nepochopila tuto kombinaci), takže ho chci pořádně otestovat až se trošku opálím, je na mě o kapičku tmavší :)

      GS má samozřejmě plný právo určit si sama, komu pošle laky...nechci, aby to vyznělo, že si tu nějak stěžuju, spíš mě to pobavilo, že to má Hanka stejně :D :D.

      Ale celkově začínám tušit, že asi můj blog není vhodnej matroš pro to správný píár, protože dost často se mi u produktu k recenzi stalo, že mi přišel jako shit a tak jsem to i zapsala. Já vždycky miluju, když to slečna alibisticky zaobalí jako "já mám sice mastnější pleť, ale pro někoho se suchou bude tento krém určitě pecka". Poslední dobou raději ani skoro nic nepřijímám :)))

      Vymazat
    3. Já taky dostala hydratační makeup ten nejtmavší a přitom používám všechno nejsvětlejší a i to je kolikrát tmavé. Tak jsem jim napsala mail, že by bylo dobré se nás příště zeptat, jaký chceme odstín, protože to, co jsem dostala prostě vyzkoušet nemůžu. A oni byli moc milí, omluvili se a nabídli mi poslat jiný odstín. Takže už jen kvůli tomu bych ten post měla napsat...
      Jn, pro nás by byly nejlepší laky, viď :-) Proto já jsem skočila po nabídce Models Own, protože těchto nabídek je u nás naprosto minimálně. Ale už podruhé se mi vnucuje Auroville, což mi absolutně nic neříká, fakt nevím co já bych psala o přírodních mýdlech a podobných věcech...

      Vymazat
    4. No, jako spolupráce na českých blozích typu Vichy, Bioderma, LOccitane mě opravdu nechávají chladnou, ale tu spolupráci s MO ti teda upřímně závidím :) Dneska jsem u příspěvku čučela, musím ty stránky prozkoumat...

      Vymazat
    5. hele, Peti, taky jim nechci křivdit. ale přijde mi to logické, minule jsem dostala balíček s makeupy, jeden ve světlém odstínu, druhý taky v tmavém, které jsem ještě ani nezkusila, natož abych o nich něco napsala. pak jsem dostala jeden lak, který jsem ještě nelakovala, natož abych o něm napsala, nehledě k tomu, že o lacích na nehty nepíšu. a pak jsem dostala tu řasenku, která je tedy dost boží, ale mně se prostě články o řasenkách nechcou psát, takže jsem to ještě nenapsala a ani nenafotila. z čehož mi vyplývá, že GS nemá moc důvodů mi cokoliv posílat dál, protože jsem půl roku nebyla schopná udělat jakýkoliv výstup. což je logické a vlastně jim to ani nevyčítám, dobře mi tak, jen v souvislosti s tím šedým lakem mě to fakt zamrzelo, protože jsem si ho opravdu chtěla koupit a nikde ho nemají. kdybych nebyla líná, mohla jsem ho mít dokonce zadarmo.

      Dáši, taky odmítám. vlastně mi přijde, že jsem už v další fázi... pro jistotu mi nikdo nic nenabízí. snad se mi z toho až ulevilo. (i když tedy zrovna auroville mě potěšil)

      Vymazat
  3. Ten šedý lak jsem u nás ještě viděla. Akorát je problém, že jsem z Opavy. Taky ty laky zbožňuju! A ty linky od Etude House mají prostě dokonalý obal(bojím se, že kdybych si je pořídila, že mi je přítel sní :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám koukám na stránky UNT a oni už snad to Clearegen tonikum nemají :(. Doufám, že jen blbě koukám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi ani neříkej! já ho tam taky nevidím. co budu dělat?

      Vymazat
  5. jé, škoda žes neřekla dřív, že sháníš ten šedivý lak od GS, měla jsem tu dva a jeden nedávno putoval pryč :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to máslo na nehty vypadá hodně lákavě..Žlutý korektor je pro mě nutnost, teď mám v peru od La Roche Posay a jako jo, celkem fajn, funguje a do vrásek nezalézá. S těma lakama mě pěkně štvou, jen co je začali prodávat, obíhala jsem drogerie jak divá a všude vyprodáno, takže mě to přestalo bavit a naštvali mě s tou zásobovaností tak, že už je nechci :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Mno, přes zkouškový hardcore mám sklony smýšlet pozitivně, takže:
    Koupila jsem si (další, barevný) sako.
    Sehnala jsem dokonce i na sebe skvělou padnoucí podprsenku.
    Pořídila jsem si nový lak na nehty.
    Přestože zkouškuju, stresuju a jsem příjemná jak osina víte kde, tak přítel to zvládá s úsměvem a ještě mě neposlal do háje.
    Nejspíš jsem díky výše zmíněnému zkouškovému masakru zhubla (poznámka: zvážit se a zjistit exaktněji).

    OdpovědětVymazat
  8. Ty linky mám taky, v odstínu Milk Chocolate a jsou naprosto super. Mně se teda nerozmazávají, barva krásná, vydrží celý den a ten obal...:-) Asi ještě zkusím sehnat tu Dark variantu. Jinak ještě mě zaujala ta sovička, ale když já tady ty másla a olejíčky na nehty vůbec nepoužívám. Škoda, že to není balzám na rty. A nevíš, jestli se dá ještě sehnat ten korektor?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím si, že ten korektor už nikde neseženeš. ledaže by začali znovu prodávat crushed botanicals.

      jo a ten sovička-balzám myslím se dělá i jako balzám na rty. prostě ještě se dělají jiné varianty než tento na nehty

      Vymazat
  9. mně vždycky nejvíc potěší, když se nechá pohladit naše kočka, bo ona je nějaká extrémně nepřítulná!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten korektor mě láká, díky za tip. Celej můj poslední rok je ve znamení korekcí a kamufláže, jak píšeš v bodě 1. Prostě, nevím, kde co dřív řešit. Teď jsem u hardcore Avene TriAcneal/Cleanance K, Hydrance na den a je to lepší, ale pořád mám místo pórů takový malý hnusný květináčky. Blíží se varianta papírovej pytlík s dírama.

    OdpovědětVymazat
  11. No tak ta kouzelnická sovička mě fakt dostala!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak sovička a bonbon s bonboniéry prostě vedou :), ale moc se mi líbí ta tonika a retinol, kéž by něco takového bylo i u nás...od Sibericy mám peeling a ten je super a pokukovala jsem i po masce - otázka jaký to vlastně má mít efekt, je asi fakt na místě :-)....

    OdpovědětVymazat
  13. všem moc děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  14. Některé věci od Palmer's mají ve velkém Albertu, ale šampony taky nemají :/
    Mám ráda jejich cocoa butter tělové mléko. Nejdřív se mi ta termixová vůně nezdála, ale nakonec se mi zalíbila.
    A v poslední době mě potěšilo, když jsem zjistila, že o mě mají lidi lepší mínění, než jsem tušila (asi potřebuju zapracovat na sebevědomí :-D )

    OdpovědětVymazat
  15. Sweet Recipe ma lákajú už dlho. Pri prezeraní tvojho haul článku som myslela, že odpadnem. Zobrala si si toľko vecí, ktoré sa mi páčili. Ach... Takže netrpezlivo čakám na ďalšie recenzie a dojmy a pri najbližšej príležitosti hádžem čokoládové linky do "košíka" :)

    OdpovědětVymazat
  16. Týmto článok si ma veľmi potešila :) už dlhšiu dobu rozmýšľam o kúpe niektorých kúskov :) takže čakám nejaké tie recenzie a dojmi :) moc sa teším
    Máš krásny blog :) pripájam sa k odberu :)
    Andy :))

    OdpovědětVymazat
  17. Koukám, že pomalu ztrácím o kosmetice přehled, skoro žádnou značku z výše umíněných neznám :-))
    Mně potěšilo slunce, samozřejmě :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  18. nejaké palmers šampóny majú na chemistdirect.co.uk , ale tiež žiadna sláva ;) (ale zato kopec akcií 2 za cenu 3!)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...