neděle 5. května 2013

Crabtree&Evelyn tělové mléko Tarocco Orange

* dostala jsem od českého CE, děkuji moc!

Abych řekla pravdu, tak toto se nepovedlo. Se totiž moc nemažu. Tělového másla NevO z prosincového Ladyboxu mám doma pořád ještě víc než půlku a to se fakt snažím, abych to už měla za sebou. Představa, že mi CE tělové mléko bude doma strašit zase rok, než ho konečně vymažu... mě trošku děsí.



Tak přišel čas na soutěž. Tělové mléko je úplně nové, nepoužité, dokonce jsem ho ani neočuchala, ale prý ta řada voní dobře. Si nejsem moc jistá, jak to vlastně funguje a jestli jsem všechno nastavila tak, jak má být. Každopádně jsem si to chtěla vyzkoušet a pokud si s tím nebudu vědět rady, tak si vyhrazuji právo losovat tradičně z komentářů. Pokud tedy chcete CE tělové mléko, máte šanci, stačí jen mi svěřit váš email. Až okomentujete tento článek, budete mít dvojitou šanci na výhru! Losovat se bude z toho srandaboxu Rafflecopter, takže když už okomentujete, tak se tam nezapomeňte taky přihlásit! Sledovačka a tak klasicky podmínkou není, ale české Crabtree&Evelyn by určitě nějaký ten like potěšil a pokud toužíte otweetovat, oblogovat, oGFCovat a podobně i tento blog, tak nejspíš vám v tom bránit nebudu.

Jo a do komentářů mi můžete vlastně napsat cokoliv. Jen to cokoliv musí být o něčem a musí to být v alespoň třech rozvitých větách! Fantazii se meze nekladou, proto tomu nedávám téma ani nějakou otázku... a čím víc mimo to okomentujete, tím víc asi líp. Tak nějak to mám na mysli!

a Rafflecopter giveaway

PS: tý jo, Reni, jsi měla s tím složením pravdu.


59 komentářů:

  1. Já jsem si od CE oblíbila krém na ruce, tak bych toto mazadlo celkem i uvítala :) Třeba to bude další důvod se mazat častěji, páč to docela flákám :)

    A teď mimo téma, musím říct, že se díky tobě moje peněženka třese strachy. Protože když jsem viděla ty mega roztomilý věci od Etude House, musím je mít taky :D Hlavně ty linky mě totálně dostaly a vůbec nevadí, že vlastně linky skoro vůbec nepoužívám :D

    petulane@seznam.cz

    P.S. omlouvám se za spam, ale odklikla jsem to omylem dřív, než jsem napsala email

    OdpovědětVymazat
  2. CE mám ráda, vždycky si říkám, že si žiju jak anglická královna, když si mažu ruce :)
    Jinak jsem šla do sebe s tím RoseRoseShopem a už mám v košíku krámů ža 65 dolarů, takže moc pěkně děkuji. Nechápu, jak jsem si tam minule a předminule mohla nic nevybrat, asi jsem byla nějaká pruzená nebo nevím.... a teď mi řekni, co se s "tak velkou" zásilkou stane na celnici???? Mám to riskovat?
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty ses rozjela,já dneska taky objednávala na Roserose a zatím "jen" za 28 dolarů plus poštovné,tak uvidím,co se z toho vyklube...já jsem tak trošku posera:-D Ale ještě z ebay od Rubyruby taky za 30doláčů,tak doufám,že už na mě na celnici nečíhaj:-D...Tahle kosmetika je mor...jsem zvědavá,co mi dorazí domů a co si na sebe namatlají na celnici:-D

      Vymazat
    2. téda 65 dolarů... to bych se asi už bála. hlavně to bude balík jak kráva ne? to si myslím, že celnicí neprojde.

      betty 28 to bude v pohodě. taky jsem minule objednala za 27 a nějaké drobné, na balíku tradičně 10 a všechno dobrý.

      Vymazat
  3. Tělová mlíka s pumpičkou jsou nejlepší a jinými se ani nemažu - takže jsem jasný adept. Ještě zbývají dvě holé věty. Teď už jen jedna. Ha!

    OdpovědětVymazat
  4. Já od této značky ještě nic neměla,ale mají dokonalé obaly:) Krása pohledět:)

    OdpovědětVymazat
  5. já se mažu každý den - musím :( dřív jsem to taky nedělala a pak se mi začaly dělat suchá místa na rukách a zádech, nohy mě svědily tak, že jsem si je ve spaní rozedrala do krve, no prostě sranda ... takže to člověka donutí, ale nikdo to nechápe :D do teď vidím před sebou kamarádčin výraz se slovy: ty se mažeš po KAŽDÉM sprchování???? ... nebo přítel, když leží v posteli a čeká půl hodiny na můj večerní rituál (sprcha-namazat-odlíčit): můžeš mi říct, CO tam tak dlouho děláš??? ty tu vodu filtruješ zpátky, aby nebyla znečištěná od sprchového gelu nebo co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha... tak tohle mě pobavilo, že filtruješ vodu... tak co no, záleží ti asi na životním prostředí!

      Vymazat
  6. Upřímně? vyhrála bych ho ráda...ale samotná bych si ho nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten boxík (který odněkud znám), mě zaujal, tak snad bude fungovat! Já bych chtěla mléko sobecky proto, že od C&E nic nemám a chtěla byhc si udělat obrázek, zda to za ty peníze stojí. 600 za tělové mléko už je docela dost. Takže sama bych do něj nikdy nešla. Ale pomeranč s bylinkami, to musí vonět božsky. (jsem zvědavá, co řekne Lucifrid na ty pomeranče)

    OdpovědětVymazat
  8. Od CE mám zatím pouze krém na ruce, který mi vyhovuje. Mažu se tělovým mlékem každý den a určitě bych ho využila. Sama bych si ho nekoupila, ale ráda bych ho měla :-)

    cosmetic-styl@↕seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. No já jsem taky pěkně líná se mazat, teda dřív, už se docela lepším, donutilo mě k tomu to, že jsem k vánocům a k narozkám dostávala různé kosmetické balíčky a vždycky tam bylo něco na mazání. Tak když jsem ve skříni viděla tu zásobu, tak jsem si řekla, že s tím musím něco udělat. Teď jsem si docela zvykla, ale pořád bych za mazadlo nedalo asi víc než 30 Kč jako za Baleu :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ta aplikace je opravdu divná :D Tak co Ti mám napsat. Včera jsem koukala na hokej a naprosto mě zhnusil výkon českého týmu (až na golmana). Nebyli schopní si rozumně přihrát a když už jo, tak to hnali až do brány, takže střelba skoro nulová. Z rozehrávek obránců jsem měla v noci noční můry. Ale věřím, že se hoši proberou a zlato bude naše!!!
    Tak. Fakt jsem nevěděla, co jiného mám napsat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle byl asi zatím nejpřínosnější komentář. vůbec jsem si neuvědomila, že vlastně už začal hokej! takže na příští se budu už koukat i já a doufám, že se tedy kluci proberou, když to bylo tak tragické...

      Vymazat
    2. DNESKA TY ŠVÝCARY ROZDRTÍME! :D Třeba přineseš štěstí :))))

      Vymazat
  11. Od týhle značky nic nemám a nikdy jsem nic nezkoušela, ale četla jsem spoustu pozitiv, takže bych určitě mazátko brala, přichází léto a já se v létě mažu.

    OdpovědětVymazat
  12. Ak sa mám priznať, od CE nič nemám a s touto značkou veľmi nemám skúsenosti, ale tieto výrobky vyzerajú veľmi dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Obal to ma krasny, zlozenie trochu strasidelne :) celkom rada by som vyskusala, na sr je ce nedostupna, ako asi dalsich dvadsat :D tak, idem sa skusit prihlasit.

    OdpovědětVymazat
  14. No tak já nevim..kopíruju komentář co jsem vložila do té mašinky nahoře, protože netušim co se s nim podělo, jsem technicky uplně tupá :D. Psala jsem, že: týjo, já bych něco s tak krásnou lahvičkou a pocitem, že se tím maže možná i Kate nepustila z domu :D. A fakt by mě zajímalo jak to voní, když každý vůně CE tak moc vychvaluje. A nevim kam mám zajít výrobky CE očuchat, jestli je něco v Praze..? I když jak se znám, stejně bych do obchůdku nevlezla, bylo by mi trapně, že tam očumuju a pak si nic nekoupim, což bych si fakt nekoupila za ty prachy..zatím! Já to tak obecně mám i s "lepšími" obchody s oblečením (Gant, Armani..atd), vlezu tam jen když se mi ten den vydařilo oblečení, jinak mám pocit, že je prodavačce jasný, že jen očumuju a nemám na to..což nemám že :D..Ještě jsem se neodvážila vlézt do žádného obchodu na Pařížský a asi ani neodvážim, ale zajímalo by mě to jak to tam vypadá! PS: Vůbec netušim jak se tenhle komentář zobrazí, když to komentuju přes tuhle mašinku..sleduju Tě přes GFC jako Tereza Kadlecová, terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. komentář totiž patří sem... ale já už to nějak přeberu, jsem zvědavá, co ta mašinka na mě vyplyvne.

      Vymazat
    2. Aha, tak to se omlouvám! Snad nebudu jediná blondýna!

      Vymazat
    3. to zas se neomlouvej, já jsem taky byla při "instalaci" dost zmatená a navíc jsem totiž sama úplně zvědavá, jak to bude vypadat při losování. ale jsem si to prostě zkusit musela...

      Vymazat
  15. S těma mazadlama na tělo tě naprosto chápu, mně se nashromáždily díky beauty boxům. Jsem kolikrát ráda, že vymažu ta malá testovací balení, takže už je začínám rozprodávat a darovávat, ale jak se jednoho zbavím, dostanu další.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to já se zase mažu pravidelně. V létě požívám hlavně tělová mléka s třpytivým efektem. A od Crabtree&Evelyn jsem měla vzorečky tělových mlék (růže a konvalinka) a voněly naprosto úžasně.

    OdpovědětVymazat
  17. Já vlastně ani nevim, proč se soutěže účastnim, mazadel mám dost ač se nemažu, nikdy jsem po CE netoužila a kreslenej pomeranč na obalu mě taky nedojal. Ale něco mě tak magicky přitahuje to vlastnit.

    OdpovědětVymazat
  18. Nevím, neznám, mažu se pravidelně a výhru pravděpodobně nezískám (v případě vylosování ji přenechám druhému v pořadí), ale přeju Ti pěkný konec týdne a hezký týden následující!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý no...jsem si na tebe vzpomněla, když jsem tuhle soutěž psala... jako,že "hm, ale sice to je c&e, ale není to pro každého"

      Vymazat
    2. Musím se pžiznat, že Crabtree&Evelyn mi až do včerejška vůbec nic neříkalo... Ale dnes už jsem chytřejší, díky.

      Vymazat
  19. Dneska je fakt krásný den..
    Jinak od CE jsem ještě nic nezkoušela, takže by mi to vůbec nevadilo, i když se taky moc nemažu :D.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. no, tak sa uz zdalo, ze to zvladnem a v poslednom kroku som to zasa nepochopila a neokomentovala som clanok ale som sa len podpisala... hm, som talent... Tak aspon par slov sem: kupovat nieco len preto, ze to pekne vonia a primarne je to urcene na mazanie je uplne normalne a preco inak by som to kupovala, vsak:-) ale nie, uz som, sa zmierila s tym, ze veci nekupujem, lebo ich potrebujem, ale preto, ze sa mi pacia z isteho dovodu. CE maju pekne balenia (bez debaty), pekne vone a celkovo su teraz tak nejak IN takze ano, chcela by som to vyskusat. Ci to skutocne potrebujem si nie som az taka ista ale o tom som uz pisala vyssie takze uz k tomu vazne nemam co dodat. Snad len to, ze sa vyhry bat nemusim - take sa mi este nestalo a nevidim dovod, preco by sa to malo stat teraz, či?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se v posledním kroku jen podepsala, nic si z toho nedělej... :D

      Vymazat
    2. do posledního kroku totiž patří jen podpis... takže jste to zvládly na jedničku!

      Vymazat
    3. Uff, tak to jsem si oddychla :D Vůbec jsem si nebyla jistá... pekelný to nástroj!

      Vymazat
  21. Pomeranč kdykoliv, kdekoliv, jakkoliv, jsem na ně trochu úchyl. Kvůli němu bych riskla i ty silikony, ačkoliv jsem kvůli nim z péče o vlasy vyřadila asi dva litry šampónu, litr kondicionéru a pytlíčky s péčí z barev na vlasy. Šampony mi ale bylo líto vyhodit, takže s nimi myju záchod, umyvadlo, peru v nich oblečení. Mažu se pravidelně a spotřebulu min čtvrt litru mazadla za měsíc. Podle mě má ale CE přemrštěné ceny, tolik peněz bych asi dala jen za něco superbioeko nebo za něco dobře promašťujícího, hydratujícího a nedráždivého.

    niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak já mám zas spotřebu tělových mazadel docela velkou, mazat po sprše musím, jinak bych nevydržela. Naštěstí to i dělám celkem ráda. Od C&E jsem zatím nic nezkoušela, ale láká mě to, navíc v takovéto vůni, no nepohrdla bych :-)

    Vždycky mě pobaví, když u Tebe čtu, jak se něco snažíš poctivě vypatlávat, abys to konečně měla za sebou, zábavné to bylo například s tím balzámem na nehty od Alverde. :-D Taky jsem tento typ, že chci všechno vypotřebovat do poslední kapky, dřív prostě nejsem schopna to s dobrým pocitem vyhodit. Což mi někdy docela slušně otravuje život. :-D Zrovna jsem teď s velkým sebezapřením dopatlávala jeden celkem nepříjemný balzám na rty, jednoho dne přišel synek, že ten zbytek vyšťoural prstíkem a namazal s tím tátovi nohy, tak jestli to prý může vyhodit. :-D No byla jsem nadšená. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to je moje úchylka. jen mi to trošku komplikuje to, že dostávám kosmetiku zdarma. jako třeba tohle CE tělové mléko. no a když s obrovskou námahou spotřebovávám něco, co jsem koupila, tak v pohodě, jsem si to koupila a můžu si za to sama... ale spotřebovat něco, co jsem dostala, ani jsem si to nevybrala a vlastně to ani nepotřebuji... to je fakt opruz. naštěstí jsem se už naučila do toho v takovém případě ani nesahat a rovnou to někomu věnovat.

      Vymazat
    2. To je nevděčnice! :-D Ona dostává kosmetiku zdarma a považuje to za opruz! :-D Né já to chápu. A neuvažovala jsi někdy, že by sis v rámci blogu otevřela nějaký "bazárek"? :-)

      Vymazat
    3. bazárek? zatím ne. hlavně mi je blbý prodávat tyhle věci, co dostanu zdarma k recenzi. a jinak když si něco koupím sama, tak mi je zase líto to poslat dál, i když to vlastně stojí za nic.

      Vymazat
    4. No já právěže nemyslela ty věci, co dostaneš zdarma k recenzi, to chápu, že by Ti bylo blbý, to je jasný. Myslela jsem právě ty Tvoje vlastní věci, který Ti nevyhovují. Tak to už je s Tebou teda vážný, když je Ti líto poslat dál i to, co nestojí za nic :-)

      Vymazat
  23. Tři rozvité větzy v pondělí po ránu, ještě když jsem zaspala a čeká mě práce jakona kostele, to si se asi zbláznila?:-D Ale můžu ti aspoň sdělit, že já mám úchylku na sbírání tělových másel a mlék ačkoli se taky moc nemažu. Spíš vůbec. Nakonec to vlastně všechno končí jako krém na ruce a nohy. Ale to mě neodradí a s tejně je musím dál kupovat a shraňovat a vždycky, když jedno dopotřebuju, jsem šťastná jak malý dítě. A taky jsme si konečně o víkendu pořídili domů toustovač (oficiální název sendvičovač, ale to se mi nějak nelíbí) a už jsme měli toasty i vafle s čerstvýma jahodama a šlehačkou a to ti bylo žrádlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, jsem ráda, že tělová mléka a másla nesbírám. to by mě asi přivádělo k šílenství, kdybych věděla, že mám doma třeba pět pikslí... a pak si najednou uvědomila, že už jsem se tři týdny nenamazala. taky budu šťastná, až to nevo spotřebuji...

      Vymazat
  24. Heh, bojím se že jsem to do té mašinky nahoře nějak divně zadala, bude to vadit moc? :D Asi to tam nemám okomentované, stačí ten koment tady? V té mašince tam nahoře mám pouze mail a přezdívku :D

    Tři věty: Dneska, když jsem se probudila, zjistila jsem, že svítí sluníčko, ale fakt hezky. Po vykopání se z postele mi moje milá tchýně řekla, že bych měla posekat trávu! Tahle žena prostě ví, jak mi totálně zkazit den. No co, vysvleču se co nejvíc to půjde, a aspoň chytím bronz, a už budu se každý večer modlit, aby nám schválili hypotéku na byt, abych už nemusela :-))(Jsem si musela postěžovat :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda... a u nás prší!

      jinak to máš správně, koment patří sem, do té mašinky jen email (první kolonka), jméno, pod kterým komentuješ, takže podpis (druhá kolonka)

      Vymazat
  25. Moc mě to láká a kromě šampónů a kondicionérů jsem sběratelka mazadel. Nejradši mám kakaové a levandulové a taky ovocné, momentálně používám Dream Cream z Lushe a myslím, že CE by se k němu hodil :-) Ale šampónovou sbírku to jen tak nedostihne, začínám druhou dvacítku a to jsem objevila značku Babaria, tak si asi zpříjemním pondělí.

    OdpovědětVymazat
  26. olga.kubaskova@gmail.com
    je prostě pondělí, no

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj. Od Crabrtee and Eveline, sem zatim, zadny vyrobek nezkousela, ale mela sme to v planu a uz sem tomu byla docela jeden cas blizko, kdy sem e odhodlala , ze si neco koupim. Tak me si nasla kde maji v Praze ochod. Nacez jsem dojela na chodov, tak sem ten kramek asi hodinu marne hledala.Nedal mi to a plata jsem se na infocentru, protze na internetu tu adrsu uvedenou maji. A v OC Chodov mi rekl, ze ten kramek tam uz neni a je zruseny, ze muim jet zase do jineho a k tome sem se uz nedostala. Jinak co se tyce poctu mych teovych mlek, tak v soucasne dobe nemam zadne, nebot sem e rozesla s byvalym pritelem a on mi te dela strasne porblemy s tim mi moje veci vratit zpatky. Takze by se hodilo, jak na namazani, tak na to se uklidnit.:)
    svarcova.market@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Aha, tak já jsem tu random taky nějak nepochopila ak omentář jsem vložila tam, sakra a oto bylo více než tři věty =) Každopádně, stručněji..jsme občas líná mazat se před spaním, když už pomalu padám na hubu a to sahám buď jen po sprchovém oleji od Hadka a nemažu se pak vůbec, nebo po sprše na mokrouo kůži dám olej a tradá. Moc příjemné jsou mi poslední dobou tělová másla Korres, která v teplých dnech používám namísto parfému =)
    Sleduju jako Mitruuko
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Od Crabtree & Evelin jsem zatím nic nezkoušela a nikdy jsem nic nevyhrála, takže by to byla dvojitá radost.

    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. já se snažím mazat celkem pravidelně různými tělovými krémy, másly či mléky :) takže případná výhra by mě určitě potěšila a využila bych ji :). od crabtree a evelyn jsem ještě nic nezkoušela ale lákají mě jejich známé krémy na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tělové mléko od Crabtree&Evelyn mě moc láká, krém na ruce od této značky ze Senzaboxu mi vyhovoval.
    Dřív jsem se vůbec nemazala, maximálně když jsem nosila v létě holý nohy. Od té doby, co mám nemocnou štítnou žlázu se ale musím mazat pořád a stejně to nikdy není dost.

    OdpovědětVymazat
  32. Mě mazání nudí, strašně. Vyřešila jsem to tak, že se mažu dětským olejem hned po sprše ještě když jsem mokrá, to pak stačí tak nějak symbolicky, protože díky kapkám ani nevím, kde jsem se mazala a kde ne, tak si připadám spokojená a namazaná. Ale dělám to jen od pasu nahoru, mazat si celé nohy je moc velký tělocvik. Ale kdybych to mléko dostala, tak si tím možná i nohy namažu. A když nevyhraju, tak si dám dvě štamprle slivovice a budu taky namazaná.

    janamitro@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám od téhle značky jen krém na ruce ale ještě jsem ho neotevřela, čekám až domažu jinej..ale tělový mazadla u mě miznou rychlostí blesku...vůbec nechápu jak ti může trvat vypotřebovat jeden půl roku...já mám co měsíc jinej:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja mam velmi rada vonu roznych telovych mliek, masiel, ich konzistenciu, farbu, tu hebkost pokozky potom... Jedine, co rada nemam, je nanasanie :D Asi by bolo skor potrebne zohnat niekoho, kto ma ponatiera, namiesto dalsieho mlieka ale co uz, marnotratna zena, co potrebuje vsetko vyskusat. Okrem toho o tejto znacke sa siria obcas dost protichodne nazory, bolo by fajn si utvorit konecne vlastny.

    OdpovědětVymazat
  35. Já se mažu každý den, přímo tu chvíli po sprše s nějakým voňavým krémem nebo máslem miluju a mám fakt velkou spotřebu (někdy mám pocit, že ta másla snad ujídám) :-D Teď jsem si oblíbila i masážítko z Lushe, ale u jedné značky moc dlouho nikdy nevydržím. Mám pořád potřebu střídat různé značky, vůně, ale s parfemací pomeranče jsem snad ještě neměla vůbec nic.. no budu to muset napravit :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Od Crabtree&Evelyn som ešte nemala možnosť nič skúsiť, tak snáď budem mať teraz príležitosť :) Poslednú dobu som závislá na mazátkach rôzneho druhu a bola by som rada, keby mi aj toto pribudlo do zbierky. Navyše má pumpičku, takže dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  37. Moje mamka se do téhle vůně zamilovala takže soutěžím spíš za ní :) každopádně od C&E mám vyzkoušený zatím jen krém na ruce Avokádo a bazalka (za tu cenu bych si ho nekoupila ale je fajn) takže ráda zkusím i jiné mazadlo :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem od CE ještě nikdy nic nezkoušela, vždycky mě nějak odradí ta cena :-D ale určitě bych ho vyhrála ráda, protože kdo ví, třeba si tu značku zamiluji a už jí nedám z rukou.))
    Jinak já se mažu každý den po sprše a neumím si představit, že bych vynechala, protože úplně nesnáším, ten pocit, když vylezu ze sprchy. A hlavně mám ráda všechny možné vůně, takže si tu mazání i moc úžívám.))

    OdpovědětVymazat
  39. Marně teď hledám nějaký krémík, co by mi pomohl. Nevím, jestli to je tou dlouhou zimou co byla, nebo něčím jiným, ale moje kůže akutně volá po pomoci a zatím sem nenašla nic, co by jí plně uspokojilo. Miluju všechny voňavé věci, takže todle by byla bomba.

    pribylok@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...