sobota 4. května 2013

Etude House Sweet Recipe

Hm. Pokud nějaká značka v poslední době ví, jak na mě, tak je to určitě Etude House. Nad touto jarní LE se na etapy rozplývám na eBay tak dlouho, že už mám skoro všechno doma. Dokonce linky mám dvakrát (to byl nějaký zkrat při aukci nebo co). Vlastně mi chybí jen oční stíny (nuda), rtěnky (z nějakého zvláštního důvodu mi asijské rtěnky nic neříkají), rozjasňovač (v pudrovém stavu nuda) a takové to příslušenství (tak asi jo, ale spíš nuda).



Začalo to u laků na nehty. Jo a trošku paradoxně mi ten první lak na nehty (růžový), co jsem koupila, domů nikdy nepřišel, takže mi ho prodejce po měsíci posílal znovu. Jsem to nemohla vydržet, tak jsem si mezitím koupila i oranžovou variantu, ale je pravda, že ta se mi tak moc ani nelíbí. Každopádně růžová je krásná!



Pokračovalo to linkami na oči (dvakrát), jsem si totiž myslela, že když si koupím z kolekce to levnější, tak po tom dražším přestanu toužit a ušetřím. No to určitě! Nejvíc mě na linkách dostalo otvírání, které je prostě na zaklapávací víčko. Jo a taky to vypadá fakt jako bonbón, včetně toho autentického papírku.




Mezitím jsem v aukci jen tak náhodně vyhrála balzám na rty. Není moc pigmentovaný a balzámů mám doma opravdu dostatek, ale kvůli tomu obalu... stálo mi to za to.
   

V tu chvíli už bylo jasné, že finanční škody budou mnohem větší a že prostě musím mít i něco z těch dražších záležitostí. Nad bází jsem dlouho přemýšlela, nakonec jsem si (kvůli stavu své pleti) vybrala antiakné zelenou... ale myslím, že tu růžovou ještě koupím, k nákupu jsem dostala vzorek, až vyzkouším, uvidím.




Pokračovala jsem s rozjasňujícím pudrem. Samozřejmě, že jsem nejdřív koupila jen jeden, ten čokoládový, protože se mi líbil víc. Pak jsem ale narazila na mandlovou variantu ve slevě... no a jsou to prostě moje peníze, nikomu to vysvětlovat nebudu!






A nákupní záchvat jsem před dvěma týdny zakončila mlskou v podobě krémové tvářenky/rtěnky.




O kvalitě vám toho zatím moc nepovím, ale rozhodně ty obaly jsou snad ještě roztomilejší než na fotkách. I když uvažuji, že bych možná měla trošku brzdit a kupovat si kosmetiku přiměřeně svému věku. Jakože v seriózně luxusních obalech. Nebo možná ještě lepší by bylo přestat na pár měsíců kupovat kosmetiku úplně. To si nejsem úplně jistá, jestli to klapne. 

A jaká současná limitovaná edice dostala do kolen vás?


57 komentářů:

  1. no, moooc pěkný. Začínám být závislý na korejské kosmetice...díky za pěkné tipy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli budeš mít chvíli, tak mrkni ke mně na blog... mám tam taky moc pěknou infantilní záležitost :-D nepřiměřeně mému věku

      Vymazat
  2. jáááááááájjjj, tak to bych mít doma nemohla....snažím se nežrat a tohle mi tedy dělá chutě, až mi sliny tečou! ten lak růžový je teda fakt peckovní, ty ostatní dobroty by mě opravdu nutily jíst, ale jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Že já tyhle články vůbec čtu :D sbohem peníze!

    OdpovědětVymazat
  4. booože, to je úchvatné a tak strašne gýčovité, že sa mi to až páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám jenom jeden zmrzlinovej lak zatím! Ne že by se mi to nelíbilo, ale asi bych to nevyužila tolik, jako jiné asijské věci, co si kupuju. Nicméně ty linky jsem přehlédla, o těch zauvažuju, ačkoli teda pomalu každý měsíc nějaké gelovky vyhazuju :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty... to jaká jsi šikovná. zrovna u téhle kolekce jsem se udržet nedokázala.

      Vymazat
    2. Jakej? Já už na ně taky koukala, ale žádná barva mě až tak neoslovila:-(

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi sběratelka ! Mě naštěstí asijská kosmetika nechává právě kvůli kýčovitým obalům chladnou. Jinak bych na ebay tvrdla pořád. A i ty barvičky mi připadají takové jak na děti, světlé a bez pigmentace, to by na mě nebylo vidět.

    OdpovědětVymazat
  8. od ledna jsem zkousela cely mesic nic nekoupit. podarilo se mi to v dubnu a je to skvely pocit. fakt to zkus. zazijes neco uplne noveho. sila toho pocitu je srovnatelna s pocitem pri nakupovani kosmetiky :D vazne.

    OdpovědětVymazat
  9. já si koupila u etude house krém na ruce ve tvaru sovičky ... jejich obaly mě taky dostávají a určitě vím, že to nebyl poslední nákup. Budu se těšit na nějaké pozdější povídání o tvých úlovcích, ráda bych je viděla v akci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo sovičku jsem naopak vynechala já, vůbec mě neláká. kdysi jsem si koupila nějaký krém na ruce ve tvaru ovoce snad od baviphat... a nevím, bylo to dost drahé a vydrželo mi to snad dva týdny.

      Vymazat
    2. Ale sovičkou bys přispěla na ohrožené ptáčky;-) Ale schvaluju ti to, krém dobrej, ale nějak se nemůžu přenést přes jeho vůni, je prostě divná.

      Vymazat
    3. taky jsem si koupila sovicku, voni krasne - mam broskvovou. krem je hutnejsi a zatim moc vyrazne neubyva. nakupovani na ebay zdar!

      Vymazat
  10. Obaly jsou na mě, až moc kýčovité,ale krásná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty obaly jsou tak skvělý, že si prostě musim taky něco sehnat. Cokoliv! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ked tak na to pozeram, som celkom rada, ze ma tento roztomily styl nechava chladnou :) Ale ten zmrzlinkovy lak sa mi paci, nie kvoli baleniu, ale lak sam o sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak zrovna tato kolekce mě nevzrušila.. :( Ale nákup jako dobrej :D Taky bych chtěla být jednou takhle spontánní.:D

    OdpovědětVymazat
  14. Wow- tak tieto veci sú krásne :) Nevieš náhodou presný link? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velmi tradičně: eBay, stačí hledat Sweet Recipe!

      Vymazat
  15. no paneboze to je krasny!!! Dostal me ten balzam! Linky a laky maji taky moc pekny obal, ale tem bych asi odolala.

    OdpovědětVymazat
  16. Bože to jsou tak krásné obaly, to člověka láká objednat už jen kvůli nim :D

    OdpovědětVymazat
  17. O můj bože, to je tak sladký!! Vůbec mi to na první pohled nepřišlo, jako kosmetika :) nejraději bych měla uplně všecko! :D

    secretofsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Na jejich FB jsem vyhrála (ano skutečně, jsem mezi těma stovkama příspěvků vyhrála i já, poprvé v životě) rtěnku z téhle limitky, přišla mi oranžová varianta, něco tak děsně roztomilýho jsem ještě nikdy neviděla, je to tak nádherný, že se neopovažuju to ke rtům byť jen přiblížit, myslim, že to bude jen na celoživotní výstavku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja sa vobec necudujem,ze si neodolala..ja sim sa nedavno rozplyvala nad ich licenkou...nepotrpim si moc na obaly, ale ked vidi clovek nieco taketo mile, tak tazko odola

      Vymazat
    2. tedy... moc gratuluji. to je fakt super, že jsi vyhrála. věřím, že ta rtěnka musí být krásná!

      Vymazat
  19. Aj aj...nad pudrem a dalšími roztomilostmi z téhle kolekce se rozplývám už celkem dlouho - a zatím se držím a nenakupuju - ale otázka je, jak dlouho to ještě vydržím...

    OdpovědětVymazat
  20. Rychle zkousej tu bazi prosim te zeno, ja nevim jestli jo nebo ne.. Jinak mam skoro vsechno co tu mas, asi sme se prehazovali v aukcich:D:D x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no báze se zatím jeví jako dost ok. ale ještě potřebuji zkusit tu růžovou...

      Vymazat
  21. To je tak strašně roztomilý, v životě jsem neviděla hezčí obaly kosmetiky! Bohužel ta cena je pro mě trochu hodně mimo, ale aspoň se na to krásně kouká! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Sladký, zrovna mám objednanou zmrku, ale rozplývám se právě nad tím růžovým na netu jsem viděla, že má i hvězdičky, ale nějak prostě ze zahraničí neobjednávám, moje škoda. :( :)

    OdpovědětVymazat
  23. všem moc děkuji za komentáře. a jasně máte pravdu, že je to trošku kýčovité, ale tahle kolekce mě prostě chytla!

    OdpovědětVymazat
  24. to vypadá super :)))) ale působí to na mě z nějakýho důvodu děsně nefunkčně :D takže jsem zvědavá na recenze, hlavně rozjasňovačů

    OdpovědětVymazat
  25. Probudilo se moje infantilní já, obaly jsou krásné. Vlastně bych si to koupila jen kvůli nim, funkční nebo ne.. Obecně mám zkrat v hlavě - krásný obal, nebude to fungovat. Tak dej vědět :)

    OdpovědětVymazat
  26. To je takový nehorázně přeslazený a roztomilý kýč, až je to perfektní. Coby kosmetika by mě to vůbec nelákalo, ale už jen pro ty obaly je to tak hrozně ťuťuňuňu, že by to stálo za to si vystavit na kosmetický stolek/poličku v koupelně a hezky by se to tam vyjímalo. Tak nic, já budu teda racionální, nepotřebuju, aby se mi doma kazily drahé šminky v rozkošným obalu. :-) Ale až budu jednou velká, bohatá a rozmařilá, vím, jaký zbytečnosti si mám kupovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Já na tyhle extrémně ňuňu věci moc nejsem,ale musím uznat, že ty pudry vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
  28. ja budem potrebovat nove linky tak by ma zaujimalo ci su dobre alebo zle ako drzia-nedrzia a tak,lebo ten obal je hrozne ňuňu

    OdpovědětVymazat
  29. Musím mít ten balzám, hydratuje aspoň trochu, tonuje a nějaká vůně? Na recenzi asi nevydržím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hydratuje docela dobře (mi přijde), voní fakt pěkně, sladce jahůdkově a ani mi to nepřijde nějak přeslazený, navíc ta vůně je jemná, je cítit jen, když k tomu přímo čucháš. barva je na ruce docela nenápadná, jakože fakt málo, ale na puse mi přijde, že je vidět víc (teď jsem to napsala možná trošku schizofrenně, prostě je ta barva na puse vidět, ale není to žádný full coverage).

      Vymazat
    2. jo a zapomněla jsem dodat, že ta barva stainuje. takže když setřeš to mazlavé, tak ti pořád troška barvy na rtech zůstane. (a přitom to vůbec nevysušuje)

      Vymazat
  30. Tak aspoň teď vím, jak tyhlety Sweet Recipe serepatičky vypadají live. Na ebay to tak nevynikne. Přijde mi dost neobvyklé mít doma malovátka ve tvaru miniaturních cukrkandlí, popravdě by mě to od koupě spíš odradilo. I když... Když si představím, jak si na toaletě v divadle/restauraci/jiném nóbl zařízení vytáhnu z kabelky čokoládový bonbón nebo cukrovou štangličku, abych si upravila mejkap... Tak už jen pro ty pohledy okolostojících dam by stálo za to mít tenhle vercajk doma.

    OdpovědětVymazat
  31. Já ti s těma rtěnkama a stínama pomůžu, jo?:-D

    OdpovědětVymazat
  32. Teda to jsou tak rozkošné věcičky - ty laky na nehty mě dostaly :-), tady to je zářný příklad toho, jak obal dokáže prodat výrobek...spíš mi to připadá jak malé hračky.....jednu růžovou zmrzlinu, prosím :)

    OdpovědětVymazat
  33. Všechno je to moc překrásné a nejvíc ty laky ááá ty prostě musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  34. To je úplně totálně úžasný!!! Ty laky! a rozjasňovače :) fakt boží!

    OdpovědětVymazat
  35. Je to krasne, stale odolavam :-) ale jak dlouho jeste? :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Jako tohle jsem fakt vidět nepotřebovala! V Asii moc nejedu, no ale ty laky <3 <3 <3 Eh, fakt si asi na některý blogy zakážu chodit :-P Ještě, že to až tolik nestojí, alespoň o nějaký ten čas oddálím svůj bankrot :D
    "Prosila bych od každé příchutě jeden kopeček, prosím!" Fakt cukrárna hadr... :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  37. Mandlový rozjasňovač a zmrzlinkové laky <3 To by mi stačilo ke štěstí :) Obaly jsou krásné a vymazlené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná ještě ta tvářenka...navíc v plechu!

      Vymazat
  38. No myslím, že tady jde fakt víc o ty obaly než obsah, ale kouzelný to teda je. Něco takovýho se prostě jen tak nevidí. Ty zmrzlinový laky na nehty jsou úžasný, jako nápad to je fakt super. Nebo ty linky jako čokoládový bonbon. Naprosto chápu, že nebylo snadné odolat. :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Závidím ti takovou sbírku! ^^ Zvlášť ten růžový lak je k spapání~
    Já si teď koupila tu bázi, odstín Berry, a jsem velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten růžový lak je fakt krásný. bázi mám jen zelenou, nad berry pořád přemýšlím... a možná si ji koupím, nově ji začali prodávat i v tubě, což mi přijde o dost praktičtější... hm, teď už je jenom otázka, jak dlouho tomu budu odolávat.

      Vymazat
  40. Značku Etude House keď som uvidela po prvý raz, zamilovala som sa (*v*) Taktiež po prečítaní mnohých recenzií som som zistila, že je to nie len krásna, ale aj kvalitná kozmetika :3
    Moc pekný článok, a bohatá zvierka! :)
    Mohla by som sa spýtať, evidentne kupuješ kozmetiku Etude cez Ebay, nedala by si mi pls presného predajcu? :33 (dopredu moc ďakujem x33)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupuji na ebay, ale stálého prodejce tedy nemám. občas rubyruby, jindy f2plus1. nebo ještě kupuji na cosmetic-love.com a taky roseroseshop.com.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...